Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Τεχνική υποστήριξη Logitech


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, ksessalonikios είπε

Εγώ διάβαζα αναφορές που όταν είχες ένα ελαττωματικό προϊόν σου έστελναν με κούριερ καινούργιο  κι έπαιρναν το παλιό χωρίς πολλές κουβέντες. Τώρα θα πρέπει να περιμένω πότε θα ανοίξει το πλαίσιο, να το τσεκάρουν και ΑΝ δεχτούν το πρόβλημα που να σημειώσω δεν είναι πάντα εμφανές, να περιμένω πότε θα φέρουν το νέο γιατί δεν είναι ετοιμοπαραδοτο. Αν είναι να τρέχω στο μαγαζί ποιο το νόημα να δηλώνω την αγορά στην ιστοσελίδα τους με φωτογραφία της αποδειξης αγοράς μάλιστα.

Ειμαι σιγουρος οτι το πλαισιο θα εχει καποια υπηρεσια επιστροφης αυτην την περιοδο.. Ζητα και ενα εμαιλ απο την logitech οτι εγκρινουν την αντικατασταση και στειλε στο πλαισιο το προιον... Στην τελικη το πλαισιο απλα θα αναλαβει με την λοτζι τα μεταξυ τους

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 μήνες μετά...
  • Απαντήσεις 34
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αυτονόητη και η απάντηση. Δεν έχεις εγγύηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να πω και εγω την εμπειρια μου (δεν ειναι η πρωτη) με την Logitech.
Το G502 Hero mouse μου, στα 2 χρόνια παρα 2 μηνες μου εβγαλε προβλημα στο M1 κανοντας double clicking οταν το πατουσα παρατεταμενα.
Το πηρα απο το Hellas Phone και σε πρωτη φαση επικοινωνησα με την Logitech στα αγγλικα οπου μου ζητησαν να μπω σε site που κανει detect τα double clicking και να κανω ενα record με τουλαχιστον 100 clicks.
Ενω αναγνωρισαν το προϊον ως faulty, με παραπεμψαν στον retailer μου ωστε να εχω μια ισως γρηγοροτερη αντικατασταση μιας και η Logitech εχει shortage σε αποθεμα (εχω διαβασει και στο reddit οτι σε μερικες χωρες δεν εχουν να στειλουν το ιδιο προϊον). Ετσι και εκανα, μιλησα με το HellasPhone οπου μου ειπαν πως θα πρεπει να το στειλω στο καταστημα τους με δικα μου εξοδα τονιζοντας οτι πιθανον να παρει πολυ καιρο μεχρι να το τσεκαρουν και να το στειλουν στον κατασκευαστη.
Αμεσως εστειλα στην Logitech την απαντηση εξηγοντας οτι δεν θελω να μεινω χωρις mouse, ουτε να παρω ενα φθηνο μεχρι  να τελειωσει η ιστορια και οτι εμπιστευομαι περισσοτερο το direct support της που τα τελευταια χρονια με εχει βγαλει ασπροπροσωπη.
Σε 4 μερες μου καναν approve το warranty claim και θα μου στειλουν αλλο τις επομενες μερες χωρις να χρειαστει να στειλω πισω το παλιο.

Επεξ/σία από sistah
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, sistah είπε


Σε 4 μερες μου καναν approve το warranty claim και θα μου στειλουν αλλο τις επομενες μερες χωρις να χρειαστει να στειλω πισω το παλιο.

Μια χαρά σου έκατσε.Εγώ σε αντίστοιχο πρόβλημα με το razer επικοινώνησα με το support εξωτερικού και μου ζητάγανε βίντεο με το πρόβλημα.Τους το έστειλα , το επιβεβαίωσαν οτι φταίει το ποντίκι και μου ζητούσαν να στείλω φωτογραφίες με το ποντίκι διαλυμένο για να μου στείλουν καινούριο.Τόσο ξεφτύλες.Φυσικά δεν το έστειλα αλλά δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω το οτιδήποτε από αυτή την κ@λοεταιρία.Μιλάμε για ποντίκι των 90 ευρώ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, tarantules said:

Μια χαρά σου έκατσε.Εγώ σε αντίστοιχο πρόβλημα με το razer επικοινώνησα με το support εξωτερικού και μου ζητάγανε βίντεο με το πρόβλημα.Τους το έστειλα , το επιβεβαίωσαν οτι φταίει το ποντίκι και μου ζητούσαν να στείλω φωτογραφίες με το ποντίκι διαλυμένο για να μου στείλουν καινούριο.Τόσο ξεφτύλες.Φυσικά δεν το έστειλα αλλά δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω το οτιδήποτε από αυτή την κ@λοεταιρία.Μιλάμε για ποντίκι των 90 ευρώ.

Το κανει και η Logitech αυτο απο οσο εχω διαβασει. Σε εμενα δεν το εχει ζητησει ποτε.
Συμφωνω με αυτη τη λογικη? Οχι, αλλα στην τελικη θα εχεις ενα νεο mouse ειτε το σπασεις ειτε οχι.
Απο την αλλη τους καταλαβαινω γιατι υπαρχουν περιπτωσεις που λενε ψεμματα οτι τους χαλασε ωστε να τους στειλουν καινουριο και να το πουλησουν ως σφραγισμενο και δυστυχως ξερω μερικους που το κανουν συστηματικα εκμεταλλευοντας το καλο support μερικων εταιριων.
Ειμαι σχεδον πεπεισμενη οτι το after sales support (τουλαχιστον στην Logitech) εχει αλλαξει προς το χειροτερο επειδη υπαρχουν αρκετοι γιουφτοι που κανουν το παραπανω που ανεφερα.
Στην περιπτωση μου, εχω τις γνωσεις να αλλαξω το mouse switch αλλα προφανως θα χρησιμοποιησω την νομιμη εγγυηση που μου παρεχεται οσο ειναι ακομα ενεργη ομως δεν θα το εκμεταλλευτω. Αυτο που θα κανω ειναι να χρησιμοποιησω το νεο mouse και να φτιαξω το παλιο ωστε ειτε να το εχω καβατζα, ειτε να το χαρισω σε κανεναν φιλο που το εχει αναγκη.

Επεξ/σία από sistah
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, sistah είπε

Το κανει και η Logitech αυτο απο οσο εχω διαβασει. Σε εμενα δεν το εχει ζητησει ποτε.
Συμφωνω με αυτη τη λογικη? Οχι, αλλα στην τελικη θα εχεις ενα νεο mouse ειτε το σπασεις ειτε οχι.
Απο την αλλη τους καταλαβαινω γιατι υπαρχουν περιπτωσεις που λενε ψεμματα οτι τους χαλασε ωστε να τους στειλουν καινουριο και να το πουλησουν ως σφραγισμενο και δυστυχως ξερω μερικους που το κανουν συστηματικα εκμεταλλευοντας το καλο support μερικων εταιριων.
Ειμαι σχεδον πεπεισμενη οτι το after sales support (τουλαχιστον στην Logitech) εχει αλλαξει προς το χειροτερο επειδη υπαρχουν αρκετοι γιουφτοι που κανουν το παραπανω που ανεφερα.
Στην περιπτωση μου, εχω τις γνωσεις να αλλαξω το mouse switch αλλα προφανως θα χρησιμοποιησω την νομιμη εγγυηση που μου παρεχεται οσο ειναι ακομα ενεργη ομως δεν θα το εκμεταλλευτω. Αυτο που θα κανω ειναι να χρησιμοποιησω το νεο mouse και να φτιαξω το παλιο ωστε ειτε να το εχω καβατζα, ειτε να το χαρισω σε κανεναν φιλο που το εχει αναγκη.

Τους έγραψα στο email οτι επειδή δεν μπορώ να δουλέψω χωρίς mouse και επειδή δεν θέλω να αγοράσω ούτε καν ένα φτηνιάρικο μέχρι να το αντικαταστήσουν , να μου στείλουν το καινούριο με την προυπόθεση στην παραλαβή να παραδώσω ταυτόχρονα το δικό μου ελαττωματικό.Ούτε αυτό το δέχτηκαν.

Τελικά αναγκάστηκα να αγοράσω από amazon redragon M908 μιας και χρησιμοποιώ πολύ τα πλαινά κουμπιά σαν macros όπως το Naga Trinity της Razer.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.