Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα ξαναέζησα τον παραλογισμό του ελληνικού συστήματος υγείας σε όλο του το μεγαλείο.
 
Ξεκινώ την ιστορία:
 
Πέρυσι τον Νοέμβριο η μάνα μου είχε πάει σε μια οφθαλμίατρο του ΙΚΑ και επί της ευκαιρίας την ρώτησε αν δικαιούται καινούρια γυαλιά γιατί τα προηγούμενα άρχισα να παλιώνουν. Η οφθαλμίατρος της είπε πως δικαιούται ανά 4 χρόνια και έψαξε το πότε θα δικαιούται και της είπε πως θα δικαιούται τον Νοέμβριο του 2015. Επειδή η μάνα μου δεν είχε πρόβλημα όρασης με τα γυαλιά μέχρι τότε είπε να περιμένει.
 
Ο τρόπος που το έλεγξε ήταν βλέποντας την προηγούμενη συνταγογράφηση από το βιβλιάριο:
post-123340-0-27736400-1449509099_thumb.jpg
κι έτσι η μάνα μου το είχε στο μυαλό της πως τον Νοέμβριο του 2015 δικαιούται αλλαγή στα γυαλιά της.
Λάθος Νο1: Το βιβλιάριο λέει 20/12/11 και όχι 20/11/11, αλλά οκ δεν είναι καλογραμμένο και δεν το πρόσεξε
 
Πήγε λοιπόν φέτος στις 26/11 στην ίδια οφθαλμίατρο και την ρώτησε αν δικαιούται γυαλιά. Αυτή ξαναείδε το βιβλιάριο και της είπε ναι δικαιούσαι και της έγραψε συνταγή με συμμετοχή 0%:
post-123340-0-41126500-1449509121_thumb.jpg
 
Πάω λοιπόν σήμερα ανυποψίαστος στο διοικητικό τμήμα του ΙΚΑ να αιτηθώ για να πάρω τα λεφτά που πληρώσαμε στον οπτικό για τα γυαλιά, με την απόδειξη και την βεβαίωση του οπτικού και όλα τα δικαιολογητικά και μου λένε sorry αλλά δεν δικαούστε τελικά γυαλιά το 2015 αλλά το 2016.
 
-Μα λέω αφού στο βιβλιάριο γράφει 11/2011 και δικαούται κάποιος ανά 4 χρόνια και έχουμε 11/2015.
-Όχι λέει σημασία δεν έχει τι γράφει το βιβλιάριο αλλά τι γράφουν τα αρχεία στους υπολογιστές.
-ΟΚ λεώ και γιατί τότε εκδίδετε συνταγές με συμμετοχή 0% σε περιπτώσεις που δεν έχει παρέλθει η 4ετία?
-Δεν την εκδόσαμε εμείς λέει αλλά ο γιατρός, να πάτε να παραπονεθείτε σε αυτόν.
-Γιατί αν πάω να παραπονεθώ σε αυτόν θα μου δώσει τα λεφτά μου? Ο γιατρός είχε την δυνατότητα να ελέγξει την επίσημη ηλεκτρονική καταχώρηση ή μόνο το βιβλιάριο?
-Μόνο το βιβλιάριο.
-Ε τότε λέω γιατί έχει την δυνατότητα να μπορεί να συνταγογραφεί συνταγές με συμμετοχή 0% χωρίς να έχει το επίσημο αρχείο?
-Ο γιατρός μπορεί να συνταγογραφεί ότι θέλει αλλά εμείς δεν πληρώνουμε αν δεν έχουν περάσει 4 χρόνια.
-Ο γιατρός μπορεί να συνταγοραφεί ότι θέλει για ιατρικούς λόγους δεν μπορεί όμως να συνταγοραφεί αυτό το ότι θέλει με συμμετοχή 0% και ο ασθενής να έχει την εσφαλμένη εντύπωση ότι τα ιατρικά έξοδα που θα κάνει θα του επιστραφούν γιατί αλλιώς μπορεί να μην είχε την δυνατότητα να τα κάνει.
-Δεν μπορώ να κάνω τίποτα (με μούτρα, λες και της ζητούσα να μου τα πληρώσει αυτή)
-Ποιος είναι ο προϊστάμενός σας?
-Η κυρία δίπλα μου (που άκουγε).
-Τι έχετε να πείτε για την περίπτωσή μου?
-Τίποτα, τα ίδια, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
-Που μου προτείνετε να πάω για να βρω το δίκιο μου? Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος σχετικά με το ζήτημα?
-Μπορείτε να πάτε στον ΕΟΠΥΥ να διαμαρτυρηθείτε για το σύστημα γενικά.
:wacko:
Επειδή ο παραλογισμός είχε χτυπήσει ταβάνι πήγα και στον διευθυντή στον πάνω όροφο.
 
Στον διευθυντή:
Εκεί βρήκα έναν τύπο που ήταν έτσι χωρίς μαλλιά και χτυπούσε τα πλήκτρα όπως στο αντίστοιχο βίντεο.
hqdefault.jpg
 
Του λέω την ιστορία και αρχίζει πάλι να βαράει τα πλήκτρα.
-χμ ναι λέει, αυτό που γράφει στο βιβλιάριο το 2011 θα ήταν για άλλον, τον πατέρα σας π.χ.
-όχι λεω γιατί έχει δικό του βιβλιάριο.
-Δεν πειράζει λέει μπορεί να μπερδεύτηκε και να τα έγραψε στο άλλο.
- :wacko: Καταρχάς λέω πως γίνεται να πήγε στον γιατρό και να τον δέχτηκε με βιβλιάριο άλλου, αλλά και έτσι να έγινε και να τα έγραψε ο γιατρός σε βιβλιάριο άλλου τι φταίμε εμείς αν έκανε ο γιατρός λάθος? Και σε τελική ανάλυση δεν μπορείτε να δείτε αν γράφτηκαν γυαλιά για τον πατέρα μου το 2011?
 
Ξαναβαράει τα πλήκτρα και παίρνει τηλέφωνο την κούλα να την ρωτήσει κάτι που δεν μπορούσε να κάνει. Δεν βγάζει άκρη και λέει στην Κούλα να του φέρει κάτι εκτυπωμένο. Έρχεται η κούλα, που ήταν η προηγούμενη υπάλληλος με τα μούτρα, το δίνει, με κοιτάει με μισό μάτι και φεύγει.
Αυτό έφερε:
 
 post-123340-0-49043700-1449511832_thumb.jpg
 
-αα λεει, δεν ήταν για τον πατέρα σας τελικά είχατε δίκιο, για την μητέρα σας ήταν αλλά δεν γράφτηκαν το 2011 όπως λεει το βιβλιάριο αλλά τον Φεβρουάριο του 2012.
-ε τότε λέω γιατί ο γιατρός συνταγογράφησε με συμμετοχή 0% σε κάποιον που δεν δικαιούται?
-ο γιατρός έχει το δικαίωμα να συνταγογραφήσει οτιδήποτε αλλά εμείς πληρώνουμε μόνο αν έχουν περάσει 4 χρόνια.
-ο γιατρός έχει δικαίωμα να συνταγογραφήσει οτιδήποτε σε μια συνταγή με την σφραγίδα του απλά αλλά δεν μπορεί να έχει το δικαίωμα να συνταγογραφεί συνταγές με συμμετοχή 0% σε κάποιον ασθενή που δεν γνωρίζει αν δικαιούται ή όχι και να του δημιουργεί την εσφαλμένη εντύπωση πως τα έξοδά του θα καλυφθούν.
-Μα δεν καταλάβατε, σας είπα ότι ο γιατρός έχει το δικαίωμα να συνταγογραφεί ότι θέλει.
-Το κατάλαβα αλλά σας είπα πως δεν πρέπει να μπορεί να συνταγογραφεί με συμμετοχή 0% και να δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα στον ασθενή.
-Να πάτε να του το πείτε.
-Εγώ να πάω να του το πω? Εγώ είμαι προιστάμενός του ή μήπως θα καλύψει αυτός τα έξοδα αν πάω?
-Ούτε εγώ είμαι προιστάμενός του, ο ΕΟΠΥΥ είναι.
-Καλώς, και τώρα εγώ τι θα κάνω που όπως βλέπεται έχω δίκιο και έχω αδικηθεί αλλά δεν μπορώ να το βρω? Υπάρχει κάποιος αρμόδιος να το διορθώσει ή κάποια διαδικασία ένστασης?
-Όχι.
 
Μετά ξύνει την φαλάκρα του και σκέφτεται.
 
-αα, βρήκα τι φταίει. Η συνταγή όντως γράφτηκε τον 12/2011 και ο οπτικός σας έστειλε το αίτημα πληρωμής 2 μήνες μετά τον 2/2012 οπότε στα συστήματά μας φαίνεται αυτό.
-Καλά κι εγώ τι φταίω για όλα αυτα και τί μπορώ να κάνω.
-Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.
 
Ξύσιμο φαλάκρας,
-εκτός αν....
...πάτε στον γιατρό, του πείτε την ιστορία και συμφωνήσει να ξαναγράψει τα γυαλιά σε 2 μήνες και μετά πάτε και στον οπτικό και του ζητήσετε να ακυρώσει αυτή την απόδειξη και να βγάλει άλλη 2 μήνες μετά.
-Ναι λέω καλά όλα αυτά και θα τα έκανα έτσι κι αλλιώς αλλά αυτή η λύση προϋποθέτει ότι ο οπτικός δεν θα έχει πρόβλημα και θα μου κάνει την χάρη να μπει στην διαδικασία αυτή για ένα λάθος που δεν οφείλεται σε αυτόν αλλά στο κακό σύστημα της υπηρεσίας σας.
-Δεν γίνεται κάτι άλλο.
 
 
Στον γιατρό:
Του λέω την ιστορία, βλέπει το βιβλιάριο και λέει,
-ααα έκανα λάθος ένα μήνα
-όχι δεν κάνατε λάθος μόνο ένα μήνα, μου έδωσαν αυτό το χαρτί που λεει ότι τα γυαλιά τα δικαιούται τελικά μετά από 3 μήνες.
-ααα, ε θα τα έστειλε ο οπτικός στην επόμενη χρονιά επειδή θα τον συνέφερε περισσότερο. Δεν πειράζει έλα να τα ξαναγράψουμε τότε.
hqdefault.jpg
 
 
 
 
Στον οπτικό:
 
Τελικά πήγα στον οπτικό, πήρε τηλέφωνο τον λογιστή του, ταλαιπωρήθηκε και ακύρωσε την απόδειξη και όλα αυτά για ένα λάθος άλλων.
 

 

Το δυστυχές της υπόθεσης είναι πως ενώ κανένα από αυτά τα γρανάζια του δημοσίου δεν φταίει για το λάθος σύστημα, μετά από όλη αυτή την φασαρία δεν θα κουνηθεί απ την καρέκλα του να στείλει μια αναφορά στα κεντρικά για να αλλάξει το λάθος σύστημα με το bug κι έτσι αυτή την οδύσσεια μπορεί να την περάσει και κάποιος άλλος στο μέλλον. Ούτε ο γιατρός φυσικά θορυβήθηκε από την λάθος ευθύνη που πήρε συνταγογραφόντας με 0%. Το πολύ πολύ να τρέχουμε τον ασθενή μερικούς μήνες μετά και να κάνουμε το ινδιάνικο κόλπο ή και να μην πληρωθεί ο ασθενής ποτέ. Και ποιός νοιάζεται?

Τα λάθη του συστήματος στην Ελλάδα διορθώνονται με πρόχειρα μπαλώματα και πατέντες και κανείς ποτέ δεν ασχολείται με το να διορθώσει το σύστημα στο μέτρο που του αναλογεί από την θέση του.

  • Like 12
  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δυστυχώς φίλε μου αυτά ενδιαφέρουν μόλις έναν στους 100 Έλληνες.

Οι υπόλοιποι έχουν άλλες προτεραιότητες στη ζωή τους.

Δημοσ.

Επιβεβαιώθηκα σε δευτερόλεπτα όπως βλέπεις.

Πάει να δικαιολογήσει τα δικαιολόγητα ο από πάνω.

Δημοσ.

Σήμερα ξαναέζησα τον παραλογισμό του ελληνικού συστήματος υγείας σε όλο του το μεγαλείο.

 

Ξεκινώ την ιστορία:

 

Πέρυσι τον Νοέμβριο η μάνα μου είχε πάει σε μια οφθαλμίατρο του ΙΚΑ και επί της ευκαιρίας την ρώτησε αν δικαιούται καινούρια γυαλιά γιατί τα προηγούμενα άρχισα να παλιώνουν. Η οφθαλμίατρος της είπε πως δικαιούται ανά 4 χρόνια και έψαξε το πότε θα δικαιούται και της είπε πως θα δικαιούται τον Νοέμβριο του 2015. Επειδή η μάνα μου δεν είχε πρόβλημα όρασης με τα γυαλιά μέχρι τότε είπε να περιμένει.

 

Ο τρόπος που το έλεγξε ήταν βλέποντας την προηγούμενη συνταγογράφηση από το βιβλιάριο:

attachicon.gif2.jpg

κι έτσι η μάνα μου το είχε στο μυαλό της πως τον Νοέμβριο του 2015 δικαιούται αλλαγή στα γυαλιά της.

Λάθος Νο1: Το βιβλιάριο λέει 20/12/11 και όχι 20/11/11, αλλά οκ δεν είναι καλογραμμένο και δεν το πρόσεξε

 

Πήγε λοιπόν φέτος στις 26/11 στην ίδια οφθαλμίατρο και την ρώτησε αν δικαιούται γυαλιά. Αυτή ξαναείδε το βιβλιάριο και της είπε ναι δικαιούσαι και της έγραψε συνταγή με συμμετοχή 0%:

attachicon.gifσάρωση0002.jpg

 

Πάω λοιπόν σήμερα ανυποψίαστος στο διοικητικό τμήμα του ΙΚΑ να αιτηθώ για να πάρω τα λεφτά που πληρώσαμε στον οπτικό για τα γυαλιά, με την απόδειξη και την βεβαίωση του οπτικού και όλα τα δικαιολογητικά και μου λένε sorry αλλά δεν δικαούστε τελικά γυαλιά το 2015 αλλά το 2016.

 

-Μα λέω αφού στο βιβλιάριο γράφει 11/2011 και δικαούται κάποιος ανά 4 χρόνια και έχουμε 11/2015.

-Όχι λέει σημασία δεν έχει τι γράφει το βιβλιάριο αλλά τι γράφουν τα αρχεία στους υπολογιστές.

-ΟΚ λεώ και γιατί τότε εκδίδετε συνταγές με συμμετοχή 0% σε περιπτώσεις που δεν έχει παρέλθει η 4ετία?

-Δεν την εκδόσαμε εμείς λέει αλλά ο γιατρός, να πάτε να παραπονεθείτε σε αυτόν.

-Γιατί αν πάω να παραπονεθώ σε αυτόν θα μου δώσει τα λεφτά μου? Ο γιατρός είχε την δυνατότητα να ελέγξει την επίσημη ηλεκτρονική καταχώρηση ή μόνο το βιβλιάριο?

-Μόνο το βιβλιάριο.

-Ε τότε λέω γιατί έχει την δυνατότητα να μπορεί να συνταγογραφεί συνταγές με συμμετοχή 0% χωρίς να έχει το επίσημο αρχείο?

-Ο γιατρός μπορεί να συνταγογραφεί ότι θέλει αλλά εμείς δεν πληρώνουμε αν δεν έχουν περάσει 4 χρόνια.

-Ο γιατρός μπορεί να συνταγοραφεί ότι θέλει για ιατρικούς λόγους δεν μπορεί όμως να συνταγοραφεί αυτό το ότι θέλει με συμμετοχή 0% και ο ασθενής να έχει την εσφαλμένη εντύπωση ότι τα ιατρικά έξοδα που θα κάνει θα του επιστραφούν γιατί αλλιώς μπορεί να μην είχε την δυνατότητα να τα κάνει.

-Δεν μπορώ να κάνω τίποτα (με μούτρα, λες και της ζητούσα να μου τα πληρώσει αυτή)

-Ποιος είναι ο προϊστάμενός σας?

-Η κυρία δίπλα μου (που άκουγε).

-Τι έχετε να πείτε για την περίπτωσή μου?

-Τίποτα, τα ίδια, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.

-Που μου προτείνετε να πάω για να βρω το δίκιο μου? Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος σχετικά με το ζήτημα?

-Μπορείτε να πάτε στον ΕΟΠΥΥ να διαμαρτυρηθείτε για το σύστημα γενικά.

:wacko:

Επειδή ο παραλογισμός είχε χτυπήσει ταβάνι πήγα και στον διευθυντή στον πάνω όροφο.

 

Στον διευθυντή:

Εκεί βρήκα έναν τύπο που ήταν έτσι χωρίς μαλλιά και χτυπούσε τα πλήκτρα όπως στο αντίστοιχο βίντεο.

hqdefault.jpg

 

Του λέω την ιστορία και αρχίζει πάλι να βαράει τα πλήκτρα.

-χμ ναι λέει, αυτό που γράφει στο βιβλιάριο το 2011 θα ήταν για άλλον, τον πατέρα σας π.χ.

-όχι λεω γιατί έχει δικό του βιβλιάριο.

-Δεν πειράζει λέει μπορεί να μπερδεύτηκε και να τα έγραψε στο άλλο.

- :wacko: Καταρχάς λέω πως γίνεται να πήγε στον γιατρό και να τον δέχτηκε με βιβλιάριο άλλου, αλλά και έτσι να έγινε και να τα έγραψε ο γιατρός σε βιβλιάριο άλλου τι φταίμε εμείς αν έκανε ο γιατρός λάθος? Και σε τελική ανάλυση δεν μπορείτε να δείτε αν γράφτηκαν γυαλιά για τον πατέρα μου το 2011?

 

Ξαναβαράει τα πλήκτρα και παίρνει τηλέφωνο την κούλα να την ρωτήσει κάτι που δεν μπορούσε να κάνει. Δεν βγάζει άκρη και λέει στην Κούλα να του φέρει κάτι εκτυπωμένο. Έρχεται η κούλα, που ήταν η προηγούμενη υπάλληλος με τα μούτρα, το δίνει, με κοιτάει με μισό μάτι και φεύγει.

Αυτό έφερε:

 

 attachicon.gif3 (2).jpg

 

-αα λεει, δεν ήταν για τον πατέρα σας τελικά είχατε δίκιο, για την μητέρα σας ήταν αλλά δεν γράφτηκαν το 2011 όπως λεει το βιβλιάριο αλλά τον Φεβρουάριο του 2012.

-ε τότε λέω γιατί ο γιατρός συνταγογράφησε με συμμετοχή 0% σε κάποιον που δεν δικαιούται?

-ο γιατρός έχει το δικαίωμα να συνταγογραφήσει οτιδήποτε αλλά εμείς πληρώνουμε μόνο αν έχουν περάσει 4 χρόνια.

-ο γιατρός έχει δικαίωμα να συνταγογραφήσει οτιδήποτε σε μια συνταγή με την σφραγίδα του απλά αλλά δεν μπορεί να έχει το δικαίωμα να συνταγογραφεί συνταγές με συμμετοχή 0% σε κάποιον ασθενή που δεν γνωρίζει αν δικαιούται ή όχι και να του δημιουργεί την εσφαλμένη εντύπωση πως τα έξοδά του θα καλυφθούν.

-Μα δεν καταλάβατε, σας είπα ότι ο γιατρός έχει το δικαίωμα να συνταγογραφεί ότι θέλει.

-Το κατάλαβα αλλά σας είπα πως δεν πρέπει να μπορεί να συνταγογραφεί με συμμετοχή 0% και να δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα στον ασθενή.

-Να πάτε να του το πείτε.

-Εγώ να πάω να του το πω? Εγώ είμαι προιστάμενός του ή μήπως θα καλύψει αυτός τα έξοδα αν πάω?

-Ούτε εγώ είμαι προιστάμενός του, ο ΕΟΠΥΥ είναι.

-Καλώς, και τώρα εγώ τι θα κάνω που όπως βλέπεται έχω δίκιο και έχω αδικηθεί αλλά δεν μπορώ να το βρω? Υπάρχει κάποιος αρμόδιος να το διορθώσει ή κάποια διαδικασία ένστασης?

-Όχι.

 

Μετά ξύνει την φαλάκρα του και σκέφτεται.

 

-αα, βρήκα τι φταίει. Η συνταγή όντως γράφτηκε τον 12/2011 και ο οπτικός σας έστειλε το αίτημα πληρωμής 2 μήνες μετά τον 2/2012 οπότε στα συστήματά μας φαίνεται αυτό.

-Καλά κι εγώ τι φταίω για όλα αυτα και τί μπορώ να κάνω.

-Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.

 

Ξύσιμο φαλάκρας,

-εκτός αν....

...πάτε στον γιατρό, του πείτε την ιστορία και συμφωνήσει να ξαναγράψει τα γυαλιά σε 2 μήνες και μετά πάτε και στον οπτικό και του ζητήσετε να ακυρώσει αυτή την απόδειξη και να βγάλει άλλη 2 μήνες μετά.

-Ναι λέω καλά όλα αυτά και θα τα έκανα έτσι κι αλλιώς αλλά αυτή η λύση προϋποθέτει ότι ο οπτικός δεν θα έχει πρόβλημα και θα μου κάνει την χάρη να μπει στην διαδικασία αυτή για ένα λάθος που δεν οφείλεται σε αυτόν αλλά στο κακό σύστημα της υπηρεσίας σας.

-Δεν γίνεται κάτι άλλο.

 

 

Στον γιατρό:

Του λέω την ιστορία, βλέπει το βιβλιάριο και λέει,

-ααα έκανα λάθος ένα μήνα

-όχι δεν κάνατε λάθος μόνο ένα μήνα, μου έδωσαν αυτό το χαρτί που λεει ότι τα γυαλιά τα δικαιούται τελικά μετά από 3 μήνες.

-ααα, ε θα τα έστειλε ο οπτικός στην επόμενη χρονιά επειδή θα τον συνέφερε περισσότερο. Δεν πειράζει έλα να τα ξαναγράψουμε τότε.

hqdefault.jpg

 

 

 

 

Στον οπτικό:

 

Τελικά πήγα στον οπτικό, πήρε τηλέφωνο τον λογιστή του, ταλαιπωρήθηκε και ακύρωσε την απόδειξη και όλα αυτά για ένα λάθος άλλων.

 

 

Το δυστυχές της υπόθεσης είναι πως ενώ κανένα από αυτά τα γρανάζια του δημοσίου δεν φταίει για το λάθος σύστημα, μετά από όλη αυτή την φασαρία δεν θα κουνηθεί απ την καρέκλα του να στείλει μια αναφορά στα κεντρικά για να αλλάξει το λάθος σύστημα με το bug κι έτσι αυτή την οδύσσεια μπορεί να την περάσει και κάποιος άλλος στο μέλλον. Ούτε ο γιατρός φυσικά θορυβήθηκε από την λάθος ευθύνη που πήρε συνταγογραφόντας με 0%. Το πολύ πολύ να τρέχουμε τον ασθενή μερικούς μήνες μετά και να κάνουμε το ινδιάνικο κόλπο ή και να μην πληρωθεί ο ασθενής ποτέ. Και ποιός νοιάζεται?

Τα λάθη του συστήματος στην Ελλάδα διορθώνονται με πρόχειρα μπαλώματα και πατέντες και κανείς ποτέ δεν ασχολείται με το να διορθώσει το σύστημα στο μέτρο που του αναλογεί από την θέση του.

Χαρας στο κουραγιο σου αδερφε πραγματικα...

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ απ'οτι κατάλαβα φταίει ο οπτικός πάντως.

 

Όχι δεν φταίει ο οπτικός. Φταίει το σύστημα που έχει bug και μπορεί να βγάζει συνταγές με 0% ενώ δεν μπορούν να βγουν και που επιτρέπει στους οπτικούς να μετακυλούν την ημερομηνία δυνατής συνταγογράφησης και που λαμβάνει υπόψιν του την ημερομηνία του οπτικού και όχι της συνταγογραφησης από τον γιατρό.

Δημοσ.

Μαζί σου σε όλα για τον παραλογισμό του πράγματος, με μία "ένσταση".

Το παραπάνω, ακριβώς όπως είναι, το έστειλες στα κεντρικά του ΕΟΠΥΥ;

 

Τι εννοώ;

 

Πολλές φορές, διαμαρτυρόμαστε για πράγματα μεταξύ μας, στα φόρουμ, στα σπίτια, στις καφετέριες.

Στους αρμόδιους όμως σπάνια μπαίνουμε στον κόπο να διαμαρτυρηθούμε/καταγγείλουμε

(και όταν λέω στους αρμόδιους δεν εννοώ στον υπάλληλο του γκισέ, στον πραγματικά αρμόδιο να κάνει κάτι)

 

Είτε εξυπηρετούμαστε προσωπικά με κάποιο τρόπο και αφήνουμε κάποιον άλλο να ξανατραβήξει το ίδιο λούκι με μας

είτε δε βγάζουμε άκρη και το παρατάμε γενικά.

 

Αν στείλεις με mail το παραπάνω αυτούσιο (ή εκτυπωμένο με επιστολή ακόμα καλύτερα, θα πάρει και αριθμό μητρώου κτλ) και δε σου απαντήσουν/δεν αλλάξει κάτι κτλ κτλ, θα έχεις απόλυτο δίκιο

 

***Το αν είναι ή δεν είναι δουλειά μας να το κάνουμε αυτό (και είναι δουλειά της Κούλας, του διευθυντή, του αρχικού σχεδιαστή του συστήματος, του Υπουργού κτλ), το αφήνω στην κρίση του καθενός και σε δημόσια συζήτηση. Το point μου είναι ότι γενικά δεν υπάρχει η νοοτροπία που περιγράφω.***

 

Τα παραπάνω δεν απευθύνονται σε σένα φυσικά funbreaker (εκτός από το ερώτημα για το αν τα έστειλες στη διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ) αλλά γράφονται με αφορμή το πόστ σου.

Δημοσ.

Μαζί σου σε όλα για τον παραλογισμό του πράγματος, με μία "ένσταση".

Το παραπάνω, ακριβώς όπως είναι, το έστειλες στα κεντρικά του ΕΟΠΥΥ;

 

Τι εννοώ;

 

Πολλές φορές, διαμαρτυρόμαστε για πράγματα μεταξύ μας, στα φόρουμ, στα σπίτια, στις καφετέριες.

Στους αρμόδιους όμως σπάνια μπαίνουμε στον κόπο να διαμαρτυρηθούμε/καταγγείλουμε

(και όταν λέω στους αρμόδιους δεν εννοώ στον υπάλληλο του γκισέ, στον πραγματικά αρμόδιο να κάνει κάτι)

 

Είτε εξυπηρετούμαστε προσωπικά με κάποιο τρόπο και αφήνουμε κάποιον άλλο να ξανατραβήξει το ίδιο λούκι με μας

είτε δε βγάζουμε άκρη και το παρατάμε γενικά.

 

Αν στείλεις με mail το παραπάνω αυτούσιο (ή εκτυπωμένο με επιστολή ακόμα καλύτερα, θα πάρει και αριθμό μητρώου κτλ) και δε σου απαντήσουν/δεν αλλάξει κάτι κτλ κτλ, θα έχεις απόλυτο δίκιο

 

***Το αν είναι ή δεν είναι δουλειά μας να το κάνουμε αυτό (και είναι δουλειά της Κούλας, του διευθυντή, του αρχικού σχεδιαστή του συστήματος, του Υπουργού κτλ), το αφήνω στην κρίση του καθενός και σε δημόσια συζήτηση. Το point μου είναι ότι γενικά δεν υπάρχει η νοοτροπία που περιγράφω.***

 

Τα παραπάνω δεν απευθύνονται σε σένα φυσικά funbreaker (εκτός από το ερώτημα για το αν τα έστειλες στη διεύθυνση του ΕΟΠΥΥ) αλλά γράφονται με αφορμή το πόστ σου.

 

Ναι περίμενα κάποιο τέτοιο σχόλιο και η απάντηση είναι πως σκοπεύω να το στείλω και επίσης πως δεν πιστεύω πως θα ασχοληθεί κανείς για τους λόγους που είπα και στο 1ο post.

Σκοπεύω όμως να το στέιλω γιατί αλλιώς θα είναι κι εγώ συνυπεύθυνος.

Δημοσ.

Ναι περίμενα κάποιο τέτοιο σχόλιο και η απάντηση είναι πως σκοπεύω να το στείλω και επίσης πως δεν πιστεύω πως θα ασχοληθεί κανείς για τους λόγους που είπα και στο 1ο post.

Σκοπεύω όμως να το στέιλω γιατί αλλιώς θα είναι κι εγώ συνυπεύθυνος.

 

Εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος πως απάντηση θα λάβεις. Μπορεί να είναι κάποια τυποποιημένη (θα το δούμε, ευχαριστούμε κτλ), πάντως θα λάβεις.

 

Αυτό που λες περι συνυπευθυνότητας όσο πιο πολλοί το καταλάβουν τόσο πιο μπροστά θα πάμε γενικότερα.

 

Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ τον ΕΟΠΥΥ, πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτά τα συστήματα είναι τερατώδη και σχεδιασμένα από ανθρώπους με συγκεκριμένες περιπτώσεις κατά νου. In real life μπορεί να προκύψει ό,τι πιο κουλό υπάρχει.

Μπορεί αυτός που το σχεδίασε να μην είχε σκεφτεί πχ αυτό που κάνουν οι οπτικοί.

Αν δε βρεθεί κανείς (ή τουλάχιστο ικανός αριθμός ατόμων) να το καταγγείλει, δε θα φτιαχτεί ποτέ.

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι δεν φταίει ο οπτικός. Φταίει το σύστημα που έχει bug και μπορεί να βγάζει συνταγές με 0% ενώ δεν μπορούν να βγουν και που επιτρέπει στους οπτικούς να μετακυλούν την ημερομηνία δυνατής συνταγογράφησης και που λαμβάνει υπόψιν του την ημερομηνία του οπτικού και όχι της συνταγογραφησης από τον γιατρό.

 

Δεν κατάλαβα καλά στο αρχικό κείμενο. Τώρα που τα έγραψες συνοπτικά κατάλαβα οτι έχεις δίκιο.

 

Συνταγές με 0% δεν βγαίνουν καθόλου ή μετά τα 4 χρόνια;

Δημοσ.

Εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος πως απάντηση θα λάβεις. Μπορεί να είναι κάποια τυποποιημένη (θα το δούμε, ευχαριστούμε κτλ), πάντως θα λάβεις.

 

Αυτό που λες περι συνυπευθυνότητας όσο πιο πολλοί το καταλάβουν τόσο πιο μπροστά θα πάμε γενικότερα.

 

Χωρίς καμία διάθεση να υπερασπιστώ τον ΕΟΠΥΥ, πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτά τα συστήματα είναι τερατώδη και σχεδιασμένα από ανθρώπους με συγκεκριμένες περιπτώσεις κατά νου. In real life μπορεί να προκύψει ό,τι πιο κουλό υπάρχει.

Μπορεί αυτός που το σχεδίασε να μην είχε σκεφτεί πχ αυτό που κάνουν οι οπτικοί.

Αν δε βρεθεί κανείς (ή τουλάχιστο ικανός αριθμός ατόμων) να το καταγγείλει, δε θα φτιαχτεί ποτέ.

 

Ακριβώς έτσι είναι.

Αυτά τα συστήματα είναι σχεδιασμένα μόνο για να εξυπηρετούν αυτούς που είναι μέσα από τον γκισέ!

Και το μόνο που ενδιαφέρει τους 99 στους 100 που είναι έξω από τον γκισέ είναι να πάρουν τη θέση αυτού που είναι από μέσα και όχι να κάνουν τη δουλειά τους!

Δημοσ.

***Το αν είναι ή δεν είναι δουλειά μας να το κάνουμε αυτό (και είναι δουλειά της Κούλας, του διευθυντή, του αρχικού σχεδιαστή του συστήματος, του Υπουργού κτλ), το αφήνω στην κρίση του καθενός και σε δημόσια συζήτηση. Το point μου είναι ότι γενικά δεν υπάρχει η νοοτροπία που περιγράφω.***

Ναι δεν είναι η δουλειά μου να στέλνω εγώ επιστολές για να διορθώσω το σύστημα ειδικά όταν κάποιο bug του έχει γνωστοποιηθεί σε κάποιο γρανάζι. Δεν γουστάρω καθόλου που πρέπει να το κάνω επειδή τα γρανάζια δεν κάνουν αυτό που πρέπει. Θα το κάνω όμως για τον λόγο της συνυπευθυνότητας που είπα.

 

Αν στείλεις με mail το παραπάνω αυτούσιο (ή εκτυπωμένο με επιστολή ακόμα καλύτερα, θα πάρει και αριθμό μητρώου κτλ) και δε σου απαντήσουν/δεν αλλάξει κάτι κτλ κτλ, θα έχεις απόλυτο δίκιο

 

Εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος πως απάντηση θα λάβεις. Μπορεί να είναι κάποια τυποποιημένη (θα το δούμε, ευχαριστούμε κτλ), πάντως θα λάβεις.

 

Ότι στοίχημα θες πως με email δεν θα το διαβάσει καν κάποιος ή οκ μπορεί να το διαβάσει κάποιος για διασκέδαση στο διάλειμμα του τρωγοντας τυρόπιτα και να μην απαντήσει ποτέ κανείς.

Δημοσ.

 

 

Σήμερα ξαναέζησα τον παραλογισμό του ελληνικού συστήματος υγείας σε όλο του το μεγαλείο.
 
Ξεκινώ την ιστορία:
 
Πέρυσι τον Νοέμβριο η μάνα μου είχε πάει σε μια οφθαλμίατρο του ΙΚΑ και επί της ευκαιρίας την ρώτησε αν δικαιούται καινούρια γυαλιά γιατί τα προηγούμενα άρχισα να παλιώνουν. Η οφθαλμίατρος της είπε πως δικαιούται ανά 4 χρόνια και έψαξε το πότε θα δικαιούται και της είπε πως θα δικαιούται τον Νοέμβριο του 2015. Επειδή η μάνα μου δεν είχε πρόβλημα όρασης με τα γυαλιά μέχρι τότε είπε να περιμένει.
 
Ο τρόπος που το έλεγξε ήταν βλέποντας την προηγούμενη συνταγογράφηση από το βιβλιάριο:
attachicon.gif2.jpg
κι έτσι η μάνα μου το είχε στο μυαλό της πως τον Νοέμβριο του 2015 δικαιούται αλλαγή στα γυαλιά της.
Λάθος Νο1: Το βιβλιάριο λέει 20/12/11 και όχι 20/11/11, αλλά οκ δεν είναι καλογραμμένο και δεν το πρόσεξε
 
Πήγε λοιπόν φέτος στις 26/11 στην ίδια οφθαλμίατρο και την ρώτησε αν δικαιούται γυαλιά. Αυτή ξαναείδε το βιβλιάριο και της είπε ναι δικαιούσαι και της έγραψε συνταγή με συμμετοχή 0%:
attachicon.gifσάρωση0002.jpg
 
Πάω λοιπόν σήμερα ανυποψίαστος στο διοικητικό τμήμα του ΙΚΑ να αιτηθώ για να πάρω τα λεφτά που πληρώσαμε στον οπτικό για τα γυαλιά, με την απόδειξη και την βεβαίωση του οπτικού και όλα τα δικαιολογητικά και μου λένε sorry αλλά δεν δικαούστε τελικά γυαλιά το 2015 αλλά το 2016.
 
-Μα λέω αφού στο βιβλιάριο γράφει 11/2011 και δικαούται κάποιος ανά 4 χρόνια και έχουμε 11/2015.
-Όχι λέει σημασία δεν έχει τι γράφει το βιβλιάριο αλλά τι γράφουν τα αρχεία στους υπολογιστές.
-ΟΚ λεώ και γιατί τότε εκδίδετε συνταγές με συμμετοχή 0% σε περιπτώσεις που δεν έχει παρέλθει η 4ετία?
-Δεν την εκδόσαμε εμείς λέει αλλά ο γιατρός, να πάτε να παραπονεθείτε σε αυτόν.
-Γιατί αν πάω να παραπονεθώ σε αυτόν θα μου δώσει τα λεφτά μου? Ο γιατρός είχε την δυνατότητα να ελέγξει την επίσημη ηλεκτρονική καταχώρηση ή μόνο το βιβλιάριο?
-Μόνο το βιβλιάριο.
-Ε τότε λέω γιατί έχει την δυνατότητα να μπορεί να συνταγογραφεί συνταγές με συμμετοχή 0% χωρίς να έχει το επίσημο αρχείο?
-Ο γιατρός μπορεί να συνταγογραφεί ότι θέλει αλλά εμείς δεν πληρώνουμε αν δεν έχουν περάσει 4 χρόνια.
-Ο γιατρός μπορεί να συνταγοραφεί ότι θέλει για ιατρικούς λόγους δεν μπορεί όμως να συνταγοραφεί αυτό το ότι θέλει με συμμετοχή 0% και ο ασθενής να έχει την εσφαλμένη εντύπωση ότι τα ιατρικά έξοδα που θα κάνει θα του επιστραφούν γιατί αλλιώς μπορεί να μην είχε την δυνατότητα να τα κάνει.
-Δεν μπορώ να κάνω τίποτα (με μούτρα, λες και της ζητούσα να μου τα πληρώσει αυτή)
-Ποιος είναι ο προϊστάμενός σας?
-Η κυρία δίπλα μου (που άκουγε).
-Τι έχετε να πείτε για την περίπτωσή μου?
-Τίποτα, τα ίδια, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
-Που μου προτείνετε να πάω για να βρω το δίκιο μου? Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος σχετικά με το ζήτημα?
-Μπορείτε να πάτε στον ΕΟΠΥΥ να διαμαρτυρηθείτε για το σύστημα γενικά.
:wacko:
Επειδή ο παραλογισμός είχε χτυπήσει ταβάνι πήγα και στον διευθυντή στον πάνω όροφο.
 
Στον διευθυντή:
Εκεί βρήκα έναν τύπο που ήταν έτσι χωρίς μαλλιά και χτυπούσε τα πλήκτρα όπως στο αντίστοιχο βίντεο.
hqdefault.jpg
 
Του λέω την ιστορία και αρχίζει πάλι να βαράει τα πλήκτρα.
-χμ ναι λέει, αυτό που γράφει στο βιβλιάριο το 2011 θα ήταν για άλλον, τον πατέρα σας π.χ.
-όχι λεω γιατί έχει δικό του βιβλιάριο.
-Δεν πειράζει λέει μπορεί να μπερδεύτηκε και να τα έγραψε στο άλλο.
- :wacko: Καταρχάς λέω πως γίνεται να πήγε στον γιατρό και να τον δέχτηκε με βιβλιάριο άλλου, αλλά και έτσι να έγινε και να τα έγραψε ο γιατρός σε βιβλιάριο άλλου τι φταίμε εμείς αν έκανε ο γιατρός λάθος? Και σε τελική ανάλυση δεν μπορείτε να δείτε αν γράφτηκαν γυαλιά για τον πατέρα μου το 2011?
 
Ξαναβαράει τα πλήκτρα και παίρνει τηλέφωνο την κούλα να την ρωτήσει κάτι που δεν μπορούσε να κάνει. Δεν βγάζει άκρη και λέει στην Κούλα να του φέρει κάτι εκτυπωμένο. Έρχεται η κούλα, που ήταν η προηγούμενη υπάλληλος με τα μούτρα, το δίνει, με κοιτάει με μισό μάτι και φεύγει.
Αυτό έφερε:
 
 attachicon.gif3 (2).jpg
 
-αα λεει, δεν ήταν για τον πατέρα σας τελικά είχατε δίκιο, για την μητέρα σας ήταν αλλά δεν γράφτηκαν το 2011 όπως λεει το βιβλιάριο αλλά τον Φεβρουάριο του 2012.
-ε τότε λέω γιατί ο γιατρός συνταγογράφησε με συμμετοχή 0% σε κάποιον που δεν δικαιούται?
-ο γιατρός έχει το δικαίωμα να συνταγογραφήσει οτιδήποτε αλλά εμείς πληρώνουμε μόνο αν έχουν περάσει 4 χρόνια.
-ο γιατρός έχει δικαίωμα να συνταγογραφήσει οτιδήποτε σε μια συνταγή με την σφραγίδα του απλά αλλά δεν μπορεί να έχει το δικαίωμα να συνταγογραφεί συνταγές με συμμετοχή 0% σε κάποιον ασθενή που δεν γνωρίζει αν δικαιούται ή όχι και να του δημιουργεί την εσφαλμένη εντύπωση πως τα έξοδά του θα καλυφθούν.
-Μα δεν καταλάβατε, σας είπα ότι ο γιατρός έχει το δικαίωμα να συνταγογραφεί ότι θέλει.
-Το κατάλαβα αλλά σας είπα πως δεν πρέπει να μπορεί να συνταγογραφεί με συμμετοχή 0% και να δημιουργεί τέτοιου είδους προβλήματα στον ασθενή.
-Να πάτε να του το πείτε.
-Εγώ να πάω να του το πω? Εγώ είμαι προιστάμενός του ή μήπως θα καλύψει αυτός τα έξοδα αν πάω?
-Ούτε εγώ είμαι προιστάμενός του, ο ΕΟΠΥΥ είναι.
-Καλώς, και τώρα εγώ τι θα κάνω που όπως βλέπεται έχω δίκιο και έχω αδικηθεί αλλά δεν μπορώ να το βρω? Υπάρχει κάποιος αρμόδιος να το διορθώσει ή κάποια διαδικασία ένστασης?
-Όχι.
 
Μετά ξύνει την φαλάκρα του και σκέφτεται.
 
-αα, βρήκα τι φταίει. Η συνταγή όντως γράφτηκε τον 12/2011 και ο οπτικός σας έστειλε το αίτημα πληρωμής 2 μήνες μετά τον 2/2012 οπότε στα συστήματά μας φαίνεται αυτό.
-Καλά κι εγώ τι φταίω για όλα αυτα και τί μπορώ να κάνω.
-Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.
 
Ξύσιμο φαλάκρας,
-εκτός αν....
...πάτε στον γιατρό, του πείτε την ιστορία και συμφωνήσει να ξαναγράψει τα γυαλιά σε 2 μήνες και μετά πάτε και στον οπτικό και του ζητήσετε να ακυρώσει αυτή την απόδειξη και να βγάλει άλλη 2 μήνες μετά.
-Ναι λέω καλά όλα αυτά και θα τα έκανα έτσι κι αλλιώς αλλά αυτή η λύση προϋποθέτει ότι ο οπτικός δεν θα έχει πρόβλημα και θα μου κάνει την χάρη να μπει στην διαδικασία αυτή για ένα λάθος που δεν οφείλεται σε αυτόν αλλά στο κακό σύστημα της υπηρεσίας σας.
-Δεν γίνεται κάτι άλλο.
 
 
Στον γιατρό:
Του λέω την ιστορία, βλέπει το βιβλιάριο και λέει,
-ααα έκανα λάθος ένα μήνα
-όχι δεν κάνατε λάθος μόνο ένα μήνα, μου έδωσαν αυτό το χαρτί που λεει ότι τα γυαλιά τα δικαιούται τελικά μετά από 3 μήνες.
-ααα, ε θα τα έστειλε ο οπτικός στην επόμενη χρονιά επειδή θα τον συνέφερε περισσότερο. Δεν πειράζει έλα να τα ξαναγράψουμε τότε.
hqdefault.jpg
 
 
 
 
Στον οπτικό:
 
Τελικά πήγα στον οπτικό, πήρε τηλέφωνο τον λογιστή του, ταλαιπωρήθηκε και ακύρωσε την απόδειξη και όλα αυτά για ένα λάθος άλλων.
 
 
Το δυστυχές της υπόθεσης είναι πως ενώ κανένα από αυτά τα γρανάζια του δημοσίου δεν φταίει για το λάθος σύστημα, μετά από όλη αυτή την φασαρία δεν θα κουνηθεί απ την καρέκλα του να στείλει μια αναφορά στα κεντρικά για να αλλάξει το λάθος σύστημα με το bug κι έτσι αυτή την οδύσσεια μπορεί να την περάσει και κάποιος άλλος στο μέλλον. Ούτε ο γιατρός φυσικά θορυβήθηκε από την λάθος ευθύνη που πήρε συνταγογραφόντας με 0%. Το πολύ πολύ να τρέχουμε τον ασθενή μερικούς μήνες μετά και να κάνουμε το ινδιάνικο κόλπο ή και να μην πληρωθεί ο ασθενής ποτέ. Και ποιός νοιάζεται?
Τα λάθη του συστήματος στην Ελλάδα διορθώνονται με πρόχειρα μπαλώματα και πατέντες και κανείς ποτέ δεν ασχολείται με το να διορθώσει το σύστημα στο μέτρο που του αναλογεί από την θέση του.


 

 

 

να σου πω και ένα ωραίο ακόμα, που μάλλον σου διαφεύγει: τα λεφτά για τα γυαλιά, τα οποία θα αιτηθείς σε καναδυό μήνες με το καλό, και αφού έχεις ακυρώσει την απόδειξη, έχεις ξαναπάει στον οφθαλμίατρο, έχεις ξαναπάει και στον οπτικό και έχεις κόψει καινούρια απόδειξη, ξέρεις πότε θα τα πάρεις; Σε δύο χρόνια στην καλύτερη περίπτωση, πρώτα ο Μεγαλοδύναμος... Καλή δύναμη, μαν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...