Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Καλησπέρα φίλοι, είμαι ο Μιχάλης και θέλω να αναφερθώ σε εσάς για βοήθεια και πληροφορίες όσον αφορά μια περίπτωση την οποία εγώ θεωρώ απάτη. Θα τα γράψω όλα και όσο αναλυτικότερα μπορώ και θυμάμαι. '''' Ζητώ συγγνώμη απο τους MODS, δεν ήξερα που να βάλω το post''

Ο φίλος μου ο Λευτέρης πρίν 3 μήνες περίπου αγόρασε το κινητό Lenovo A536 από το κατάστημα Media Markt στο Περιστέρι Αττικής, δεν έχει ιδέα απο τεχνολογία και ήταν το πρώτο του smartphone. Τον πρώτο μήνα του δεν του φόρτιζε μερικές φορές όταν το έβαζε στην πρίζα αλλά επίσης χάλασε και το ακουστικό και αναγκαζόταν να χρησιμοποιεί ανοικτή ακρόαση όταν μιλούσε για να ακούει, μέχρι  που βρήκε χρόνο να το πάει στο κατάστημα για επισκευή (εντός εγγύησης). Παίρνει το κινητό μετά απο μερικές ημέρες και όλα καλά. Περνάει μια εβδομάδα και πάλι τα ίδια. Άλλες φορές δούλευε το ακουστικό και άλλες όχι. Έπρεπε να το πιέζει για να δουλεύει. Κάποια νύχτα τσαντισμένος το πίεσε λίγο πιο πολύ και ΚΡΑΚ, έσπασε η οθόνη. Το ξαναπάει στο κατάστημα και αυτή την φορά του λένε ότι δεν είναι εντός εγγύησης (και λογικό, έχει σπασμένη οθόνη). Το κινητό εκτός του ηχείου και της οθόνης πλέον ήταν πλήρως λειτουργικό. Το αφήνει εκεί για φτιάξιμο και αγοράζει ένα κινητό των 40-50 ευρώ για να κάνει την δουλειά του μέχρι να φτιαχτεί. Είκοσι μέρες μετά του έρχεται μήνυμα στο κινητό ότι το κινητό είναι έτοιμο για παραλαβή. Δεν προλαβαίνει να πάει άμεσα και πηγαίνουμε, κατά διαβολική του τύχη, σήμερα μαζί.

 

Εισερχόμαστε στο κατάστημα του Media Markt στις 18:00 και κατευθυνόμαστε προς το τεχνικό τμήμα που είναι λίγο μετά την είσοδο στο αριστερό μας χέρι. Εκεί βρίσκονται τρεις υπάλληλοι του καταστήματος, μια κυρία και ένα παλικάρι με κόκκινες μπλούζες και μια κυρία με μαύρη μπλούζα. Δίνει τα στοιχεία ο Λευτέρης και του λένε την τιμή, την οποία μόλις άκουσα εγώ τρελάθηκα. 178 ευρώ παρακαλώ! Τον κοιτάω και του λέω, την ήξερες την τιμή από πριν;  Την ήξερα μου λέει, με ενημέρωσαν ότι το κινητό έχει 99 ευρώ καινούργιο, αλλά χρειάζομαι αναγκαία τα αρχεία-ηχητικό υλικό-φωτογραφίες που βρίσκονται στο κινητό μου οπότε θα πληρώσω τα διπλά. Του λέω, είσαι χαζός αλλά κάνε ότι καταλαβαίνεις, αν τα έχεις τόσο ανάγκη τότε ότι πείς. Παίρνει την απόδειξη και πάει να πληρώσει. Την στιγμή που αυτός πληρώνει εγώ αναφέρω στην κυρία με την κόκκινη μπλούζα, ότι όπως προβλέπεται θα πάρουμε μαζί και την σπασμένη οθόνη. Αυτή ψιλό κολλάει, πηγαίνει πίσω στην αποθήκη και ξαναέρχεται κάνοντας την αδιάφορη. Εγώ της ξαναλέω ότι θέλουμε την οθόνη όπως ήτανε, και ξαναπάει στην αποθήκη. Εκείνη τη στιγμή έρχεται πάλι ο Λευτέρης και μου ζητάει να δοκιμάσουμε το κινητό αν δουλεύει το ηχείο και η οθόνη, πράγμα που κάναμε και δούλευαν σωστά. Έρχεται η κυρία με τα κόκκινα μαζί με την κυρία με τα μαύρα και μου λένε με ύφος ότι δεν τους ανέφερε ο Λευτέρης ότι θέλει και την χαλασμένη οθόνη όταν τους πήγε το κινητό. Τους ενημερώνω ότι δεν χρειάζεται να τους το αναφέρει και ότι είναι υποχρέωση τους να την επιστρέψουν εκτός και αν τους πει από τη αρχή ότι δεν την θέλει. Κόκκινες οι κυρίες και ιδιαίτερα η κυρία με τα μαύρα ρούχα που είχε αρχίσει την ειρωνική συμπεριφορά.

 

Με πιάνει ο Λευτέρης και μου λέει: έλα μλκ, να δούμε αν είναι όλα καλά με το κινητό και φεύγουμε, σταμάτα με όλα αυτά. Τσατίζομαι, του λέω φέρε το να τελειώνουμε και δρόμο. Κοιτάω το κινητό, Πουθενά φωτογραφίες, πουθενά Ηχητικό υλικό και φυσικά πουθενά αρχεία και επαφές. Τρελαίνεται ο Λευτέρης και πάει να ρωτήσει τι συμβαίνει. Ξάφνου η κυρία με τα κόκκινα αναφέρει ότι έχει γίνει αναβάθμιση στο κινητό γιαυτό και χάθηκαν όλα. Πετάγομαι εγώ, Αναβάθμιση; από τι σε τι; Και πώς χάθηκαν τα αρχεία; Αναβάθμιση σημαίνει ότι προσθέτεις κάποια νεώτερα στοιχεία στο κινητό και όχι διαγραφή πάντων. Τσατίζεται η κυρία με τα κόκκινα ρούχα, κοιτάει τον Λευτέρη και του δείχνει επιδεικτικά το χαρτί που είχε υπογράψει στο οποίο έγραφε ότι: Βλάβη της οθόνης και επισκευή, και οτι τα αρχεία και δεδομένα μπορεί να χαθούν και δεν φέρει ευθύνη το κατάστημα, οπότε προτείνεται να γίνει backup. Και την ρωτάω, κάνατε backup; Εσείς είστε το κατάστημα και καταλάβατε ότι ο άνθρωπος δεν έχει ιδέα. Κοκκινίζει η κυρία, και μου λέει φορτωμένη ότι θυμάται όταν είχε πρωτοπάει ο Λευτέρης τον είχε ενημερώσει ότι μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, τον είχε ρωτήσει αν το βιάζεται, και οτι επίσης τον είχε ενημερώσει ότι υπάρχει μια minimum προκαταβολή των 15 ευρώ σε περίπτωση που δεν ήθελε τελικά το κινητό πίσω επιδιορθωμένο. Ακούω για την προκαταβολή, και ξαφνικά οι δυο κυρίες-υπάλληλοι που ήταν εκεί σκαλώνουν και αρχίζουν να ρωτάει η μια την άλλη αν βγάλανε την προκαταβολή από τον τελικό ποσό που πλήρωσε ο Λευτέρης, πράγμα που δεν είχαν κάνει, και το γνώριζαν. Με τα πολλά, παίρνει 15 ευρώ πίσω ο Λευτέρης, ούτε την παλιά οθόνη, ούτε τα αρχεία του και άλλα πράγματα που είχε μέσα και αγανακτησμένος αποφασίζει να φύγουμε. Πρίν φύγουμε ρώτησα την κυρία με την κόκκινη μπλούζα, αν μπορεί να πάρει τα λεφτά του πίσω ο Λευτέρης και να αφήσει το κινητό, και μου απαντάει ειρωνικά: Και αν δεν το δεχτεί η __________,(όνομα εταιρίας που συνεργάζονται και στην ουσία εκείνη η εταιρία κάνει τις επισκευές), ποιος θα τα πληρώσει; Εγώ; Η εταιρία είναι κλειστή για απόψε λέει.

 

Μπαίνουμε στο αμάξι και φεύγουμε. Στην διαδρομή ένιωθα σκουπίδι, σαν να είχα ξεφτιλιστεί. Τσατίζομαι και αρχίζω να κοιτάω το κινητό. Λίγο από δω, λίγο από κει τίποτα. Ξαφνικά θυμάμαι το IMEI (*#06#). Το πατάω και βλέπω 2 διαφορετικά. Σκάλωσα, δεν ήξερα ότι έχει 1 για κάθε κάρτα (dual sim το κινητό) οπότε του λέω φύγαμε για το σπίτι σου, θέλω ΤΏΡΑ το κουτί του κινητού σου. Το βρίσκει, μου το φέρνει και τι να δω; Άλλο κινητό το ένα, και άλλο το άλλο. Καμία επαφή τα IMEI. 

Ξαναφέυγουμε για το κατάστημα.

Ξαναμπαίνουμε στο κατάστημα στις 19:00 και πάμε στο τεχνικό τμήμα πάλι. Τα ίδια 3 άτομα εκεί. Πηγαίνω στην κυρία με τη μαύρη μπλούζα και της αναφέρω, ξεκάθαρα και ευγενικά, ότι το κινητό που δώσανε στον Λευτέρη δεν είναι το δικό του, κάπου έχει γίνει κάποιο λάθος και παρακαλώ να μας δώσετε το σωστό κινητό. Της δίνω το κινητό και το κουτί του κινητού του Λευτέρη για να διαπιστώσει ότι όντως δεν είναι το σωστό κινητό τηλέφωνο. Τα κοιτάει η κυρία, κολλάει, παίρνει το κινητό, το κουτί και ότι χαρτιά είχαμε εκεί, πάει πίσω στο γραφείο, αποθήκη (ή ότι είναι το πίσω μέρος) κάθεται 10 λεπτά εκεί και ύστερα αρχίζει να κάνει πέρα δώθε, μέσα έξω, και τέλος έρχεται σε εμάς πάλι. Μας πλησιάζει και μας δείχνει επιδεικτικά ένα χαρτί, Φρέσκο-εκτυπωμένο (Ήτανε και ζεστό, αλλά είχε και την μυρωδιά του ζεστού και φρέσκο-εκτυπωμένου χαρτιού που μου αρέσει πολύ),Χωρίς καμία υπογραφή, χωρίς καμιά σφραγίδα, χωρίς τίποτα αυθεντικό πάνω του, στο οποίο αναγραφόταν το IMEI της παλιάς συσκευής, το ΙΜΕΙ της καινούργιας, και με τσαπατσούλικη δουλειά έγραφε επάνω ''αντικατάσταση πλακέτας''. Κάνω τον Λευτέρη στη άκρη και την ρωτάω, Τι αντικατάσταση πλακέτας; Το κινητό μια χαρά ήτανε, αντικατάσταση οθόνης είπαμε. Όχι μου λέει η κυρία, η συσκευή δεν δούλευε. Της απάντησα ότι η συσκευή δούλευε και παραδούλευε και ότι απαιτώ την νόμιμη συσκευή πίσω. Μου λέει τότε: Θέλετε να σας δώσω το τηλέφωνο της εταιρίας που τα φτιάχνει να μιλήσετε εσείς; Αλλά είναι κλειστά(Ειρωνεία το maximum). Της γνωστοποιώ τότε ότι κάπου υπάρχει η συσκευή μας, έχει μέσα τα αρχεία του Λευτέρη και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, και αυτό ορίζεται από τον νόμο ως κλοπή-υπεξαίρεση και παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Γυρνάει και μου λέει ειρωνικά: Και τώρα τι προτείνετε να κάνουμε; ... Γυρνάω και εγώ με τον ίδιο τρόπο και της ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι εγώ αυτός που ορίζει το τι γίνεται και ότι δεν είναι δουλειά μου. Εντάξει, από κει και μετά η ειρωνεία και τα νεύρα της πρέπει να κάνανε highscore sto antutu. 

Άρχισε να μας κατηγορεί ότι το κάνουμε επίτηδες, έλεγε ότι τώρα έχει και αποδείξεις ότι θέλουμε τα λεφτά και επιστροφή, ότι από την αρχή δεν θέλαμε το κινητό, ( ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΕΊΧΕ ΉΔΗ ΠΛΗΡΏΣΕΙ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ). Την ξανακοιτάω και της λέω, με ποιο δικαίωμα αλλάξατε την πλακέτα; Ποιος σας το ζήτησε; Που είναι τα χαρτιά σας ότι είναι απαίτηση του πελάτη;;; Πετάγεται και λέει η κυρία ότι όλα έχουν αλλαχθεί από μέσα, μόνο ''το κουφάρι''(τα λόγια της) είναι το ίδιο. Και της εξηγώ πάλι ότι ο Λευτέρης πλήρωσε τα διπλά για να έχει τα αρχεία του και τι; ούτε το κινητό του δεν εχει πια, Πλήρωσε 180 ευρώ για να πάρει ένα ''νέο-μεταχειρισμένο'' κινητό που καινούργιο έχει αξία 99 ευρώ. Δείξτε μου που υπάρχει υπογραφή του πελάτη σας για να παίρνετε τέτοιες αποφάσεις! Και τελικά γιατί είπατε ότι έγινε αναβάθμιση και χάθηκαν τα αρχεία, ενώ έγινε αντικατάσταση πλακέτας; Εκείνη τη στιγμή με αγνοεί και γυρνάει στον Λευτέρη και του εξηγεί τι είναι το ΙΜΕΙ με ειρωνεία. Αυτός της είπε να προσέχει το τόνο και το ύφος της και ότι δεν της έδωσε κανένα δικαίωμα. Την ξαναρωτάω... με αγνοεί. Της εξηγώ ότι η συσκευή δεν έχει κανένα αποδεικτικό ότι είναι αγορασμένη από τον Λευτέρη, μπορεί να είναι και μια κλεμμένη συσκευή, και να έχουμε πρόβλημα. Και μου απαντάει ότι δεν είναι κλεμμένη και ότι την άλλαξε η ________ (εταιρία που κάνει επισκευές). Ο Λευτέρης παρατηρεί την ώρα ότι έχει πάει 20:00-20:30 πλέον και πρέπει να ετοιμαστεί να πάει στην δουλειά. Παίρνει το κινητό και ετοιμάζεται να φύγει. Έτσι για το τέλος την ρωτάω την κυρία αυτή με τη μαύρη μπλούζα, κουτί υπάρχει τουλάχιστο για την συσκευή που να αποδεικνύει ότι είναι του Λευτέρη και ότι δεν είναι κλεμμένο; Και απαντάει μες στο χαμόγελο και την Ειρωνεία: Δεν μας έφερε τη συσκευή με κουτί, ούτε μας το ζήτησε.

Χαμογελάω και φεύγω με τον φίλο μου. Δεν τελείωσε ακόμα.

 

Και εδώ έρχομαι σε εσάς. 

Τι κάνουμε;...

Σας παραθέτω τα κάτωθι στοιχεία:

 


post-251461-0-03287100-1448317886_thumb.jpg

post-251461-0-29298800-1448317904_thumb.jpg

post-251461-0-55334700-1448317920_thumb.jpg

post-251461-0-78718600-1448317932_thumb.jpg

post-251461-0-13923900-1448317946_thumb.jpg

post-251461-0-07165000-1448317964_thumb.jpg

post-251461-0-63958900-1448318208_thumb.jpg

post-251461-0-58608300-1448318226_thumb.jpg

post-251461-0-35931700-1448318239_thumb.jpg

post-251461-0-26338700-1448318256_thumb.jpg

post-251461-0-48189700-1448318272_thumb.jpg

post-251461-0-60266800-1448318285_thumb.jpg

post-251461-0-68622000-1448318357_thumb.jpg

post-251461-0-08839600-1448318378_thumb.jpg

post-251461-0-54723500-1448318390_thumb.jpg

post-251461-0-51200700-1448318406_thumb.jpg

post-251461-0-76571700-1448318422_thumb.jpg

post-251461-0-16982300-1448318435_thumb.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Καλά ρε φίλε,αφού είδατε ότι δεν είχαν μέσα τα αρχεία,foto κτλπ γιατί πληρώσατε 180€? 

Γιατί δεν πήρατε καινούργιο του κουτιού?

Και μετά να το αντιληφθήκατε, γιατί δεν ζητήσατε τα λεφτά πίσω εφόσον δεν κράτησαν backup? Η τιμή αυτή δεν ήταν γι'αυτό το λόγο?

Εσείς φταίτε που δεν κινηθήκατε σωστά. Τζάμπα τόσα λεφτά, κρίμα.

Δημοσ.

Δε ξερω και πολλα αλλα θα πω πως το σκεφτομαι!

Πιστευω οτι πολυ απλα δε το πηγαν ποτε για σερβις και του εδωσαν ιδιο καινουργιο ή μεταχειρισμενω!(και το πληρωσε διπλο)

Στο καταστημα επρεπε να ζητησετε πισω την πλακετα αφου και καλα την αλλαξαν!

Διαβασε αυτο μηπως βοηθησει http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

Δε ξερω αν μπορεις να κανεις και καταγκελεια...

Δημοσ.

α) πλήρωσε και μετά είδαμε ότι δεν υπάρχουν τα αρχεία.

β) Ηθελε να πάρει καινούργιο αν δεν είχε τα αρχεία το παλιό.

γ) Ζητήσαμε τα λέφτα και απάντησε η υπάλληλος: και αν δεν το δεχτεί η__________,(όνομα εταιρίας που συνεργάζονται και στην ουσία εκείνη η εταιρία κάνει τις επισκευές), ποιος θα τα πληρώσει; Εγώ; 

δ) εμεις φταίμε μάλλον. Αλλα δεν έχεις επιλογές αν δεν έχεις επιλογές.


Δε ξερω και πολλα αλλα θα πω πως το σκεφτομαι!

Πιστευω οτι πολυ απλα δε το πηγαν ποτε για σερβις και του εδωσαν ιδιο καινουργιο ή μεταχειρισμενω!(και το πληρωσε διπλο)

Στο καταστημα επρεπε να ζητησετε πισω την πλακετα αφου και καλα την αλλαξαν!

Διαβασε αυτο μηπως βοηθησει http://www.insomnia.gr/topic/536024-%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84/

Δε ξερω αν μπορεις να κανεις και καταγκελεια...

Ζήτησα και την οθόνη, και την πλακέτα, όλα τα ζήτησα, τίποτα δεν μου έδωσε απαντώντας ειρωνικά.

Δημοσ.

2 ωρες μπιρι μπιρι χωρις ουσια..Εχεις τα στοιχεια στα χερια σου και δηλωνεις στον προισταμενο εκει οτι θα πας στην προστασια καταναλωτη. Εγω αυτο θα εκανα.

  • Like 1
Δημοσ.

Θυμάμαι το καλοκαίρι που μου χάλασε το λούμια και πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα που το αγόρασα.
Μου έδωσε τηλέφωνο σερβις και διεύθυνση και μου είπε και το θυμάμαι καλά:Βγάλε οπωσδήποτε φωτογραφία το ΙΜΕΙ πριν το στείλεις.
 

Δημοσ.

2 ωρες μπιρι μπιρι χωρις ουσια..Εχεις τα στοιχεια στα χερια σου και δηλωνεις στον προισταμενο εκει οτι θα πας στην προστασια καταναλωτη. Εγω αυτο θα εκανα.

Το θέμα είναι: είναι επαρκή τα στοιχεία που έχω για να κάνω κάποια κίνηση;

Θυμάμαι το καλοκαίρι που μου χάλασε το λούμια και πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα που το αγόρασα.

Μου έδωσε τηλέφωνο σερβις και διεύθυνση και μου είπε και το θυμάμαι καλά:Βγάλε οπωσδήποτε φωτογραφία το ΙΜΕΙ πριν το στείλεις.

 

Το ΙΜΕΙ το γράφει και στο κουτί. έχω στοιχεία γι'αυτό.

Δημοσ.

Ο φίλος σου φίλε μου ειναι πολύ χαζός... Κρίμα.. Αν δεν έχει οικονομικά θέματα μην ασχολείσαι και αγχώνεσαι εσύ εκ μέρους του.

Απίστευτη όλη η ιστορία.. Πλήρωσε 170 για κάτι που παίρνει με 100, η με 70 μεταχειρισμένο.. Πρώτα έπρεπε να ελέγξει το κινητό και μετά να πληρώσει. Δυστυχώς.

 

Επίσης φωτογραφίες και έτσι πολυμέσα στα αndroid αποθηκεύονται και στην εσωτερική μνήμη; Δεν τα είχε σε κάρτα μνήμης; Μου φαίνεται παράξενο. Εκτός και αν για προσωπικά δεδομένα εννοείτε τα τηλεφωνα και emails μόνο.

  • Like 1
Δημοσ.

μετα μας φταίνε οι γερμανοι και οχι το μυαλο μας το στραβό και ο ραγιαδισμός μας...

 

Καταγγελία στη ΓΓΚ αν και πλεον αμφιβαλλω για το τι θα καταφερετε... πληρωσατε & υπογραψατε παραλαβη = συμφωνήσατε

 

με τις υγείες του του λευτερη, την επόμενη φορά να ψωνίσει απο "μαπα σκρουτζομαγαζο" να δουμε ποσο χειρότερη (;) αντιμετώπιση θα εχει σε πιθανό προβλημα...

Δημοσ.

Το θέμα είναι: είναι επαρκή τα στοιχεία που έχω για να κάνω κάποια κίνηση;

 

Ειναι αρκετο το να πληρωνεις τα διπλα για backup και να μην σου γινεται οπως και το να σου κανουν δουλειες που δεν ζητηθηκαν και δεν ενημερωθηκε ο πελατης..Αλλωστε απο οτι βλεπω στο αποδεικνυουν και τα χαρτια που εχεις φωτο.

Αλλα και ο Λευτερακης καλε μου σπιρτο ετσι?Τελος παντων κανε τους καταγγελια και μην ασχολεισαι με τις κοτες εκει μεσα..εκατσες και επιασες και συζητηση 2 ωρες.. "το και το" κυρια μου και ερχομαι με δικηγορο και γεια σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...