Προς το περιεχόμενο

Προσοχή στις αγορές σας από το E-Shop.gr


ilias ts

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο skroutz δεν μπαίνουν e-shop-plaisio για να μην πληρώνουν ποσοστά.

 

Το θέμα εξυπηρέτησης είναι γενικό στην Ελλάδα. Πολύ λίγοι δουλεύουν σωστά.

 

Προφανώς το eshop βολεύει πολύ κόσμο γιατί έχει διάφορα points.

Αντιθέτως οι υπόλοιποι που είναι στο skroutz όταν μπούνε τα μεταφορικά, δεν συμφέρουν ιδιαίτερα, αν δεν μένεις στην Αθήνα.

 

Ομοίως για την περίπτωση σερβις, θα χρειαστεί ένα σημαντικό ποσό για να στείλει κάποιος hardware στην Αθήνα και με το ρίσκο να καταστραφεί στην μεταφορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στο skroutz δεν μπαίνουν e-shop-plaisio για να μην πληρώνουν ποσοστά.

 

Το θέμα εξυπηρέτησης είναι γενικό στην Ελλάδα. Πολύ λίγοι δουλεύουν σωστά.

 

Προφανώς το eshop βολεύει πολύ κόσμο γιατί έχει διάφορα points.

Αντιθέτως οι υπόλοιποι που είναι στο skroutz όταν μπούνε τα μεταφορικά, δεν συμφέρουν ιδιαίτερα, αν δεν μένεις στην Αθήνα.

 

Ομοίως για την περίπτωση σερβις, θα χρειαστεί ένα σημαντικό ποσό για να στείλει κάποιος hardware στην Αθήνα και με το ρίσκο να καταστραφεί στην μεταφορά.

Ναι ειδικά το πλαισιο δεν έχει να δώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές οι επιχειρήσεις δεν είναι μπακάλικα. Κάθε ευρώ μετράει.

 

Θεωρούν ότι δεν έχουν ανάγκη του σκρουτζ στο eshop και το plaisio, σε αντίθεση με κάποιο μαγαζάκι αποθήκη από τα δεκάδες που αλλάζουν συνέχεια και δεν θυμάσαι καν το όνομά τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για ακόμα μια φορά το eshop ξαναχτύπησε..Είχα το pc της υπογραφής μου μέχρι που πρίν λίγο καιρό είχε ξεκινησεί κάτι περίεργα(εκανε ρρ από μόνο του,δεν άνοιγε,άνοιγε έκλεινε κα.).Πήρα νέο τροφοδοτικό θεωρώντας ότι αυτός ήταν ο φταίχτης  αλλά μετά απο δοκιμές ήταν η mobo.Την επιστρέφω στο κατάστημα στην συγγρού και μιλώντας με το σαίνι υπάλληλο που την εξέτασε (αφού τον ενημέρωσα για τα προβλήματα που αντιμετώπιζα και εφόσον του είπα οτι δεν έχει κανένα πινάκι στραβωμένο η κάτι καμμένο πάνω -είχε ελεχτεί από άλλο μηχάνημα και το έλεγξε και αυτός κ συμφώνησε μαζί μου κιολας-)την έστειλε στα κεντρικά.Και λαμβάνω ένα mail με μια φωτογραφία που μ αναφέρουν ότι ένα πινάκι είναι στραβωμένο και αυτό φταίει και ότι ο υπάλληλος που την παρέλαβε το είδε κ το επισήμανε.Στην συνέχεια της αλληλογραφίας και εφόσον τους επησήμανα ότι είναι ελεγμένη και οτι οτάν την παρέδωσα ο υπάλληλος την έλεγξε μου είπαν ότι στράβωσε το πινάκι καθώς έβγαλα τον επεξεργαστή(LOL?).Kαι τώρα περιμένω την απάντηση από τα κεντρικά για να ξέρω τι να απαντήσω στο ΙΝΚΑ  γτ 

α)Εφόσον στράβωσε αφού τον έβγαλα σύμφωνα με τα λεγομένα τους το πρόβλημα που είχα δεν σχετίζεται με αυτό

β)Μετά αυτό το φιάσκο δεν θέλω πιστωτικό θέλω επιστροφή των χρημάτων μου 

γ)Και για να κάνω και εγώ ενημέρωση για το εν λόγο "μαγαζι"

p.s έχω φτιάξει τόσα pc δικά μου κ φίλων δεν υπάρχει περίπτωση να στράβωσα κάτι

p.s 2 Αγόρασα από το "καλο" μάγαζο γτ είχα έκπτωση 25-35%

Έχω αντιμετωπίσει το ίδιο θέμα από το ίδιο κατάστημα.Στο χαρτί που σου έδωσαν ότι πήγε για service στις παρατηρήσεις εμένα έγραφε οκ pins.Μήπως το γράφει και σε σένα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές οι επιχειρήσεις δεν είναι μπακάλικα. Κάθε ευρώ μετράει.

 

Θεωρούν ότι δεν έχουν ανάγκη του σκρουτζ στο eshop και το plaisio, σε αντίθεση με κάποιο μαγαζάκι αποθήκη από τα δεκάδες που αλλάζουν συνέχεια και δεν θυμάσαι καν το όνομά τους.

Από αυτά τα μαγαζάκια υπάρχουν και είναι αξιόπιστα. Όλα αυτά τα μαγαζάκια είναι οι ηλίθιοι της υπόθεσης και στα eshop-plaisio είναι οι έξυπνοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πλαισιο αλλη απατη απο κει.Ειχα ενα σετακι πληκτρολογιο-ποντικι της λοτζιτεκ με 3 χρονια εγγυηση συν 2 πανω στην αποδειξη απ το πλαισιο(μηχανογραφημενο).

Με το που κλεινει 3 χονια κ 1 εβδομαδα το πληκτρολογιο παθαινει αστοχια λογισμικου,λεω οκ το καλο το πλαισιο με καλυπτει...περνω τηλεφωνο με συνδεουν με τα κετρικα κ αρχιζω να εξηγω τι παιζει μου λεει ο τυπος πως ειχε το νουμερο της αποδειξης κ οτι δεν με καλυπτει 2 χρονια παρα μονο 3χρονια κ αυτο απ την λοτζιτεκ...ρε φιλε του λεω τρελα πουλας αφου ειναι μηχανογραφημενο απ το καταστημα σας,οχι κυριε εμεις δεν εχουμε τπτ τετοιο εδω το βλεπω στο κομπιουτερ κτλπ κτλπ του ειπα να παει να γα$%^θει κ αυτος κ η εταιρια του κ πεταξα το πληκτρολογιο στο καπακι μολις εκλεισα το τηλεφωνο....αυτα κανουν οι κωλοεταιριες στο ελλαδισταν μεχρι να πας στο ταμειο ειναι με το χαμογελο στο στομα κ με το που σου αρπαξουν τα φραγκα ουτε σε ξερουν ουτε σε ειδαν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι κλασσικα έτσι πάει.

 

Μέχρι να σου πλασάρουν κάτι και μετά άντε γεια.

 

Γ αυτό εγώ τα τελευταία χρόνια ότι είναι από ήλεκτρονικα-τεχνολογια όλα παραγγελία από εξωτερικό και τελειωσε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από αυτά τα μαγαζάκια υπάρχουν και είναι αξιόπιστα. Όλα αυτά τα μαγαζάκια είναι οι ηλίθιοι της υπόθεσης και στα eshop-plaisio είναι οι έξυπνοι?

 

Δεν έχουν ανάγκη την διαφήμιση του σκρουτζ αυτοί και το θεωρούν περιττό κόστος για την εταιρεία τους.

 

Τα μαγαζιά του σκρουτζ τα έχεις δοκιμάσει όλα και είναι αξιόπιστα;

 

Αυτοί έχουν διαφορετικό όγκο πωλήσεων. Προφανώς και ένα κατάστημα με 10 πωλήσεις τη μέρα δεν θα έχει τον ίδιο όγκο παραπόνων με ένα κατάστημα με 100.000 πωλήσεις τη μέρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι αυτό το θέμα...δεν μπορούν να χτυπήσουν τις τιμές όπως τα μικρά μαγαζάκια αφου τα λειτουργικά

έξοδα του Πλαισίου πχ. είναι διαστημικά σε σχέση με μια αποθηκούλα που δουλεύει με τον ιδιοκτήτη και τη γυναίκα του...χωρίς πολλές φορές καν φυσικό κατάστημα.

Οπότε λογικά οταν θα πουλήσει ενα λαπτοπ ή οτιδήποτε...πρέπει κάπως να βγεί ενα μέρος των μισθων,ενοικίων,ρευματος,εφοριας,ασφάλισης κλπ. κλπ. κλπ. συν το κέρδος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι αυτό το θέμα...δεν μπορούν να χτυπήσουν τις τιμές όπως τα μικρά μαγαζάκια αφου τα λειτουργικά

έξοδα του Πλαισίου πχ. είναι διαστημικά σε σχέση με μια αποθηκούλα που δουλεύει με τον ιδιοκτήτη και τη γυναίκα του...χωρίς πολλές φορές καν φυσικό κατάστημα.

Οπότε λογικά οταν θα πουλήσει ενα λαπτοπ ή οτιδήποτε...πρέπει κάπως να βγεί ενα μέρος των μισθων,ενοικίων,ρευματος,εφοριας,ασφάλισης κλπ. κλπ. κλπ. συν το κέρδος!

είνια και κάτι ακόμη. τα μεγάλα καταστήματα θεωρούν πως δεν χρειάζονται διαφήμιση στο σκρουτζ αφού ο άλλος έτσι και αλλιώς εάν θέλει να αγοράσει κάτι, θα ψάξει και εκεί. άσε που πολλοί ούτε καν κάνουν έρευνα αγοράς πριν αγοράσουν κάτι. βλέπουν εάν τους αρέσει, ρωτάνε και κανά φίλο που μπορεί να ασχολείται και αυτά. ένα μεγάλο μέρος του τζίρου των πολυκαταστημάτων είναι από καταναλωτές που δεν έχουν χρήματα να αγοράσουν κάτι με μετρητά αλλά θέλουν δόσεις. εκεί τα σκρουτζομάγαζα δεν μπορούν να ανταγωνιστούν. τώρα για τα κέρδη που λες, εάν δεν κάνω λάθος το καθεστώς φορολογίας των μικρών εταιρειών είναι διαφορετικό από αυτό των κολοσσών. με τους μικρούς να πληρώνουν παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά...επειδή με αυτά π ακούω έχω ψιλοφρικαρει .... εχτες εκανα μία παραγγελία από το quickshop.gr για κάτι κομμάτια υπολογιστή (mobo ssd cpu ram ) ποια είναι ή γνώμη σας για το συγκεκριμένο"καταστήμα" ?? Έχει αντιμετωπίσει κανείς καποιο πρόβλημα ? Επίσης σκέφτομαι να αγοράσω από eshop ένα case και τροφοδοτικό λέτε να υπάρξει πρόβλημα (νομίζω το eshop point που είναι πιο κοντά μ είναι αυτό στον πειραια )

Να αναφέρω είναι ή πρώτη που κάνω τέτοια παραγκελεια από διαδίκτυο. Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά...επειδή με αυτά π ακούω έχω ψιλοφρικαρει .... εχτες εκανα μία παραγγελία από το quickshop.gr για κάτι κομμάτια υπολογιστή (mobo ssd cpu ram ) ποια είναι ή γνώμη σας για το συγκεκριμένο"καταστήμα" ?? Έχει αντιμετωπίσει κανείς καποιο πρόβλημα ? Επίσης σκέφτομαι να αγοράσω από eshop ένα case και τροφοδοτικό λέτε να υπάρξει πρόβλημα (νομίζω το eshop point που είναι πιο κοντά μ είναι αυτό στον πειραια )

Να αναφέρω είναι ή πρώτη που κάνω τέτοια παραγκελεια από διαδίκτυο. Ευχαριστώ

Γενικα απ οπου κ αν ψωνιζεις απο ελλαδα να κανεις τον σταυρο σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης σκέφτομαι να αγοράσω από eshop

 

Από eshop φυσιολογικά δεν θα έχεις πρόβλημα. Έχω κάνει άπειρες παραγγελίες και -να φτύσω τον κόρφο μου- χωρίς προβλήματα.

Κάποτε μάλιστα επέστρεψα ένα κουτί phanteks enthoo pro που το είχα ανοίξει και μου το αντικατέστησαν με το windowed χωρίς καμμία επιβάρυνση (εκτός της διαφοράς τιμής φυσικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι παλιοσειραδες hardwarades δεν πατανε e shop/plaisia ουτε για πλακα.

για αυτο και δεν ειναι στο scrutz τα εν λογω καταστηματα =λογω μαυρου που εχουν φαει

Αδελφε στο skroutz λογικα πληρωνουν τα καταστηματα για να εμφανιζουν τα προιοντα τους κι επειδη το eshop-plaisio ειναι πιθανον τα πιο διαδεδομενα-γνωστα, ειχαν χεστει να πληρωσουν το σκρουτζ για να δει ο κοσμος οτι υπαρχουν...

 

Το eshop παλια το θυμαμαι παντως στο σκρουτζ ενω το πλαισιο δεν ειμαι σιγουρος..

 

ΥΓ.   Εδω και μια 10ετια εχω κανει πανω απο 500 παραγγελιες απο eshop, απο καλωδιο σατα μεχρι aircontition και μονο μια φορα ειχα θεμα με ενα ποντικι innovator σε σετ με πληκτρολογιο πριν 6-7 χρονια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν για ακόμα μια φορά το eshop ξαναχτύπησε..Είχα το pc της υπογραφής μου μέχρι που πρίν λίγο καιρό είχε ξεκινησεί κάτι περίεργα(εκανε ρρ από μόνο του,δεν άνοιγε,άνοιγε έκλεινε κα.).Πήρα νέο τροφοδοτικό θεωρώντας ότι αυτός ήταν ο φταίχτης  αλλά μετά απο δοκιμές ήταν η mobo.Την επιστρέφω στο κατάστημα στην συγγρού και μιλώντας με το σαίνι υπάλληλο που την εξέτασε (αφού τον ενημέρωσα για τα προβλήματα που αντιμετώπιζα και εφόσον του είπα οτι δεν έχει κανένα πινάκι στραβωμένο η κάτι καμμένο πάνω -είχε ελεχτεί από άλλο μηχάνημα και το έλεγξε και αυτός κ συμφώνησε μαζί μου κιολας-)την έστειλε στα κεντρικά.Και λαμβάνω ένα mail με μια φωτογραφία που μ αναφέρουν ότι ένα πινάκι είναι στραβωμένο και αυτό φταίει και ότι ο υπάλληλος που την παρέλαβε το είδε κ το επισήμανε.Στην συνέχεια της αλληλογραφίας και εφόσον τους επησήμανα ότι είναι ελεγμένη και οτι οτάν την παρέδωσα ο υπάλληλος την έλεγξε μου είπαν ότι στράβωσε το πινάκι καθώς έβγαλα τον επεξεργαστή(LOL?).Kαι τώρα περιμένω την απάντηση από τα κεντρικά για να ξέρω τι να απαντήσω στο ΙΝΚΑ  γτ 

α)Εφόσον στράβωσε αφού τον έβγαλα σύμφωνα με τα λεγομένα τους το πρόβλημα που είχα δεν σχετίζεται με αυτό

β)Μετά αυτό το φιάσκο δεν θέλω πιστωτικό θέλω επιστροφή των χρημάτων μου 

γ)Και για να κάνω και εγώ ενημέρωση για το εν λόγο "μαγαζι"

p.s έχω φτιάξει τόσα pc δικά μου κ φίλων δεν υπάρχει περίπτωση να στράβωσα κάτι

p.s 2 Αγόρασα από το "καλο" μάγαζο γτ είχα έκπτωση 25-35%

Κράτησες μια φωτογραφία πριν τη παραδόσεις τη μητρική στο κατάστημα; Εγώ όσες φορές έχω στείλει κρατάω μια για να είμαι σίγουρος και μάλιστα τη βγάζω μπροστά στον άνθρωπο που το παραδίδω. Ποτέ δε μου έχουν κάνει τέτοιο πράγμα ή μου το έχουν κάνει και αναλάβανε την ευθήνη γιατί είχα στοιχεία. Στραβώνουν δε στραβώνουν που με βλέπουν να τραβάω τη φωτογραφία δε με νοιάζει σε έναν μάλιστα που με ρώτησε κιόλας του το είπα εν ψυχρώ. Δε σας εμπιστεύομαι ότι θα επιστραφεί όπως σας την έδωσα και για αποφυγή παρξηγήσεων καλύπτω τη θέση μου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...