Προς το περιεχόμενο

Ενημέρωση για τη Μ2000 (Γλώσσα προγραμματισμού)


M2000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η γλώσσα είναι εύκολη ακόμα και αν θέλει κανείς να διαβάσει τον κώδικά της επειδή φτιάχτηκε με τη σκέψη να διαβάζεται, γραμμένη σε Vb6. Το δύσκολο κομμάτι είναι το σύστημα πολυεπεξεργασίας,ή πως προγραμματίζεις ενέργειες κάθε χρονικό διάστημα να γίνονται παράλληλα. Και στο κώδικα της Vb6 το πιο δύσκολο είναι το πώς ένα user control μπορεί με πρόσθετες κλάσεις να παράγει περισσότερα γεγονότα, ώστε να εμφανίζεται στη φόρμα αλλού ως listbox, αλΛού ως combobox, αλλού ως textbox, ή ως edit box. Δεν χρησιμοποιώ στοιχεία ελέγχου των Windows. Ο διάλογος που επιλέγεις αρχεία δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σβήσει αρχείο όπως αυτό που δίνει η Microsoft. Επιπλέον τα δικά μου αλλάζουν μέγεθος με ένα τράβηγμα, δηλαδή δεν δίνουν περισσότερο χώρο αλλά κάνουν ζουμ, μεγαλώνουν τα γράμματα χωρίς να χάνεται η διάταξη. Ακόμα και το popup menu του διορθωτή μεγαλώνει και μεταφέρεται για να βλέπεις πριν επιλέξεις. Δηλαδή το περιβάλλον περιλαμβάνει πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με την γλώσσα αλλά με τη ευκολία μας, και την ασφάλεια. Όταν βάζουμε όνομα χρήστηοι εντολές που χειρίζονται αρχεία δεν φτιάχνουν αρχεία έξω από το φάκελο και τους υποφακέλους του χρήστη. Ξέρουνε δηλαδή ότι δεν πρόκειται ο νέος να ανακατέψει τον υπολογιστή. Μάλιστα εντολές που τρέχουν άλλα προγράμματα παραθυρικά ή κονσόλας δεν δουλεύουν σε αυτή τη κατάσταση χρήστη. Ένα πρόγραμμα γραμμένο με χρήση των φακέλων χρήστη θα τρέχει αυτούσιο σε άλλο χρήστη...αλλά στο δικό του χώρο στο δίσκο. Δεν υπάρχουν συνθηματικά, δεν είναι σκοπός η απόκρυψη, αλλά η προστασία με αυτοματισμό. Δεν λέμε και την εντολή που γυρίζει στον επόπτη, και με έναν έλεγχο στις ρυθμίσεις βγαίνει άμεσα με ctrl U στην επιστροφή εμφανίζεται το όνομα χρήστη. Το οποίο φαίνεται και με την εντολή Χρήστης την ώρα που ξεκινάει κανείς, και μπορεί να έχει αυτόματα το περιβάλλον ρυθμισμένο ανά χρήστη, μέγεθος γραμμάτων, χρώματα.

 

Το =βήτα1() αν δεν έχω άλλη πληροφορία είναι ή πίνακας ή συνάρτηση. Κοιτάω παραπάνω ή κάνω επιλογή και με F2 πάω στα σημεία που υπάρχει πίσω. Ο διορθωτής κάνει άμεσες αναζητήσεις,σε ότι έχουμε επιλέξει, και έμμεσες με shift F2 ή F3 οπότε ανοίγει διάλογο για να βάλουμε όνομα.

Αλλά ακόμα και σε πίνακα στην τάξη να γράφει..λέει αυτό που είναι η βήτα1() δηλαδή μια συνάρτηση που επιστρέφει ένα ανώνυμο αντικείμενο. Αν γράψεις αλφα=βήτα() το άλφα θα πάρει το ανώνυμο αντικείμενο και θα του δώσει όνομα. Το άλφα δεν είναι δείκτης σε αντικείμενο, είναι αντικείμενο. Αυτος είναι ο τρόπος στη Μ2000. Δεν μπορούμε να βγάλουμε το αντικείμενο από την άλφα. Μπορούμε να το περάσουμε με αναφορά ή αντιγραφή. Με αντιγραφή φτιάχνεται ένα ανώνυμο αντικείμενο και στο τμήμα ή συνάρτηση ξαναπαίρνει όνομα. Έστω του έχουμε δώσει το δέλτα στη συνάρτηση με μια Διάβασε δέλτα. Τώρα θέλουμε να το επιστρέψουμε, με =δέλτα επιστρέφουμε ένα ανώνυμο αντίγραφο. Ότι έχει φτιαχτεί στη συνάρτηση χάνεται, εκτός από την επιστροφή της. Η Μ2000 δέν έχει πάρα βασικούς τύπους μεταβλητών και με αυτόματο τρόπο ξέρει τι θα κάνει με ένα ανώνυμο αντικείμενο που θα βρει σαν αποτέλεσμα έκφρασης, παράστασης. Μου πήρε χρόνια να καταλάβω πως γίνεται αυτό. Να έχεις και τιμές και αντικείμενα στον διερμηνευτή αριθμητικών παραστάσεων που έχω γράψει. Το μυστικό ήταν ότι ευθύνη για το τι θα πάρουμε, αντικείμενο ή αριθμό έχει το αριστερό μέρος...εκεί που θα μπει. Έτσι αν δεν πάρουμε την πραγματική αναφορά που φυλάει σε καταχωρητή, ο διερμηνευτής πράξεων, όπως κρατάει το αριθμητικό αποτέλεσμα, τότε σβήνεται. Και στη Vb όταν χάνεται και η τελευταία αναφορά στο αντικείμενο, σβήνει από τη μνήμη. Έκανα εδώ μια μικρή ανάλυση, η οποία δεν είναι για μαθητές.

Στο μαθητή η ιδέα του ανώνυμου αντικείμενου, όπως και της ανώνυμης τιμής, είναι απλή και ξεκάθαρη.

Π.χ αυτό: Α = Β αναλύεται ως δύο συμβάντα-ενέργειες. Παραγωγή ανώνυμης τιμής και απόδοση σε άλλο όνομα, νέο ή υπάρχον.

Στο σχολείο το λένε αντικατάσταση, σαν να κάνεις απαλοιφή, δηλαδή όπου Α έχω το Β. Αλλά δεν συμβαίνει αυτό, εκτός και αν το Α είναι αναφορά του Β. Άρα η σωστή έκφρασή είναι το Α θα γίνει όσο το Β. Στην απόδοση αντικειμένου, θα λέμε η Άλφα θα γίνει ομάδα βήτα1() γιατί το βήτα1() μας δίνει ομάδα.

Μια εντολή α()=β() είναι αντιγραφή πίνακα, δηλαδή ένας ανώνυμος πίνακας δημιουργείται στο δεξί μέρος. Στο αριστερό ο διερμηνευτής κοιτάει αν έχουμε ορίσει έστω και μηδενικό πίνακα, αν ναι τότε εκτελεί την έκφρασή στο δεξί και κοιτάει το "καλάθι" αν έπιασε αντικείμενο πίνακα. Αν ναι τότε τον μοντάρει στον υπάρχον διαγράφοντας τον παλιό, μηδενικό ή μη. Αν στο α() έχουμε αναφορές, αυτές άμεσα βλέπουν το νέο πίνακα. Οι αναφορές δεν περιέχουν άμεσα την αναφορά δείκτη στο αντικείμενο αλλά έμμεσα. Με αυτό το τρόπο το αντικείμενο δεν το κρατάμε στη μνήμη με δύο ή περισσότερου δείκτες. Αυτό το θέμα με τους δείκτες είναι σημαντικό σε πολλές γλώσσες. Στη Vb μπορείς να γεμίσεις από λάθος την μνήμη αν δεν αφαιρέσεις αναφορές σε αντικείμενα. Στη Μ2000 οι αναφορές είναι πάντα μπροστά, δηλαδή πρώτα αυτές θα διαγραφούν και μετά το αντικείμενο. Όπου θέλουμε το ανάποδο θα κάνουμε αντιγραφή. Μπορούμε όμως να κρατήσουμε μια ισχνή αναφορά, δηλαδή να μην έχουμε δημιουργήσει μια αναφορά αλλά να έχουμε κάνει το πρώτο βλήμα, να έχουμε κρατήσει το δείκτη. Οι δείκτες αυτοί είναι αλφαριθμητικά στη Μ2000. Έτσι ελέγχει το λάθος το σύστημα. Το αλφαριθμητικό περιέχει το πραγματικό όνομα μιας μεταβλητής, το οποίο φέρει και το όνομα του εκτελέσιμου αντικείμενου. Αν πάμε να χρησιμοποιήσουμε την ισχνή αναφορά ενώ το εκτελέσιμο αντικείμενο, που αυτή δείχνει, δεν υπάρχει τότε βγαίνει λάθος. Κάθε φορά που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την ισχνή αναφορά πρέπει να παράγουμε μια κανονική...και για το λόγο αυτό λέγεται ισχνή...υπάρχει περίπτωση αδυναμίας να συνάψουμε κανονική αναφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 308
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

[offtopic]

 

Και λίγο πλακίτσα:
Πάντως χαρά στο κουράγιο σου για όλα τα Post που έχεις κάνει (ένα σεντόνι το καθένα) :P

ακόμη και το κώδικα σου στοίχιση με το χέρι!?!  :confused:

 

[/offtopic]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι ο κώδικας στοιχίζεται με tab (δεξιά) και shift tab (αριστερά). Επιλέγουμε γραμμές και πατάμε tab...

Μόλις τελειώσα τις ισχνές weak αναφορές...Θα βάλω παράδειγμα κατά το μεσημέρι στο blog. (απλά το αυτοματοποίησα, είμαι speedy programmer και όλο το προηγούμενο απόγευμα μάθαινα δυαδικό σύστημα μαθητές μου, με την χρήση των απαριθμητών που έχω πάλι εκδόση τελευταία).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο αλλά παίζει σε linux ή έχετει δοκιμάσει τον κώδικα να τον κάνετε port σε linux; Τον κώδικα που τον κατεβάζω υπάρχει ένα github link;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει στο Wine, έχω 64 Bit Ubuntu Studio. Με δυσκόλεψε για να έχω κανονικά το πληκτρολόγιο και να βλέπω τo mdb αρχείο της βοήθειας.Η ταχύτητα δεν είναι καλή όμως,γιατί μάλλον παίζει συνέχεια ανανέωση της οθόνης (απαράδεκτο), αλλά θα το διορθώσουν. Το πρόβλημα είναι στο Wine. Επίσης ο κέρσορας αναβοσβήνει με φωτεινό ίχνος...δηλαδή αντί να γίνεται inverse  βλέπεις ένα χρώμα στη θέση, αλλά λειτουργεί όμως..(που σημαίνει ότι κάπου έχουν double buffer μόνο για το κέρσορα...και ίσως αυτό να ρίχνει ταχύτητα, εικασίες βέβαια, ποιος μπορεί με βεβαιότητα να ξέρει τι παίζει μέσα).

Αυτό όμως που σίγουρα παίζει είναι αυτό που κάνω κυρίως εγώ. Έχω Xp και 7 και 8 σε VirtualBox και παίζει μια χαρά! Έτσι βγάζω και τα βίντεο (15 καρέ στα 1280Χ1024). Αλλά φυσικά το τεστάρω και σε μηχανήματα με 7. 

 

Ο κώδικας με όλο το περιβάλλον δεν γίνεται εύκολα Port.(νομίζω είναι αδύνατον, π.χ. δεν μπορεί να βρεθεί το αντίστοιχο του COM στο Linux αν και δεν θα χρειάζεται, αλλά δεν θα ,υποστηρίζει η γλώσσα όπως τώρα το άνοιγμα Word και COM αντικειμένων. Αλλά αυτά δεν είναι το ζουμί! 

 

Όποιος θέλει μπορεί να την κλωνοποιήσει! Δηλαδή να πάρει τα ενδιαφέροντα στοιχεία και να στήσει έναν δικό του διερμηνευτή σε C++ ή να φτιάξει compiler. H M2000 είναι με άδεια GNU 3. Το βασικό κομμάτι είναι στο mod_text.bas  που έχει 30 χιλιάδες και πλέον γραμμές. Και τα άλλα όμως κομμάτια από 5 χιλιάδες και κάτι παίζουν. Έχω μέσα και κώδικα άλλων όπως την εξαγωγή σε jpg (βρήκα φοβερό αλγόριθμο και εξάγει με την ποιότητα φωτογραφικής μηχανής).

 

ο  κώδικας είναι σε dropbox και το exe αρχείο είναι πάντα υπογραμμένο!

https://www.dropbox.com/sh/xq8j8t7kbj37ms0/AABKIv4d9qXTLbEFPvfjPLb0a?dl=0

 

Κάνε ότι καταλαβαίνεις! Με την ησυχία σου...(Εγώ από το 1999 το τραβάω το πράγμα)..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξίζει ένα μπράβο για την όλη προσπάθεια.Θεωρώ όμως ότι η διδασκαλία θα έπρεπε να γίνεται με τις εντολές στα αγγλικά.Έτσι θα ήταν και πολύ ευκολότερη η μετάβαση σε άλλη γλώσσα.

Άλλωστε δε νομίζω οι νέοι να έχουν κάποιο θέμα με την αγγλική, ίσα-ίσα που από τα πρώτα παιδικά χρόνια τη μαθαίνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν οι εντολές είναι και στις δυο γλώσσες. Διαλέγει κανείς και παίρνει (και εγώ γράφω πολλές φορές στα αγγλικά και μετά για τα παραδείγματα τις αλλάζω με f5 από τον διορθωτή-αλλάζει μαζικά και βλέπει μόνο λέξεις..π.χ. αν θες αλλάζεις το α με β και αλλάζει μόνο λέξεις με ένα γράμμα το α, έχει και πολλαπλό undo για να σώνεσαι αν και υπάρχει και το έξοδος χωρίς αλλαγές)

 

Σημασία δεν έχει η γλώσσα αλλά το νόημα που μεταβιβάζεις. Η γλώσσα είναι το εργαλείο. Δεν είναι επείγον να ξέρεις αν η μια γλώσσα έχει το εμφάνισε ή το τύπωσε ή το Print ή το wprintf αλλά ότι κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρχει και πας στη βοήθεια και το βρίσκεις! Πάντως το πώς θα χρησιμοποιήσει κανείς το εργαλείο είναι δικό του θέμα.

 

Την Παρασκευή είχα μια ομάδα παιδιών που τους μάθαινα πολλά πράγματα μαζί (δεν τα ρωτάω αν καταλαβαίνουν τους κάνω αστεία και αν γελάνε...σημαίνει ότι καταλαβαίνουν..ή είμαι καλός καραγκιόζης). Δεν τους έδειχνα το πρόγραμμα που χρησιμοποιούσα. Απλά το χρησιμοποιούσα. αυτό εδώ: http://georgekarras.blogspot.gr/2015/12/vi.html

 

Είναι ένας πολυμετρητής. Κάθε μετρητής είναι όπως ένας αριθμός από το μετρητή χιλιομέτρων (όλοι τον ξέρουν αυτόν). Απλά εμείς μπορούμε να βάλουμε αν θα ξεκινάνε από 0 ή 1 (ή ότι άλλο) και πόσο μετράνε. Έτσι έφτιαξα ένα δυαδικό μετρητή και ξεκίνησα από το ένα bit. Αυτό που τους έδειξα είναι ο μηδενισμός...πότε μηδενίζει; Όταν δεν υπάρχει επόμενος μετρητής. Τους έδειξα τα ζάρια, πώς βγαίνουν οι 36 συνδυασμοί. Δηλαδή με τη χρήση του απαριθμητή δείχνεις άμεσα αντί να λες πολλά. και επιπλέον επειδή οι εντολές και οι αλλαγές γίνονται άμεσα στη Μ2000, και έχει και την γραμμή εντολών που κάνεις πράξεις π.χ. ? 2**2 βγάζει το 4 (και το 2^2 δουλεύει επίσης), και δέχεται και δεκαεξαδικά π.χ.?  0xAF+1 θα κάνει πράξη, ενώ με Hex 255 έχουμε την Τύπωσε με δεκαεξαδικό αποτέλεσμα (unsign, αν βγει εκτός ορίων, 32 Bit unsign δείχνει τιμές λάθους Over Under). Τελικά το μάθημα έφτασε στο Asci Πίνακα, http://www.asciitable.com/όπου εκεί είδαμε το πίνακα με τιμές δεκαδικό, δεκαεξαδικό (το οκταδικό το πέρασα..δεν είχα χρόνο, αλλά ο απαριθμητής στο φτιάχνει ωραίο). Τους έδειξα πως βλέπουμε τους χαρακτήρες τι αριθμό έχουν και πως παράγουμε χαρακτήρες από αριθμό. (μόνο ascii τους έδειξα, ενώ η Μ2000 βγάζει και τους κωδικούς του UTF16 και τους παράγει και σαν χαρακτήρες). Δηλαδή με όλα αυτά θέλω να δείξω ότι η γλώσσα απλά βοηθάει. Εμείς και το τι βρίσκουμε σε μαθητές είναι η δύναμη στην εκπαίδευση. Με κατάλληλο εργαλείο η δύναμη βρίσκει έδαφος και παράγει!

 

Υπάρχει νέα αναθεώρηση 104 και δυο νέες αναρτήσεις για τις Ισχνές αναφορές..(θα ακολουθήσει και τρίτη). Το θέμα αυτό είναι προχωρημένο....αλλά η γλώσσα Μ2000 δεν μένει στάσιμη! Οι ιδέες πρέπει να πραγματοποιούνται!

 

 

(Για το μέρος της διδασκαλίας σε παιδιά δεν έχω εμπειρία, είμαι στο δεύτερο χρόνο, αλλά πάω καλά, αφενός παίρνουν πτυχία στις βασικές δεξιότητες αφετέρου...τα έχω όλα σαν φαντάρους, δεν κουνιέται κανείς :-D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναθεώρηση 106

Έφτιαξα εντάξει τα Break Continue. http://georgekarras.blogspot.gr/2015/12/breakcontinuegoto-106.html

Έβαλα το παράδειγμα και στις δυο γλώσσες Ελληνικά και Αγγλικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναθεώρηση 107,

Δείτε το παράδειγμα με τμήματα και νήματα που ανέβασα!

Αυτός είναι ο τρόπος πολυεπεξεργασίας της γλώσσας. Φαίνεται πως κολλάμε σε ένα νήμα περιμένοντας πάτημα πληκτρολογίου ενώ έχουμε διακόψει πρόσκαιρα ένα άλλο νήμα και ένα επιπλέον άλλο νήμα τρέχει, όπως και να έχει το πράγμα!

http://georgekarras.blogspot.gr/2015/12/107.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναθεώρηση 110.

Έβαλα υποστήριξη για τόνους ξεχωριστούς

Π.χ. εδώ η περισπωμένει έχει μπει με alt + 303

(έφτιαξα και εξομοίωση του alt γιατί το αυθεντικό κάνει ότι γουστάρει ανάλογα σε τι λειτουργικό είναι..)

π,χ, πατήστε a και μετά το alt 769 θα πρέπει να πάρετε αυτό a☺ (είναι λάθος)  ή αυτό ά, το τελευταίο είναι με δυο χαρακτήρες, ο δεύτερος το u+301

http://www.fileformat.info/info/unicode/char/0301/index.htm

 

Στο Wordpad δουλεύει σωστά! Στο Chrome βγάζει τη φατσούλα! Αλλά όμως δέχεται την αντιγραφή. Δηλαδή το πρόβλημα στο chrome είναι ότι διαβάζει ότι του δίνει το αυτόματο σύστημα με το alt. Στο κώδικα της Μ2000 απλά το βγάζω εκτός επί τόπου και διαβάζω απευθείας τους αριθμούς - μάλιστα διαβάζω και τα νούμερα πάνω από το πληκτρολόγιο, όχι μόνο το αριθμητικό)

Με alt και το σύμβολο + παίρνει δεκαεξαδικό.

Αυτά γίνονται και στην γραμμή εντολών και στον διορθωτή. Και ακόμα και στην μη αναλογική γραφή που τυπώνω ένα χαρακτήρα σε κάθε θέση, το έφτιαξα να βλέπει ένα χαρακτήρα, μια ομάδα με χαρακτήρες αν αυτοί μετά τον πρώτο είναι Combining Diacritical Mark.

 

Γιω̃ργος=100
Τύπωσε Γιω̃ργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, θα μάθω προγραμματισμό στη μητέρα μου που είναι φιλόλογος. Θα τη βάλω να γράψει προσομοιωτή του υπολογιστή των Αντικιθύρων με σωστούς τονισμούς εννοείται. Μετά θα το δίνει στα παιδιά στο σχολείο για να το μεταφράσουν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει δικαιολογία ότι είναι σε ξένη γλώσσα....

Μπορεί και χωρίς αγγλικά...να φτιάξει π.χ. ένα μονόχειρα ληστή...να κλέβει κιόλας!

 

(πλάκα πλάκα στο ΤΕΙ έγραψα σε 20 λεπτά, φρουτάκια σε Basic, και δεν ξαναπήγα στο εργαστήριο, συμβιβάστικα με ένα 7).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει δικαιολογία ότι είναι σε ξένη γλώσσα....

Μπορεί και χωρίς αγγλικά...να φτιάξει π.χ. ένα μονόχειρα ληστή...να κλέβει κιόλας!

 

(πλάκα πλάκα στο ΤΕΙ έγραψα σε 20 λεπτά, φρουτάκια σε Basic, και δεν ξαναπήγα στο εργαστήριο, συμβιβάστικα με ένα 7).

Σας εβαλαν για εργασια φρουτακια;; Σε λιγο θα κανατε κ πρακτικη σε μπουρδ :X :X :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι αλλά το έφτιαξα μέχρι να γνωρίσει τους άλλους σπουδαστές..Είχαμε BBC Model B. Το έγραψα σε BBC Basic και άργησα γιατί ήθελα τα φρουτάκια δηλαδή σύμβολα να αλλάζουν και να σταματούν διαδοχικά. Εννοείται ότι οι μετρητές και ο έλεγχος του κέρδους είναι απλή υπόθεση τριών λεπτών να τα γράψεις. Στο εικοσάλεπτο βάλε και τον έλεγχο που έκανα.
Είχα αγοράσει υπολογιστή δύο χρόνια πριν, με την ίδια Basic, τον ίδιο διορθωτή, και κάθε μήνα αγόραζα και το Acorn User και ότι πρόγραμμα είχε το έγραφα....το εκτελούσα, το άλλαζα. Είχα γράψει και σε τέτοιο υπολογιστή,με 6k byte, γλώσσα, αλλά χωρίς evaluator παραστάσεων,χρησιμοποιούσα την Eval που έπαιρνε σε αλφαριθμητικό παραστάσεις.
Να προσθέσω...είχα τον ACORN ELECTRON. Η BBC BASIC είναι γλώσσα με PROCEDURES και FUNCTIONS πολλαπλών γραμμών καθώς και ενσωματωμένο Assembler.

 

υπάρχει ακόμα η γλώσσα BBC BASIC με παραλλαγές: http://mdfs.net/Software/BBCBasic/

Επεξ/σία από M2000
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέα αναθεώρηση 115 (build Θα το λέγαμε αλλά μου κάθεται καλύτερα η ελληνική λέξη)

http://georgekarras.blogspot.gr/2015/12/115.html

 

Παράλληλα έχω βάλει ένα μικρό αλλά ωραίο πρόγραμμα με κλάσεις, όπου ένα αντικείμενο κρατάει ένα από άλλα τρία και λειτουργεί ως αντιπρόσωπος..για μια ενέργεια! Μπορούμε να του αλλάζουμε το αντικείμενο και να αλλάζουμε την απόκριση της ενέργειας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...