Προς το περιεχόμενο

Προτάσεις για παιχνίδια για μικρά παιδιά


Secret

Προτεινόμενες αναρτήσεις

games για ένα 9χρονο

όπως το λέει ο τίτλος. ένα ξαδερφακι μου, 9 χρονών, θα έρθει να του περάσω "στρατιωτικά" παιχνίδια.

λογικά θα έχει κανένα αρχαίο pc του πατέρα του, αλλά δεν έχω ιδέα τι θα μπορούσα να του περάσω.

σκεφτομουν το αθανατο cs 1.6 αλλά ίσως ειναι πολύ μικρός για τέτοια.

θα έχει ενδιαφέρον να ακούσω την άποψη σας γιατί είμαι παντελώς άσχετος και δεν μπορώ να βρω μια λύση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ψάξε για hentai games :P

 

πέρα απο την πλάκα ας μην αρχίσει με ανούσια και βίαια games,δες για κάτι που να προσφέρει μόρφωση μέσα απο το παιχνίδι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ μικρος?το ξαδελφακι μου επαιζε απο τα 7 cs μια χαρα θα τα καταφερει,μην τα βλεπεις ετσι μικρα που ειναι,ειναι ξεφτερια τα μαλακισμενα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι και να του βαλεις θα το παιξη ο αδερφος μου ειναι 9 και πεζει call of duty mw3 καλυτερα και απο εμενα...

λογικο, εσυ ασχολησε με την ορθογραφια.. :D :P :mrgreen:

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χμμ λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν έχει κ ιδέα από Αγγλικά, ίσως δυσκολευτεί με τα cod/moh. βασικά ίσως δυσκολεύεται με όλα τα games :P .από άποψη specs πιο είναι πιο πιθανό να σηκώσει το λαπτοπι; κάτι του τύπου start game και πιου πιου πιου μέχρι να βαρεθείς χαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες τα specs δεν τα ξέρω δυστυχώς. μπλε Πάνθηρα τα παιχνίδια που έδειξες στο ποστ σου ίσως έχουν ενδιαφέρον , για μενα χαχα. το στρατιωτικά που φώναζε στο τηλέφωνο με παραπέμπει κάπου σχετικα με cod cs κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού