insomnia888 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Εισαι ο ορισμος της ανακριβειας, δεν ξερω αν το κανεις επιτηδες.κανεις εισαγγελεας δεν εκρινε οτι ο Σωρρας εχει 600 δις η υπ’ αριθμ. 67650/2013 απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών "Σύνθεση δικαστηρίου: Αικατερίνη Τσέλιου, πλημμελειοδίκης (σε αντικατάσταση Εύας Ναστούλα λόγω κωλύματος), Δημήτριος Νομικός, αντεισαγγελέας, Μαρία Αντωνοπούλου (γραμματέας). Στην υπό κρίση περίπτωση αποδείχθηκε ότι ο πρώτος κατηγορούμενος, δυνάμει αμετάκλητου πληρεξουσίου, τυγχάνει διαχειριστής χρηματικού ποσού ύψους 600 δισ. ευρώ που ανήκει σε αλλοδαπή εταιρεία επενδύσεων με την επωνυμία Red Panther Limited που εδρεύει στο Λονδίνο. Το ποσό αυτό έχει ενσωματωθεί σε 6 διεθνή γραμμάτια του αμερικανικού ταμείου, ονομαστικής αξίας, εκάστου, εκατό δισεκατομμυρίων, λήξεως τον μήνα Αύγουστο του έτους 2014, τα οποία έχουν κατατεθεί σε λογαριασμό καταπιστεύματος και φυλάσσονται προς πίστωση και χορηγία της Ελληνικής Δημοκρατίας». «Από κανένα αποδεικτικό μέσο δεν αποδείχθηκε η αναλήθεια όσων υποστηρίζουν οι κατηγορούμενοι. Ειδικότερα, ουδόλως αποδείχθηκε η ανυπαρξία του ανωτέρου χρηματικού ποσού ή η πλαστότητα των τίτλων που το ενσωματώνουν». «Εξάλλου, ουδέποτε υπήρξε πρόθεση των κατηγορουμένων να προκαλέσουν σύγχυση στην κοινή γνώμη, παρά τούτοι κινήθηκαν αποκλειστικά από αγαθά κίνητρα και, συγκεκριμένα, ωθούμενοι από την επιθυμία τους να βοηθήσουν το κράτος να εξέλθει από τη δεινή οικονομική κρίση στην οποία έχει περιέλθει. Δεδομένου δεν ότι όσα παρουσιάζουν κατά την εν λόγω εκδήλωση ήταν αληθή και στόχευαν αποκλειστικά στην ενημέρωση του κοινού, ούτε αμέλεια μπορεί να τους αποδοθεί ως προς την τέλεση του εγκλήματος" Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2017 από insomnia888
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Κι o ΑΠ έριξε άκυρο αν δεν κάνω λάθος? 1
insomnia888 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Κι o ΑΠ έριξε άκυρο αν δεν κάνω λάθος? ζήτησε την αναίρεση της απόφασης και το εξετάζει... απόφαση δεν έβγαλε ακόμα. Αυτό που θέλω να πώ πολύ περιληπτικά, η δικαιοσύνη είναι λαβύρινθος, ού μπλέξεις
futureshock Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 σε περιπτωση που η εισπρακτικη εταιρια καλει στον αριθμο μου με αποκρυψη μπορω να κανω κατι ;
insomnia888 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 σε περιπτωση που η εισπρακτικη εταιρια καλει στον αριθμο μου με αποκρυψη μπορω να κανω κατι ; απαγορεύεται σύμφωνα με το νόμο να σε καλεί με απόκρυψη. Οι εισπρακτικές εταιρίες λειτουργούν σύμφωνα με το Ν.3758/2009. Σύφωνα με τον παραπάνω νόμο, γενικά οι Εταιρίες Ενημέρωσης Οφειλετών υποχρεούνται να τηρούν τα παρακάτω: α. Να διαθέτουν επαρκή διοικητική και τεχνολογική υποδοµή που να περιλαµβάνει, τουλάχιστον, ένα ολοκληρωµένο τηλεφωνικό κέντρο και δίκτυο ηλεκτρονικών υπολογιστών. β. Σε κάθε προφορική επικοινωνία µε τον οφειλέτη, να διαθέτουν εµφανή τον αριθµό προέλευσης κλήσης, να παρέχουν πλήρη και σαφή ενηµέρωση στους οφειλέτες, τόσο για το ονοµατεπώνυµο του καλούντος υπαλλήλου και την ιδιότητα του, όσο και για τον αριθµό Μητρώου της Εταιρείας κατά την έννοια του άρθρου 7 και το σκοπό της επικοινωνίας τους. (Δηλ απαγορεύεται να τηλεφωνούν με απόκρυψη αριθμού). γ. Κατά την επικοινωνία µε τον οφειλέτη, να μην εμφανίζουν οι υπάλληλοί τους υπό ιδιότητες που δεν διαθέτουν όπως υπαλλήλων των δανειστών, δικηγόρων ή δικαστικών επιµελητών. (Δηλ. να μην παριστάνουν ότι είναι ο,τιδήποτε άλλο παρά υπάλληλοι εισπρακτικών εταιριών) δ. Απαγορεύεται η άσκηση σωµατικής βίας, ψυχολογικής πίεσης περί διακινδύνευσης του επαγγέλµατος, των περιουσιακών στοιχείων ή της ζωής του οφειλέτη ή των οικείων του. (Με λίγα λόγια, απαγορεύεται να απειλούν τον οφειλέτη, με οποιοδήποτε τρόπο, ότι θα του κατασχέσουν το σπίτι, θα μπει φυλακή και άλλες αηδίες). ε. Απαγορεύεται η επίδειξη προσβλητικής συµπεριφοράς ή η χρήση προσβλητικών εκφράσεων εναντίον του οφειλέτη ή και των οικείων του. στ. Απαγορεύεται η δυσφήµιση ή η απειλή δυσφήµισης του οφειλέτη στο οικογενειακό ή εργασιακό περιβάλλον του. (Δηλ. απαγορεύεται να τηλεφωνούν στο χώρο εργασίας σας, ώστε να σας κάνουν ρεζίλι). ζ. Απαγορεύεται η εκµετάλλευση περιστάσεων αντικειµενικής αδυναµίας του οφειλέτη. η. Απαγορεύεται η απειλή λήψης µη νόµιµου µέτρου σε βάρος του. (Δηλ. να σε απειλήσουν π.χ. ότι κάποιος φουσκωτός θα σε σπάσει στο ξύλο). θ. Απαγορεύεται η παραπλανητική πληροφόρηση του οφειλέτη. (εδώ θέλει προσοχή, γιατί τώρα τελευταία έχει γίνει της μόδας να παραμυθιάζουν τον οφειλέτη, ότι αν καταθέσει Χ πόσό μέχρι την τάδε ημερομηνία ή τράπεζα θα του διαγράψει το υπόλοιπο του χρέους του). ι. Απαγορεύονται οι κατ’ οίκον ή στο χώρο εργασίας του οφειλέτη επισκέψεις, καθώς και οι επισκέψεις σε άλλους χώρους αυστηρώς προσωπικούς, όπως νοσοκοµεία. ια. Απαγορεύεται η όχληση των οικείων προσώπων του κατά την έννοια της περίπτωσης στ. (Δηλ δεν μπορούν να τηλεφωνούν σε συγγενείς ή φίλους σας, είναι υποχρεωμένοι να βρουν εσάς προσωπικά). ιβ. Απαγορεύεται η παραπλανητική χρήση και παρουσίαση εγγράφων που δηµιουργούν εσφαλµένα την εντύπωση ότι πρόκειται για δικαστικά έγγραφα. ιγ. Απαγορεύεται η οποιαδήποτε επικοινωνία που περιλαµβάνει ανακριβείς πληροφορίες σχετικά µε τις συνέπειες αθέτησης πληρωµών.(Δεν μπορούν π.χ. να σας πουν ότι αν μέσα στις επόμενες δύο μέρες δεν καταθέσετε το Χ ποσό, θα σας κατασχέσουν το σπίτι, ή θα επιβαρυνθείτε με πρόσθετα έξοδα κλπ) ιδ. Απαγορεύεται στις Εταιρείες η πρόσβαση σε αρχεία οικονοµικής συµπεριφοράς, όπως στην «ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε.», ή σε άλλα αρχεία για τη διακρίβωση της πιστοληπτικής ικανότητας του οφειλέτη. ιε. Απαγορεύεται στις Εταιρείες να αντιποιούνται µε οποιονδήποτε τρόπο κατά την επικοινωνία τους µε τους οφειλέτες την επωνυµία ή το διακριτικό τίτλο των δανειστών − εντολέων τους.(Δηλ. δεν μπορεί να λένε ότι τηλεφωνούν από την “Τοκογλύφος Bank”, αλλά θα πρέπει ξεκάθαρα να σας πουν ότι τηλεφωνούν από την Εταιρεία Ενημέρωσης Οφειλών “Νταβατζής Α.Ε.” για λογαριασμό της “Τοκογλύφος Bank”). ιστ. Η επικοινωνία µε τον οφειλέτη πρέπει να γίνεται, εντός εύλογου χρόνου και µε συχνότητα οχλήσεων όχι πέραν της µίας ανά δεύτερη ηµέρα. Η τηλεφωνική επικοινωνία στο χώρο εργασίας του οφειλέτη γίνεται, µόνο εφόσον ο συγκεκριµένος τηλεφωνικός αριθµός έχει δηλωθεί ως µοναδικός αριθµός επικοινωνίας από τον τελευταίο. 2. Αντιμετώπιση Γενικά, μπορεί οι εισπρακτικές εταιρίες να μας πρήζουν, αλλά τουλάχιστον, όσο μας ενοχλούν αυτές, η τράπεζα δεν έχει ξεκινήσει νομικές διαδικασίες εναντίον μας.Αφού περάσουν 2-3 απλήρωτοι μήνες, οι τηλεφωνικές ενοχλήσεις γίνονται πιεστικές και η ευγενική συμπεριφορά του υπαλλήλου αντικαθίσταται από έμμεσες και ψευδείς απειλές, με σκοπό να μας πιέσουν ψυχολογικά, ώστε να «κόψουμε το λαιμό μας» για να βρούμε χρήματα. Γενικά, υπάρχουν διάφοροι τρόποι αντιμετώπισης: α. Δεν απαντώ, δεν απαντώ Φροντίζουμε να δηλώσουμε ως μοναδικό αριθμό τηλεφωνικής επικοινωνίας, αυτόν του κινητού. Ακόμα και αν μας τηλεφωνήσουν στο σταθερό, τους λέμε ότι από εκείνη τη στιγμή, κατηγορηματικά ορίζουμε ως μοναδικό αριθμό τηλεφωνικής επικοινωνίας, αυτόν του κινητού μας και ότι δεν έχουμε ορίσει απολύτως κανέναν ως αντίκλητο, ανεξάρτητα αν η εταιρία έχει άλλα στοιχεία στο φάκελό της. (ώστε να ψάχνουν πάντα εσάς και όχι μανάδες, αδέλφια, κουνιάδους κλπ). Από κει και πέρα, όταν θέλουμε κλείνουμε το τηλέφωνο, όταν δεν θέλουμε, δεν απαντούμε, αφού έχουμε περάσει στις μνήμες της συσκευής τους αριθμούς κλήσης των εισπρακτικών εταιριών. Επίσης υπάρχουν συσκευές σταθερής τηλεφωνίας, με την δυνατότητα φραγής εισερχομένων κλήσεων, που επιλέγουμε εμείς. Δηλαδή δημιοργούμε μια black list με αριθμούς εισπρακτικών, ώστε όταν μας καλούν, να απορρίπτεται αυτόματα η κλήση. β. Απαντώ, αλλά …… δεν απαντώ Ο υπάλληλος της εισπρακτικής, είναι υποχρεωμένος, πριν πει ο,τιδήποτε, να επιβεβαιώσει την ταυτότητά σας. Οπότε, αφού συστηθεί σας ζητάει να του πείτε το ΑΦΜ σας, ή την ημερομηνία γέννησης. Αν αρνηθείτε, δεν θα μπορεί να συνεχίσει οποιαδήποτε συνομιλία μαζί σας. γ. Απαντώ, αλλά δεν …. δεσμεύομαι Σε αυτή την περίπτωση, αφού δώσουμε τα στοιχεία μας, ο υπάλληλος μας ενημερώνει ότι εκκρεμεί οφειλή ύψους ΧΧΧΧ για την τάδε κάρτα ή δάνειο.Του απαντούμε ότι το γνωρίζουμε. Αρχίζει από πλευράς του ο διάλογος για το πότε θα πληρώσουμε. Εκεί, ανάλογα με το τι έχουμε στο μυαλό μας, μπορούμε να απαντήσουμε διάφορα: (1) Δικαιολογίες με τη μέθοδο του κλαψιάρη, δηλ έχω δυσκολίες, έμεινα άνεργος κλπ(2) Ευθέως, ότι “δεν πληρώνω κύριέ μου, διότι αμφισβητώ ότι οι χρεώσεις της τράπεζας έγιναν με νόμιμο τρόπο και τις διαφορές μας θα τις επιλύσουμε στα δικαστήρια”. Λογικά ο υπάλληλος, θα πρέπει εκεί να τερματίσει τη συνομιλία. Αν πάει να συνεχίσει, του λέμε ότι ο δικηγόρος μας μας συνέστησε να μην πούμε τίποτα παραπάνω και το κλείνουμε. Διαβάστε τις Οδηγίες προς Απελπισμένους Δανειολήπτες, για να πάρετε μια γεύση. Να θυμάστε σε κάθε περίπτωση, ότι ο υπάλληλος της εταιρίας που σας τηλεφωνεί, δεν είναι εχθρός σας, οπότε μην μπείτε στη διαδικασία να τσακωθείτε μαζί του ή να του μιλήσετε με απρέπεια. 3. Εξασφάλιση δικαιωμάτων Υπάρχει πάντα η δυνατότητα να καταγράψουμε νόμιμα τις συνομιλίες μας μαζί τους, για μελλοντική νομική χρήση, ακολουθώντας τις οδηγίες καταγραφής συνομιλίας. Σε κάθε περίπτωση, βάλτε καλά καλά στο μυαλό σας, ότι η εισπρακτική εταιρία δεν μπορεί να σας κάνει απολύτως τίποτα, ανεξάρτητα από το τι σας λένε στο τηλέφωνο. Το μόνο που μπορεί να σας κάνει, είναι να σας βομβαρδίσει τους κρεμαστούς κήπους.Ο μόνος που μπορεί να πάρει μέτρα εναντίον σας, είναι το δικηγορικό γραφείο, στο οποίο η τράπεζα θα αναθέσει τη λήψη νομικών μέτρων, εφόσον το αποφασίσει. Και εκεί θα πρέπει να είστε προσεκτικοί, διαθέτοντας αξιόπιστη νομική κάλυψη 1
De@th L0rd Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Τα περισσότερα από αυτά που λένε ότι ΔΕΝ πρέπει να κάνουν οι εισπρακτικές, τα ΚΑΝΟΥΝ.Ξέρω σίγουρα πχ για τις αόριστες απειλές πχ "Αν δεν πληρώσετε μέχρι την πέμπτη , ΘΑ ΔΕΙΤΕ τι θα γίνει" κλπ. 2
futureshock Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 υπαρχει ενα 4ψηφιος αριθμος που παιρνουμε και κανουμε καταγγελια την εισπρακτικη , τον ξερει κανεις ? edit : Γενικη γραμματεια καταναλωτη - 1520 τηλ. 1
insomnia888 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 υπαρχει ενα 4ψηφιος αριθμος που παιρνουμε και κανουμε καταγγελια την εισπρακτικη , τον ξερει κανεις ? edit : Γενικη γραμματεια καταναλωτη - 1520 τηλ. Επίσης, για όσους ενδιαφέρονται, έχει ξεκινήσει η λειτουργία του Γραφείου Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης Δανειοληπτών, ένας θεσμός που υπάρχει εδώ και δεκαετίες εις τας Ευρωπας. Το πρώτο Γραφείο Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΓΕΥΔ), θα εγκαινιάσει ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δημήτρης Παπαδημητρίου, στο κεντρικό κτίριο της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, αύριο, Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017, στις 12 το μεσημέρι. Το Γραφείο Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΓΕΥΔ), θα στεγάζεται στο ισόγειο του κτιρίου επί της λεωφόρου Αθηνών 196-198, στου Ρέντη, ενώ από αύριο θα είναι στη διάθεση των πολιτών και ο δικτυακός χώρος της ΕΓΔΙΧ (www.keyd.gov.gr), ο οποίος περιλαμβάνει μια διαδραστική πλατφόρμα, χρηστική για τους λιγότερο εξοικειωμένους, η οποία βοηθά βήμα-βήμα στη διαμόρφωση συνδυαστικής αντίληψης για το προστατευτικό θεσμικό πλαίσιο της υπερχρέωσης, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις. Όπως έχει σημειωθεί από το υπουργείο Οικονομίας, η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ) ιδρύθηκε “υλοποιώντας την απόφαση κυβέρνησης για την παροχή κάθε δυνατής βοήθειας στους πολίτες που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δανειακές τους υποχρεώσεις, λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας”. Πρόκειται για μία “αυτόνομη δημόσια υπηρεσία, που υπάγεται στο Κυβερνητικό Συμβούλιο Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους. Σε ελάχιστο χρονικό διάστημα 3 μηνών (Αυγ-Οκτ. 2016), αξιοποιώντας στελέχη, δομές και υλικοτεχνική υποδομή που ήδη διέθετε το δημόσιο, δημιουργήθηκε η κεντρική υπηρεσία στην περιοχή της Νίκαιας (Θηβών 196-198), όπου και θα λειτουργήσει το πρώτο (πιλοτικό) Γραφείο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΓΕΥΔ), στο οποίο μπορούν να προσφεύγουν οι ενδιαφερόμενοι πολίτες”. Σε ποιους απευθύνεται Τα ΓΕΥΔ απευθύνονται σε: – άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (προβλήματα υγείας, ΑΜΕΑ οικονομικά αδύναμους ) – ανέργους – αγρότες και εργάτες – μισθωτούς δημόσιου και ιδιωτικού τομέα – ελεύθερους επαγγελματίες – μικροέμπορους , μικροεπιχειρηματίες Παράλληλα, θα προχωρήσει η ανάπτυξη του δικτύου των ΓΕΥΔ σε όλη τη χώρα, στελεχωμένα με εξειδικευμένο προσωπικό, καλύπτοντας ποσοστό μεγαλύτερο του 90% του πληθυσμού, με το εξής χρονοδιάγραμμα: *1η φάση: άμεση δημιουργία του πρώτου πιλοτικού ΓΕΥΔ (“φυτώριο”) στις εγκαταστάσεις της ΕΓΔΙΧ *2η φάση: 2 ΓΕΥΔ στο κέντρο των Αθηνών και του Πειραιά *3η φάση: 12 ΓΕΥΔ στις υπόλοιπες πρωτεύουσες των Περιφερειών *4η φάση: 26 ΓΕΥΔ στις περιφερειακές ενότητες που προβλέπεται από τον Νόμο η ίδρυση ΚΕΥΔ και αν η έδρα της Περιφέρειας της προηγούμενης φάσης συμπίπτει με την έδρα της Περιφερειακής Ενότητας (ΠΕ), επιλέγεται η αμέσως επόμενη πληθυσμιακά πόλη της ΠΕ. *5η φάση: 32 ΓΕΥΔ τα οποία θα τοποθετηθούν στις πόλεις που δεν θα δημιουργηθεί ΚΕΥΔ και είναι οι επόμενες μεγαλύτερες πόλεις σε πληθυσμό. *6η φάση: 47 ΓΕΥΔ που καλύπτουν όλες τις πόλεις του συνόλου των ΠΕ της χώρας συν τις μεγάλες πόλεις που δεν κηρύχθηκαν πρωτεύουσες με ιστορικά κριτήρια (π.χ. Μεσολόγγι-Αγρίνιο κ.ο.κ.) και τις μεγαλύτερες πληθυσμιακά πόλεις της χώρας. Θα αναπτυχθεί ένα δίκτυο 120 ΓΕΥΔ σε όλη τη χώρα, που θα στελεχώνονται με δημόσιους υπαλλήλους, οι οποίοι λαμβάνουν την κατάλληλη εκπαίδευση και έχουν συνεχή υποστήριξη από την ΕΓΔΙΧ. Αποστολή των γραφείων είναι: – Να ενημερώνουν σφαιρικά και αναλυτικά για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις υπερχρεωμένων πολιτών και επιχειρήσεων, που επιχειρούν να αντιμετωπίσουν την προφανή αδυναμία τους να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους – Να παρέχουν συμβουλές και οδηγίες για διαδικασίες σχετικές με την προστασίας της πρώτης κατοικίας και γενικότερα τις πρόνοιες που περιλαμβάνει ο νόμος για το σύνολο των χρεών των ευάλωτων και μη κοινωνικών ομάδων, καθώς και την εξωδικαστική ρύθμιση δανείων, σύμφωνα με το νομικό πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών. Στρατηγικά θα προωθούνται οι ήδη υπάρχουσες και αναξιοποίητες εξωδικαστικές λύσεις (συμβιβαστική επίλυση διαφορών) και η συνάντηση με εκπροσώπους των ΓΕΥΔ θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Οι προτάσεις που θα παρουσιάζουν τα γραφεία για τη ρύθμιση δανείων λαμβάνουν υπόψη τα εισοδήματα των οφειλετών και τις εύλογες δαπάνες διαβίωσης. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό οι πληροφορίες που δίνονται από τους πολίτες να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο σαφείς και ειλικρινείς, ώστε οι συμβουλές να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και να είναι αποτελεσματικές. Σημειώνεται ότι τα γραφεία δεν έχουν δυνατότητα να αποφασίζουν γενναίες ρυθμίσεις χρεών προς τράπεζες, άλλους ιδιώτες, δημόσιο ή ασφαλιστικά ταμεία ή να παρεμβαίνουν στην εξέλιξη δικαστικών ενεργειών, όπως οι πλειστηριασμοί. Ωστόσο, για όλα αυτά τα θέματα μπορούν να παρέχουν εξειδικευμένη ενημέρωση και συμβουλευτική υποστήριξη, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να λάβουν τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις συνεκτιμώντας τα ενδεχόμενα, καθώς για όλα τα παραπάνω ζητήματα υπάρχουν λύσεις. Από τα 120 γραφεία τα 30 θα μετεξελιχθούν (β’ εξάμηνο 2017) σε Κέντρα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ), μια μορφή “ΚΕΠ” που εξειδικεύεται σε δανειολήπτες. Στην τελική του μορφή το δίκτυο ενημέρωσης και υποστήριξης θα αποτελείται συνολικά από 120 σημεία, εκ των οποίων τα 30 θα είναι κεντρικοί κόμβοι. Τα ΚΕΥΔ θα στεγάζονται σε χώρους που ανήκουν στο δημόσιο και θα στελεχώνονται με επιστημονικό προσωπικό, δικηγόρους και οικονομολόγους, που προσλαμβάνονται μέσω ΑΣΕΠ και χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, ώστε να μην επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός.
Ghost_Rider Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 τι να εξυπηρετησει μωρε χειροτερα θα γινουν τα πραγματα πλακα κανουμε τωρα? 1
insomnia888 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Ας δώσουμε μία ευκαιρία σε αυτή την υπηρεσία να δούμε πώς λειτουργεί. Ίσως να φτασαμε σε αυτό το σημείο επειδή τόσα χρόνια το κράτος δεν παρείχε μία τέτοια λειτουργία προς τους πολίτες. Ας δούμε πώς θα πάει...και αναλόγως, η γλώσσα δεν μας λείπει
notist Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Μακάρι να λειτουργήσει..Όταν πήγαινες εσύ και παρακάλαγες στις τράπεζες σου λέγανε όχι,η επέκταση των χρόνων αποπληρωμής για 40+ χρόνια και ας ήσουν 50+ χρονών άρα έπρεπε να ζήσεις μέχρι τα 100!!Το δε ειρηνοδικείο όταν πήγα να πάρω πληροφορίες πως μπορώ να ζητήσω επανεξέταση της προσωρινής δόσης λόγω ότι το εισόδημα μου είχε γίνει 0 και δεν μπορούσα,μου είπαν δεν γίνεται την αίτηση πρέπει να την καταθέσει δικηγόρος και να παραστεί στη δικάσιμο.Και λέω εγώ:Πρώτον αν είχα να πληρώσω δικηγόρο 500€ πλήρωνα και τις δόσεις μου.Και δεύτερον γιατί να μην μπορώ εγώ να την καταθέσω και αφού εγώ θα μιλήσω και θα πω το πρόβλημα μου στον δικαστή.Τι παραπάνω θα πει ο δικηγόρος?Θα πει τα δικά του για να βγω με εγγύηση λες και έχω κάνει φόνο? Ας ελπίσουμε ότι θα βοηθηθούμε με αυτή την υπηρεσία σε αυτά.
insomnia888 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Συνδικάτα. Η παρουσία δικηγόρου είναι -οχι πάντα- ένα ισχυρό χαρτί αλλά θα πρέπει να είναι optional.
JohnTehGreek Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Πάντα απορία το είχα, πόσα τους πληρώνουν για να κάνουν ότι κάνουν; Είχα ακούσει κάπου 300€ Υπάρχει άνθρωπος που μπαίνει σε όλο αυτό το ψυχολογικό παιχνίδι για τόσα λεφτά;
rus Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Παιδες, το δικαστηριο εβγαλε τελεσιδικη αποφαδη: Οι εισπρακτικες είναι νομιμες! Και η ΔΕΗ ανακοινωσε ότι αναθετει πλεον σε εισπρακτικες να κυνηγησουν αυτους που της χρωστανε. Ηδη οι εισπρακτικες εχουν ξεσαλωσει, παρτι γινεται...
notist Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Τίποτα δεν κάνουν.Πάνε καταθέτουν την αίτηση και παρίστανται στην προσωρινή δικάσιμο.300€ είναι το ελάχιστο.Βάλε και από 50-60€ την κάθε επίδοση προς τις τράπεζες που τις κάνει όμως δικαστικός επιμελητής.Εμένα ένας φίλος μου τότε που ήταν πολλές οι τράπεζες και είχε πάρει από όλες και χρώσταγε,πλήρωσε άλλα 300€ για επιδόσεις σε 6 τράπεζες.Συν 500€ στον δικηγόρο.Εντάξει για λογαριασμό των τραπεζών παρίστανται οι δικηγόροι.Ποιός θα πάει η τράπεζα?Εμείς όμως γιατί να μην μπορούμε να πάμε μόνοι μας?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα