JimasGR Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Επειδή ως γνωστόν δεν ορίζεται τρίγωνο με τις τρεις κορυφές του συνευθειακες αρκεί να αποδείξουμε ότι τα σημεία αυτά δεν είναι συνευθειακα. Έστω ότι τα σημεία Α,Β,Γ είναι συνευθειακα. Τότε πρέπει det (ΑΒ,ΑΓ)=0. Με πράξεις καταλήγουμε σε det (AB,AΓ)#0 άρα ατοπο. Σε άτοπο καταλήξαμε υποθέτοντας ότι Α,Β,Γ συνευθειακα άρα Α,Β,Γ δεν είναι συνευθειακα και κατ επέκταση ορίζουν κορυφές τριγώνου. Η απόδειξη επίσης γίνεται και χωρίς απαγωγή σε άτοπο. Αποστολή από το C2105 με τη χρήση Insomnia App 1
matrixtv1 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Δηλαδή βρίσκω ΑΒ και ΑΓ και αποδεικνυω?
JimasGR Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Αν δεν κάνω λάθος είναι μαθηματικά δευτερας λυκείου ανέτρεξε στο βιβλίο σου και δες πως φτιάχνεις ένα σύστημα dett. Επειδή πιστεύω θα σε δυσκολέψει όπως σε κοβω με απαγωγή σε άτοπο. Απλά δείξε ότι det (ΑΒ,ΑΓ) #0
JimasGR Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 ΑΒ και ΑΓ είναι οι αποστάσεις των σημείων και βρίσκονται με τον τύπο που υπάρχει αυτούσια στην σελίδα 35 του σχολικού σου βιβλίου μαθηματικών κατεύθυνσης.
matrixtv1 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Μήπως έχω κάνει κάποιο λάθος γιατί το ΑΒ μου βγαίνει ριζα10 και το ΑΓ λ^4+(λ+3)^2 Μήπως πρέπει να κάνω το ΑΒ(-1,3) και το ΑΓ(λ^2,λ+1) και να λλύσω οριζουσα αλλά μού βγαίνει -3λ^2-λ-3=0 Μετα πώς μπορώ να το λύσω?
taslikos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Ειναι στάνταρ μεθοδολογία και πέφτει σαν 2ο θέμα συνήθως να ξέρεις... Λύνεται όπως αυτή που σου έστειλα... Διάβασε το λυμένο και οτι θες εδω είμαστε!
taslikos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Στο στελνω σε πμ γιατί παρότι την εβαλα εδω δεν βγαίνει...
splashboogie Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Tasliko ποια μεθοδολογία θα του στηλεις? Εκτός από det μηπως να μάθει να φτιάχνει την ευθεία από τα δύο σταθερά και να μάθει να αποδεικνύει ότι κανένα σημείο της μορφής του παρά μετρικού σημείου δεν μπορεί ανήκει σε αυτήν?
splashboogie Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2016 Εγώ όπου που μπορώ να αποφυγω την det το κανω, για να εξοικειώνονται με την εύρεση εξίσωσης λόγο κατ. Γ λυκείου
cococrops Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2016 καλησπερα εχω ενα ξαδερφο που ειναι αδυναμος στα μαθηματικα και του εχει ανατεθει μια εργασια θα ηθελα να με βοηθησετε αν μπορειτε στη λυση 2 ασκησεων και εγω θα του την μεταφερω η πρωτη ειναι αυτη :Σε ένα Α.Ε.Ι. υπηρετούν 78 Καθηγητές, 15 μέλη Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού (Ε.Τ.Π.) και 56 Υπάλληλοι. Αν πρέπει να επιλέξουμε μια τριμελή επιτροπή, η οποία θα απαρτίζεται από έναν Καθηγητή, έναν Ε.Τ.Π. και έναν Υπάλληλο, με πόσους τρόπους μπορεί να γίνει αυτό? και η δευτερη ειναι αυτη:Σε ένα γυναικείο πληθυσμό, ο μέσος όρος του ύψους ενός δείγματος 100 γυναικών είναι 160,50cm και η πληθυσμιακή τυπική απόκλιση είναι s = 16cm . Να εκτιμηθεί ο μέσος m σε ένα διάστημα: α) με συντελεστή εμπιστοσύνης 95%. β) με συντελεστή εμπιστοσύνης 98%. Ευχαριστω εκ των προτερων
j0hnn1e Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2016 Ας πάει να πει δεν την κατάλαβα στον όποιο καθηγητή να του την λύσει μπροστά του. Σήμερα 2, αύριο 12 δεν θα καταλαβαίνει δεν έχει νόημα αυτό το πράγμα.
cococrops Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2016 ειναι το τελευταιο μαθημα για πτυχιο και τους εβαλε την εργασια για να τους περασει γι'αυτο αλλιως αυτο θα του ελεγα και εγω συν οτι ειναι σε σχολη που δεν θα του χρειαστουν ποτε ξανα τετοια πραγματα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα