Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ίσως να θες και την γνώμη την δική μου, καθώς τυγχάνει να εργάζομαι ακριβώς στον ίδιο χώρο, και πολύ πιθανό να ήμουν και εγώ στην θέση του υπαλλήλου υπό άλλες συνθήκες.

Η τηλεφωνική χρέωση μιας κάρτας είναι ακριβώς η ίδια διαδικασία με το να την έκανες εσύ online, με μία μικρή διαφορά. Αυτή είναι ότι προφανώς και ο υπάλληλος δεν θα κρατήσει τα στοιχεία της κάρτας για να πάει να αγοράσει PS4, αφού οι συνέπειες για τον ίδιο θα είναι το λιγότερο επαγγελματική καταστροφή, έως και φυλάκιση. Αν τυχόν κάποιος δεν μπορεί να το αντιληφθεί αυτό τότε είναι κάτι που με ξεπερνάει. Επίσης όλες οι εταιρείες που χρεώνουν και τηλεφωνικά κάρτες, υπόκεινται σε νόμους, βασικός και απαράβατος είναι ότι κατά την διάρκεια που λέγονται τα στοιχεία της κάρτας η καταγραφή της συνομιλίας διακόπτεται, και είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τον πελάτη πριν την διαδικασία αυτή, καθώς σε οποιαδήποτε περίπτωση που ακουστεί η συνομιλία για οποιονδήποτε λόγο (πχ αξιολόγηση εργαζομένου), προσωπικά στοιχεία δεν θα πρέπει να είναι διαθέσιμα.

Αυτό που κατανοώ απόλυτα, όντας απόλυτα ευαισθητοποιημένος σε θέματα ιδιωτικότητας, ασφάλειας και προστασίας πρ. δεδομένων (είμαι σε υπερβολικό βαθμό), είναι αν πχ το PC που χρησιμοποιεί ο υπάλληλος είναι απόλυτα 'καθαρό', η αν όταν έβαλε να φορτίσει το κινητό του, το οποίο έχει ρουτάρει και έχει σε αυτό διάφορα torrents, τα οποία πέρασε και στο PC της δουλειάς για κάποιον λόγο, κληρονόμησε και κανέναν keylogger, ή αν έχει ελεύθερη πρόσβαση στο internet(σπάνιο), τότε ποιος ξέρει πως σκοτώνει την ώρα του όταν δεν έχει δουλειά. 

Γι'αυτό προσωπικά, στοιχεία κάρτας δεν θα είχα πρόβλημα υπό αυτή την έννοια να δώσω τηλεφωνικά σε έναν 'άνθρωπο' για να πάρει και αυτός το μπόνους που του αναλογεί, αλλά ακόμα και εγώ την κάρτα μου την χρησιμοποιώ μόνο σε συστήματα που ελέγχω ΕΓΩ απόλυτα, aka στο PC μου και στο κινητό μου, οπότε ότι και αν γίνει αυτός που θα κατηγορώ θα είναι ο εαυτός μου.

 

ΥΓ: Το 95% των ανθρώπων δεν θα φέρουν αντίρρηση να δώσουν ακόμα και το PIN τους τηλεφωνικά, ή το password του verified τηλεφωνικά.

 

Ακομα και τωρα αδυνατω να καταλαβω πως εταιριες θεωρουν λογικο κατι τετοιο. Εσυ αυτη τη στιγμη μου λες οτι γνωριζεις CVV νουμερα καρτων απο πελατες που στα εδωσαν?? Και ενταξει εσυ μπορει να φαίνεσαι μια χαρα, ο σναδελφος σου παρα διπλα?

 

Και  για την συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για παγια εντολη, γιατι απλα η ασφαλιστικη δεν μου ζηταει τον αριθμο λογαριασμου να τα τραβαει κατευθειαν απο εκει και θελει την καρτα μου? Τελος παντων εγω νομιζω οτι για τετοια στοιχεια θα πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι. Το οτι μιλαμε για μεγαλη ασφαλιστικη με συγχωρειτε, αλλα δεν μου λεει τιποτα στο ζητημα της αξιοπιστιας των υπαλληλων της. Διοτι αν αυριο για τον Χ Ψ λογο φυγει απο την εταιρια ο συγκεκριμενος υπαλληλοςθα συνεχισει να γνωριζει τα στοιχεια της καρτας μου...δεν νομιζω να λεω κατι παραλογο

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ακομα και τωρα αδυνατω να καταλαβω πως εταιριες θεωρουν λογικο κατι τετοιο. Εσυ αυτη τη στιγμη μου λες οτι γνωριζεις CVV νουμερα καρτων απο πελατες που στα εδωσαν?? Και ενταξει εσυ μπορει να φαίνεσαι μια χαρα, ο σναδελφος σου παρα διπλα?

 

Και  για την συγκεκριμενη περιπτωση μιλαμε για παγια εντολη, γιατι απλα η ασφαλιστικη δεν μου ζηταει τον αριθμο λογαριασμου να τα τραβαει κατευθειαν απο εκει και θελει την καρτα μου? Τελος παντων εγω νομιζω οτι για τετοια στοιχεια θα πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι. Το οτι μιλαμε για μεγαλη ασφαλιστικη με συγχωρειτε, αλλα δεν μου λεει τιποτα στο ζητημα της αξιοπιστιας των υπαλληλων της.  

 

Δεν χρειάζεται να σου φαίνεται λογικό, από την στιγμή που ακολουθούνται οι νόμιμοι οδοί, έγκειται στον κάθε ένα αν θα τα δώσει τηλεφωνικά ή αν θα το κάνει online.

Και εσύ ο ίδιος είπες ότι έδωσες το τηλέφωνο στην μητέρα σου να δώσει τα στοιχεία της κάρτας, θα μπορούσες κάλλιστα να πεις ότι επειδή δεν θες να το κάνεις τηλεφωνικά, αλλά προτιμάς να το κάνεις online μέσω της πλατφόρμας.

Σου είπα και πριν, δεν έχει κανέναν απολύτως λόγω να ανησυχείς για τον υπάλληλο, είτε είναι η Μητέρα Τερέζα, είτε βαρυποινίτης αφού η εταιρεία αναλαμβάνει 100% οποιαδήποτε απόπειρα απάτης(εφόσον δεν μιλάμε για scam εταρεία), εγώ θα ανησυχούσα για όλα τα υπόλοιπα που σου είπα.

 

Ακόμα και ο υπάλληλος να φύγει όπως είπες, η κλήση υπάρχει όπως και το log για το ποιος υπάλληλος πήρε τα στοιχεία της κάρτας, οπότε εσύ θα αποζημιωθείς (με το παραπάνω) από την εταιρεία, και ο υπάλληλος θα καταστρέψει την ζωή του.

Δημοσ.

1. Δεν έγραψες, όμως, αυτό παραπάνω.

2. Από δείγμα 5-6 περιπτώσεων δεν βγαίνει αξιόλογο συμπέρασμα στο (εντυπωσιακό) ποσοστό του 95% που έγραψες, και μάλιστα "των ανθρώπων" που σημαίνει "παγκοσμίως".

 

Εν πάση περιπτώσει, δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινίσεις, για να μην δημιουργούνται λανθασμένα συμπεράσματα.

Δημοσ.

Προφανώς δεν έβγαλα στατιστικο συμπέρασμα, ούτε εξαγω αποτελέσματα βάση stata, και αυτό που έγραψα ήταν καθ'υπερβολή για να τονίσω αυτό που γράφω, όμως μπορώ να σου πω με ασφάλεια ότι πάνω από τους μίσους ανθρώπους δίνουν πολύ ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, πολλές φορές δε χωρίς καν να τους ζητηθεί.

Δημοσ.

Μου έχει τύχει επίσης να έχει ενεργοποιημένο verified κωδικό χωρίς να το γνωρίζει, προφανώς από κάποιο άλλο e-shop, και κάθε φορά που κάνει συναλλαγή να του τον αλλάζει ο υπάλληλος, και ο ίδιος να μην γνωρίζει ποτέ τον εν ισχύ.

Αυτό το διευκρινίζεις λίγο?

Έχω τον verified κωδικό στην κάρτα μου ενεργοποιημένο για ασφάλεια όταν αναγκάζομαι να κάνω αγορά σε site στο internet που δεν δέχονται paypal.

Πως ο υπάλληλος μπορεί να τον αλλάζει αν του δώσω τα στοιχεία της κάρτας? Αν είναι έτσι τότε είναι άχρηστος αυτός ο τρόπος προστασίας.

Δημοσ.

Αυτό το διευκρινίζεις λίγο?

Έχω τον verified κωδικό στην κάρτα μου ενεργοποιημένο για ασφάλεια όταν αναγκάζομαι να κάνω αγορά σε site στο internet που δεν δέχονται paypal.

Πως ο υπάλληλος μπορεί να τον αλλάζει αν του δώσω τα στοιχεία της κάρτας? Αν είναι έτσι τότε είναι άχρηστος αυτός ο τρόπος προστασίας.

 

Κατ'αρχάς οι περισσότερες εταιρείες που χρεώνουν κάρτες τηλεφωνικά, έχουν σύστημα διαχειριστή και κάνουν skip το verified για να μην χρειαστεί ο πελάτης να δώσει την κωδικό αυτόν.

Υπάρχουν περιπτώσεις όμως, ή εταιρείες γενικά που δεν μπορούν να τον προσπεράσουν (είναι λίγο τεχνικό αυτό, αν θες πμ), και ζητείται ο κωδικός από τον πελάτη. Αν ο κωδικός υπάρχει, και πχ ο πελάτης δεν το θυμάται, ή δεν τον ξέρει γιατί μπορεί να του τον είχαν ενεργοποιήσει από άλλη εταιρεία κατά την διαδικασία αγοράς, υπάρχει η επιλογή 'forgot password'. Εκεί κάθε τράπεζα έχει τα δικά της στάνταρ στο τι ζητάει, οι περισσότερες ζητάνε CVV, ΑΦΜ τελευταία ψηφία και ΑΔΤ τελευταία ψηφία, ή ημ/νία γέννησης, στοιχεία δηλαδή που ο υπάλληλος μπορεί να τα ξέρει όλα βάση καρτέλας πελάτη (το CVV έχει δοθεί 1' πριν). Μόνο η ΕΤΕ ζητάει και τα 3 πρώτα ψηφία του αρ. λογαριασμού που συνδέεται με την κάρτα, άρα αν κάποιο στοιχείο ζητηθεί από τον πελάτη για να γίνει reset το password, έγκειται πάλι στον πελάτη αν θα το δώσει, έχοντας φτάσει στο σημείο αυτό

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Πάρα πολύ χρήσιμες για να ξέρω που βαδίζω πλεον με τον extra κωδικό.

Να'σαι καλά.

Δημοσ.

Σήμερα έκανα νέα ασφάλεια για το αυτοκίνητο μου σε μια γνωστή ασφαλιστική εταιρία. Η ασφάλεια έγινε μέσω τηλεφώνου συνομιλώντας με έναν υπάλληλο. Και κάπου εδώ ξεκινάει η ιστορία μου,

 

Η συγκεκριμένη εταιρία σου προσφέρει κάποια έκπτωση αν κάνεις πάγια εντολή σε μία κάρτα για να σου τραβάει τα λεφτά αυτομάτως (χρεωστική ή πιστωτική). Επειδή προφανώς επέλεξα τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής για να ωφεληθώ της προσφοράς και επειδή έπρεπε να δώσει τα στοιχεία της κάρτα ο κάτοχος της ( η μητέρα μου) έδωσα το τηλέφωνο στην μητέρα μου για να προχωρήσει η αγορά.

 

Το θέμα τώρα ποιο είναι??

Ότι μόλις έκλεισε η μητέρα  μου το τηλέφωνο με ενημέρωσε πως η υπάλληλος της ζήτησε τα πλήρη στοιχεία της κάρτας δηλαδή αριθμό κάρτα, ημερομηνία λήξης ακόμα και τον μυστικό τριπίψιο κωδικό στο πίσω μέρος. Προφανώς επειδή δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν υπάλληλο καμίας εταιρίας όσον αφορά τόσο προσωπικά στοιχεία καρτών πήρα τηλέφωνο την τράπεζα και ακύρωσα την κάρτα.

 

Στην συνέχεια πήρα πίσω την ασφαλιστική προκειμένου να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για να ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία και όχι μόνο δεν μου είπαν αλλα τα άκουσα και απο πάνω γιατί με θεωρούσαν υπερβολικό και οτι θα έπρεπε λέει να εμπιστεύομαι τους υπαλλήλους της εταιρίας αυτή...οτι νανε.

 

Για να μην κουράζω με άλλο η απορία μου είναι η εξής. Είμαι όντως τόσο υπερβολικός?? Δηλαδή εσείς θα εμπιστευόσασταν τα στοιχεία της κάρτα σας (μιλάμε για τα πλήρη στοιχεία, δηλαδή με αυτά που αν κάποιος τα γνωρίζει θα μπορούσε να κάνει ακόμα και αγορές) σε έναν υπάλληλο της Χ εταιρίας?? Εδω καλα καλα δεν μας τα ζηταει η τραπεζα και θα τα δωσουμε σε μια ασφαλιστικη? Ακομα και ο υπαλληλος της τραπεζας αυτο μου ειπε.

 

Σορυ για το μεγαλο ποστ...

 

 

Εν τάχει... δεν εισαι υπερβολικος. Εισαι τελειώς λαθος!

Δλδ, πως ακριβως θες να γίνει μια συναλλαγή αν δεν δώσεις τα στοιχεία της κάρτας?

Επίσης τι σημασία έχει αν ειναι ενα υπάλληλος ή οχι? Νομιζεις δλδ οτι αμα δωσεις την κάρτα σε ενα site ή αν την δώσεις στο κατάστημα δεν περνά απο χέρια υπαλλήλων?

Τι φήμη θα πρεπει επισης να έχει ο υπάλληλος? Να ειναι ο Σακης Ρουβάς? Ο Ομπαμα? Ο Αλιμπαμπα και οι 40 κλέφτες?

 

Πως ακριβώς νομίζετε οτι γίνονται οι συναλλαγές με κάρτες δεκαετίες τώρα? Με κάποια θεική παρέμβαση?

 

Και δλδ... κάθε φορά που θα κάνεις συνναλαγή θα ακυρώνεις την κάρτα και θα βγάζεις νέα?

 

Ετσι μερικά ερωτήματα λογικης για προβληματισμό...

Δημοσ.

Εν τάχει... δεν εισαι υπερβολικος. Εισαι τελειώς λαθος!

Δλδ, πως ακριβως θες να γίνει μια συναλλαγή αν δεν δώσεις τα στοιχεία της κάρτας?

Επίσης τι σημασία έχει αν ειναι ενα υπάλληλος ή οχι? Νομιζεις δλδ οτι αμα δωσεις την κάρτα σε ενα site ή αν την δώσεις στο κατάστημα δεν περνά απο χέρια υπαλλήλων?

Τι φήμη θα πρεπει επισης να έχει ο υπάλληλος? Να ειναι ο Σακης Ρουβάς? Ο Ομπαμα? Ο Αλιμπαμπα και οι 40 κλέφτες?

 

Πως ακριβώς νομίζετε οτι γίνονται οι συναλλαγές με κάρτες δεκαετίες τώρα? Με κάποια θεική παρέμβαση?

 

Και δλδ... κάθε φορά που θα κάνεις συνναλαγή θα ακυρώνεις την κάρτα και θα βγάζεις νέα?

 

Ετσι μερικά ερωτήματα λογικης για προβληματισμό...

 

Εγώ πάλι θεωρώ απαράδεκτο να δίνονται όλα τα στοιχεία μιας κάρτας μέσω τηλεφώνου.

 

 

Και όχι, η κάρτα στα καταστήματα μπαίνει στο μηχάνημα μπροστά σου και πατάς το pin κρύβοντας το πληκτρολόγιο για να γίνει η χρέωση, δεν την δίνεις στο υπάλληλο να κρατήσει σημειώσεις.

 

Στα site πάλι η χρέωση γίνεται μέσω κρυπτογραφημένου συστήματοςτο οποίο δεν έχει καμία σχέση με την επιχείρηση και στο οποίο δεν έχει πρόσβαση κανένας ούτε ακόμα υπάλληλοι της τράπεζας.

 

Κανέναν δεν εμπιστεύεσαι, όυτε τον Σάκη, ούτε τον Ομπάμα ούτε τον Θεό τον ίδιο με την κάρτα σου, έλεος δηλαδή, τί λέμε τώρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ξεφεύγετε από το θέμα....δεν μας ενδιαφέρει ποιος εμπιστεύεται και τί εμπιστεύεται....

Το θέμα στο παλικάρι που ρώτησε είναι ότι δεν έγινε κάτι πονηρό στην τηλεφωνική συναλλαγή που έκανε.Ούτε λάθος έκανε ο υπάλληλος...ούτε θα τον εξαπατούσε...απλά ακολούθησε την κανονική διαδικασία ώστε να μπορέσει να τραβήξει η εταιρεία τα χρήματα...

Τώρα σε όποιον δεν αρέσει ή δεν εμπιστεύεται αυτό το σύστημα...ας πηγαίνει από κοντά ή με άλλον τρόπο τεσπα να κάνει την δουλειά του και ας αφήσει τις κάρτες στην άκρη ;)

Δημοσ.

Γενικά για να ξέρουμε όταν μιλάμε για συναλλαγές με χρήση κάρτας ( κύριως ιντερνέτ) τα στοιχεία της κάρτας τα επεξεργάζονται υπολογιστές και μόνο υπολογιστές, δεν περεμβαινει κανένα φυσικό πρόσωπο. βέβαια όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι μιλάμε για σοβαρά site ( amazon, ebay, bookrepository κτλπ). Ακομα και τους κωδικούς της κάρτας δεν τους ξέρει ΚΑΝΕΙΣ, γιαυτό και όταν κανείς αλλαγή PIN δεν σου λένε το παλιό αλλά σου λένε να βγάλει καινούριο. Ακριβώς γιατί δεν υπάρχει τρόπος να το βρουν και το γνωρίζει μόνο μια βάση δεδομένων σε κρυπτογραφημένη μορφή. Το ίδιο ισχύει για τα passwords. Προφανώς όλα τα παραπάνω αφορούν σοβαρές εταιρίες και οχι scum. Και γιαυτό ακριβώς το λόγο δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα υπάλληλος μπορεί να ξέρει τόσο ευαίσθητα δεδομένα. Ποιος μου εγγυάται εμένα ότι ο ίδιος δεν τα πουλάει σε τρίτους???

Δημοσ.

Τηλεφωνικά (και μόνο τηλεφωνικά αναφέρω) βρε χριστιανέ μου πώς θες ο άλλος να σου κάνει την συναλλαγή αν δεν του δώσεις όλα τα στοιχεία???Η τηλεμεταφορά δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα....

Υπάρχει και η αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου αν δεις περίεργη κίνηση στον λογαριασμό σου....ακόμα και η τράπεζα μπορεί να σε ρωτήσει για κάποια συναλλαγή αν της φανεί περίεργη/ύποπτη ....

Επίσης εσύ νομίζεις ότι αν θέλει κάποιος μέσα απ την τράπεζα να σε κλέψει...θα του χρειαστούν τα pin σου και τα passwords σου???Απλά εκεί υπάρχουν άλλες δικλείδες ασφαλείας....

Δεν σου εγγυάται κανείς τίποτα...γι αυτό καλά έκανες που ακυρωσες την κάρτα σου..και καλύτερα να χρησιμοποιείς το μετρητό σου.. ;)

Επίσης ξέχασα να αναφέρω...ότι για τα σοβαρά και μεγάλα sites που ανέφερες....η συντριπτική πλειοψηφία χρησιμοποιεί paypal ...που αυτό συνεπάγεται ότι δεν ξέρει κάν το σοβαρό site που είπες...τί κάρτα χρησιμοποιείς και ποιός είσαι....;)

Δημοσ.

Δυστυχώς, μετά από 27 posts και τις σχετικές υποδείξεις και διευκρινίσεις, δεν μπορείς να ξεχωρίσεις, ακόμη, τη διαδικασία χρήσης της κάρτας μεταξύ online συστήματος και τηλεφώνου.

 

Με τον πρώτο τρόπο, το σύστημα διαβάζει αυτόματα τα 3 στοιχεία που έδωσε τηλεφωνικά η μητέρα σου (αριθμό κάρτας, μήνα και έτος λήξης και 3ψήφιο ασφαλείας), που είναι απαραίτητα για τη συναλλαγή, ενώ με τον 2ο πρέπει να τα δώσει τηλεφωνικά ο κάτοχος. Είναι τόσο απλό.

 

Εάν δεν θέλεις να ακολουθήσεις αυτό τον τρόπο (δικαίωμά σου), πρέπει να πας στα γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας, με τη μητέρα σου που είναι κάτοχος της κάρτας, για να περάσει η κάρτα της από το μηχάνημα. Τόσο απλό (και με αρκετή ταλαιπωρία, αλλά γούστα είναι αυτά). Φυσικά, αυτό θα γίνει αφού παραλάβει και ενεργοποιήσει τη νέα κάρτα της, που εσύ (;;; ) ακύρωσες.

  • Like 1
Δημοσ.

Εντάξει οκ ίσως εγώ να είμαι ο υπερβολικός. Απλά το να δίνεις στοιχεία κάρτας από εδώ και από εκεί με τόση ευκολία το θεωρώ λίγο επικίνδυνο.

Δημοσ.

Οκ, τηλεφωνικά δεν γίνεται αλλιώς, το καταλαβαίνουμε αλλά και πάλι εν ετη 2015 θεωρώ απαράδεκτο να δίνονται στοιχεία κάρτας μέσω τηλεφώνου όταν η ίδια η τράπεζα δεν έχει πρόσβαση σε αυτά. Πόσο πίσω είναι αυτή η εταιρία;

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...