dimitrisOP Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Πριν ενα μηνα περιπου ειχα παραγγειλει απο μεγαλο καταστημα μια gpu αξιας (250€ περιπου) Μερικες μερες μετα ηρθε e-mail ακυρωσης λογο μη διαθεσιμοτητας, δεν εδωσα σημασια και την αγορασα απο αλλου. Εχθες με πηραν τηλεφωνο απο την εταιρια κουριερ για να παραλαβω (lol). Εγω τι πρεπει να κανω? Θα χρεωθω τα μεταφορικα?
zio10 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Πριν ενα μηνα περιπου ειχα παραγγειλει απο μεγαλο καταστημα μια gpu αξιας (250€ περιπου) Μερικες μερες μετα ηρθε e-mail ακυρωσης λογο μη διαθεσιμοτητας, δεν εδωσα σημασια και την αγορασα απο αλλου. Εχθες με πηραν τηλεφωνο απο την εταιρια κουριερ για να παραλαβω (lol). Εγω τι πρεπει να κανω? Θα χρεωθω τα μεταφορικα? Όχι δεν χρεώνεσαι τίποτα, απλά δεν παραλαμβάνεις και πάει πίσω. 1
DDevil Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2016 Αφου έχεις κατι που αποδεικνυει οτι έλαβες ειδοποιηση για μη διαθεσιμοτητα τοτε εισαι καλυμενος και αν δεν θες πάει πισω οπως ειπε και ο ζιο. ένα χαρτι/αποδεικτικο μπορει να σε καταστρέψει αλλα και να σε ξελασπώσει αμα το έχεις ή δεν το έχεις αντιστοιχα. Στη περιπτωση σου εκτυπωνεις την ειδοποιηση και τους τη δινεις αμα επιμενουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα