Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι ολίγον άσχετος με τα τέλη κυκλοφορίας και δεν έχω ιδέα τι πρέπει να κάνω, που να πάω να πληρώσω, αν περιμένω ειδοποίηση ή κάτι αντίστοιχο. Γενικά δεν ξέρω τίποτα.

Διαβάζω από εδώ, διαβάζω από εκεί, τι taxis τι gsis, δεν τα ξέρω καθόλου...

Ξέρει κανείς να δώσει καμιά πληροφορία? Ευχαριστώ

Δημοσ.

Πάνε εδω και βάλε το ΑΦΜ σου και την πινακίδα σου.
Θα σου βγάλει τα τέλη. Τα εκτυπώνεις και είτε πας στην τράπεζα και τα πληρώνεις, είτε απο ebanking εαν διαθέτεις!

Δημοσ.

Ωραία σε ευχαριστώ πολύ!!!

Ξέρεις αν μπορώ να τα πληρώσω χωρίς να εκυπώσω κάτι? Να πάω στην τράπεζα δηλαδή και να πληρώσω απευθείας!

Το σήμα από που το παίρνω?

Δημοσ.

Σήμα πλέον δεν υπάρχει! 
Το εκτυπώνεις και καρφιτσώνεις την απόδειξη πληρωμής απο πίσω!

Αυτό είναι το "σήμα" σου!

Δημοσ.

Μόνο με την προσκόμιση της άδειας κυκλοφορίας και τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου θα μπορούν να εξοφλήσουν στις τράπεζες και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία το ετήσιο τέλος κυκλοφορίας του οχήματός τους οι φορολογούμενοι. 

http://www.capital.gr/auto/1645586/xoris-eidopoiitirio-i-pliromi-ton-telon-kukloforias

Δημοσ.

το πληρώνεις και μέσω ebanking χωρίς να πας σε τράπεζα.

Και αν βάλεις πιστωτική, μπορείς να το πληρώσεις και σε άτοκες δόσεις.

Η Πειραιώς στο easypay.gr με δική της πιστωτική κάρτα κάνει 12 άτοκες, αλλά έχουν κι οι άλλες (και η alphabank - eurobank νομίζω έχουν 9 δόσεις, για εθνική δεν ξέρω).

Στο easypay.gr δε χρειάζεται και γραφειοκρατία για να γραφτείς (γίνεται online η εγγραφή), αρκεί να έχεις πιστωτική της πειραιώς.

H eurobank έχει το αντίστοιχο livepay.gr που γράφεσαι Online κι εκεί.

Αυτά τα δύο δεν είναι ebanking, πληρωμές μπορεί να κάνεις μόνο από εκεί, χρησιμοποιώντας και οποιαδήποτε κάρτα (χάνεις τις άτοκες όμως αν δεν είναι αντίστοιχα της πειραιώς ή της eurobank οι κάρτες).

Και στα ebanking sites όλων των τραπεζών υπάρχουν οι πληρωμές τελών, και με άτοκες αν χρησιμοποιήσεις κάρτες τους.

• Like 2