Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αυτος είναι ο "καθυστερημένος" ο ετσι , ο αλλιως...οι υπολοιποι λοιπον που δεν είναι ουτε καθυστερημένοι, ουτε ετσι ουτε αλλιως, ουτε θελουν " " στο λεβεντες, τι κανουν?

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Α,ωραια λογικη.Να σκοτωσουμε λοιπον ο,τι κινειται,επειδη σκοτωθηκαν 200 ψυχες...

Η καλυτερα,ας μην ασχολουμαστε με 'ψιχουλα',υπαρχουν και χειροτερα..

Αντε ας βαλουμε και τη γαλλικη σημαια προφιλ,να απαλύνουμε το πονο των αδικοχαμενων ανθρωπων!

Classic_S3.jpg

  • Like 3
Δημοσ.

Υπάρχει πιο σοβαρό απο αδίκημα απο τον φόνο? ποιο?

 

Η θανάτωση ζώων δε θεωρείται φόνος. Ο μόνος λόγος που το λέω αυτό είναι πως έιπες "αδίκημα", που σημαίνει ότι το εξετάζεις νομικά. Νομικά λοιπόν αν σκοτώσω 10 γατιά έχω διαπράξει μηδέν φόνους.

 

Αν το έθετες ως "υπάρχει πιο απεχθής πράξη από τη θανάτωση ζώων" τότε θα συμφωνούσα ότι αυτή η πράξη είναι πολύ απεχθής, αλλά για μένα υπάρχουν πολλές απεχθέστερες (κακοποίηση παιδιών, βιασμός, τέτοια πράγματα).

 

Βασικά το point μου είναι ότι βαφτίζοντας αυτή την πράξη φόνο για να την κάνουμε να ακούγεται πιο απεχθής στα δικά μου μάτια είναι σα να κάνουμε την τρίχα τριχιά.

 

 

Το σημαντικοτερο να εξετασει κανεις, ειναι το τι εχει προκαλεσει στην ψυχη του ανθρωπου αυτου να απολαμβανει τον θανατο ενος ανυπερασπιστου πλασματος!!!

Ποιες ειναι οι αφορμες που εχει ζησει για να αναπτυξει μια τετοια εγκληματικη προσωπικοτητα!!!

 

Δεν ξέρεις από Κρήτη ε;  :-D

 

Α,ωραια λογικη.Να σκοτωσουμε λοιπον ο,τι κινειται,επειδη σκοτωθηκαν 200 ψυχες...

Η καλυτερα,ας μην ασχολουμαστε με 'ψιχουλα',υπαρχουν και χειροτερα..

Αντε ας βαλουμε και τη γαλλικη σημαια προφιλ,να απαλύνουμε το πονο των αδικοχαμενων ανθρωπων!

 

Πήγαινε τον ανιχνευτή ειρωνείας για σέρβις, δε λειτουργεί σωστά.

  • Like 1
Δημοσ.

Η θανάτωση ζώων δε θεωρείται φόνος. Ο μόνος λόγος που το λέω αυτό είναι πως έιπες "αδίκημα", που σημαίνει ότι το εξετάζεις νομικά. Νομικά λοιπόν αν σκοτώσω 10 γατιά έχω διαπράξει μηδέν φόνους.

 

Αν το έθετες ως "υπάρχει πιο απεχθής πράξη από τη θανάτωση ζώων" τότε θα συμφωνούσα ότι αυτή η πράξη είναι πολύ απεχθής, αλλά για μένα υπάρχουν πολλές απεχθέστερες (κακοποίηση παιδιών, βιασμός, τέτοια πράγματα).

 

Βασικά το point μου είναι ότι βαφτίζοντας αυτή την πράξη φόνο για να την κάνουμε να ακούγεται πιο απεχθής στα δικά μου μάτια είναι σα να κάνουμε την τρίχα τριχιά.

 

 

 

Δεν ξέρεις από Κρήτη ε;  :-D

 

 

Πήγαινε τον ανιχνευτή ειρωνείας για σέρβις, δε λειτουργεί σωστά.

Καλα,με εσενα δεν ασχολειται κανεις ετσι κι αλλιως.Γραφε οτι θες!

Οσο για το thresh,μια απο τα ιδια!

  • Like 1
Δημοσ.

Απο εκεί και πέρα είναι θέμα των Κριτικών τι θα κάνουν για να σταματήσουν ή να μειωθούν τέτοιου είδους ενέργειες γιατί δεν φταίει μόνο αυτός που το κάνει , φταίει κ αυτός που τον μεγάλωσε με τέτοιες αρχές αλλα και ο κύκλος του που τις επικροτεί-υποστηρίζει.

αυτος είναι ο "καθυστερημένος" ο ετσι , ο αλλιως...οι υπολοιποι λοιπον που δεν είναι ουτε καθυστερημένοι, ουτε ετσι ουτε αλλιως, ουτε θελουν " " στο λεβεντες, τι κανουν?

Επιτελους καποιοι που λενε τα πραγματα οπως πρεπει. Δεν μπορει μια μικρη γειτονια 650.000 κατοικων να μην μπορει να κοντρολλαρει τους τρελους της και να αμαυρωνει την εικονα ολης της Ελλαδας.
  • Like 7
Δημοσ.

Αν το έθετες ως "υπάρχει πιο απεχθής πράξη από τη θανάτωση ζώων" τότε θα συμφωνούσα ότι αυτή η πράξη είναι πολύ απεχθής, αλλά για μένα υπάρχουν πολλές απεχθέστερες (κακοποίηση παιδιών, βιασμός, τέτοια πράγματα).

 

Βασικά το point μου είναι ότι βαφτίζοντας αυτή την πράξη φόνο για να την κάνουμε να ακούγεται πιο απεχθής στα δικά μου μάτια είναι σα να κάνουμε την τρίχα τριχιά.

Πάρτε δω μια τριχιά να έχετε κάτι να διαβάζετε με το καφέ.

http://www.zoosos.gr/loutraki-brike-koutabi-zontano-akrotiriasmena-ta-4-podia-tin-oura-kai-auti-tou/

  • Like 1
Δημοσ.

Πάρτε δω μια τριχιά να έχετε κάτι να διαβάζετε με το καφέ.

http://www.zoosos.gr/loutraki-brike-koutabi-zontano-akrotiriasmena-ta-4-podia-tin-oura-kai-auti-tou/

Τώρα έχω φάει την ίδια φρίκη που έφαγα όταν είδα σε φωτογραφία το πνιγμένο παιδί από την Συρία.

Λυπάμαι που κάποιους θα τους ενοχλήσει αυτό, αλλά η κακοποίηση ζώων με πονάει το ίδιο με την κακοποίηση παιδιών.

  • Like 2
Δημοσ.

Πάρτε δω μια τριχιά να έχετε κάτι να διαβάζετε με το καφέ.

http://www.zoosos.gr/loutraki-brike-koutabi-zontano-akrotiriasmena-ta-4-podia-tin-oura-kai-auti-tou/

 

Τώρα έχω φάει την ίδια φρίκη που έφαγα όταν είδα σε φωτογραφία το πνιγμένο παιδί από την Συρία.

Λυπάμαι που κάποιους θα τους ενοχλήσει αυτό, αλλά η κακοποίηση ζώων με πονάει το ίδιο με την κακοποίηση παιδιών.

 

Κι όμως, όπως βλέπεις από πάνω αυτό που συμβαίνει είναι το ακριβώς αντίθετο: κάποιοι ενοχλούνται που εμένα π.χ. η κακοποίηση ζώων δεν με πονάει το ίδιο με την κακοποίηση παιδιών. Το οποίο βέβαια το εννοώ όπως θα εννοούσα το ότι προτιμώ να μου κόψουν πόδι παρά χέρι, αλλά αν θες πιο πολύ να κάνεις το κομμάτι σου παρά να συζητήσεις αυτά είναι ψιλά γράμματα.

 

Υπάρχει ένα θέμα γενικά με την προβολή με το στανιό της προσωπικής μας ηθικής και ευαισθησίας πάνω στους "βάρβαρους".

 

Και το butthurt των ακόμα λίγο πιο πάνω ΟΚ, είναι μάλλον για γέλια παρά για κουβέντα.

Δημοσ.

Κι όμως, όπως βλέπεις από πάνω αυτό που συμβαίνει είναι το ακριβώς αντίθετο: κάποιοι ενοχλούνται που εμένα π.χ. η κακοποίηση ζώων δεν με πονάει το ίδιο με την κακοποίηση παιδιών. Το οποίο βέβαια το εννοώ όπως θα εννοούσα το ότι προτιμώ να μου κόψουν πόδι παρά χέρι, αλλά αν θες πιο πολύ να κάνεις το κομμάτι σου παρά να συζητήσεις αυτά είναι ψιλά γράμματα.

 

Υπάρχει ένα θέμα γενικά με την προβολή με το στανιό της προσωπικής μας ηθικής και ευαισθησίας πάνω στους "βάρβαρους".

 

Και το butthurt των ακόμα λίγο πιο πάνω ΟΚ, είναι μάλλον για γέλια παρά για κουβέντα.

 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσεγγίσεις το θέμα. Από όλους τους τρόπους επέλεξες να σταθείς στο πως αντιμετωπίζει ο νόμος τη θανάτωση ζώων για να καταλήξεις στο μέγεθος της τρίχας. Βέβαια τώρα η σύγκριση πήρε upgrade και έγινε πόδι με χέρι.

 

Γενικά το θέμα είναι πως κολλάς πολύ στις λέξεις (βλ. αδίκημα) και αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί οι λέξεις που επιλέγεις με τη σειρά σου δείχνουν ξεκάθαρα το πως αντιμετωπίζεις από ηθικής άποψης τη κακοποίηση και θανάτωση ζώων.

 

Αυτά.

  • Like 5
Δημοσ.

Υπάρχει πιο σοβαρό απο αδίκημα απο τον φόνο? ποιο?

 

 

Απο τα λεγόμενά σου μάλλον αυτό θέλεις.

 

Aν κλεψεις πχ. 2 εκατομμυρια.

Για φονο ανθρωπου μιλας ή για φονο γατιου?

 

Ουτε ετσι προκυπτει απ τα λεγομενα μου, ουτε αυτο θελω.

ο άλλος που σκοτωσε με μια καρέκλα το σκυλί 

έφαγε 2 χρονια φυλάκιση νομίζω... δε θυμάμαι καλά ποσο αλλά κάτι τέτοιο

 

πλέον μπαινεις φυλακή για κακοποίηση ζώου

 

Δε θα του κανουν τιποτα λεω απο αποψη βιας οπως υπονοησε ο φιλος με το "δε θα τολμαει να βγει απο το σπιτι του".

Δημοσ.

Ρε συ defacer κάποιες φόρες σε κάποια νήματα  -εγω δεν ξέρω- εσυ ξέρεις για ποιον λόγο γράφεις ?

εδω τι ακριβώς θες να πεις λέγοντας πως αν σκοτώσεις 10 γατιά έχεις διαπράξει 0 φόνους ?

στην λέξη κολλάς?

μην τον ονοματίζεις φόνο , ονομάτισε το όπως θες , το αποτέλεσμα της πράξης σου όμως και οι συνέπειες του ειναι βαρύτατες !  να στο πω λιανά ?

αν σκοτώσεις 10 γατια και σε πιάσουν την γάμησες ! θα εχεις διαπράξει αδίκημα θα έχεις διαπράξει κακούργημα !

 


Ανδρας επνιξε γατάκι, ο άνδρας είναι κρητικός, άρα  ο συγκεκριμενος άνδρας κρητικός     οι Κρητικοί είναι υπάνθρωπος ι. Great. Μακάρι να μπορούσα να κάνω έτσι εύκολα γενικεύσεις και στα μαθηματικά.

ετσι για να μαθαίνεις καλύτερα μαθηματικά

  • Like 6
Δημοσ.

Απλα παραθετω ενημερωτικα τον σχετικο νομο (ν. 4039/2012 Α'15):

 

Άρθρο 16

 
Κακοποίηση των ζώων

 

α. Με την επιφύλαξη ειδικά προβλεπόμενων περιπτώσεων της ισχύουσας κοινοτικής και εθνικής νομοθεσίας, καθώς και της διάταξης του τρίτου εδαφίου της παραγράφου 4 του άρθρου 9 απαγορεύεται ο βασανισμός, η κακοποίηση, η κακή και βάναυση μεταχείριση οποιουδήποτε είδους ζώου, καθώς και οποιαδήποτε πράξη βίας κατ’ αυτού, όπως ιδίως η δηλητηρίαση, το κρέμασμα, ο πνιγμός, το κάψιμο, η σύνθλιψη και ο ακρωτηριασμός. Η στείρωση του ζώου καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρείται ακρωτηριασμός.

 

β. Απαγορεύεται, εξαιρουμένων των περιπτώσεων κινηματογραφικών ταινιών και γενικότερα οπτικοακουστικού υλικού εκπαιδευτικού προσανατολισμού, η πώληση, εμπορία και παρουσίαση – διακίνηση μέσω διαδικτύου οποιουδήποτε οπτικοακουστικού υλικού, όπως βίντεο ή άλλου είδους κινηματογραφικού ή φωτογραφικού υλικού στα οποία απεικονίζεται οποιαδήποτε πράξη βίας εναντίον ζώου, καθώς και σεξουαλική συνεύρεση μεταξύ ζώων ή μεταξύ ζώου και ανθρώπου με σκοπό το κέρδος ή τη σεξουαλική ικανοποίηση ατόμων που παρακολουθούν ή συμμετέχουν σε αυτά. Στην ανωτέρω απαγόρευση συμπεριλαμβάνεται και η περίπτωση της μονομαχίας μεταξύ ζώων

 

Ποινικές Κυρώσεις:

 

2. Οι παραβάτες των διατάξεων των παραγράφων α΄ και β΄ του άρθρου 16 τιμωρούνται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή από πέντε χιλιάδες (5.000) έως δεκαπέντε χιλιάδες (15.000) ευρώ.

 
Δημοσ.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσεγγίσεις το θέμα. Από όλους τους τρόπους επέλεξες να σταθείς στο πως αντιμετωπίζει ο νόμος τη θανάτωση ζώων για να καταλήξεις στο μέγεθος της τρίχας. Βέβαια τώρα η σύγκριση πήρε upgrade και έγινε πόδι με χέρι.

 

Γενικά το θέμα είναι πως κολλάς πολύ στις λέξεις (βλ. αδίκημα) και αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί οι λέξεις που επιλέγεις με τη σειρά σου δείχνουν ξεκάθαρα το πως αντιμετωπίζεις από ηθικής άποψης τη κακοποίηση και θανάτωση ζώων.

 

Αυτά.

 

Νομίζω ότι ήμουν από την αρχή παραπάνω από ξεκάθαρος στο πώς κρίνω τη θανάτωση του γατιού. Δεν έχω ιδέα γιατί λες "επέλεξα να σταθώ". De facto δεν επέλεξα να σταθώ εφόσον πήγα παραπέρα και είπα ότι όσον αφορά την ίδια την πράξη μπλα μπλα μπλα. Πιστεύω λοιπόν ότι το παραπάνω σχόλιό σου είναι, for whatever reason, μια πολύ άδικη strawman περιγραφή του τι έκανα. Σκέψου το αν είσαι άνθρωπος που σε απασχολούν τέτοια πράγματα.

 

Όσον αφορά το κόλλημα στις λέξεις με συγχωρείς πολύ αλλά αυτό που λες είναι ότι αν π.χ. ο κρατικός μηχανισμός βαφτίσει κάποιον  αναρχικό "τρομοκράτη", το να διαμαρτυρηθώ πως πες ο,τι θέλεις για τον άνθρωπο αλλά δεν είναι τρομοκράτης άρα μην ακούω μαλακίες για προστασία του πολίτη κλπ κλπ είναι "κόλλημα στις λέξεις". Δεν ξέρω πώς το βλέπεις εσύ, εγώ πιστεύω ότι αν ο καθένας βαφτίζει όπως έλεγα την τρίχα τριχιά τότε η μόνη συζήτηση που μπορεί να γίνει είναι σε επίπεδο γαμιέται ο Πειραιάς: ανούσια, πολωμένη και προσωπικά θα έλεγα και ενδεικτική του επιπέδου των συνομιλητών.

 

Επίσης, αν μου επιτρέπεις, είναι χαρακτηριστικό όλων των σοβαρών δημοσίων προσώπων πως είναι πολύ προσεκτικοί με τις λέξεις τους όταν τοποθετούνται σε νευραλγικά θέματα. Οι λέξεις έχουν σημασία. Σαφώς και η "δικηγορική" εμμονή στις λέξεις και μόνο σ' αυτές βλέπει το δέντρο και χάνει το δάσος, αλλά εφόσον εδώ δε συνέβη τίποτα τέτοιο ("να σταθώ" που έλεγες) ποιά ακριβώς είναι η αντίρρησή σου στο ότι είπα τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη; Κι αυτό μπορεί να θες να το σκεφτείς.

 

Και τέλος, "οι λέξεις που επιλέγω με τη σειρά μου δείχνουν το πώς αντιμετωπίζω από ηθικής άποψης" κλπ. Λοιπόν, αντί να αφήνεις υποννοούμενα σε προκαλώ να παραθέσεις δημοσίως τη δική σου ερμηνεία του πώς το αντιμετωπίζω βάσει αυτών που έχω γράψει, για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος.

 

Αυτά.

 

Ρε συ defacer κάποιες φόρες σε κάποια νήματα  -εγω δεν ξέρω- εσυ ξέρεις για ποιον λόγο γράφεις ?

εδω τι ακριβώς θες να πεις λέγοντας πως αν σκοτώσεις 10 γατιά έχεις διαπράξει 0 φόνους ?

στην λέξη κολλάς?

μην τον ονοματίζεις φόνο , ονομάτισε το όπως θες , το αποτέλεσμα της πράξης σου όμως και οι συνέπειες του ειναι βαρύτατες !  να στο πω λιανά ?

αν σκοτώσεις 10 γατια και σε πιάσουν την γάμησες ! θα εχεις διαπράξει αδίκημα θα έχεις διαπράξει κακούργημα !

 

Υποθέτω πρέπει να σε καλύπτουν τα παραπάνω, αλλά το γεγονός ότι έχεις κάνει like σε πράγματα που όχι απλά δε στέκουν αλλά έρχονται σε αντίθεση με hard facts με προβληματίζει.

Δημοσ.

Απαράδεκτες εικονες και συμπεριφορές θα πρέπει ο φονιας να τιμωρηθεί υποδειγματικα.


Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσεγγίσεις το θέμα. Από όλους τους τρόπους επέλεξες να σταθείς στο πως αντιμετωπίζει ο νόμος τη θανάτωση ζώων για να καταλήξεις στο μέγεθος της τρίχας. Βέβαια τώρα η σύγκριση πήρε upgrade και έγινε πόδι με χέρι.

 

Γενικά το θέμα είναι πως κολλάς πολύ στις λέξεις (βλ. αδίκημα) και αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί οι λέξεις που επιλέγεις με τη σειρά σου δείχνουν ξεκάθαρα το πως αντιμετωπίζεις από ηθικής άποψης τη κακοποίηση και θανάτωση ζώων.

 

Αυτά.

 

Το κακο με τον defacer είναι αυτό που λες + το ότι θα συνεχισει να επιχειρηματολογει ενώ θα μπορουσε να πει απλα "εγραψα βλακεια" και να τελειωνει. Τα ιδια γινανε και σε ένα άλλο θρεντ του λεγαμε ότι αμα ο μαγαζάτορας φερει κρυο φαγητο θα του επιστραφει πισω και είναι υποχρεωμένος να κανει μια κινηση καλης θέλησης όπως ένα κέρασμα ή κατι για να αποζημιώσει το πελατη από τη χασουρα και αυτος μας ελεγε ότι θελουμε να τρωμε τσάμπα. Ε αντε βγαλε ακρη :P

 

Kαθενας μπορει καποια στιγμη να γραψει μια βλακεια ή να μη ξέρει ένα θεμα τοσο καλα οσο νομιζει για τον defacer αυτό δεν υπάρχει θα πρεπει να έχει παντα δικιο... πως λεμε ο πελάτης έχει πάντα δικιο? Ο defacer έχει πάντα δικιο :D

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...