Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε ένα Α.Ε.Ι. υπηρετούν 78 Καθηγητές, 15 μέλη Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού (Ε.Τ.Π.) και 56

Υπάλληλοι. Αν πρέπει να επιλέξουμε μια τριμελή επιτροπή, η οποία θα απαρτίζεται από έναν Καθηγητή,
έναν Ε.Τ.Π. και έναν Υπάλληλο, με πόσους τρόπους μπορεί να γίνει αυτό?

 

ειναι το τελευταιο μαθημα για πτυχιο και τους εβαλε την εργασια για να τους περασει

 

Μερικές φορές θέλω να κουλουριαστώ και να βάλω τα κλάματα.

  • Like 4
  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γιατί εμένα μου έμαθαν πώς να λύνω αυτή την άσκηση οι καθηγητές μου στο Λύκειο. Και τα μαθηματικά που απαιτούνται για να βρεις την απάντηση μου τα έμαθαν στο δημοτικό.

Δημοσ.

και η δευτερη ειναι αυτη:Σε ένα γυναικείο πληθυσμό, ο μέσος όρος του ύψους ενός δείγματος 100 γυναικών είναι 160,50cm

και η πληθυσμιακή τυπική απόκλιση είναι s = 16cm . Να εκτιμηθεί ο μέσος m σε ένα διάστημα: α) με
συντελεστή εμπιστοσύνης 95%. β) με συντελεστή εμπιστοσύνης 98%.

 

 

Οποιοδηποτε βιβλιο στατιστικης να ανοιξει εχει τετοιο παραδειγμα

  • Like 1
Δημοσ.

 

καλησπερα εχω ενα ξαδερφο που ειναι αδυναμος στα μαθηματικα και του εχει ανατεθει μια εργασια θα ηθελα να με βοηθησετε αν μπορειτε στη λυση 2 ασκησεων και εγω θα του την μεταφερω η πρωτη ειναι αυτη :Σε ένα Α.Ε.Ι. υπηρετούν 78 Καθηγητές, 15 μέλη Ειδικού Τεχνικού Προσωπικού (Ε.Τ.Π.) και 56

Υπάλληλοι. Αν πρέπει να επιλέξουμε μια τριμελή επιτροπή, η οποία θα απαρτίζεται από έναν Καθηγητή,
έναν Ε.Τ.Π. και έναν Υπάλληλο, με πόσους τρόπους μπορεί να γίνει αυτό?
 
και η δευτερη ειναι αυτη:Σε ένα γυναικείο πληθυσμό, ο μέσος όρος του ύψους ενός δείγματος 100 γυναικών είναι 160,50cm
και η πληθυσμιακή τυπική απόκλιση είναι s = 16cm . Να εκτιμηθεί ο μέσος m σε ένα διάστημα: α) με
συντελεστή εμπιστοσύνης 95%. β) με συντελεστή εμπιστοσύνης 98%. 
 
Ευχαριστω εκ των προτερων

 

 

Για το 1ο πες του ξαδέρφου να μπει εδώ να διαβάσει

http://www.unipi.gr/faculty/mkoutras/comb/diaf_math4new.pdf

 

Για το 2ο εδώ

http://www.dhe.med.uoi.gr/assets/pdfs/biomathematics/descriptive.pdf

  • Like 1
Δημοσ.

A τι ωραια. Η εφευρητικοτητα της μαθητικης απελιπισιας... Να μην σκεφτω κι εγω να ποσταρω ασκησεις σε forums οταν πηγαινα σχολειο :(

Δημοσ.

Γιατί εμένα μου έμαθαν πώς να λύνω αυτή την άσκηση οι καθηγητές μου στο Λύκειο. Και τα μαθηματικά που απαιτούνται για να βρεις την απάντηση μου τα έμαθαν στο δημοτικό.

αληθεια πως γινεται γιατι εγω εκατσα με το ξαδερφο μου μπας και τον βοηθησω αλλα δεν καταφεραμε τιποτα

Δημοσ.

αληθεια πως γινεται γιατι εγω εκατσα με το ξαδερφο μου μπας και τον βοηθησω αλλα δεν καταφεραμε τιποτα

 

Οι επιλογές που έχεις για καθηγητή, ΕΤΠ και υπάλληλο είναι τελείως ανεξάρτητες. Άρα ο αριθμός των επιλογών που μπορείς να κάνεις συνολικά είναι το γινόμενο του αριθμού των επιλογών για καθεμιά από τις 3 κατηγορίες χωριστά.

Δημοσ.

Οι επιλογές που έχεις για καθηγητή, ΕΤΠ και υπάλληλο είναι τελείως ανεξάρτητες. Άρα ο αριθμός των επιλογών που μπορείς να κάνεις συνολικά είναι το γινόμενο του αριθμού των επιλογών για καθεμιά από τις 3 κατηγορίες χωριστά.

δηλαδη?

Δημοσ.

Αν δυσκολεύεσαι μαθηματικά, κάν' το λογικά. Ο καθηγητής σίγουρα θα εκτιμήσει αυτή τη λύση και τις 1000 σελίδες που θα χρειαστείς να γράψεις για την απόδειξη:

 

Επιτροπή 1: Καθηγητής 1, ΕΤΕΠ 1, Υπάλληλος 1

Επιτροπή 2: Καθηγητής 1, ΕΤΕΠ 1, Υπάλληλος 2

...

Επιτροπή 65520: Καθηγητής 78, ΕΤΕΠ 15, Υπάλληλος 56

Δημοσ.

δηλαδη?

 

Τι δηλαδή; Στη ντουλάπα σου έχεις 2 παντελόνια και 3 μπλούζες. Πόσους τρόπους έχεις να ντυθείς βάζοντας ένα από το καθένα; Το ίδιο πράγμα είναι. Πολλαπλασιάζεις τα νούμερα.

Δημοσ.

Τι δηλαδή; Στη ντουλάπα σου έχεις 2 παντελόνια και 3 μπλούζες. Πόσους τρόπους έχεις να ντυθείς βάζοντας ένα από το καθένα; Το ίδιο πράγμα είναι. Πολλαπλασιάζεις τα νούμερα.

ειναι τοσο απλη δηλαδη η ασκηση?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...