Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

LeuPay MasterCard και LeuPost


Braker1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ανοίγω ένα θεματάκι για τη LeuPay και το LeuPost ώστε να είναι οι πληροφορίες μαζεμένες. --- Η LeuPay παρέχει σε όλα τα φυσικά πρόσωπα άνω των 18 ετών τη δυνατότητα να ανοίξουν μέσα σε 5 λεπτά δωρεά

Προσωπικά διάλεξα LeuPay επειδή είχε app για Windows Phone. Την χρησιμοποιώ σχεδόν ένα μήνα, δεν έχω κανένα παράπονο, αλλά δεν βάζω και τίποτα τρελά ποσά μέσα. Ίσα ίσα να κάνω την δουλειά μου. Νομίζω

Τα sms που πληροφορουν για κινησεις χρεωνονται. Οχι τα μηνύματα που ερχονται με κωδικο για log in

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά αυτοί στη Leopay δεν παίζονται. Ζήτησα i-card που να φανταστώ πόσο λαλάκες είναι.

Κάναμε live chat για να με δούνε,  και μου ζήτησε να βγάλω φωτό τις 2 όψεις την ταυτότητα. Όλα οκ. Μου έρχεται το παρακάτω mail: 

Thank you for completing the video identification chat.
There is one more thing you need to do in order to successfully verify your identity.
We would like to inform you that in order to complete your file we would like to kindly ask you to provide us with the following documents:
1. A photo, taken with camera, of both sides of your plastic driving licence or a photo of your passport.
2. a proof of your address. This could be a bank statement or a recent utility bill for gas, electricity, water, telephone, but not the bill for your mobile. The proof of your address should confirm your residence. If you have your address specified in your valid ID card, you should send us a copy of it as well.
ό με διεύθυνση κατοικίας

κλπ, τους τα στέλνω και ζητάνε ο λογαριασμός πρέπει να είναι στο όνομα μου. Τους στέλνω λογαριασμό τραπέζης, δεν τους κάνει και  η απάντηση:

We kindly ask you to provide us with your driving license and the bank statement that you previously sent us, certified by a notary. 

πάρε το αυγό και κούρευτο δλδ οπότε τους λέω οκ ακυρώστε το. Μετά έρχεται άλλο μαιλ για την leopay:

We kindly remind you that regarding a periodic update of your client data following the principle of processing accurate personal data, you need to provide us** with a valid Passport.

Please be informed that if you don’t provide us with the required information/documents within 7 (seven) days from the present notification which has been sent on 11.02.2020, we will not be in a position to offer you our service and your account will be terminated with the remaining balance.
άντε πάλι, τους λέω " ντεν έχω ντιαβατήριο καρντιά μου" αλλά σε 2ο μαιλ ζητάνε το ίδιο.

είχα 6,43€ υπόλοιπο, πήγα στο σούπερ, λέω στη ταμία να κρατήσει τα 6,43€ από την Leo και άντε στο καλό.

Υ.Γ. ποιά κάρτα προτείνεται να μπορώ να βάζω λεφτά άμεσα; Έκανα αίτηση στην Ν26, δεν ξέρω αν έπραξα καλα.

 

Επεξ/σία από panava
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, panava είπε

Καλά αυτοί στη Leopay δεν παίζονται. Ζήτησα i-card που να φανταστώ πόσο λαλάκες είναι.

Κάναμε live chat για να με δούνε,  και μου ζήτησε να βγάλω φωτό τις 2 όψεις την ταυτότητα. Όλα οκ. Μου έρχεται το παρακάτω mail: 

Thank you for completing the video identification chat.
There is one more thing you need to do in order to successfully verify your identity.
We would like to inform you that in order to complete your file we would like to kindly ask you to provide us with the following documents:
1. A photo, taken with camera, of both sides of your plastic driving licence or a photo of your passport.
2. a proof of your address. This could be a bank statement or a recent utility bill for gas, electricity, water, telephone, but not the bill for your mobile. The proof of your address should confirm your residence. If you have your address specified in your valid ID card, you should send us a copy of it as well.
ό με διεύθυνση κατοικίας

κλπ, τους τα στέλνω και ζητάνε ο λογαριασμός πρέπει να είναι στο όνομα μου. Τους στέλνω λογαριασμό τραπέζης, δεν τους κάνει και  η απάντηση:

We kindly ask you to provide us with your driving license and the bank statement that you previously sent us, certified by a notary. 

πάρε το αυγό και κούρευτο δλδ οπότε τους λέω οκ ακυρώστε το. Μετά έρχεται άλλο μαιλ για την leopay:

We kindly remind you that regarding a periodic update of your client data following the principle of processing accurate personal data, you need to provide us** with a valid Passport.

Please be informed that if you don’t provide us with the required information/documents within 7 (seven) days from the present notification which has been sent on 11.02.2020, we will not be in a position to offer you our service and your account will be terminated with the remaining balance.
άντε πάλι, τους λέω " ντε έχω διαβατήριο καρδιά μου" αλλά σε 2ο μαιλ ζητάνε το ίδιο.

είχα 6,43€ υπόλοιπο, πήγα στο σούπερ, λέω στη ταμία να κρατήσει τα 6,43€ από την Leo και άντε στο καλό.

Υ.Γ. ποιά κάρτα προτείνεται να μπορώ να βάζω λεφτά άμεσα; Έκανα αίτηση στην Ν26, δεν ξέρω αν έπραξα καλα.

Λυπάμαι που το λέω αλλά έχω κάνει πολλές φορές παρεμβάσεις σε pdf αλλάζοντας τα στοιχεία γιατί δεν τους έκαναν. Aκόμα και σε λογαριασμούς δεκο που δεν ήταν καν στο όνομά μου.

Τώρα για εναλλακτικές υπάρχουν revolut, n26, monese και φυσικά η curve card που δεν χρειάζεται καν ταυτοποίηση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 15/2/2020 στις 4:54 ΜΜ, panava είπε

Καλά αυτοί στη Leopay δεν παίζονται. Ζήτησα i-card που να φανταστώ πόσο λαλάκες είναι.

Κάναμε live chat για να με δούνε,  και μου ζήτησε να βγάλω φωτό τις 2 όψεις την ταυτότητα. Όλα οκ. Μου έρχεται το παρακάτω mail: 

Thank you for completing the video identification chat.
There is one more thing you need to do in order to successfully verify your identity.
We would like to inform you that in order to complete your file we would like to kindly ask you to provide us with the following documents:
1. A photo, taken with camera, of both sides of your plastic driving licence or a photo of your passport.
2. a proof of your address. This could be a bank statement or a recent utility bill for gas, electricity, water, telephone, but not the bill for your mobile. The proof of your address should confirm your residence. If you have your address specified in your valid ID card, you should send us a copy of it as well.
ό με διεύθυνση κατοικίας

κλπ, τους τα στέλνω και ζητάνε ο λογαριασμός πρέπει να είναι στο όνομα μου. Τους στέλνω λογαριασμό τραπέζης, δεν τους κάνει και  η απάντηση:

We kindly ask you to provide us with your driving license and the bank statement that you previously sent us, certified by a notary. 

πάρε το αυγό και κούρευτο δλδ οπότε τους λέω οκ ακυρώστε το. Μετά έρχεται άλλο μαιλ για την leopay:

We kindly remind you that regarding a periodic update of your client data following the principle of processing accurate personal data, you need to provide us** with a valid Passport.

Please be informed that if you don’t provide us with the required information/documents within 7 (seven) days from the present notification which has been sent on 11.02.2020, we will not be in a position to offer you our service and your account will be terminated with the remaining balance.
άντε πάλι, τους λέω " ντεν έχω ντιαβατήριο καρντιά μου" αλλά σε 2ο μαιλ ζητάνε το ίδιο.

είχα 6,43€ υπόλοιπο, πήγα στο σούπερ, λέω στη ταμία να κρατήσει τα 6,43€ από την Leo και άντε στο καλό.

Υ.Γ. ποιά κάρτα προτείνεται να μπορώ να βάζω λεφτά άμεσα; Έκανα αίτηση στην Ν26, δεν ξέρω αν έπραξα καλα.

Το ίδιο έγινε και σε μένα.

Κάναμε live chat , έδειξα τις 2 όψεις της ταυτότητας, μου το εγκρίνει και όλα καλά.

Μέτα μου έρχεται mail που μου ζητάνε ξανά την ταυτότητα (μπρος-πίσω) και proof of address. Τους στέλνω ξανά τις φώτο της ταυτότητας και ένα bank statement για την διεύθυνση (από Ν26).

Μέτα ξανά μου στέλνουν mail και μου ζητάνε 'plastic driving licence' ή διαβατήριο. Τους λέω δεν έχω plastic driving licence ούτε διαβατήριο και τους λέω σας τα έχω στείλει όλα ήδη τα προηγούμενα και να συντομεύουν γιατί χρειάζομαι πρόσβαση στο λογαριασμό.

Την επόμενη μέρα μου έρχεται mail congratulations, κτλ., και πλέον είναι συνδεδεμένα με το παλιό λογαριασμό της Leopay και στην εφαρμογή της I-card φαίνονται όλα (κάρτες προηγούμενες, iban , κτλ).

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ επειδή απογοητευτηκα από την όλη διαδικασία επαναπιστοποιησης και ουσιαστικά δεν έχει πλέον κάποιο πλεονέκτημα  η iCard σε σχέση με τον ανταγωνισμό ( N26, Revolut,Monese) τους "χαιρέτησα" αλλά εδώ και μία εβδομάδα περιμένω ακομη το email επιβεβαίωσης κλεισίματος του λογαριασμού... :(

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο ανταγωνισμός είναι σκληρός πλέον. Εγώ είχα κάποια χρήματα μέσα και τα μετέφερα πριν λίγο καιρό.

Δε ξέρω αν προχωρήσω στο verification μιας και δε βλέπω να προσφέρουν κάτι παραπάνω από revolut, N26, monese.

Κάνω τη δουλειά μου με τις παραπάνω κι αν κρατήσω και τη leopay (icard) θα είναι απλά για να λέω ότι έχω άλλη μια και σίγουρα δε θα είναι η κύρια

Αλλά μιας κι έχω διαβατήριο και λογαριασμό στο όνομα μου ίσως δοκιμάσω να την κρατήσω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν γράφηκε, αλλά το iCard θα γίνει πλέον υποχρεωτικό και η ιστοσελίδα μέσα από το desktop που υπήρχε θα πέσει τον Μάιο. Μάλιστα όσοι δεν κάνουν την αλλαγή, μετά από κάποιους μήνες θα έχουν πρόστιμο 20/μήνα!

"If there is balance upon closing, a monthly administrative fee of 20.00 EUR for non-cooperation will start to be applied to the available balance until its depletion, or until you redeem your funds in compliance with our Terms and conditions. This fee will not be charged if there are no funds in the account."

H μετάβαση στο app iCard θα είναι εύκολη για όσους έχουν ήδη λογαριασμό; Αυτά που διάβασα παραπάνω για  αποστολή φωτογραφίας προσώπου, υποχρεωτικό video identification , ταυτότητας, live chat, αλλαγής στοιχείων σε pdf, επίδειξη διαβατηρίου και όχι ταυτότητας ισχύουν και όσους είχαν ήδη λογαριασμό; Αν πάω σε revult δεν έχει τόσο μανούρα;

Την Leopay την χρειάζομαι γιατί μερικές φορές μερικοί πωλητές ακόμα έχουν capital controls! Υπάρχει κάτι εύκολο μόνο για τα capital controls που μερικοί έχουν ακόμα; (Άγγλοι νομίζω πωλητές προς Ελλάδα). Το paypal έχει IBAN; Aν ανεβάσω εκεί λεφτά τα παρακάμπτω τα capital controls; Στο paypal χρησιμοποιώ μόνο την συνδεδεμένη ελληνική κάρτα μου ως τώρα.


 

Αναφορά σε κείμενο

 

Thank you for being a valued client of LeoPay!

We want to let you know that our platform iCard Digital Wallet proved to be the better choice for our clients. For this reason and because we will discontinue supporting the LeoPay platform after the 23rd of May 2020, we ask all clients to upgrade to the iCard's online platform and mobile app.

You have two months to download and log into the iCard Digital Wallet app. This way, you will be able to continue using our service via the iCard's online platform and mobile app. All current functionalities will remain available. Moreover, great new features for secure mobile and online payments, fast money transfers and advanced card management are coming along. You may review the Legal documents for iCard Digital Wallet here.

What do you need to do before the 23rd of May 2020?

All you need to switch from LeoPay to iCard Digital Wallet is:

Download the iCard mobile app from Google Play or App Store.

Log into iCard, using the same credentials you use for your LeoPay account.

That's it! Once you are logged in, you will have access to your e-money accounts and cards.

If you have forgotten your LeoPay login credentials, please visit www.leopay.eu and follow the instructions for a forgotten password or contact us via the contact form.

Find more information regarding how and why you should upgrade to iCard on our FAQ section.

What will happen next?

If you upgrade to iCard before the 23rd of May 2020:

Your accounts, IBANs and balance will be transferred to your iCard Digital Wallet, and you will be able to continue using the services.

Your account statements will be accessible from your iCard online account.

Your LeoPay cards will remain active. You may continue using them until the expiration date, printed on the cards.

Please be informed that if you decide not to switch to iCard before the 23rd of May 2020, you have to write to us from the e-mail address you have used to register for the LeoPay Service and request to terminate your LeoPay account and redeem your e-money balance following our rules for e-money redemption.

Please be notified that if you decide not to switch to iCard before the 23rd of May 2020 and you have not sent us an e-mail, requesting termination of your account and e-money redemption, the following will occur upon expiry of this 2-month notice:

The LeoPay mobile app and web platform will no longer be supported after this date. You will not have access to the LeoPay's online platform and the mobile app, and you will be redirected to iCard.

Your e-money account will be closed without further notice. In case you have any available balance in your e-money account upon closing, the remaining balance will be withheld in a special holding account. You can always request the return of your remaining funds to your bank or payment account in compliance with the Legal Agreement.

All funding and spending transactions will be limited, and your LeoPay card will be blocked until you upgrade to the iCard Service.

You will be considered as a client who is not providing the necessary cooperation to us.

If there is balance upon closing, a monthly administrative fee of 20.00 EUR for non-cooperation will start to be applied to the available balance until its depletion, or until you redeem your funds in compliance with our Terms and conditions. This fee will not be charged if there are no funds in the account.

Keep in mind that if you switch and log into the iCard mobile app, we will stop the collection of the administrative fee.

If you have initiated the process of upgrading to iCard before the 23rd of May 2020, and it is in progress after the 23rd of May 2020, we will not close your account, and you will be able to complete the process.

To this end, we are changing your LeoPay legal agreements and Tariff, which you can review here.

If you don't want to accept the changes and upgrade to iCard, you have the right to cancel the LeoPay service and terminate your Legal agreement by contacting us at [email protected]

Kind Regards,
The LeoPay Team

 

 

 

Επεξ/σία από Krusty
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως επειδή έχω και leopay Kai icard η μετάβαση έγινε πολύ απλά χωρίς να μου ζητήσουν τίποτα παραπάνω και πλέον μέσα στην εφαρμογή της icard έχει και τις κάρτες της leopay  και το ποσό είναι στο σύνολο.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Krusty είπε

Δεν ξέρω αν γράφηκε, αλλά το iCard θα γίνει πλέον υποχρεωτικό και η ιστοσελίδα μέσα από το desktop που υπήρχε θα πέσει τον Μάιο. Μάλιστα όσοι δεν κάνουν την αλλαγή, μετά από κάποιους μήνες θα έχουν πρόστιμο 20/μήνα!

"If there is balance upon closing, a monthly administrative fee of 20.00 EUR for non-cooperation will start to be applied to the available balance until its depletion, or until you redeem your funds in compliance with our Terms and conditions. This fee will not be charged if there are no funds in the account."

H μετάβαση στο app iCard θα είναι εύκολη για όσους έχουν ήδη λογαριασμό; Αυτά που διάβασα παραπάνω για  αποστολή φωτογραφίας προσώπου, υποχρεωτικό video identification , ταυτότητας, live chat, αλλαγής στοιχείων σε pdf, επίδειξη διαβατηρίου και όχι ταυτότητας ισχύουν και όσους είχαν ήδη λογαριασμό; Αν πάω σε revult δεν έχει τόσο μανούρα;

Την Leopay την χρειάζομαι γιατί μερικές φορές μερικοί πωλητές ακόμα έχουν capital controls! Υπάρχει κάτι εύκολο μόνο για τα capital controls που μερικοί έχουν ακόμα; (Άγγλοι νομίζω). Το paypal έχει IBAN; Aν ανεβάσω εκεί λεφτά τα παρακάμπτω τα capital controls; Στο paypal χρησιμοποιώ μόνο την συνδεδεμένη ελληνική κάρτα μου ως τώρα.


 

Capital Control στην Αγγλία;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοώ αρκετοί UK πωλητές μου ρίξαν άκυρο (ακόμα και το 2019) προφανώς λόγω capital controls, ενώ μετά με LeoPay κάρτα έκανα την αγορά αν θυμάμαι καλά.

Επεξ/σία από Krusty
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Krusty είπε

Εννοώ αρκετοί UK πωλητές μου ρίξαν άκυρο (ακόμα και το 2019) προφανώς λόγω capital controls, ενώ μετά με LeoPay κάρτα έκανα την αγορά αν θυμάμαι καλά.

Δεν υπάρχουν CC από τον Σεπτέμβριο.

Αν έχεις ήδη iCard κάνεις την μετάβαση σε 5 λεπτά κι είσαι έτοιμος.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Krusty είπε

Εννοώ αρκετοί UK πωλητές μου ρίξαν άκυρο (ακόμα και το 2019) προφανώς λόγω capital controls, ενώ μετά με LeoPay κάρτα έκανα την αγορά αν θυμάμαι καλά.

Ελλάδα τότε ,δεν έχουμε capital controls απο 01-09-2019. 

https://www.eurobank.gr/el/capital-controls

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 μήνα μετά...
Στις 5/11/2018 στις 12:48 ΜΜ, stofon είπε

 

Λογαριασμό έχω στη Leupay και στην Αμερικάνικη  μόνο.  Επειδή όμως τελευταίο καιρό προκύπτουν διάφορα προβλήματα και τα χρήματα είναι σεβαστά θέλω να τα μοιράσω. Οι άλλες εταιρίες που γράφω έχουν προβλήματα. Άλλες δεν υποστηρίζουν IBAN άλλες κλείνουν τους λογαριασμούς και τρώνε τα λεφτά άλλες λειτουργούν αποκλειστικά σε smartphone. Άλλες έχουν πολύ υψηλές χρεώσεις κλπ.

- grinder δεν έχω εξοργιστή με κανέναν

- Η leupay δεν έχει anual fee και οι μεταφορές που κάνω δεν επιβαρύνονται με άλλες χρεώσεις. Δεν κάνω γενικά αναλήψεις από ΑΤΜ γιατί η Leupay χρεώνει 4€ και η τράπεζα εδώ άλλα 2. Πρέπει να κάνεις πάνω 1000 ευρώ ανάληψη για να συμφαίρει. Το πρόβλημα το έχω μόνο με τις αναλήψεις από Paypal  και την ψάχνω. Θα προσπαθήσω αν τα καταφέρω να ανοίξω λογαριασμό στη fillit . Η veritas είναι ακριβή και δεν έχω βρει εύκολο τρόπο να αγοράσω την κάρτα καθώς θέλει κουπόνια που δεν ξέρω που μπορώ νατα βρώ.

Το insomnia έχει διαφορερική άποψη ,  Βρήκε ό, τι ο λογαριαμός μου είναι αρκετά παλιός . :)  Αν κατάλαβα σωστά αναφέρεσαι στις εταιρείες που εμφανίζονται στη μεταφορά χρημάτων και στις χρεώσεις. Μπορώ να πω μόνο για αυτά που βλέπω. Στα εισερχόμενα εμβασματα εμφανίζεται εταιρία μέ έδρα Ευρωπαική χώρα του βορρά. Η leupay δεν χρεώνει τίποτα. Όταν το IBAN ήταν Μαλτέζικο εμφανιζόταν εταιρεία με άλλο όνομα. Στις μεταφορές από $ υπάρχει χρέωση από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Χρεώνει τρέχουσα ισοτιμία + 0,5%  Αυτά . Καμία πρόθεση για διαφήμιση. Μπήκα λίγο απότομα αλλά τίποτα παραπάνω. Κάθε πρόταση από άλλη πλατφόρμα που διαθέτη IBAN παρέχει κάρτα και λειτουργεί σε PC είναι ευπρόσδεκτη.

Μακρια απο Fillit, ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα scams που εχουν κυκλοφορησει ποτε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.