Προς το περιεχόμενο

Προσοχή στις αγορές σας από το E-Shop.gr


ilias ts

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρακάτω παραθέτω το περιστατικό. Το κείμενο είναι αυτό που εστάλη και στη γραμματεία του συνηγόρου του καταναλωτή. 

Από το ηλεκτρονικό κατάστημα E-Shop, προμηθεύτηκα την παρακάτω συσκευή: TABLET INNOVATOR D711HC_PG 7'' HD DUAL CORE 1.5GHZ 8GB ANDROID 4.2 BLACK.  Αμέσως μετά την παραλαβή της διαπίστωσα πως παρουσιάζει πρόβλημα με το εικονικό πληκτρολόγιο, το οποίο εξαφανίζεται πριν προλάβει ο χρήστης να ολοκληρώσει την πληκτρολόγηση. Επίσης δεν ήταν δυνατή η λειτουργία των Browsers- προγράμματα περιήγησης ιστού. Ακόμη διαπίστωσα πως η αναφερόμενη ταχύτητα του επεξεργαστή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική και είναι μικρότερη.   Στις 11/3/2015 ενημέρωσα την εταιρία E-Shop για το πρόβλημα, με την αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος. Μετά από όχι καλή και τυπική συνεννόηση που είχα μαζί της, καθώς αναγκάστηκα να στείλω αρκετά ηλεκτρονικά μηνύματα μέχρι να έχω απαντήσεις, η συσκευή στάλθηκε για service- επιδιόρθωση.   Όταν μετά από περίπου δεκαπέντε ημέρες, την παρέλαβα, διαπίστωσα πως εξακολουθεί να παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα με αυτά, πριν την υποτιθέμενη επιδιόρθωση.  Μέχρι τώρα οι συνεννοήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γίνονταν με τον κύριο Βασιλόπουλο Ανδρέα. Ενημέρωσα λοιπόν για άλλη μια φορά και μετά από μια αντίστοιχη με την προηγούμενη ελλιπή συνεννόηση, η συσκευή στάλθηκε για δεύτερη φορά για επιδιόρθωση. Όταν για μια ακόμη φορά την παρέλαβα ξανά , μετά το πέρας περίπου δύο εβδομάδων, διαπίστωσα πως και αυτή τη φορά εξακολουθεί να εμφανίζει τα ίδια προβλήματα.

  Έστειλα και πάλι ηλεκτρονικό μήνυμα στην εταιρία. Κανείς δεν απάντησε, ούτε στο πρώτο αλλά ούτε και στα αρκετά επόμενα. Συνέχισα να στέλνω μηνύματα μέχρι που επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου ο κύριος Νταλιαπές Κωνσταντίνος. Με τη συνεννόηση που είχα μαζί του, αναγνώρισε πως πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν που χρίζει αντικατάστασης. Παρέδωσα λοιπόν για Τρίτη φορά τη συσκευή στο κατάστημα της πόλης μου για επιστροφή, έκδοση πιστωτικού στο ποσό αγοράς της συσκευής και αγορά κάποιας άλλης, συμψηφίζοντας το ποσό αυτό.

  Δέκα μέρες περίπου αργότερα, με ενημερώνουν πως η συσκευή είναι έτοιμη και λειτουργεί κανονικά και μπορώ να την παραλάβω από το κατάστημα της πόλης μου. Και όλα αυτά παρά το γεγονός της προηγούμενης συμφωνίας μας, για επιστροφή της και έκδοσης πιστωτικού στο ποσό αγοράς της, για αγορά κάποιου άλλου προϊόντος. Περιττό να αναφέρω πως η συσκευή σε καμία περίπτωση δεν επιδιορθώθηκε και συνεχίζει να παρουσιάζει τα ίδια ακριβώς προβλήματα.

   Σε επανειλημμένα ηλεκτρονικά μηνύματά μου δεν απαντά κανείς. Στα τηλεφωνήματά μου δε, και ζητώντας να μιλήσω με τον κύριο Νταλιαπέ Κωνσταντίνο, με τον οποίο άλλωστε είχε προηγηθεί η υποτιθέμενη συνεννόηση, μου απαντούν συνεχώς πως είναι απασχολημένος και θα επικοινωνήσει αυτός το γρηγορότερο μαζί μου, κάτι που φυσικά δεν συνέβη ποτέ.

 

Παρακάτω ακολουθεί η απάντηση και επιστολή προς την εταιρία, της γραμματείας του συνηγόρου του καταναλωτή:post-373018-0-66456200-1450358444_thumb.jpg

Η εταιρία ακόμη δεν έχει έρθει σε καμία επαφή μαζί μου. Κοινώς με αγνοεί παντελώς.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

καλα εκανες φιλε μου.και απο δω και περα πρεπει να κανουμε το ιδιο οχι μονο στο eshop που κατα κυριο λογο εχει αυτη την απαραδεκετη σιμπεριφορα αλλα και σε οποιος προσπαθει να μας κοροιδεψει.

ελπιζω να βγαλεις γρήγορα ακρη και οχι να παρεις κατι αλλο απο εκει η πιστωτικό αλλα τα λεφτα σου πίσω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι πως παρά την αναφορά, τίποτα δεν φαίνεται να κάνει το αυτί τους να ιδρώσει. 

Μίλα πάλι με συνηγόρο του καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε πρόκειται να παρεις απάντηση

 

ή στην καλυτερη θα σε ενημερώσουν οτι επιβλήθηκε καποιο πρόστιμο ή καποια σύσταση στην εταιρεία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν κανα 2 μηνο παρελαβα ενα ελατωματικο λαπτοπ αξιας 330 ευρω. Το πηγα πισω και μετα απο 4-5 μερες μου βγαλαν πιστωτικο. Τι διοαλο σκαλωμα φαγανε τωρα ενα ταμπλετ υποπολαπλασιας αξιας δε μπορω να καταλαβω. Δηλαδη το ρεζιλι καλυτερο ειναι?

Υπομονη φιλε μη το αφησεις, θα στο αντικαταστησουν στο τελος αλλα δεν αξιζει ολη η ταλαιπωρια που τραβηξες. Προσωπικα μετα το δικο μου συμβαν και το ευτυχες τελος του συνεχισα να ψωνιζω χωρις να ξανατυχει κατι (με βολευει η τοποθεσια του καταστηματος). Ειναι να μη την πατησεις!!!

DOA 7 ημερων να φανταστω δε ισχυσε φανταζομαι ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έχω αγοράσει πολλά πράγματα από το συγκεκριμένο κατάστημα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα .Μάλιστα τρεις (3) φορές πού είχα θέμα με κάλυψε πλήρως το after sales τους.Αναφέρω εδώ, και εδώ (αυτό χάλασε από δικό μου λάθος),καθώς και μία τρίτη φορά που είχα πάρει ένα σκληρό Caviar Black προσφορά από το stock house μάλιστα, που δεν μου το έβλεπε καθόλου ο υπολογιστής το έστειλα πίσω στο service και μου το στείλανε εντάξει, και μάλιστα ο υπάλληλος του service μου είχε περάσει και τρεις ταινίες να μου δείξει ότι πραγματικά δουλεύει.  :lol:

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγώ οφείλω να ομολογήσω ότι δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατάστημα. το έχω επιλέξει πάνω από 50 φορές. παρεμπιπτόντως στην αξιολόγηση του προϊόντως που αγόρασες γράφει το παρακάτω 
 

Από χρήστη Σ******* ΚΩΣΤΑΣ - Βαθμολογία 5 στις 03-10-2015 Μέτριο έως κακό ... Γενικά πολλα προβλήματα με το πληκτρολόγιο οταν βγαίνει στην οθόνη και πας να γράψεις χάνεται ... Ωστόσο βάζω 5 γιατι στο YouTube ειναι αρκετά πολυ καλό αν καταφέρεις βέβαια και πληκτρολογήσεις.

 

 

εάν δεν το έχεις γράψει εσύ, καλό θα ήταν να το είχες συμβουλευτεί μιας και ήταν αναρτημένο από τον μήνα Οκτώμβριο.
Κατά τ' άλλα καλό κουράγιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και γω απειρες αγορες κανενα πρόβλημα.

ενα ελλατωματικο προιον μου το εχουν αλλαξει με καινουργιο 2 φορες εως τωρα χωρις την παραμικρη αντιρηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό κουράγιο φίλε Ηλία. Να αποφεύγονται αγορές για innovator και turboX παρακαλώ

 

Καλες τιμες το eshop αλλα απο aftersales απο τα χειροτερα.Μου εχει συμβει παρομοιο προβλημα.

Που τις είδες τις καλές τιμές? Δεν τις παρακολουθείς φαίνεται από τα cc και μετά.

 

Πριν κανα 2 μηνο παρελαβα ενα ελατωματικο λαπτοπ αξιας 330 ευρω. Το πηγα πισω και μετα απο 4-5 μερες μου βγαλαν πιστωτικο. Τι διοαλο σκαλωμα φαγανε τωρα ενα ταμπλετ υποπολαπλασιας αξιας δε μπορω να καταλαβω. Δηλαδη το ρεζιλι καλυτερο ειναι?

Υπομονη φιλε μη το αφησεις, θα στο αντικαταστησουν στο τελος αλλα δεν αξιζει ολη η ταλαιπωρια που τραβηξες. Προσωπικα μετα το δικο μου συμβαν και το ευτυχες τελος του συνεχισα να ψωνιζω χωρις να ξανατυχει κατι (με βολευει η τοποθεσια του καταστηματος). Ειναι να μη την πατησεις!!!

DOA 7 ημερων να φανταστω δε ισχυσε φανταζομαι ε?

Ποια εταιρίας ήταν το λάπτοπ σου? Εδώ μιλάμε για innovator. Ας το έκαναν σε κάποιο Dell προιον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...