Προς το περιεχόμενο

ΟΤΕ --> ένας ολοκληρωμένος κόσμος ΜΗ επικοινωνίας!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα!

Εδώ και κάποιους μήνες αντιμετωπίζω ένα σοβαρό θέμα και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας!την προσοχή σας λοιπόν! :)

Μετακόμισα στο μαγευτικό και πυκνοδομημένο Ίλιον τον Ιούνιο του 2015. Έκανα αίτηση στον ΟΤΕ τον Οκτώβρη για καινούρια σύνδεση -αφού πάλεψα 4 μήνες με τη wind για μεταφορά γραμμής, πράγμα που δεν απέδωσε. Σας περιγράφω, λοιπόν, συνοπτικά τί έγινε με τον ΟΤΕ :

Τον Οκτώβρη κάνω αίτηση για καινούρια γραμμή. Μετά από μια βδομάδα ήρθε σπίτι μου ο τεχνικός και έκανε τη σύνδεση. Ωστόσο, μου πρότεινε λόγω θορύβου της γραμμής να δηλώσει βλάβη, για να το διορθώσουν, ισχυριζόμενος ότι όλο αυτό θα πάρει μια βδομάδα επιπλέον το πολύ. Αυτή η βδομάδα λοιπόν έχει γίνει 2 μήνες.

Ρώτησα στο κατάστημα που έκανα την αιτηση και με παρέμπεψαν στον εξωτερικό συνεργάτη (?) του ΟΤΕ, που ασχολείται με τη βλάβη. Μια δε σήκωναν τα τηλέφωνα, μια θα μιλούσαν με τον τεχνικό και θα με ειδοποιούσαν και μια που είπαν έχει βλάβη και θα το προωθήσουν. Ακόμα όπως καταλαβαίνετε το προωθούν... και είναι Ιανουάριος του 2016!

Να σας επισημάνω ότι 2 τουλάχιστον άτομα που ρώτησα και εργάζονται στον ΟΤΕ(φίλοι γνωστών) μου είπαν ο πρώτος ότι η αίτησή μου αγνοείται και ο δεύτερος ότι ακυρώθηκε. Εδώ αίτηση, εκεί αίτηση, που είναι η αίτηση?

Ο ταλαίπωρος ξαναπήγα στο κατάστημα του ΟΤΕ πριν μια εβδομάδα. Ζήτησα από έναν υπαλληλό, να με ενημερώσει για την αίτησή μου. Με έκπληξη και απορία με ρώτησε : << Ακόμα βλάβη έχει?>> και μου ξαναέδωσαν τα στοιχεία επικοινωνίας του εξωτερικού συνεργάτη(βλέπε άνωθεν).

Τι μου προτείνετε να κάνω?

Γνωρίζεται κάτι σχετικό που θα με βοηθούσε?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρθε ο τεχνικος να σου κανει εγκατασταση της γραμμης και σου παρεδωσε μια γραμμη με βλαβη και σου ειπε οτι θα πρεπει να δωσεις βλαβη για να διαρθωθει αργοτερα;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

οπως το λεει σαν να τον ενεργοποιησαν κανονικα αλλα η γραμμη να μην επαιζε σωστα πχ καλο sync και για να μην το φτιαξει εκεινη την στιγμη του ειπε δωστο βλαβη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως το λεει σαν να τον ενεργοποιησαν κανονικα αλλα η γραμμη να μην επαιζε σωστα πχ καλο sync και για να μην το φτιαξει εκεινη την στιγμη του ειπε δωστο βλαβη .

 

Ηρθε ο τεχνικος να σου κανει εγκατασταση της γραμμης και σου παρεδωσε μια γραμμη με βλαβη και σου ειπε οτι θα πρεπει να δωσεις βλαβη για να διαρθωθει αργοτερα;

 

Ο pοulinos, το πέτυχε ακριβώς. Ο τεχνικός ακούγοντας το θόρυθο της γραμμής όταν έκανε τη δοκιμή, ξανααποσύνδεσε το τηλέφωνο και δήλωσε ο ίδιος επιτόπου τη βλάβη (καλωδιακή στο καφάο).

Εαν δεν εχεις τιποτα απο τα δυο τοτε πως υπογραψες στο tablet; Σου εδωσε tablet να βαλεις υπογραφη;

 

Εγώ υπέγραψα γιατί αυτός <<έκανε>> το κομμάτι του. Η σύνδεση έγινε, όπως και στο καπάκι η αποσύνδεση και δήλωση βλαβης από τον ίδιο, με σκοπό να μη μου βγάλει πρόβλημα αργότερα και καθυστερήσω μέχρι να έρθουν με ραντεβου, να ψάξουν τη βλάβη κ.ο.κ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

το να σε αποσυνδεσει δεν ξερω για ποιο λογο το εκανε.θα μπορουσε να σου αφηνε την υπηρεσια οπως ηταν αν δεν ηθελε ή δεν μπορουσε να το φτιαξει αυτος.


απλα με παραξενευει που δεν εγινε και μεταφορα απο wind ....


σαν να μην εχουν spare ζευγαρια ή ολα τα spare να εχουν προβλημα και πηγε καλωδιακη για να λεει εξωτερικο συνεργατη μια και οι καλωδιακες φτιαχνονται απο εξωτερικους συνεργατες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να σε αποσυνδεσει δεν ξερω για ποιο λογο το εκανε.θα μπορουσε να σου αφηνε την υπηρεσια οπως ηταν αν δεν ηθελε ή δεν μπορουσε να το φτιαξει αυτος.

απλα με παραξενευει που δεν εγινε και μεταφορα απο wind ....

σαν να μην εχουν spare ζευγαρια ή ολα τα spare να εχουν προβλημα και πηγε καλωδιακη για να λεει εξωτερικο συνεργατη μια και οι καλωδιακες φτιαχνονται απο εξωτερικους συνεργατες.

Έπρεπε να του πω να με αφήσει συνδεδεμένο, άλλα δυστυχώς θεώρησα ότι το << σε μια βδομάδα το πολύ θα ειναι εντάξει>>  θα ισχυσει. Αν κατάλαβα καλά, αυτό ειναι το θέμα, δηλαδή το ζευγάρι που μου έβαλε καθώς και τα υπόλοιπα spare είναι χαλασμένα, οπότε φαντάζομαι ότι και ο συνεργάτης θα είπε : καλά τωρα για μια γραμμή θα κατσουμε να ασχοληθουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

η αφασια ειναι οτι εχω ακουσει απο οτετζη τον ιδιο να λεει οτι πρεπει να δωθει καλωδιακη και να μην το δινουν ή δεν ξερω τι.και δεν μιλαμε για πελατη παροχου αλλα για δικο τους πελατη.δεν ξερω δυστυχως τι παιζει με τους εργολαβους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η αφασια ειναι οτι εχω ακουσει απο οτετζη τον ιδιο να λεει οτι πρεπει να δωθει καλωδιακη και να μην το δινουν ή δεν ξερω τι.και δεν μιλαμε για πελατη παροχου αλλα για δικο τους πελατη.δεν ξερω δυστυχως τι παιζει με τους εργολαβους

Κοινώς, άμα αυτός δε γουστάρει να φτιάξει τη γραμμή εγώ δε θα βάλω ποτέ τηλέφωνο? Μπορώ να κάνω καταγγελία κάπου ή κάτι τελος πάντων? Μου πρότειναν σα λύση να πάω σε όλες τις εταιρίες και να κάνω αίτηση για κανούρια γραμμή ώστε να ενοχλήσουν τόσο πολύ το ΟΤΕ και αντίστοιχα ο ΟΤΕ τον υπεύθυνο της βλάβης, μέχρι να αναγκαστεί να την επισκευάσει, άλλα μου φαίνεται ανούσιο.

 

Υ.Γ. Όσο για τη wind που ρώτησες παραπάνω αυτό είναι ακόμα πιο μεγάλη ιστορία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστηχώς οι "καλωδιακοί" Στον Οτε παίρνουν bonus οταν εχουν λίγες καλωδιακές ,, για αυτο πολλές φορες ο τεχνικος πεδίου το βγαζει καλωδιακή και οι καλωδιακοί τον δίνουν οτι ειναι ΟΚ .Οποτε παιζει και να εισαι ετσι για καιρό ..

Εγω δεν καταλαβα κατι ομως ... Στην αθηνα δεν εχει τεχνικους πεδίου ο ΟΤΕ δικους του αλλα με εργολαβεία; Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο,,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κοινώς, άμα αυτός δε γουστάρει να φτιάξει τη γραμμή εγώ δε θα βάλω ποτέ τηλέφωνο? Μπορώ να κάνω καταγγελία κάπου ή κάτι τελος πάντων? Μου πρότειναν σα λύση να πάω σε όλες τις εταιρίες και να κάνω αίτηση για κανούρια γραμμή ώστε να ενοχλήσουν τόσο πολύ το ΟΤΕ και αντίστοιχα ο ΟΤΕ τον υπεύθυνο της βλάβης, μέχρι να αναγκαστεί να την επισκευάσει, άλλα μου φαίνεται ανούσιο.

 

Υ.Γ. Όσο για τη wind που ρώτησες παραπάνω αυτό είναι ακόμα πιο μεγάλη ιστορία!

δεν εχει νοημα νακανεις αιτηση αλλου.ειναι 80 ευρα αυτα.μετα πας για καταγγελια εεττ.

 

Δυστηχώς οι "καλωδιακοί" Στον Οτε παίρνουν bonus οταν εχουν λίγες καλωδιακές ,, για αυτο πολλές φορες ο τεχνικος πεδίου το βγαζει καλωδιακή και οι καλωδιακοί τον δίνουν οτι ειναι ΟΚ .Οποτε παιζει και να εισαι ετσι για καιρό ..

Εγω δεν καταλαβα κατι ομως ... Στην αθηνα δεν εχει τεχνικους πεδίου ο ΟΤΕ δικους του αλλα με εργολαβεία; Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο,,

οσο ξερω ακομα και αθηνα δινουν βλαβες σε εργολαβους.δεν ξερω ανειναι ολες ή οχι απλα μου το ειχε πει τεχνικος του οτε το παραπανω.τωρα αν δεν πηγαινουν ατομα του οτε ή αν δεν παει ο εργολαβος δεν το ξερω.αλλα ακομα και τα ζευκτικα στο αστικο κεντρο οσο ξερω εργολαβος τα φτιαχνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα απ οτι εχω καταλάβει "ο θεος να σε φυλαει" από δήλωση βλάβης, 

 

καποια στιγμη με άλλον παροχο χρειάστηκα τεχνικό από τον ΟΤΕ και η ταλαιπωρία που ακολούθησε ήταν δράμα, και η εταιρία μου δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για το πρόβλημα... Πατα μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ και καλά ξεμπερδέματα φίλε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας