Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα έκανα νέα ασφάλεια για το αυτοκίνητο μου σε μια γνωστή ασφαλιστική εταιρία. Η ασφάλεια έγινε μέσω τηλεφώνου συνομιλώντας με έναν υπάλληλο. Και κάπου εδώ ξεκινάει η ιστορία μου,

 

Η συγκεκριμένη εταιρία σου προσφέρει κάποια έκπτωση αν κάνεις πάγια εντολή σε μία κάρτα για να σου τραβάει τα λεφτά αυτομάτως (χρεωστική ή πιστωτική). Επειδή προφανώς επέλεξα τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής για να ωφεληθώ της προσφοράς και επειδή έπρεπε να δώσει τα στοιχεία της κάρτα ο κάτοχος της ( η μητέρα μου) έδωσα το τηλέφωνο στην μητέρα μου για να προχωρήσει η αγορά.

 

Το θέμα τώρα ποιο είναι??
Ότι μόλις έκλεισε η μητέρα  μου το τηλέφωνο με ενημέρωσε πως η υπάλληλος της ζήτησε τα πλήρη στοιχεία της κάρτας δηλαδή αριθμό κάρτα, ημερομηνία λήξης ακόμα και τον μυστικό τριπίψιο κωδικό στο πίσω μέρος. Προφανώς επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν υπάλληλο καμίας εταιρίας όσον αφορά τόσο προσωπικά στοιχεία καρτών πήρα τηλέφωνο την τράπεζα και ακύρωσα την κάρτα.

 

Στην συνέχεια πήρα πίσω την ασφαλιστική προκειμένου να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία και όχι μόνο δεν μου είπαν αλλα τα άκουσα και απο πάνω γιατί με θεωρούσαν υπερβολικό και οτι θα έπρεπε λέει να εμπιστεύομαι τους υπαλλήλους της εταιρίας αυτή...οτι νανε.

Για να μην κουράζω με άλλο η απορία μου είναι η εξής. Είμαι όντως τόσο υπερβολικός?? Δηλαδή εσείς θα εμπιστευόσασταν τα στοιχεία της κάρτα σας (μιλάμε για τα πλήρη στοιχεία, δηλαδή με αυτά που αν κάποιος τα γνωρίζει θα μπορούσε να κάνει ακόμα και αγορές) σε έναν υπάλληλο της Χ εταιρίας?? Εδω καλα καλα δεν μας τα ζηταει η τραπεζα και θα τα δωσουμε σε μια ασφαλιστικη? Ακομα και ο υπαλληλος της τραπεζας αυτο μου ειπε.

Σορυ για το μεγαλο ποστ...

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλώς έπραξες. Και όχι, δεν είσαι υπερβολικός. Κανέναν δε πρέπει να εμπιστεύεται με κάρτες.

 

Εάν η ασφαλιστική έχει μείνει στο 1990 είναι δικό τους πρόβλημα, ας χάσουν πελάτες. Πλέον οι συναλλαγές με κάρτες γίνονται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της τράπεζας, χωρίς να μαθαίνει ο τρίτος στοιχεία της κάρτας. Όχι μέσω τηλεφώνου. Που ακούστηκε.

  • Like 1
Δημοσ.

Σήμερα έκανα νέα ασφάλεια για το αυτοκίνητο μου σε μια γνωστή ασφαλιστική εταιρία. Η ασφάλεια έγινε μέσω τηλεφώνου συνομιλώντας με έναν υπάλληλο. Και κάπου εδώ ξεκινάει η ιστορία μου,

 

Η συγκεκριμένη εταιρία σου προσφέρει κάποια έκπτωση αν κάνεις πάγια εντολή σε μία κάρτα για να σου τραβάει τα λεφτά αυτομάτως (χρεωστική ή πιστωτική). Επειδή προφανώς επέλεξα τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής για να ωφεληθώ της προσφοράς και επειδή έπρεπε να δώσει τα στοιχεία της κάρτα ο κάτοχος της ( η μητέρα μου) έδωσα το τηλέφωνο στην μητέρα μου για να προχωρήσει η αγορά.

 

Το θέμα τώρα ποιο είναι??

Ότι μόλις έκλεισε η μητέρα  μου το τηλέφωνο με ενημέρωσε πως η υπάλληλος της ζήτησε τα πλήρη στοιχεία της κάρτας δηλαδή αριθμό κάρτα, ημερομηνία λήξης ακόμα και τον μυστικό τριπίψιο κωδικό στο πίσω μέρος. Προφανώς επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν υπάλληλο καμίας εταιρίας όσον αφορά τόσο προσωπικά στοιχεία καρτών πήρα τηλέφωνο την τράπεζα και ακύρωσα την κάρτα.

 

Στην συνέχεια πήρα πίσω την ασφαλιστική προκειμένου να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία και όχι μόνο δεν μου είπαν αλλα τα άκουσα και απο πάνω γιατί με θεωρούσαν υπερβολικό και οτι θα έπρεπε λέει να εμπιστεύομαι τους υπαλλήλους της εταιρίας αυτή...οτι νανε.

 

Για να μην κουράζω με άλλο η απορία μου είναι η εξής. Είμαι όντως τόσο υπερβολικός?? Δηλαδή εσείς θα εμπιστευόσασταν τα στοιχεία της κάρτα σας (μιλάμε για τα πλήρη στοιχεία, δηλαδή με αυτά που αν κάποιος τα γνωρίζει θα μπορούσε να κάνει ακόμα και αγορές) σε έναν υπάλληλο της Χ εταιρίας?? Εδω καλα καλα δεν μας τα ζηταει η τραπεζα και θα τα δωσουμε σε μια ασφαλιστικη? Ακομα και ο υπαλληλος της τραπεζας αυτο μου ειπε.

 

Σορυ για το μεγαλο ποστ...

Για μένα είσαι υπερβολικός εννοείται μπορείς να ζητήσεις από την τράπεζα να σου εκδώσει αναλυτικό λογαριασμό για τις κινήσεις της τράπεζας άμα το ζητήσεις οπότε από εκεί θα διασφάλιζες την κίνηση της κάρτας και θα μπορούσες να δεις εάν έχεις απώλεια χρημάτων από υποκλοπή και η ίδια η τράπεζα θα σε προστάτευε (αμφισβήτηση συναλλαγής) .αλλά δεν νομίζω καμιά εταιρία δεν θα έπαιζε με την φήμη της και να υπεξαίρεσε χρήματα από τους πελάτες με δόλιο τρόπο 

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανώς και ή ασφαλιστική δεν θα έκανε τίποτα. Πολύ μου χε****κε η ασφαλιστική για τις ψωροκατεθεσεις που έχω. Το θέμα είναι ότι τα στοιχεία τα έδωσα σε έναν απλό υπάλληλο τους. Ο υπάλληλος ούτε φήμη έχει ούτε ξέρω ποιος είναι...

  • Like 1
Δημοσ.

Προφανώς και ή ασφαλιστική δεν θα έκανε τίποτα. Πολύ μου χε****κε η ασφαλιστική για τις ψωροκατεθεσεις που έχω. Το θέμα είναι ότι τα στοιχεία τα έδωσα σε έναν απλό υπάλληλο τους. Ο υπάλληλος ούτε φήμη έχει ούτε ξέρω ποιος είναι...

Αυτό εννοώ όταν μίλα για την εταιρία στην όποια συνεπάγεται και ο υπάλληλος αλλά από την στιγμή που έγινε δεν αλλάζει τώρα βρες κάτι άλλο αντίστοιχο δεν σε κατηγορώ οι καιροί είναι ύποπτοι κάνεις δεν μπορεί με σιγουριά να σου πει εγώ απλώς σου επισήμανα ότι υπάρχει τρόπος να βρεις εάν τυχόν συνέβαινε κάτι . Σε αυτά τα θέματα ο καθένας έχει προσωπική άποψη 

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει για να πω την αλήθεια μιλάμε για μια αρκετά γνωστή και μεγάλη εταιρία, ίσως την μεγαλύτερη στον χώρο, αλλά και πάλι είναι δυνατόν να ζητάνε από το τηλέφωνο τα στοιχεία της κάρτας με τέτοια άνεση?? Εδώ όταν είχα πρόβλημα με την κάρτα μου τον πρώτο πράμα που μου είχε πει ή υπάλληλος της Πειραιώς ήταν να μην της πω για κανένα λόγο τα στοιχεία της κάρτας, και μου το τόνιζε καθ όλη την διάρκεια της συνομιλίας.

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν κάνεις μια συναλλαγή μέσω τηλεφώνου τα δίνεις όλα τα στοιχεία ακόμα και τον τριψήφιο αριθμό από πίσω....δεν είναι κάτι πρωτότυπο ούτε έκανε λάθος ο υπάλληλος.....τον κωδικό ΠΙΝ δεν δίνεις ποτέ.

Είσαι υπερβολικός....εκτός αυτού σκέψου όταν δίνεις κάπου την κάρτα σου για αγορά σε κατάστημα...κάθεσαι και παραφυλάς μήπως δει ο υπάλληλος τα πίσω ψηφία???

Δημοσ.

Όταν κάνεις μια συναλλαγή μέσω τηλεφώνου τα δίνεις όλα τα στοιχεία ακόμα και τον τριψήφιο αριθμό από πίσω....δεν είναι κάτι πρωτότυπο ούτε έκανε λάθος ο υπάλληλος.....τον κωδικό ΠΙΝ δεν δίνεις ποτέ.

Είσαι υπερβολικός....εκτός αυτού σκέψου όταν δίνεις κάπου την κάρτα σου για αγορά σε κατάστημα...κάθεσαι και παραφυλάς μήπως δει ο υπάλληλος τα πίσω ψηφία???

 

sorry αλλα για online αγορα δεν βαζεις πουθενα το πιν, απεναντιας με το ονοματεπωνυμο πανω στην καρτα, την ημερομηνια ληξης της και τον πισω 3ψηφιο...κανεις οτι θες :)

  • Like 1
Δημοσ.

sorry αλλα για online αγορα δεν βαζεις πουθενα το πιν, απεναντιας με το ονοματεπωνυμο πανω στην καρτα, την ημερομηνια ληξης της και τον πισω 3ψηφιο...κανεις οτι θες :)

δεν μίλησα για online αγορά....εγώ απλά λέω οτι μου έχει τύχει αρκετές φορές το ίδιο περιστατικό σε τηλεφωνική συναλλαγή και στο εξωτερικό και όλοι τα ζητούν αυτά ακόμα και τον τριψήφιο τον πίσω....ουδέποτε υπήρξε πρόβλημα (παρακολουθώ βέβαια και online την συναλλαγή απ την τράπεζα).Με λίγα λόγια ότι αυτό που του ζήτησε ο υπάλληλος δεν ήταν του κεφαλιού του....;)

Δημοσ.

@dios231

 

Συμφωνώ και εγώ με όσους είπαν ότι ήσουν υπερβολικός με το θέμα της ακύρωσης της συναλλαγής, αφού αυτού του είδους οι συναλλαγές μόνο με αυτόν τον τρόπο γίνονται και μόνον με τον τριψήφιο μπορεί η εταιρεία να εισπράξει τα χρήματα.

 

Δεν παρεμβαίνει pos για να αντιγράψει το μηχάνημα τα στοιχεία της κάρτας που χρειάζονται, δηλαδή τα ίδια στοιχεία που έδωσε η μητέρα σου τηλεφωνικά.Άλλωστε, μιλάμε για μια μεγάλη ασφαλσ Αυτή η διαδικασία γίνεται από πολλούς ακόμη και με κινέζικα καταστήματα (πολύ περισσότερο από τον ΙΟΥΛ με τα CC) για την αγορά αντικειμένων μέσω διαδικτύου.

 

Μιλάμε για μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία, όπως λες,που και ο υπάλληλος ακόμη δεν διανοείται να κάνει τη στραβή γιατί οι συνέπειες θα είναι μεγάλες γι' αυτόν. Και σε κάθε περίπτωση, η μητέρα σου έχει τη δυνατότητα του ελέγχου των πράξεων που έγιναν τον προηγούμενο μήνα με το μηνιαίο statement ή και καθημερινά με το e-banking και, φυσικά, της αμφισβήτησης στην τράπεζα για την περίπτωση που δεν αναγνωρίζει κάποια πράξη.

Δημοσ.

Ίσως να θες και την γνώμη την δική μου, καθώς τυγχάνει να εργάζομαι ακριβώς στον ίδιο χώρο, και πολύ πιθανό να ήμουν και εγώ στην θέση του υπαλλήλου υπό άλλες συνθήκες.

Η τηλεφωνική χρέωση μιας κάρτας είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία με το να την έκανες εσύ online, με μία μικρή διαφορά. Αυτή είναι ότι προφανώς και ο υπάλληλος δεν θα κρατήσει τα στοιχεία της κάρτας για να πάει να αγοράσει PS4, αφού οι συνέπειες για τον ίδιο θα είναι το λιγότερο επαγγελματική καταστροφή, έως και φυλάκιση. Αν τυχόν κάποιος δεν μπορεί να το αντιληφθεί αυτό τότε είναι κάτι που με ξεπερνάει. Επίσης όλες οι εταιρείες που χρεώνουν και τηλεφωνικά κάρτες, υπόκεινται σε νόμους, βασικός και απαράβατος είναι ότι κατά την διάρκεια που λέγονται τα στοιχεία της κάρτας η καταγραφή της συνομιλίας διακόπτεται, και είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τον πελάτη πριν την διαδικασία αυτή, καθώς σε οποιαδήποτε περίπτωση που ακουστεί η συνομιλία για οποιονδήποτε λόγο (πχ αξιολόγηση εργαζομένου), προσωπικά στοιχεία δεν θα πρέπει να είναι διαθέσιμα.

Αυτό που κατανοώ απόλυτα, όντας απόλυτα ευαισθητοποιημένος σε θέματα ιδιωτικότητας, ασφάλειας και προστασίας πρ. δεδομένων (είμαι σε υπερβολικό βαθμό), είναι αν πχ το PC που χρησιμοποιεί ο υπάλληλος είναι απόλυτα 'καθαρό', η αν όταν έβαλε να φορτίσει το κινητό του, το οποίο έχει ρουτάρει και έχει σε αυτό διάφορα torrents, τα οποία πέρασε και στο PC της δουλειάς για κάποιον λόγο, κληρονόμησε και κανέναν keylogger, ή αν έχει ελεύθερη πρόσβαση στο internet(σπάνιο), τότε ποιος ξέρει πως σκοτώνει την ώρα του όταν δεν έχει δουλειά. 

Γι'αυτό προσωπικά, στοιχεία κάρτας δεν θα είχα πρόβλημα υπό αυτή την έννοια να δώσω τηλεφωνικά σε έναν 'άνθρωπο' για να πάρει και αυτός το μπόνους που του αναλογεί, αλλά ακόμα και εγώ την κάρτα μου την χρησιμοποιώ μόνο σε συστήματα που ελέγχω ΕΓΩ απόλυτα, aka στο PC μου και στο κινητό μου, οπότε ότι και αν γίνει αυτός που θα κατηγορώ θα είναι ο εαυτός μου.

 

ΥΓ: Το 95% των ανθρώπων δεν θα φέρουν αντίρρηση να δώσουν ακόμα και το PIN τους τηλεφωνικά, ή το password του verified τηλεφωνικά.

Δημοσ.

 

ΥΓ: Το 95% των ανθρώπων δεν θα φέρουν αντίρρηση να δώσουν ακόμα και το PIN τους τηλεφωνικά, ή το password του verified τηλεφωνικά.

 

Αν και off topic, με βάση ποια στοιχεία έβγαλες αυτό το συμπέρασμα, που νομίζω ότι είναι τελείως λάθος, στη σημερινή εποχή.

Δημοσ.

Αν και off topic, με βάση ποια στοιχεία έβγαλες αυτό το συμπέρασμα, που νομίζω ότι είναι τελείως λάθος, στη σημερινή εποχή.

 

Λόγω της εργασίας μου, και μένα αν μου το έλεγαν θα γέλαγα, όχι όμως αν τα ζητάω ο ίδιος

Δημοσ.

Επομένως, βγάζεις αυτό το συμπέρασμα από την προσωπική σου εμπειρία σε μια συγκεκριμένη διαδικασία καταγραφής στοιχείων κάρτας. Δημιουργείται, όμως, το εύλογο ερώτημα, γιατί ζητάς από τον πελάτη το pin της κάρτας του αφού αυτό δεν περιλαμβάνεται στη σχετική διαδικασία, πολύ περισσότερο όταν ο ίδιος λες παραπάνω ότι είσαι "απόλυτα ευαισθητοποιημένος σε θέματα ιδιωτικότητας, ασφάλειας και προστασίας πρ. δεδομένων (είμαι σε υπερβολικό βαθμό)". Το να ζητάς εσύ το pin, που ποτέ δεν χρειάζεται στη δουλειά που κάνεις, δεν είναι αντίφαση με τα πιστεύω σου;

 

Πέρα, όμως, από τα παραπάνω, από όσα γνωρίζω, όλοι οι υπάλληλοι οργανισμών, τραπεζών κλπ που οφείλουν, από τη φύση της διαδικασίας, να κάνουν ταυτοποίηση του προσώπου με το οποίο συνομιλούν τηλεφωνικά, και όχι απλή καταγραφή στοιχείων για τη χρέωση μιας κάρτας, ζητούν 2 τυχαία ψηφία από το τηλεφωνικό pin (και όχι της κάρτας) και όχι όλο το pin.

 

Με βάση ποια λογική και ποια διαδικασία, η δουλειά που κάνεις ή εσύ προσωπικά απαιτείς  από τους πελάτες όλο το pin της κάρτας;

Δημοσ.

Επομένως, βγάζεις αυτό το συμπέρασμα από την προσωπική σου εμπειρία σε μια συγκεκριμένη διαδικασία καταγραφής στοιχείων κάρτας. Δημιουργείται, όμως, το εύλογο ερώτημα, γιατί ζητάς από τον πελάτη το pin της κάρτας του αφού αυτό δεν περιλαμβάνεται στη σχετική διαδικασία, πολύ περισσότερο όταν ο ίδιος λες παραπάνω ότι είσαι "απόλυτα ευαισθητοποιημένος σε θέματα ιδιωτικότητας, ασφάλειας και προστασίας πρ. δεδομένων (είμαι σε υπερβολικό βαθμό)". Το να ζητάς εσύ το pin, που ποτέ δεν χρειάζεται στη δουλειά που κάνεις, δεν είναι αντίφαση με τα πιστεύω σου;

 

Πέρα, όμως, από τα παραπάνω, από όσα γνωρίζω, όλοι οι υπάλληλοι οργανισμών, τραπεζών κλπ που οφείλουν, από τη φύση της διαδικασίας, να κάνουν ταυτοποίηση του προσώπου με το οποίο συνομιλούν τηλεφωνικά, και όχι απλή καταγραφή στοιχείων για τη χρέωση μιας κάρτας, ζητούν 2 τυχαία ψηφία από το τηλεφωνικό pin (και όχι της κάρτας) και όχι όλο το pin.

 

Με βάση ποια λογική και ποια διαδικασία, η δουλειά που κάνεις ή εσύ προσωπικά απαιτείς  από τους πελάτες όλο το pin της κάρτας;

 

Χωρίς κάποιον λόγο έγινε παρανόηση.

Pin εννοείται δεν ζήτησα ποτέ προφανώς, αλλά έχει τύχει περίπου 5-6 φορές να ζητάω CVV/CVC ή το password του verified και να μου δίνει μόνος του το pin!

Εννοείται ότι η αντίδραση μου είναι να του εφιστώ την προσοχή ότι το pin είναι ένας κωδικός ο οποίος δεν δίνεται ποτέ και σε οποιονδήποτε για κανέναν λόγο.

Μου έχει τύχει επίσης να έχει ενεργοποιημένο verified κωδικό χωρίς να το γνωρίζει, προφανώς από κάποιο άλλο e-shop, και κάθε φορά που κάνει συναλλαγή να του τον αλλάζει ο υπάλληλος, και ο ίδιος να μην γνωρίζει ποτέ τον εν ισχύ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...