Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδιά μετά από το Tinydeal άκυρο και από το Banggood για απευθείας αγορά με την Revolut (μιλάω για απευθείας χρήση χωρίς τη μεσολάβηση του paypal).

Κατευθείαν email του Banggood για declined payment...

Στη Revolut κανονικά μήνυμα ότι η πληρωμή pending...

Δεύτερη φορά πρόβλημα πληρωμής και μάλιστα μέσα σε διάστημα μικρότερο των δύο ημερών.

Μα καλά, στο Banggood περνάνε μέχρι και οι Ελληνικές κάρτες απευθείας...

Μέχρι τώρα την χρησιμοποιούσα χωρίς πρόβλημα σε αρκετές αγορές είτε απευθείας, είτε μέσω paypal.

Για πείτε καμία γνώμη

(και για να σας προλάβω, όχι δεν έχω κάνει verify και 'οχι ούτε καν έχω πλησιάσει κοντά στα 1500 ευρώ...)

Το να κανεις verify σου δινει την δυνατοτητα να ξοδεψεις περισσοτερο απο 1500 λιρες/2000 ευρω τον χρονο. Αν και τελευταια, ολο περισσοτεροι λενε πως η εταιρια revolut τους μπλοκαρει την καρτα και τους ζητα να κανουν verify χωρις να εχουν φτασει το οριο.

Σημασια εχει, αν εχεις κανει την συνδεση καρτας revolut με paypal κανοντας την διαδικασια με τον κωδικο που εμφανιζεται στο κινητο. Αυτο το verify, την επαληθευμενη συνδεση καρτας με paypal την εχεις κανει;

Αν ναι, ειναι τραγικο να μη γινονται αποδεκτες οι αγορες σε τοσους χρηστες με επαληθευμενα συνδεση καρτας εξωτερικου revolut σε paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχω κάνει το verify κανονικά με το PayPal.

Επίσης έχω κάνει και αγορές όπως είπα και μέσω PayPal αλλά και με την κάρτα μόνη της.

Ας αφήσουμε το κομμάτι PayPal.

Το θέμα είναι γιατί δύο συνεχόμενες φορές δεν προχώρησαν οι συναλλαγές όταν χρησιμοποίησα την κάρτα απευθείας.

Επαναλαμβάνω πως δεν βλέπω κάποιο εμφανή λόγο.

Αντιμετώπισε κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα τις τελευταίες μέρες;

Έχω στείλει email στο support της Revolut και αναμένω απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδες τι γινεται με το ζορι identity verification. Εγω δεν έχω σελφι καμερα. τι να κάνω; Μπλοκάρισαν τα λεφτά μου και δεν μπορώ να πληρώσω τον αλη. Είναι και σε άλλους αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχω κάνει το verify κανονικά με το PayPal.

Επίσης έχω κάνει και αγορές όπως είπα και μέσω PayPal αλλά και με την κάρτα μόνη της.

Ας αφήσουμε το κομμάτι PayPal.

Το θέμα είναι γιατί δύο συνεχόμενες φορές δεν προχώρησαν οι συναλλαγές όταν χρησιμοποίησα την κάρτα απευθείας.

Επαναλαμβάνω πως δεν βλέπω κάποιο εμφανή λόγο.

Αντιμετώπισε κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα τις τελευταίες μέρες;

Έχω στείλει email στο support της Revolut και αναμένω απάντηση.

Δεν ξερω να σε βοηθησω τοτε. Εχεις δικιο. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να περιμενεις το support.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδες τι γινεται με το ζορι identity verification. Εγω δεν έχω σελφι καμερα. τι να κάνω; Μπλοκάρισαν τα λεφτά μου και δεν μπορώ να πληρώσω τον αλη. Είναι και σε άλλους αυτό;

Βγαλε μια φωτο μα την αλλη καμερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μου είπαν από το τσατ να στείλω τα στοιχεία μου σε ένα email. Το έκανα και περιμένω. Θα ενημερώσω σχετικά με τις εξελίξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μου είπαν από το τσατ να στείλω τα στοιχεία μου σε ένα email. Το έκανα και περιμένω. Θα ενημερώσω σχετικά με τις εξελίξεις.

Σε ποιό email σου είπνα να στείλεις στοιχεία σου;  Σε εμένα μου είπαν να τα στείλω στο [email protected] με το όνομά και το τηλέφωνο μου γραμμένα στο subject.  Το ρώτω για να επιβεβαιώσω τι είπαν σε εμένα.  Μας έχει τρελάνει η Revolut αυτές τις μέρες :mad:.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σ' αυτό. Δηλαδή με το ζόρι να μας πάρουν τα στοιχεία ε; Τέσπα τα έστειλα και περιμένω. Πάντως έπρεπε στην εφαρμογή να προβλέψουν και τους κακόμοιρους χωρίς σέλφι κάμερα. Ο λογαριασμός σου τώρα είναι κλειδωμένος σαν και μένα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σ' αυτό. Δηλαδή με το ζόρι να μας πάρουν τα στοιχεία ε; Τέσπα τα έστειλα και περιμένω. Πάντως έπρεπε στην εφαρμογή να προβλέψουν και τους κακόμοιρους χωρίς σέλφι κάμερα. Ο λογαριασμός σου τώρα είναι κλειδωμένος σαν και μένα;

Ναι. Είναι κλειδωμένος. Ύστερα από πολλά email και αρκετά μηνύματα στο chat μου απάντησαν οτί δήθεν έχουν ενεργοποιηθεί κάποια πρωτόκολλα ασφαλείας στο συστημά τους και για αυτό πρέπει να επιβεβαιώσω την ταυτήτητά μου προκειμένου να ξεμπλοκαριστεί ο λογαριασμός.  Ελπίζω να βρώ τα λεφτά μου όταν λήξει το θέμα.  Γράψε τι έγινε με εσένα τώρα που έστειλες τα στοιχεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορουσατε να εχετε επιβεβαιώσει το λογαριασμό απο την αρχη, οπως καναμε πολλοι, και ετσι να ειχατε αποφύγει ολη αυτην την ταλαιπωρία

 

Απο τα πρωτα ποστ του θεματος ειχαν αναφέρει πολλοι οτι κλειδώνετε ο λογαριασμό ακόμα και με μια συναλλαγή

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχω κάνει το verify κανονικά με το PayPal.

Επίσης έχω κάνει και αγορές όπως είπα και μέσω PayPal αλλά και με την κάρτα μόνη της.

Ας αφήσουμε το κομμάτι PayPal.

Το θέμα είναι γιατί δύο συνεχόμενες φορές δεν προχώρησαν οι συναλλαγές όταν χρησιμοποίησα την κάρτα απευθείας.

Επαναλαμβάνω πως δεν βλέπω κάποιο εμφανή λόγο.

Αντιμετώπισε κάποιος άλλος παρόμοιο πρόβλημα τις τελευταίες μέρες;

Έχω στείλει email στο support της Revolut και αναμένω απάντηση.

 

Πρόσφατα προσπάθησα να αγοράζω ένα video game απο το game.co.uk και δεν μπορούσα με απευθείας χρήση της κάρτας revolut,έτσι δοκίμασα με paypal αφού προηγουμένως την είχα συνδέσει και όλα καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μπορουσατε να εχετε επιβεβαιώσει το λογαριασμό απο την αρχη, οπως καναμε πολλοι, και ετσι να ειχατε αποφύγει ολη αυτην την ταλαιπωρία

 

Απο τα πρωτα ποστ του θεματος ειχαν αναφέρει πολλοι οτι κλειδώνετε ο λογαριασμό ακόμα και με μια συναλλαγή

Έγινε αλλαγή στο 5ο F.A.Q του 3ου post για αυτό το θέμα.

 

mary βαλε τοο λινκ στο πρώτο ποστ γιατι μας βλεπω να ψαχνόμαστε

Επίσης προστέθηκε και αυτό στον οδηγό:

 

Ο ίδιος οδηγός αλλά με screenshots από την εφαρμογή για Apple κινητά αναρτήθηκε από τον χρήστη nsxbass στο iphonehellas.gr, κατόπιν δικής μου συναίνεσης.

 

Τους ευχαριστώ για τα καλά τους λόγια και ευχομαι στους χρήστες Apple καλές αγορές!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, έμβασμα από Δευτέρα και ακόμη δεν έχει εμφανιστεί. Αποστολή email στο support και τσιμουδιά από εκεί. Να τα κλαίω τα λεφτουδάκια μου?

Την άλλη φορά σε μιάμιση μέρα ήταν απίκο τα φταλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...