Προς το περιεχόμενο

LeuPay MasterCard και LeuPost


Braker1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αφού υποψιάζεσαι κι εσύ τι συμβαίνει, γιατί δεν ανεβάζεις πιο φρέσκο λογαριασμό; Μέχρι 3μήνου θέλουν, το λένε ξεκάθαρα.

Πολύ ευχαρίστως αλλά Πώς?

Δεν δέχεται άλλο αν πρώτα δεν το απορρίψουν και να ανοίξει ξανά η επιλογή..

 

Edit: Έκανα την καρδιά μου πέτρα και έστειλα στο support.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν είμαι πρωτάρης .Εννοείται οτι έχουν τσεκαριστεί τα spam.

Δεν υπονόησα ότι είσαι πρωτάρης. Μια απλή συμβουλή έδωσα, γιατί ο καθένας μπορεί να την πατήσει έτσι, ανεξαρτήτως εμπειρίας.

 

Στο "My Orders" το "Last Update " είναι 12.05.2016....!

Συνήθως χρειάζεται 1 εργάσιμη για να εξεταστεί η κάθε περίπτωση.

Αφού έκανες την εγγραφή 12/05 και το Last Update παραμένει το ίδιο, ίσως κάπου παρέπεσε η περίπτωσή σου.

Ίσως πάλι υπήρξε κάποιο στιγμιαίο θέμα με το internet και δεν ολοκληρώθηκε σωστά η διαδικασία.

Εκτός κι αν την έκανες νωρίς το πρωί και πρόλαβαν να την εξετάσουν μέσα στην ίδια μέρα.

Βέβαια, όλα αυτά είναι μόνο εικασίες, βασισμένες στις καταγραφές που υπάρχουν ήδη στο topic από τις δικές μας εμπειρίες.

 

Παρεμπιπτόντως, ξέχασες να μας αναφέρεις τι γράφει στο Status του λογαριασμού σου στην καρτέλα του Overview, που κι αυτό είναι σημαντικό.

Είναι σκέτο Pending ή Waiting Card Activation κτλ.?

Το πρώτο σημαίνει ότι δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία και το δεύτερο ότι έχει περάσει το πρώτο στάδιο έγκρισης και σου έχουν στείλει την κάρτα.

 Από κει και πέρα...

Βασικά, σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα κάτι από αυτά που κατάλαβες, σχετικά με την τελευταία μου παράγραφο. Ίσως λόγω του περασμένου της ώρας που πόσταρα και της κούρασης της ημέρας, δεν απόδωσα όπως θα ήθελα την σκέψη μου, με αποτέλεσμα να σε μπερδέψω. Τέλος πάντων, δεν έχει σημασία πια, αφού διάβασα ότι έστειλες ήδη e-mail στο support τους κι επομένως θα σου πουν ακριβώς τι έχει συμβεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά είχατε κανένα θέμα με το Funding έχω μια Viva κάρτα που την φορτίζω άλλα σήμερα δεν την δέχεται γνωρίζει κάνεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε φορά που μπαίνω στο e-banking της LeuPay και πατάω τον κωδικό μου, αμέσως μετά μου στέλνει ένα sms με έναν επιπλέον κωδικό. Έγινε 3 φορές στη σειρά. Χρεώνομαι για αυτό;;;; Κι αν ναι, πώς το απενεργοποιώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε φορά που μπαίνω στο e-banking της LeuPay και πατάω τον κωδικό μου, αμέσως μετά μου στέλνει ένα sms με έναν επιπλέον κωδικό. Έγινε 3 φορές στη σειρά. Χρεώνομαι για αυτό;;;; Κι αν ναι, πώς το απενεργοποιώ;

 

2ο στάδιο ταυτοποίησης είναι αυτό και θα συμβαίνει πάντα. Αυτά τα SMS (και μόνο) δεν χρεώνονται (τυχόν άλλα ενημερωτικά για κινήσεις χρεώνονται όμως), Έχεις την επιλογή όμως να ακυρώσεις την αποστολή SMS αφού κάνεις αυτό που λέει το παρακάτω μήνυμα με το Gatekeeper το οποίο και σου συνιστώ:

http://www.insomnia.gr/topic/590606-leupay-mastercard-και-leupost/page-90#entry54743179

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον δεν έχουν καμία χρέωση δεν με ενοχλούν. Ελπίζω να είσαι σίγουρος. Σε ευχαριστώ πολύ, φίλε μου για την άμεση απάντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είσαι ο δεύτερος που ζητάει "σιγουριά", οφείλω να σου πω ότι δεν αμείβομαι για να σας την εξασφαλίζω, εγώ και υποθέτω και  οποιοσδήποτε άλλος εδώ μέσα. Αν θέλετε "σιγουριές" να μάθετε να διαβάζετε περισσότερο (τους εκτενέστατους όρους και τιμολόγια που δίνουν προς ανάγνωση όλες αυτές οι υπηρεσίες) και να ρωτάτε λιγότερο.

 

Υ.Γ. Θα σε ενοχλήσουν όταν θα αρχίσουν να καθυστερούν ή και να μη φτάνουν ποτέ αυτά τα SMS όπως συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις και δεν θα μπορείς να λογκάρεις στο λογαριασμό σου. Δική σου επιλογή τέλος πάντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχει προκύψει ένα άλλο ερώτημα. Η LeuPay μπορεί να περάσει στην Revolut; 
Εχω και στην LeuPay λογαριασμό και στην Revolut. Αν για κάποιον λόγο θέλω να μεταφέρω χρήματα απο Leu σε Revolut μπορώ να το κάνω με "Top up via card"? Αν ναι υπάρχει κάποια χρέωση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχει προκύψει ένα άλλο ερώτημα. Η LeuPay μπορεί να περάσει στην Revolut;

Εχω και στην LeuPay λογαριασμό και στην Revolut. Αν για κάποιον λόγο θέλω να μεταφέρω χρήματα απο Leu σε Revolut μπορώ να το κάνω με "Top up via card"? Αν ναι υπάρχει κάποια χρέωση;

Γίνεται και είναι δωρεάν ή μεταφορά. Και άμεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ευχαρίστως αλλά Πώς?

Δεν δέχεται άλλο αν πρώτα δεν το απορρίψουν και να ανοίξει ξανά η επιλογή..

 

Edit: Έκανα την καρδιά μου πέτρα και έστειλα στο support.

 

 

Επανέρχομαι στο θέμα μου.

 

Σήμερα ξανά τα ίδια...Ανοικτά τα πεδία για τα proof με μια σημείωση με κίτρινα γράμματα (for user correction)

 

Ξανά ΚΑΝΕΝΑ mail ως προς τι θέλουν να διορθώσω...

Αλλά και καμιά απάντηση απο το χθεσινό μου mail στο support.

 

Αφού μύρισα λιγάκι τα νύχια μου και βγήκα στο μπαλκόνι να δω τον καιρό και κατ επέκταση την υγρασία αποφάσισα ότι ΜΑΛΛΟΝ θέλουν και τις 2 όψεις του διπλώματος και του λογαριασμού...

Αυτό μάλιστα μου το είχε πει και φίλος πιο πάνω.

 

Βάζω και ενα screen για του λόγου το αληθές όπου μάλιστα φαίνεται οτι στα παλιά proof που δεν τους "κάνουν" ΔΕΝ υπάρχει επιλογή Delete διπλά.

Αρα....δεν ξερω.

 

Αν και αυτή την φορά δεν γίνει τίποτα δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ...

Ειλικρινά δεν είναι σοβαρό να απορρίπτεις κάτι χωρίς να δίνεις ταυτόχρονα εξήγηση γιατί απορρίφθηκε και πως θα πρέπει να είναι - το θες.

 

 

post-117518-0-49873800-1463567502_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ' ότι βλέπω έχει αλλάξει εντελώς το interface της σελίδας σχετικά με την πιστοποίηση των στοιχείων.

Ίσως πλέον δεν στέλνουν e-mail σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, αλλά ενημερώνουν μέσω της σελίδας με την ένδειξη User Correction, όπου υπάρχει πρόβλημα, ώστε ο χρήστης να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις.

Όλοι εμείς που βοηθάμε συχνά στο συγκεκριμένο topic έχουμε κάνει τη διαδικασία εδώ και καιρό, με το παλιό interface, οπότε δεν ξέρουμε επιβεβαιωμένα πόσο έχει αλλάξει.

Πάντως, για να γνωρίζεις, και παλιότερα το ενημερωτικό e-mail που έστελναν ήταν τυποποιημένο.

Δηλαδή, δεν περιέγραφαν που υπάρχει το λάθος (σ' αυτό το κομμάτι "πάσχουν" εξαρχής).

Απλά έγραφαν ότι γενικά δεν είναι αποδεκτά τα ανεβασμένα έγγραφα και πρότειναν τυποποιημένα 3 μεθόδους πιστοποίησης.

Διάβασε εδώ για να δεις ακριβώς ποιο είναι το περιεχόμενο αυτού του e-mail.

 

Μήπως το ονοματεπώνυμο ή η διεύθυνση που έχεις δώσει κατά την εγγραφή σου, δεν συμφωνούν 100% με τα στοιχεία που ανεβάζεις για πιστοποίηση;

Ρώτα στο support ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα (σε ποιο έγγραφο) που δεν ολοκληρώνεται η διαδικασία.

Αν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο θέμα με τα έγγραφα που δεν μπορεί να ξεπεραστεί για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια από τις εναλλακτικές μεθόδους πιστοποίησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...