Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Συνδικαιουχοι σε τραπεζικο λογαριασμο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Locke_John είπε

Ευχαριστώ για την αναλυτική πρόταση. Ίσως το δοκιμάσω σήμερα.

2 ακόμα πληροφορίες, για την ακρίβεια της υπόθεσης:

Σε δικό μου λογαριασμό, ήθελα να προσθέσω συγγενή μου μεγαλύτερης ηλικίας. Προσπάθησα να το κάνω σε κατάστημα επαρχίας, η υπάλληλος μου είπε ότι δεν γίνεται με κάποιον τρόπο, καθώς την "διαχείριση" του λογαριασμού μου την έχει μόνο το κατάστημα όπου έχει ανοιχθεί ο λογαριασμός μου (Αθήνα).

 

Γίνεται. Εννοείται πως γίνεται. Τελείως τεχνικά μπορεί να χρειαστεί να στείλουν τα χαρτιά για το τεχνικό κομμάτι στο κατάστημα που άνοιξες το λογαριασμό, αλλά εννοείται πως αυτό δεν σε ενδιαφέρει (εννοώ το τεχνικό κομμάτι της εσωτερικής τους διαδικασίας). Κάποτε ίσχυαν αυτά, προ ετών για μεταβολές μόνο από το κατάστημα ανοίγματος. Στο κάτω κάτω αν επιθυμούν οποιαδήποτε συνεννόηση, ας την κάνουν με την ησυχία τους με το κατάστημα Αθηνών και να σου πούνε πότε να περάσεις να κάνεις τη δουλειά σου.

Μυστικό η ηρεμία, ο μη εκνευρισμός και το ότι εφόσον δεν εξυπηρετηθείς με κανέναν τρόπο, επιθυμείς τηλέφωνα, email και στοιχεία επικοινωνίας για τον διαμεσολαβητή της τράπεζας (είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν), για το τμήμα παραπόνων της τράπεζας (επίσης είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν) και τα στοιχεία του προϊσταμένου/διευθυντή στο κατάστημα εκεί για να κάνεις επώνυμα και συγκεκριμένα την καταγγελία/παράπονο. Θα εξυπηρετηθείς 100%.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 142
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

αν η κόρη έχει δικό της λογαριασμό μπορεί να μεταφέρει τα χρήματα στον δικό της λογαριασμό χωρίς την συγκαταθεση του γιου και να μπει η ίδια συνδικαιούχος στον άλλο λογαριασμό.    Τι έγινε, έφερε ο

Πραγματικα δεν καταλαβαινω για ποιο λογο μπερδευονται ορισμενοι τοσο πολυ με την ενοια του συνδικαιουχου σε τραπεζικο λογαριασμο ενω ειναι τοσο μα τοσο απλο και σαφες.

γενικά μη εμπιστεύεστε τι λένε. Είναι πολλά τα παραδείγματα (κι εδώ μέσα έχουν γράψει) όπου λένε μπούρδες για να σε κάνουν να πληρώσεις. Ψάξτο αν σε ενδιαφέρει

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, panostza είπε

Γίνεται. Εννοείται πως γίνεται. Τελείως τεχνικά μπορεί να χρειαστεί να στείλουν τα χαρτιά για το τεχνικό κομμάτι στο κατάστημα που άνοιξες το λογαριασμό, αλλά εννοείται πως αυτό δεν σε ενδιαφέρει (εννοώ το τεχνικό κομμάτι της εσωτερικής τους διαδικασίας). Κάποτε ίσχυαν αυτά, προ ετών για μεταβολές μόνο από το κατάστημα ανοίγματος. Στο κάτω κάτω αν επιθυμούν οποιαδήποτε συνεννόηση, ας την κάνουν με την ησυχία τους με το κατάστημα Αθηνών και να σου πούνε πότε να περάσεις να κάνεις τη δουλειά σου.

Μυστικό η ηρεμία, ο μη εκνευρισμός και το ότι εφόσον δεν εξυπηρετηθείς με κανέναν τρόπο, επιθυμείς τηλέφωνα, email και στοιχεία επικοινωνίας για τον διαμεσολαβητή της τράπεζας (είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν), για το τμήμα παραπόνων της τράπεζας (επίσης είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν) και τα στοιχεία του προϊσταμένου/διευθυντή στο κατάστημα εκεί για να κάνεις επώνυμα και συγκεκριμένα την καταγγελία/παράπονο. Θα εξυπηρετηθείς 100%.

updates υπόθεσης:

μετά την όντως μεγάλη αναμονή στο 2104848484, μου επιβεβαίωσαν ότι γίνεται κάτι τέτοιο που ζητάω. Μου είπαν, ότι αν δε γίνεται στο επαρχιακό κατάστημα που το προσπαθώ, τότε ίσως ν πρέπει ν απευθυνθώ στο κατάστημα όπου έχω ανοίξει τον λογαριασμό στην Αθήνα. Προφανώς κ δεν με εξυπηρετεί κάτι τέτοιο, δεν ξέρω καθόλου ποιά καθημερινή ημέρα το επόμενο διάστημα και θα έχω άδεια και θα μπορεί ν είναι ο συγγενής μου στην Αθήνα.

επικοινωνόντας ωστόσο πάλι με το εδώ κατάστημα, μ είπαν ότι γίνεται μόνο με άνοιγμα νέου λογαριασμού στο όνομα των 2 μας, με την συνδρομή των 2ευρω΄τον μηνα την οποία όμως μετά από 2-3 μήνες μπορούμε να την καταργήσουμε γυρνώντας τον λογαριασμό σε απλό... (κ ότι στο 2104848.. ίσως δεν κατάλαβαν καλά, ότι δεν πρόκειται για συνταξιούχο που  θέλει να προσθέσει κάποιον νεώτερο  αλλά για "αντίστροφη" διαδικασία).
 

Επεξ/σία από Locke_John
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, panostza είπε

 

EDIT: Παρεπιπτόντως το τηλέφωνο είναι 2104848484 και όχι 21048484848 όπως γράφτηκε εκ παραδρομής. Τζάμπα θα περιμένεις την ατελείωτη αναμονή. Αν με ακούσεις θα τη γλιτώσεις και θα έχεις και μια "ηθική ικανοποίηση" ότι "κέρδισες". ;)

Βασικά το τηλέφωνο είναι όντως 2104848484, παλιά η ΕΤΕ το διαφήμιζε ως 21048484848 (4 48άρια), έτσι ειναι και με το 181818, 5 ψήφιο είναι ουσιαστικά, ασχέτως που το δίνουν ως 6ψήφιο

image.png.b7aab31ea36b61c5aa2b5932c695ed94.png

Βασικά αδιάφορο, καθώς όταν πάρεις 11 ψηφία, το 11ο είναι "τζούφιο" :) 

 

2 λεπτά πριν, Locke_John είπε

updates υπόθεσης:

μετά την όντως μεγάλη αναμονή στο 2104848484, μου επιβεβαίωσαν ότι γίνεται κάτι τέτοιο που ζητάω. Μου είπαν, ότι αν δε γίνεται στο επαρχιακό κατάστημα που το προσπαθώ, τότε ίσως ν πρέπει ν απευθυνθώ στο κατάστημα όπου έχω ανοίξει τον λογαριασμό στην Αθήνα. Προφανώς κ δεν με εξυπηρετεί κάτι τέτοιο, δεν ξέρω καθόλου ποιά καθημερινή ημέρα το επόμενο διάστημα και θα έχω άδεια και θα μπορεί ν είναι ο συγγενής μου στην Αθήνα.

 

Αυτό είναι λίγο πονεμένη ιστορία

Όταν έβαλα συνδικαιούχο τη γυναίκα μου στο λογαριασμό μου, πήγαμε σε τοπικό κατάστημα ΕΤΕ 

Μας ρωτάνε 

"Εδώ ανοίχθηκε ο λογαριασμός ;"

"Όχι"

"Α, ξέρετε, πρέπει να πάτε στο κατάστημα που ανοίχθηκε"

Η επόμενη ερώτηση που έκανα, ήταν:

"Ρε παιδιά, και αν εγώ έμενα τότε Αλεξανδρούπολη και τώρα μένω Πειραιά, θα με στέλνατε Αλεξανδρούπολη ;"

Η απάντηση ήταν όχι, θα γινόταν υπηρεσιακά μεταξύ των καταστημάτων

Οπότε πολύ ήρεμα όπως σου πρότεινε και ο @panostza, αν επιμείνουν, να σου δώσουν ζήτα γραπτώς ότι δεν δέχονται να το κάνουν επειδή το κατάστημα δεν είναι αυτό που ανοίχθηκε ο λογαριασμός 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Βασικά το τηλέφωνο είναι όντως 2104848484, παλιά η ΕΤΕ το διαφήμιζε ως 21048484848 (4 48άρια), έτσι ειναι και με το 181818, 5 ψήφιο είναι ουσιαστικά, ασχέτως που το δίνουν ως 6ψήφιο

image.png.b7aab31ea36b61c5aa2b5932c695ed94.png

Βασικά αδιάφορο, καθώς όταν πάρεις 11 ψηφία, το 11ο είναι "τζούφιο" :) 

 

Αυτό είναι λίγο πονεμένη ιστορία

Όταν έβαλα συνδικαιούχο τη γυναίκα μου στο λογαριασμό μου, πήγαμε σε τοπικό κατάστημα ΕΤΕ 

Μας ρωτάνε 

"Εδώ ανοίχθηκε ο λογαριασμός ;"

"Όχι"

"Α, ξέρετε, πρέπει να πάτε στο κατάστημα που ανοίχθηκε"

Η επόμενη ερώτηση που έκανα, ήταν:

"Ρε παιδιά, και αν εγώ έμενα τότε Αλεξανδρούπολη και τώρα μένω Πειραιά, θα με στέλνατε Αλεξανδρούπολη ;"

Η απάντηση ήταν όχι, θα γινόταν υπηρεσιακά μεταξύ των καταστημάτων

Οπότε πολύ ήρεμα όπως σου πρότεινε και ο @panostza, αν επιμείνουν, να σου δώσουν ζήτα γραπτώς ότι δεν δέχονται να το κάνουν επειδή το κατάστημα δεν είναι αυτό που ανοίχθηκε ο λογαριασμός 

 

αν τελικά ξαναπάω σήμερα, θα το ζητήσω κ αν αρνηθούν, θα ζητήσω να μου το δώσουν εγγράφως ότι δεν το κάνουν λόγω διαφορετικού καταστήματος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Locke_John είπε

αν τελικά ξαναπάω σήμερα, θα το ζητήσω κ αν αρνηθούν, θα ζητήσω να μου το δώσουν εγγράφως ότι δεν το κάνουν λόγω διαφορετικού καταστήματος.

Να ζητήσεις να αποτυπώνεται εγγράφως και το κατάστημα που έχει ανοιχτεί ο λογαριασμός, ούτως ώστε να φαίνεται ότι π.χ. το κατάστημα της Καλαμάτας απαιτεί να μεταβείς στο κατάστημα της Κατερίνης 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, Locke_John είπε

αν τελικά ξαναπάω σήμερα, θα το ζητήσω κ αν αρνηθούν, θα ζητήσω να μου το δώσουν εγγράφως ότι δεν το κάνουν λόγω διαφορετικού καταστήματος.

Μην τρελένεστε με τα γραπτά και τα "δικηγορίστικα". Η τράπεζα και ο υπάλληλος δεν δίνουν και δεν προβλέπεται να δώσουν γραπτά ότι θέλει ένας πελάτης. Ουσιαστικά κάνε αυτό που σου λέω, το "γραπτώς" θα το πάρεις απάντηση εφόσον κάνεις το παράπονο είτε τηλεφωνικά είτε με email είτε με κάποιον άλλο τρόπο στο διαμεσολαβητή και την υπηρεσία παραπόνων της τράπεζας. Ωστόσο δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουν να φτάσει εκεί η κατάσταση.

Στη θέση σου καθώς 2 φορές σου είπαν ψέμματα (το αν βάζεις εσύ το συνταξιούχο στο λογαριασμό ή αυτός εσένα καμία σχέση δεν έχει) θα πήγαινα και θα έλεγα ψύχραιμα αυτά που σου είπα στο πρώτο μήνυμα. Άσε το τηλέφωνο διότι απλά παίζετε το σπασμένο τηλέφωνο. Και στο τέλος κάνε μου τη χάρη και πες του αυτό με το ότι θα το έκανες για καλή συνεργασία αλλά σε εκνεύρισαν τα ψέμματα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panostza είπε

Μην τρελένεστε με τα γραπτά και τα "δικηγορίστικα". Η τράπεζα και ο υπάλληλος δεν δίνουν και δεν προβλέπεται να δώσουν γραπτά ότι θέλει ένας πελάτης. Ουσιαστικά κάνε αυτό που σου λέω, το "γραπτώς" θα το πάρεις απάντηση εφόσον κάνεις το παράπονο είτε τηλεφωνικά είτε με email είτε με κάποιον άλλο τρόπο στο διαμεσολαβητή και την υπηρεσία παραπόνων της τράπεζας. Ωστόσο δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσουν να φτάσει εκεί η κατάσταση.

Στη θέση σου καθώς 2 φορές σου είπαν ψέμματα (το αν βάζεις εσύ το συνταξιούχο στο λογαριασμό ή αυτός εσένα καμία σχέση δεν έχει) θα πήγαινα και θα έλεγα ψύχραιμα αυτά που σου είπα στο πρώτο μήνυμα. Άσε το τηλέφωνο διότι απλά παίζετε το σπασμένο τηλέφωνο. Και στο τέλος κάνε μου τη χάρη και πες του αυτό με το ότι θα το έκανες για καλή συνεργασία αλλά σε εκνεύρισαν τα ψέμματα.

τέλος καλό, όλα καλά.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και την προσπάθεια βοήθειας, αν δεν έβλεπα την συμμετοχή, πιθανόν να μην έκανα σήμερα τον κόπο να ξανασχοληθώ.

μερικά updates, προς γνώση των επόμενων:

-σε τηλέφωνό  μου στο 484848..,μετά από αναμονή 40' περίπου, μίλησα με 1 υπάλληλο, ευγενική, η οποία απλά περιγράφοντάς της το θέμα, με διαβεβάιωσε ότι γίνεται αυτό που ζητάω. χωρίς καν να της δώσω στοιχεία μου. Ωστόσο μ ζήτησε να αναμένω λιγο ώστε ν ρωτήσει και κάποιον ακόμα για 2η επιβεβάιωση. όσο ανέμενα, κ αφού μου ξαναμίλησε η ίδια, δεν με ακουγε (θέμα του handsfree μου) οπότε με ειδοποίησε ότι αναγκαστικά θα διακόψει την κλήση. ΥΓ. θα μπορούσε πριν το κλείσει, να πεί απλά "ρώτησα κ όντως επιβεβαίωσα αυτό που συζητούσαμε, γίνεται" (γνώμη μου απλά, πάμε παρακάτω). Αν κ δεν πίστευα ότι έχω ελπίδες, ξανακάλεσα κ σε πολύ λίγο χρόνο, (1-2΄) έβγαλα γραμμή κ μάλιστα μίλησα με την ίδια υπάλληλο (μου έκανε μεγάλη εντύπωση). Είχα συγκρατήσει το όνομα, το οποία βέβαια κ της ζήτησα, αν κ δε το σημείωσα κάπου κ ούτε είχα σκοπό να το χρησιμοποιήσω (κ η ίδια μου είπε βέβαια κάτι του στυλ "εντάξει κ εγώ δεν έχω καμια ειδική αρμοδιότητα ή κάτι τέτοιο...)

-κάλεσα λοιπόν το τοπικό κατάστημα (κ μίλησα με την πιο εξυπηρετική υπάλληλο εκεί μέσα, ας την πούμε Α, εξήγησα τα παραπάνω, έκλεισα ραντεβού μαζί της, για τις 12.00 σήμερα). Πολύ ευγενική η Α, μου είπε ότι όσα μ ανέφερε η συνάδελφός της χθες για τον "συνδρομητικό λογαριασμό των 2ευρώ μηνιάιως", ισχύουν απλά μπορώ αν θέλω μετά από 3 μήνες να τον γυρίσω σε απλό λογαριασμό διακόπτοντας την συνδρομή. Είπα οκ.

-μετάβαση στο κατάστημα κ απευθείας στο γραφείο της Α. Ξανασυζητάω μαζί της, πολύ ευγενικά της επαναλαμβάνω ότι αν χθες μου ειχε πει η αλλη αυτό με το "σε 3 μηνες στοπ" ίσως και να το είχα κάνει. Της αναφέρω επίσης την παραπάνω πρότασή σας,  "αν είχα δλδ ανοίξει τον λογαριασμό Αλεξανδρούπολη, θα με στέλνατε εκεί; ", καταλαβαίνει αμέσως το οξύμωρο υπόθεσης.

Μου εξηγεί, ότι αυτό που μ είπαν στο τηλεφωνικό κέντρο δεν ισχύει κ "απορεί γτ οι του τηλ.κέντρου λενε έτσι στους πελάτες". δεν το σχολιάζω, απλά της λέω "τί να σας πω, έχω πάντως κ το όνομα της υπαλλήλου που μου το επιβεβαίωσε (δεν το είχα ουσιαστικά σημειωμένο)". 

Της λέω, εντάξει απ την στιγμή που σας λέω ότι κ να ανοίξω νεο λογαριασμό με συνδρομή, σε 3 μηνες θα την διακόψω, δεν είναι τζάμπα ταλαιπωρία όλο αυτό; Καταλαβαίνει, συμφωνεί κ μου απαντά "εντάξει, αφού έγινε αυτό το μπέρδεμα και για να μην σας κουράζουμε, οκ θα προχωρήσω την διαδικασία κ θα στείλουμε εμείς το γράμμα με τα χαρτιά στην πόλη όπου είχατε ανοίξει τον λογαριασμό".

Προχωράει την διαδικασία, υπογράφουμε, τέλος.

Ήταν πολύ εξυπηρετική και συνεννοήσιμη (διευθυντική θέση καταστήματος). Ήταν στο δικό της γραφείο κ επίσης υπεύθυνη ν ' απαντά το τηλέφωνο της τράπεζας όταν καλεί κάποιος (γι' αυτό κ το πρωί μίλησα κ τις 2 φορές μαζί της, όπως συνέβη κ μπροστά μου με κλήσεις από άλλους πελάτες), όπως κ να ελέγχει την αυτόματη πόρτα τράπεζας και την ροή πελατών ν είναι έως 3 πάντα εντός του καταστήματος. Της το ανέφερα ότι μάλλον όχι τυχαία έχει αναλάβει τόσα πόστα. Η χθεσινή υπάλληλος, με είδε, αλλά εντάξει, δεν είπε κάτι (καλύτερα κιόλας, θα με εκνεύριζε ότι και να'λεγε).

Είπα μερικά ευχαριστώ μαζεμένα στην Α και ότι είναι η πιο εξυπηρετική ιδιωτική υπάλληλος που έχω συναναστραφεί (ισχύει) (έμαθα εκ των υστέρων ότι πιθανόν η Α να μην έχει καν κάποιο πτυχίο αλλά ν έχει προσληφθεί λόγω "κοινωνικών, οικογενειακών" κριτηρίων. Ο ορισμός του ότι "τα πτυχία και το μυαλό /κοινωνική μόρφωση, δεν πάνε πάντα μαζί"). Η Α λειτουργούσε σαν να ήταν η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης κ να ήθελε τα πάντα να λειτουργούν ρολόι και οι πελάτες να είναι ευχαριστημένοι όλοι. Οι άλλοι υπάλληλοι ήταν κάτι μεταξύ sleep mode και ματιασμένοι.

Αυτά, ελπίζω να φανεί μελλοντικά χρήσιμη η παραπάνω ιστορία.

Επεξ/σία από Locke_John
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαίρομαι που έβγαλες λοιπόν άκρη και έκανες τη δουλειά σου. Το είπα και πιο πάνω, τους πιέζουν να πουλάνε όλα αυτά για τις προμήθειες που παίρνει η τράπεζα, αλλά λογικά εφόσον επιδείξεις ψυχραιμία και μιλήσεις ήρεμα, θα κάνεις τη δουλειά σου. Σιγά μην το αφήσει να γίνει θέμα και να εκτεθεί (αφού επί της ουσίας είχες δίκιο). Ο κίνδυνος σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να κάνεις φασαρία για τη φασαρία και αντί να γίνει η δουλειά σου να ασχολείστε με το ποιος είπε τι και πως.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.