Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις δοκίμασα μεταφορά στο kraken.com και μου βγάζει ότι δεν το υποστηρίζουν πλέον ενώ παλαιότερα δεν είχα κανένα πρόβλημα.

"Due to internal security reasons, we no longer support this beneficiary."

Αυτά τα θεωρώ "πισωγυρίσματα" και είναι κρίμα να μπλοκάρουν διάφορα ανταλλακτήρια τώρα που και καλά επεκτάθηκαν στα crypto λόγω "ανταγωνισμού".
Δείχνουν απλά ότι είναι "μικροί"...

Επεξ/σία από grinder_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εδώ έχει μια λίστα με επιτρεπόμενα ανταλλακτήρια:

https://community.revolut.com/t/international-payment-to-kraken-not-allowed/38440/4

Δε γνωρίζω αν η λίστα είναι official ή όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, theopan είπε

Όταν πουλάνε αυτοί πλέον Bitcoin αναμενόμενο είναι να θέλουν να τα πάρεις από αυτούς και όχι από άλλα ανταλλακτήρια.

Όχι δεν είναι καθόλου "αναμενόμενο". Για αυτό είπα ότι είναι πισωγύρισμα.
Με το kraken λειτουργούσε απροβλημάτιστα η υπηρεσία.
Ξαφνικά φιλτράρουν τις συναλλαγές μου, γιατί έτσι γουστάρουν;
Απαράδεκτο.

2 ώρες πριν, parsifal είπε

Εδώ έχει μια λίστα με επιτρεπόμενα ανταλλακτήρια:

https://community.revolut.com/t/international-payment-to-kraken-not-allowed/38440/4

Δε γνωρίζω αν η λίστα είναι official ή όχι.

Το θέμα είναι για πόσο καιρό θα λειτουργούν και τα παραπάνω στην λίστα.
Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει και δεν ξέρουμε τι θα γίνει στο μέλλον.
Ταυτίζομαι απόλυτα με το σχόλιο που έγινε παρακάτω.
Προσωπικά την είχα προτείνει σε αρκετούς γνωστούς, και γενικά ήταν διαδεδομένη στην crypto κοινότητα.
Τώρα με αυτά που κάνουν θα χάσουν αρκετή κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον grinder_. Ο λογαριασμός του Κρακεν είναι ένας κανονικός λογαριασμός σε Γερμανική τράπεζα. Απο που κι ως που μπλοκάρεται; Επειδή είναι ανταγωνιστής; Δηλαδή με την ίδια λογική η N26 Και η leupay δε θα έπρεπε να επιτρέπουν το φόρτωμα των λογαριασμών της revolut επειδή είναι ανταγωνιστικές υπηρεσίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα σχεδόν δύο χρόνια να χρησιμοποιήσω το Revolut αλλά το χρειάστηκα πριν λίγες μέρες και ανοίγοντας το παρατήρησα οτι έχουν γίνει κάποιες αλλαγές.
Μου ζήτησε να κάνω verify το account στέλνοντας φωτό απο το δίπλωμα οδήγησης όπως επίσης και μια φωτο δική μου, όπως και έκανα. Με ενημέρωσε πως έγινε το verification.
Προχώρησα στην αποστολή εμβάσματος όπως θυμόμουν οτι γίνεται, αλλά έπειτα είδα πως πλέον έχει δύο επιλογές για αποστολή εμβάσματος. Μια που ονομάζει local και μια που ονομάζει Swift.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά?
Και επίσης γιατί στο Local μου εμφανίζει το παρακάτω?
i7Eu2HL.png
 

Πατώντας εκεί στο Activate account, μου βγάζει απλά ένα μήνυμα λάθους...

8aRShIY.png

Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, scyther666 είπε

Είχα σχεδόν δύο χρόνια να χρησιμοποιήσω το Revolut αλλά το χρειάστηκα πριν λίγες μέρες και ανοίγοντας το παρατήρησα οτι έχουν γίνει κάποιες αλλαγές.
Μου ζήτησε να κάνω verify το account στέλνοντας φωτό απο το δίπλωμα οδήγησης όπως επίσης και μια φωτο δική μου, όπως και έκανα. Με ενημέρωσε πως έγινε το verification.
 Προχώρησα στην αποστολή εμβάσματος όπως θυμόμουν οτι γίνεται, αλλά έπειτα είδα πως πλέον έχει δύο επιλογές για αποστολή εμβάσματος. Μια που ονομάζει local και μια που ονομάζει Swift.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά?
Και επίσης γιατί στο Local μου εμφανίζει το παρακάτω?
i7Eu2HL.png
 

Πατώντας εκεί στο Activate account, μου βγάζει απλά ένα μήνυμα λάθους...

8aRShIY.png

Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει?

Έχουμε εντοπίσει ένα θέμα με το τελευταίο App Version για Android που βγάζει το συγκεκριμένο πρόβλημα. Εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή αποκατάσταση του με νέο release.

Η Revolut θα έχει παρουσία αύριο Πέμπτη 31/5 στην Ημερίδα Digital Intelligence & Digital Skills που διοργανώνει το IST (δωρεάν είσοδο - απαραίτητη η κράτηση θέσης εδώ) και θα μοιράσει ΔΩΡΕΑΝ κάρτες σε όλους τους παρευρισκόμενους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oh OK...
Παρόλαυτα δεν σημαίνει οτι υπάρχει κάποιο θέμα με το account μου, σωστά? είναι απλά θέμα του app, αλλά κατα τα άλλα οι λειτουργίες εκτελούνται σωστά? (πχ top up με τα bank details στο SWIFT)

(Συσχετίζεσαι κάπως με το revolut?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, scyther666 είπε

Oh OK...
Παρόλαυτα δεν σημαίνει οτι υπάρχει κάποιο θέμα με το account μου, σωστά? είναι απλά θέμα του app, αλλά κατα τα άλλα οι λειτουργίες εκτελούνται σωστά? (πχ top up με τα bank details στο SWIFT)

 (Συσχετίζεσαι κάπως με το revolut?)

Όχι δεν έχει κανένα θέμα το account σου, είναι θέμα του τελευταίου app version (επηρεάζει μόνο νέους χρήστες με Android). Δεν θα σου συνιστούσα top-up μέσω SWIFT γιατί δεν σε συμφέρει. Αν δεν επείγει, περίμενε μέχρι την άλλη βδομάδα που θα βγει το νέο update με το fix.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το νέο interface του app δεν μου άρεσε καθόλου. Ένα λευκό πράγμα, μπερδεύτηκα ακόμα και στο navigate. Θα ήθελα να γνωρίσω τον τύπο που είχε την ιδέα να αφαιρέσει όλα τα χρώματα, πρέπει να είχε μεγάλη έμπνευση :-(

Στις 2/5/2018 στις 10:30 ΜΜ, jonkyr είπε

@dimitrislitsikakis μία ερώτηση: εφόσον η κάρτα κάποιου χρήστη λήξη, προβλέπεται δωρεάν αντικατάσταση; Είναι λίγο νωρίς, το ξέρω, αλλά ποια είναι η πρόβλεψη;

Κύριε Λιτσικάκη "επικοινωνία με τον πελάτη" δεν σημαίνει απλά "ελάτε να πάρετε δωρεάν κάρτες" και λοιπά πανηγυράκια και διθύραμβοι για το προϊόν. Ήδη το "λίγο νωρίς" έγινε "λιγότερο νωρίς κατά έναν μήνα", οπότε αν δεν σας κάνει κόπο, απαντήστε στην ερώτηση (που έχει ήδη θέσει κι άλλος συμφορουμίτης στο μεταξύ). Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αρχική σελίδα δεν μπορούμε να διαγράψουμε currencies που δεν χρησιμοποιούμε πια? πχ αυτη τη στιγμη έχω eur,gpb,pln,$ αλλα θελω να κρατησω μονο eur,$. εψαξα αλλα δεν το βρηκα και ειναι σπαστικο γιατι ειναι πρωτα τα eur,τελευταια τα $ και στη μεση αυτα που δεν χρειαζομαι 😕

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Έχει αναφερθεί στο community, ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν ακόμα. Το επικρατέστερο σενάριο αγοράζεις την κάρτα.

Ευχαριστώ για την απάντηση. Ωστόσο εδώ δεν είναι community και καλό θα ήταν να παίρνουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις μας :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/5/2018 στις 10:30 ΜΜ, jonkyr είπε

@dimitrislitsikakis μία ερώτηση: εφόσον η κάρτα κάποιου χρήστη λήξη, προβλέπεται δωρεάν αντικατάσταση; Είναι λίγο νωρίς, το ξέρω, αλλά ποια είναι η πρόβλεψη;

Για κάρτες που οδεύουν προς λήξη: Παραγγέλνεις την κάρτα με χρέωση και λες στο in-app chat να σου κάνει refund τα 6 ευρώ delivery fee, κάτι που εκτελείται αμέσως.

Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση @jonkyr, μάλλον θα μου διέφυγε η ερώτηση σου!

Thank you!

Επεξ/σία από dimitrislitsikakis
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dimitrislitsikakis είπε

Για κάρτες που οδεύουν προς λήξη: Παραγγέλνεις την κάρτα με χρέωση και λες στο in-app chat να σου κάνει refund τα 6 ευρώ delivery fee, κάτι που εκτελείται αμέσως.

Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση @jonkyr, μάλλον θα μου διέφυγε η ερώτηση σου!

Thank you!

Κανένα πρόβλημα, ευχαριστώ για την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...