Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 157
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το κακο με τον defacer είναι αυτό που λες + το ότι θα συνεχισει να επιχειρηματολογει ενώ θα μπορουσε να πει απλα "εγραψα βλακεια" και να τελειωνει. Τα ιδια γινανε και σε ένα άλλο θρεντ του λεγαμε ότι αμα ο μαγαζάτορας φερει κρυο φαγητο θα του επιστραφει πισω και είναι υποχρεωμένος να κανει μια κινηση καλης θέλησης όπως ένα κέρασμα ή κατι για να αποζημιώσει το πελατη από τη χασουρα και αυτος μας ελεγε ότι θελουμε να τρωμε τσάμπα. Ε αντε βγαλε ακρη :P

 

Kαθενας μπορει καποια στιγμη να γραψει μια βλακεια ή να μη ξέρει ένα θεμα τοσο καλα οσο νομιζει για τον defacer αυτό δεν υπάρχει θα πρεπει να έχει παντα δικιο... πως λεμε ο πελάτης έχει πάντα δικιο? Ο defacer έχει πάντα δικιο :D

 

Είναι πραγματικά λυπηρό το γεγονός ότι μετά από όσα γράφτηκαν από άλλους στο thread που αναφέρεις, το συμπέρασμα που εξακολουθείς να βγάζεις είναι ότι αυτός που λέει βλακείες είμαι εγώ. Λυπηρό, αλλά εύκολα εξηγήσιμο.

 

Και by the way, you are full of shit γιατί π.χ. το bold δεν το είπα ποτέ. Βρες ένα quote που λέω αυτό το πράγμα για να το βουλώσω εγώ, ή βούλωσέ το εσύ.

 

Spoiler: δε μπορείς να κάνεις τίποτα από τα δύο.

Δημοσ.

Aν κλεψεις πχ. 2 εκατομμυρια.

Για φονο ανθρωπου μιλας ή για φονο γατιου?

 

Ουτε ετσι προκυπτει απ τα λεγομενα μου, ουτε αυτο θελω.

 

Δε θα του κανουν τιποτα λεω απο αποψη βιας οπως υπονοησε ο φιλος με το "δε θα τολμαει να βγει απο το σπιτι του".

Ηδη θα καταθεσει στο δικαστηριο ενας αυτόπτης μαρτυρας,κατοικος της ιδιας περιοχης εναντιον του.Μονο η περιφρονηση των συγχωριανών του,του είναι αρκετη.Επειτα το θεμα εχει παρει μεγαλη διασταση.

Θα φαει σιγουρα καμια 10000 ευρω προστιμο,μη εφεσιμο,συν την αμοιβή του δικηγορου του,συν καποιους μηνες με αναστολη(αν εχει καθαρο ποινικο μητρωο,αλλιως θα τον μπουζουριασουν μεσα)

 

Προσφατα εγινε ένα συνεδρειο στην Αθηνα,παρουσια του Αρχηγου της Ελληνικης Αστυνομιας και αλλων φορεων,μιλησαν ψυχιατροι,γενικα το συμπερασμα είναι ένα,οσοι κακοποιουν-σκοτωνουν ζωα με την ιδια ευκολια θα σκοτωσουν ανθρωπο ή θα ασελγησουν σε καποιο ανηλικο παιδι.Αλλωστε όπως ειπωθηκε στο συνεδριο δεν είναι τυχαιο ότι οι μεγαλύτεροι εγκληματιες των ΗΠΑ ξεκινησαν την δραση τους από την κακοποιηση των ζωων. 

  • Like 3
Δημοσ.

Ρε το θεμα ειναι εαν και ποσο θα τιμωρηθει???

Αν θα παει φυλακη ή θα εχει χρηματικη ποινη??

Αν ειναι Κρητικος ή απο Σαλλονικη??

 

Το σημαντικοτερο να εξετασει κανεις, ειναι το τι εχει προκαλεσει στην ψυχη του ανθρωπου αυτου να απολαμβανει τον θανατο ενος ανυπερασπιστου πλασματος!!!

Ποιες ειναι οι αφορμες που εχει ζησει για να αναπτυξει μια τετοια εγκληματικη προσωπικοτητα!!!

Πες τα ρε φιλε γιατι εδω βλεπω μερικους κ βγαζουν τη χολη τους για την Κρητη λες κ δεν γινονται αλλου...Τα περισσοτερα περιστατικα γινονται σε χωρια δυστηχως.Στις πολεις ευτυχως σε σχεση με παλια βλεπω πολυ μεγαλη βελτιωση στον τομεα τις ζωοφιλιας αλλα παντα υπαρχουν αι εξαιρεσεις...

Δημοσ.

Νομίζω ότι ήμουν από την αρχή παραπάνω από ξεκάθαρος στο πώς κρίνω τη θανάτωση του γατιού. Δεν έχω ιδέα γιατί λες "επέλεξα να σταθώ". De facto δεν επέλεξα να σταθώ εφόσον πήγα παραπέρα και είπα ότι όσον αφορά την ίδια την πράξη μπλα μπλα μπλα. Πιστεύω λοιπόν ότι το παραπάνω σχόλιό σου είναι, for whatever reason, μια πολύ άδικη strawman περιγραφή του τι έκανα. Σκέψου το αν είσαι άνθρωπος που σε απασχολούν τέτοια πράγματα.

 

Όσον αφορά το κόλλημα στις λέξεις με συγχωρείς πολύ αλλά αυτό που λες είναι ότι αν π.χ. ο κρατικός μηχανισμός βαφτίσει κάποιον  αναρχικό "τρομοκράτη", το να διαμαρτυρηθώ πως πες ο,τι θέλεις για τον άνθρωπο αλλά δεν είναι τρομοκράτης άρα μην ακούω μαλακίες για προστασία του πολίτη κλπ κλπ είναι "κόλλημα στις λέξεις". Δεν ξέρω πώς το βλέπεις εσύ, εγώ πιστεύω ότι αν ο καθένας βαφτίζει όπως έλεγα την τρίχα τριχιά τότε η μόνη συζήτηση που μπορεί να γίνει είναι σε επίπεδο γαμιέται ο Πειραιάς: ανούσια, πολωμένη και προσωπικά θα έλεγα και ενδεικτική του επιπέδου των συνομιλητών.

 

Επίσης, αν μου επιτρέπεις, είναι χαρακτηριστικό όλων των σοβαρών δημοσίων προσώπων πως είναι πολύ προσεκτικοί με τις λέξεις τους όταν τοποθετούνται σε νευραλγικά θέματα. Οι λέξεις έχουν σημασία. Σαφώς και η "δικηγορική" εμμονή στις λέξεις και μόνο σ' αυτές βλέπει το δέντρο και χάνει το δάσος, αλλά εφόσον εδώ δε συνέβη τίποτα τέτοιο ("να σταθώ" που έλεγες) ποιά ακριβώς είναι η αντίρρησή σου στο ότι είπα τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη; Κι αυτό μπορεί να θες να το σκεφτείς.

 

Και τέλος, "οι λέξεις που επιλέγω με τη σειρά μου δείχνουν το πώς αντιμετωπίζω από ηθικής άποψης" κλπ. Λοιπόν, αντί να αφήνεις υποννοούμενα σε προκαλώ να παραθέσεις δημοσίως τη δική σου ερμηνεία του πώς το αντιμετωπίζω βάσει αυτών που έχω γράψει, για να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος.

 

Αυτά.

 

Ωραία, θα το πάρω λίγο αλλιώς. Δε στάθηκες στο νομικό κομμάτι αλλά το πήρες σαν αφορμή για να μπεις στη κουβέντα. Καλά μέχρι εδώ. Μετά λες πως θεωρείς τη πράξη απεχθή κι ότι υπάρχουν πολλές απεχθέστερες. Διαφωνώ με τη λογική σου σ'αυτό το σημείο γιατί στο δικό μου ηθικό πλαίσιο είναι σαν να συγκρίνεις δυο απειροσύνολα και να καταλήγεις πως το μικρότερο εκ των δυο δεν είναι άπειρο. Αλλά οκ, είναι υποκειμενικό θέμα, προφανώς σε ενοχλεί αλλά όχι όσο άλλα πράγματα, το προσπερνώ. Συνεχίζεις λέγοντας πως βαφτίζουμε τη πράξη αυτή φόνο για να τη κάνουμε να φανεί πιο απεχθής. Εδώ διαπιστώνω δυο πράγματα. Πρώτον ότι κολλάς στη νομική έννοια της λέξης, απ'τη στιγμή που ο φόνος λεξικολογικά αντιστοιχεί στη πράξη της αφαίρεσης ζωής. Δεύτερον ότι θεωρείς πως ένα τόσο υποκειμενικό θέμα όπως η αξία της ζωής ενός ζώου, δεν μπορεί να τεθεί προς συζήτηση γιατί είναι αντικειμενική και ανάλογη της τιμωρίας που προβλέπει ο νόμος. Και κάπου δω ήταν που εκνευρίστηκα.

 

Ελπίζω να κατάλαβες τώρα που διακρίνω το κόλλημα. Αν όχι, λυπάμαι μα δε θα επεκταθώ.

Τέλος, η εμμονή στις λέξεις είναι καλή και θεμιτή όταν θέλουμε να ακριβολογούμε. Απλά όταν δείχνεις πως είσαι άνθρωπος που δίνει προσοχή στις εκφράσεις του, πρέπει να περιμένεις να σε κρίνουμε και ως τέτοιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ηδη θα καταθεσει στο δικαστηριο ενας αυτόπτης μαρτυρας,κατοικος της ιδιας περιοχης εναντιον του.Μονο η περιφρονηση των συγχωριανών του,του είναι αρκετη.Επειτα το θεμα εχει παρει μεγαλη διασταση.

Θα φαει σιγουρα καμια 10000 ευρω προστιμο,μη εφεσιμο,συν την αμοιβή του δικηγορου του,συν καποιους μηνες με αναστολη(αν εχει καθαρο ποινικο μητρωο,αλλιως θα τον μπουζουριασουν μεσα)

 

Για να καταδικαστει θα πρεπει να αποδειχτει οτι αυτος σκοτωσε το γατι. Υπαρχει αυτοπτης μαρτυρας? Πως εισαι σιγουρος οτι οι συγχωριανοι του θα τον περιφρονησουν? Λες κιολας να μεινει στιγματισμενος μεχρι το τελος της ζωης του?

Τη μεγαλη διασταση του θεματος προφανως την επιδιωξε ο ιδιος.

Μη εφεσιμες ποινες δεν υπαρχουν. Ολες οι ποινες μεχρι καποια χρονια εχουν αναστολη.

Δημοσ.

Για να καταδικαστει θα πρεπει να αποδειχτει οτι αυτος σκοτωσε το γατι. Υπαρχει αυτοπτης μαρτυρας? Πως εισαι σιγουρος οτι οι συγχωριανοι του θα τον περιφρονησουν? Λες κιολας να μεινει στιγματισμενος μεχρι το τελος της ζωης του?

Τη μεγαλη διασταση του θεματος προφανως την επιδιωξε ο ιδιος.

Μη εφεσιμες ποινες δεν υπαρχουν. Ολες οι ποινες μεχρι καποια χρονια εχουν αναστολη.

Σαφως και υπαρχει αυτόπτης μαρτυρας που τον ειδε να πνιγει το γατι και εχει ηδη μαζι με τον συλλογο καταθεσει μηνυση.

Κρητικος είμαι και εχω γνωστους από την περιοχη που εγινε το συμβαν οποτε γνωρίζω καλυτερα πως εχει η κατασταση.

Στιγματισμένος δεν ξερω αν θα μεινει μεχρι το τελος της ζωης του,αλλα από την ολη δικαστικη διαδικασια,προστιμα,αμοιβες δικηγορων,εφεσεις κτλ θα γινει τουλάχιστον κατά 15000 ευρω φτωχοτερος

Αναγκαστικα θα το πληρωσει το προστιμο,και εφεση να κανει για το προστιμο δεν θα κερδισει κατι.Θα πρεπει να κανει προσφυγη στο Διοικητικο Πρωτοδικειο,μετα Διοικητικο Εφετειο και τελος Συμβουλειο Επικρατειας(ασε που θα εχει να αντιμετωπισει και το ποινικο δικαστηριο).Αν αμφισβητησει δικαστικα το προστιμο θα δοσει πιο πολλα στα δικαστηρια-δικηγορους παρα στο ποσο του προστιμου,οποτε σε συνδιασμο με τον αυτοπτη μαρτυρα και τα σχολια του ιδιου στον λογαριασμο του είναι χαμενη υποθεση ακομα και εφεση να κανει.

Δημοσ.

Συνεχίζεις λέγοντας πως βαφτίζουμε τη πράξη αυτή φόνο για να τη κάνουμε να φανεί πιο απεχθής. Εδώ διαπιστώνω δυο πράγματα. Πρώτον ότι κολλάς στη νομική έννοια της λέξης, απ'τη στιγμή που ο φόνος λεξικολογικά αντιστοιχεί στη πράξη της αφαίρεσης ζωής.

Σε περίπτωση που δεν το πρόσεξες μέχρι τώρα, ήδη από το πρώτο μου post έγραψα ότι ο λόγος για τον οποίο επέλεξα να το σχολιάσω είναι ότι ο "φόνος" μπήκε στην ίδια πρόταση με τη λέξη "αδίκημα". Καταλαβαίνω πως πολύ συχνά η λέξη αναφέρεται στην αφαίρεση ζωής γενικότερα, αλλά εκεί που σχολίασα εγώ έγραφε

 

"Υπάρχει πιο σοβαρό απο αδίκημα απο τον φόνο? ποιο?"

 

Πες μου εσύ αν είναι λογικό ή όχι να πάρω νομικά τη συγκεκριμένη τοποθέτηση, άσχετα από το πώς τελικά την εννοούσε αυτός που την έγραψε. "Σοβαρό αδίκημα" εμένα μου λέει νομικά. Εσένα;

 

Δεύτερον ότι θεωρείς πως ένα τόσο υποκειμενικό θέμα όπως η αξία της ζωής ενός ζώου, δεν μπορεί να τεθεί προς συζήτηση γιατί είναι αντικειμενική και ανάλογη της τιμωρίας που προβλέπει ο νόμος. Και κάπου δω ήταν που εκνευρίστηκα.

Θα με κάνεις quote πού το λέω αυτό; Μήπως δεν είναι κάτι που είπα αλλά κάτι που εσύ κατάλαβες; Και αν μου επιτρέπεις, σε περίπτωση που όντως εσύ το κατάλαβες λάθος, έχουν σημασία οι λέξεις ή όχι;

 

Ελπίζω να κατάλαβες τώρα που διακρίνω το κόλλημα. Αν όχι, λυπάμαι μα δε θα επεκταθώ.

Τέλος, η εμμονή στις λέξεις είναι καλή και θεμιτή όταν θέλουμε να ακριβολογούμε. Απλά όταν δείχνεις πως είσαι άνθρωπος που δίνει προσοχή στις εκφράσεις του, πρέπει να περιμένεις να σε κρίνουμε και ως τέτοιο.

Φυσικά να με κρίνετε ως τέτοιο. Περιμένω.

  • Like 1
Δημοσ.
Στιγματισμένος δεν ξερω αν θα μεινει μεχρι το τελος της ζωης του,αλλα από την ολη δικαστικη διαδικασια,προστιμα,αμοιβες δικηγορων,εφεσεις κτλ θα γινει τουλάχιστον κατά 15000 ευρω φτωχοτερος

Αναγκαστικα θα το πληρωσει το προστιμο,και εφεση να κανει για το προστιμο δεν θα κερδισει κατι.Θα πρεπει να κανει προσφυγη στο Διοικητικο Πρωτοδικειο,μετα Διοικητικο Εφετειο και τελος Συμβουλειο Επικρατειας(ασε που θα εχει να αντιμετωπισει και το ποινικο δικαστηριο).Αν αμφισβητησει δικαστικα το προστιμο θα δοσει πιο πολλα στα δικαστηρια-δικηγορους παρα στο ποσο του προστιμου,οποτε σε συνδιασμο με τον αυτοπτη μαρτυρα και τα σχολια του ιδιου στον λογαριασμο του είναι χαμενη υποθεση ακομα και εφεση να κανει.

 

Προτρεχεις πολυ φιλε μου... εβγαλες κιολας αποφαση, βρηκες και τη ποινη, προεξοφλησες και τις προοπτικες του κατηγορουμενου(ο οποιος σου θυμιζω, ειναι αθωος μεχρι να να καταδικαστει).

Δηλαδη εσυ περιμενεις τωρα οτι η δικαιοσυνη θα φανει αμεση, αμειλικτη και αποτελεσματικη εκει που για αλλα πολυ πιο σοβαρα  αδικηματα χρονιζει ή δε κανει ουσιαστικα τιποτα?

Δημοσ.

Ρε το θεμα ειναι εαν και ποσο θα τιμωρηθει???

Αν θα παει φυλακη ή θα εχει χρηματικη ποινη??

Αν ειναι Κρητικος ή απο Σαλλονικη??

 

Το σημαντικοτερο να εξετασει κανεις, ειναι το τι εχει προκαλεσει στην ψυχη του ανθρωπου αυτου να απολαμβανει τον θανατο ενος ανυπερασπιστου πλασματος!!!

Ποιες ειναι οι αφορμες που εχει ζησει για να αναπτυξει μια τετοια εγκληματικη προσωπικοτητα!!!

 

 

Με την όποια εμπειρία μου από εκείνα τα μέρη...

 

Δεν είναι εγκληματική προσωπικότητα. Αυτά που εκείνος τα θεωρεί εγκλήματα, δεν τα κάνει. 

 

Από εκεί και πέρα, οι γάτες που είναι στα χωριά (και κυρίως σε αυτά που είναι ψιλό-παρατημένα και έχουν μετόχια/μαγατζέδες) κυνηγάνε ό,τι μπορούνε για να ζήσουν. Δεν πάνε να τις ταΐσουν γιατί "γάτες είναι, κάτι θα βρούνε". Έλα όμως που οι γάτες βρίσκουν (συνήθως) αυτά που κυνηγάνε οι κυνηγοί και συγκεκριμένα μικρούς λαγούς. Οπότε, στα χωριά όποτε δούνε γάτα για την οποία δεν ξέρουν ότι την ταΐζει κάποιος και συστηματικά (π.χ. "Αυτή είναι η γάτα του Μανώωωλη, μη τση ρίξεις τση δίνει φαΐ κάθε ταχυνή") τότε την σκοτώνουν. Εάν έχουν κοντά τους όπλο με όπλο αλλιώς με ό,τι μπορούν. 

 

Ο τύπος στην φωτό, λογικά θα βρήκε παρατημένο το "κατσούλι" και επειδή αυτό θα μεγαλώσει και θα του τρώει τους λαγούς (edit: και ό,τι άλλο μπορεί, π.χ. πουλιά κτλ) το σκότωσε. Μιλώντας εντελώς αποστειρωμένα, η κατάληξη για το γατί (εάν όντως το βρήκε παρατημένο) δεν αλλάζει και πολύ. Το πιο πιθανό να πέθαινε από κάτι... Αλλά ότι έκανε άσχημη πράξη το τύπος, το έκανε. edit: Άσχημη πράξη για τους ανθρώπους έξω από την κουλτούρα του και η κουλτούρα του είναι ευρέως διαδεδομένη στην Κρήτη. Δηλαδή, δεν είναι κάτι παράλογο για τα χωριά της Κρήτης να σκοτώσεις ένα ζώο επειδή δεν το χρειάζεσαι ή αποτελεί πιθανή απειλή για το κυνήγι. Ίσα - ίσα που το θεωρούν εντελώς φυσιολογικό. Π.χ., γεννάει η σκύλα σου και δεν θες τα μικρά; Σακούλα και στον γκρεμό που τα πάνε όλοι. Ή, βλέπεις ελεύθερη γάτα στο χωριό; Την σκοτώνεις. Ή, είσαι κάπου και πίνεις ρακές με το όπλο σου κοντά, έχεις μερακλωθεί και περνάει κάτι hitable; Του ρίχνεις για το χαβαλέ. 

 

Η φωτογραφία αυτή φαίνεται ότι είναι μέσα στην κυνηγητική περίοδο του λαγού. 

Δημοσ.

Προτρεχεις πολυ φιλε μου... εβγαλες κιολας αποφαση, βρηκες και τη ποινη, προεξοφλησες και τις προοπτικες του κατηγορουμενου(ο οποιος σου θυμιζω, ειναι αθωος μεχρι να να καταδικαστει).

Δηλαδη εσυ περιμενεις τωρα οτι η δικαιοσυνη θα φανει αμεση, αμειλικτη και αποτελεσματικη εκει που για αλλα πολυ πιο σοβαρα  αδικηματα χρονιζει ή δε κανει ουσιαστικα τιποτα?

Επειδή η κακοποιηση των ζωων όχι μονο στην Κρητη αλλα και σε ολη την Ελλαδα εχει παρει ανεξέλεγκτες διαστασεις σαφως και η Δικαιοσυνη στις συγκεκριμμενες περιπτώσεις εχει δειξει ότι είναι αμεση,αμειλικτη και αποτελεσματικη,ειδικα στην Κρητη κάθε χρονο εκατοντάδες τουρίστες καταγγελουν στα φιλοζωικα σωματεια περιπτώσεις κακοποίησης ζωων.

Εχει ηδη θεσπιστεί σε πρωτη φαση στην Αθηνα ο θεσμος του Εισαγγελεα ζωων.

Και μερικα παραδείγματα

http://www.huffingtonpost.gr/2014/11/21/-kakopoiisi-zoon-prostimo_n_6197588.html

http://www.zoosos.gr/24-mines-poini-fulakisis-me-anastoli-kai-5-600-euro-ston-andra-pou-skotose-me-karampina-duo-gates-ston-kokkino-purgo-messaras/#axzz3rlTmF5zR

http://www.zoosos.gr/tin-katadikasan-epeidi-prospathise-na-skotosei-ena-gataki-xtupontas-to-epaneilimmena-me-skoupoksulo-sto-irakleio-kritis/#axzz3rlTmF5zR

 

Και ένα ενδιαφερον αρθρο

http://www.zoosos.gr/el-as-i-kakopoiisi-zoon-einai-prothalamos-gia-egklimata-eis-baros-anthropon/#axzz3rIiXKQuI

Δημοσ.

Και εδώ να κάνω μία ερώτηση...

 

Έστω και αγοράζει κανείς ένα ζώο. Το οποίο θεωρείται περιουσία του. Μετά αποφασίσει να το σκοτώσει. Δικό του δεν είναι; Το αποφασίζει λοιπόν. 

 

Τι την κόφτει την πολιτεία τι κάνει αυτός με την περιουσία του; Δεν βρίσκεται ότι είναι κάπως φασιστικό να παρεμβαίνει η πολιτεία στο τι κάνεις με την περιουσία σου; Ή, εάν παρεμβαίνει, υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά μόνο στα ζώα συντροφιάς; 

Δημοσ.

 

 

 

Παντως εγειρεται θεμα και κατά ποσο πρέπει να ανεβάζουν μερικοι φωτο στο φβ με σκοτωμένους λαγους κτλπ εμενα δεν μ αρεσει ουτε αυτό σαν θεαμα αλλα μετά παει αλλου το πραγμα μπορει κάποιος να αναρωτηθεί ότι εφόσον δεν σ αρεσουν αυτά γιατι δέχεσαι να τρως το κρεάς που σκοτωνει ο άλλος? πχ χοιρινο ή κοτοπουλο κτλπ

Δημοσ.

Έστω και αγοράζει κανείς ένα ζώο. Το οποίο θεωρείται περιουσία του. Μετά αποφασίσει να το σκοτώσει. Δικό του δεν είναι; Το αποφασίζει λοιπόν. 

 

Τι την κόφτει την πολιτεία τι κάνει αυτός με την περιουσία του; Δεν βρίσκεται ότι είναι κάπως φασιστικό να παρεμβαίνει η πολιτεία στο τι κάνεις με την περιουσία σου; Ή, εάν παρεμβαίνει, υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά μόνο στα ζώα συντροφιάς;

Έστω ότι αγοράζει κανείς ένα σπίτι. Το οποίο επίσης θεωρείται περιουσία του. Μετά αποφασίζει στις 12 το βράδυ να τα κάνει μέσα όλα πουτάνα με βαριοπούλες και αλυσοπρίονα.

 

Discuss.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...