Προς το περιεχόμενο

MLS εγγύηση 2χρόνια σε τίποτα. Εξυπηρέτηση μηδέν.


enjoy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι συμφωνώ.Δεν το είπα ειρωνικά.Εννοείται ότι δεν θα το κάλυπτε.2 αντικαταστάσεις μου κάνανε χωρίς αντίρρηση και πολλές κουβέντες με το πρόβλημα που έχανε την κάρτα sim.

Ωραίο το παράδειγμα σου με τα νεύρα χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Την υποδοχή usb κανείς δεν την καλύπτει

Την υποδοχη usb μια χαρα την καλυπτει η εγγυηση αλλα ξερεις σε ποια περιπτωση?

 

Αν σου σταματησει να αναγνωριζει συσκευες χωρις να εχει παθει καποια εξωτερικη ζημια. Δηλαδη δοκιμαζεις 5 διαφορετικα καλωδια και δεν τα αναγνωριζει καθολου(αλλα δεν εχει υποστει εξωτερικη ζημια).

 

Στην ουσια η εξωτερικη ζημια ειναι που προκαλειται συνηθως απο εμας τους καταναλωτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Γενικώς με την mls φταίς δε φταίς πάντα φταίς ενώ η mls είναι πάντα άψογη και τα προϊόντα της είναι άψογα. Μακριά. Αν και έχω σε χρήση 2 προϊόντα από αυτή την εταιρεία μακριά. Μου το λέγανε και εμένα αλλά δεν ήθελα να το πιστέψω. Τελικά ΄έπαθα και έμαθα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες το λέμε και το ξαναλέμε, μακρυά από MlS, Turbo X κλπ...

Εκτός της χάλια υποστήριξης, και σαν συσκευές είναι χάλια, rebranded κινέζικα μοντέλα από β - γ κατηγορίας εργοστάσια, με ένα τεράστιο καπέλο στην τιμή!

 

Και λάθος νοοτροπία για εμένα, το να στηρίξεις ελληνική εταιρεία, λες και αν ψωνίσεις από ένα Σκρουτζ κατάστημα που εισάγει, δεν είναι ελληνική επιχείρηση, που σαν μικρότερη συνήθως ο τζίρος της θα επαναπροωθηθεί στην τοπική οικονομία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

1. να γυρισουμε ολοι να δουμε, απο το φανελακι, μεχρι τις καλτσες και τις σαγιοναρες... που γραφει made in ???? Made in Greece? Monastiraki?

γιατι εχουμε καποιες αυταπατες για τα Ελληνικα προιοντα

ναι εχει ελληνικο software, δωρεαν χαρτες, εγω προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος, με εκτελεση φωνητικων οδηγιων, υπαγορευση μηνυματος και αποστολη ενω οδηγω, φαρμακεια, νοσοκομεια, μεταφραση κλπ

 

2. σε αλλη εταιρια, ΜΗ Ελληνικη οπως λες, το πινακι (και οχι πηνιο), το στρεβλωμενο pin που θελει ζορι και στρεβλη τοποθετηση... πιστευεις πως η Samsung Apple & LG θα ελεγαν "βρε καλως το το παιδι μας, με το στρεβλωμενο pin, τι θελει το αγορι μας; στρεβλωμενο usb? μα εννοειται και τσαμπα! οχι σε 10 μερες, τωρα σε 2 λεπτα"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. να γυρισουμε ολοι να δουμε, απο το φανελακι, μεχρι τις καλτσες και τις σαγιοναρες... που γραφει made in ???? Made in Greece? Monastiraki?

γιατι εχουμε καποιες αυταπατες για τα Ελληνικα προιοντα

ναι εχει ελληνικο software, δωρεαν χαρτες, εγω προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος, με εκτελεση φωνητικων οδηγιων, υπαγορευση μηνυματος και αποστολη ενω οδηγω, φαρμακεια, νοσοκομεια, μεταφραση κλπ

 

2. σε αλλη εταιρια, ΜΗ Ελληνικη οπως λες, το πινακι (και οχι πηνιο), το στρεβλωμενο pin που θελει ζορι και στρεβλη τοποθετηση... πιστευεις πως η Samsung Apple & LG θα ελεγαν "βρε καλως το το παιδι μας, με το στρεβλωμενο pin, τι θελει το αγορι μας; στρεβλωμενο usb? μα εννοειται και τσαμπα! οχι σε 10 μερες, τωρα σε 2 λεπτα"

Για 1ο μήνυμα στο site καλά το πας. Σοβαρά τώρα με mls για αυτά που πλήρωσες σε σχέση με αυτά που πήρες είσαι ευχαριστημένος;...Οκκκκ...Γούστα είναι αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Για 1ο μήνυμα στο site καλά το πας. Σοβαρά τώρα με mls για αυτά που πλήρωσες σε σχέση με αυτά που πήρες είσαι ευχαριστημένος;...Οκκκκ...Γούστα είναι αυτά.

υπάλληλος στην MLS είναι άνετα ! δεν εξηγείται αλλιώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Σε ταμπλετ  Shot (iQ1388),σχεδόν   2 ετών, αλλά αγρατουνιστο, στο κουτί του, ώρες λειτουργίας, ίσως 5-10 συνολικά!!! μέσα στην εγγύηση, χαλάει  ο  ήχος (ξαφνικά σιωπή), εστάλη  μέσο του  Γερμανού που  αγοράστηκε, αποκαταστάθηκε σε 10 ημέρες, χωρίς  χρέωση. Δεν το  έκαναν καν αναβάθμιση, το έκανα μόνος μου  από  το  μενού, κατέβαζε μια  μέρα (το είχαν κάνει  reset)

To παραλαμβάνω και  μετα 1-2 ημέρες με το που  άγγιζα την οθόνη, έχανε επαφή, εξαφανιζόταν, έκανε γραμμές έγχρωμες, αλλά λειτουργούσε κανονικά, χωρίς να κάνει επανεκκίνηση, Πάω στο  Γερμανό, μου  λέει, καντο  reset ξανά, μην πήρε κανένα ιό, το  έκανα, τίποτα, μέρα με  τη  μέρα παλάβωνε, με το  παραμικρό  άγγιγμα έχανε επαφή  η  οθόνη, πάω διακοπές, επιστρέφω, το  στέλνω μέσο  Γερμανού  ξανά Service. Απάντηση

 

Πρόβλημα σε καλωδιοταινία (flex),Πρόβλημα στην καλωδιοταινία οθόνης (παρήλθε η 2ετής εγγύηση),κόστος 25€.

έληξε η  εγγύηση  εκείνη  τη  βδομάδα!!!!

μου είπαν εσύ  το  χάλασες, τους έβρισα όλους, αυτοί  το  άνοιξαν, εγώ το  χάλασα!!! Άθικτο, αγρατσουνιστο, του  κουτιού το  ταμπλετ

Ότι  και  να  πω  για τους ΓΥΦΤΟΥΣ, είναι  λίγο, ψάχνω το  αρμόδιο τεχνικό που  το  χάλασε και  έστειλαν αυτή την απάντηση και  θα  τον  βρω έστω και  αν κάνω  ταξίδι!!!

 

Ζήτω  η  MLS με το  ωραίο  Service!!!!!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεφτίλα, αλλά δεν μπορείς να τους πεις και τίποτα, εκτός αν έχεις παραστατικό ότι το πήγες Γερμανό για έλεγχο όταν το παρέλαβες και σου έκανε τα σπασίματα.

Κάνε τους μια επιστολή εξηγώντας πως έχει η κατάσταση, ζητα να αναλάβουν αυτοί το κόστος επισκευής και βλέπεις!

Αν είναι να δώσεις 25€ να επισκευάσεις αυτό το ταμπλετ, δώσε 50 και χτύπα από ebay κανένα μεταχειρισμένο πολύ καλύτερο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MLS............που  να  βρω το  δικιο μου?

Έχει  δικαιώματα  ο  καταναλωτής? Πως μπορεί  να  διεκδικήσει τα αυτονόητα  από  κακές υπηρεσίες, κακών εταιρειών?

Η περιπτωση  μου αφορά  tablet  MLS.

 

Ταμπλετ, είχε πριν ένα μήνα πρόβλημα με ήχο (δεν δούλευε το  μεγάφωνο) εστάλη  σε  MLS  μέσο ΓΕΡΜΑΝΟΥ που το είχα αγοράσει, και  αποκαταστάθηκε η  βλάβη, ήταν  εντος  εγγύησης. Εδώ άρχισε το  πρόβλημα!!.

Μετα από κάποιες μέρες, άρχισε να κάνει ..νερά, να  χάνει  την  οθόνη όταν την άγγιζα  ή έπιανα το  ταμπλετ,

πήγα στο  κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και  το  ανέφερα, μου  είπαν αν συνεχίσει  να  το  κάνει  να  το στείλουμε ξανά στο  Σέρβις  MLS.

Όσο  οι  μέρες περνούσαν  το  έκανε συχνότερα, δούλευε όμως, κανονικά, απλά με το  άγγιγμα χανόταν η  οθόνη.

Επιστρέφοντας από  διακοπές το  έστειλα  ξανά .Απάντηση, ΒΛΑΒΗ  ΣΕ ΚΑΛΩΔΙΟΤΑΙΝΙΑ, Κόστος 30 Ε!!!!

To  ταμπλετ αν και  2 ετών, είναι  αχρησιμοποίητο, αγρατσουνιστο, στο κουτί του , έχει  χρήση  ωρών μόνο

και  άποψή μου  είναι  ότι  η  ΒΛΑΒΗ προήρθε από το  άνοιγμα  για  να  επιδιορθώσουν τον  ήχο και  όχι  από  εμένα ή τυχαία.

Ζήτησα   κατανόηση  τους και  την  άμεση επισκευή του με δική τους  χρεωση. Αν και το σωστό  θα  ήταν να προβούν σε αντικατάσταση  και  να  ζητήσουν και  συγνώμη για την ταλαιπωρία μου(είχε βγει  εκτός εγγύησης πλέον ) αφού ήταν δική τους υπαιτιότητα. Πως ΝΑ  ΒΡΩ ΤΟ  ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ?

Απάντησαν μετα  από  μέρες και  απανωτά  e mail

 

Αναφορικά με την συσκευή σας παρουσιάζει 2 εισαγωγές στο σύστημα μας.

Κατά την πρώτη εισαγωγή της παρουσιάστηκε βλάβη στο ηχείο της η οποία και αποκαταστάθηκε στα πλαίσια της εργοστασιακής της εγγύησης.

 

Κατά την δεύτερη εισαγωγή της στο τμήμα μας, η συσκευή παρουσίασε βλάβη στη καλωδιοταινία της.

Υπήρξε ενημέρωση για το κόστος διαχείρισης όπως και αποδοχή αυτού μέσω της αλυσίδας που επιλέξατε για την αποστολή της.

Εν συνεχεία προχωρήσαμε σε αντ/ση της καλωδιοταινίας και αποστολής της συσκευής.

 

Η ολοκλήρωση της διαχείρισης της από το τμήμα μας έχει ολοκληρωθεί με το αντίστοιχο κόστος.30 ε

 

Δεν είναι  όμως έτσι, επειδή  έτσι  ισχυρίζονται

Για μένα  είναι  κακές υπηρεσίες service , αγνόηση  του  καταναλωτή που  καλείτε να  πληρώσει  τη  νύφη  χωρίς δικαίωμα αντίδρασης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Πέρσι πήρα ένα ταμπλετ MLS iqtab shot 3g μέσω του προγράμματος ψηφιακή αλληλεγγύη. Φαινόταν καλό ταμπλετ παρόλο που έγραφε εσωτερική μνήμη 16gb ενώ στην πραγματικότητα είχε 4 και 11gb extra. Πριν λίγο καιρό πήγα να το ανοίξω και δεν άνοιγε με τίποτα ήταν σαν νεκρό. Έκανα ένα reset (μέσω μιας τρύπας όπως η ίδια η MLS το αναφέρει στο site της) και μετά λειτούργησε αλλά κολλούσε στο android logo και δεν έμπαινε στο android. Ούτε με ένα factory reset λύθηκε το πρόβλημα.

 

Έτσι αποφάσισα να το πάω για service στον Γερμανό από όπου το πήρα μιας και δεν έχει περάσει ούτε χρόνος και κάλυπτα την διετή εγγύηση.  Μετά από 20 μέρες με ειδοποίησαν ότι λόγω υπαιτιότητας του πελάτη (επεμβήκατε στο λογισμικό) πρέπει να πληρώσετε 30 ευρώ για επανεγκατάσταση του λογισμικού. Πήρα τηλ. την MLS τους εξήγησα τι έγινε αλλά μου είπανε ότι και ιό να κολλήσατε ή προκλήθηκε βλάβη από καμια αναβάθμιση  φταίτε εσείς που δεν το προσέξατε. Συγκεκριμένα, μου είπε " όπως ακριβώς και να σας πέσει κατά λάθος και σπάσει πάλι δικιά σας υπαιτιότητα είναι και δεν σας καλύπτει η εγγύηση".

 

Από ότι κατάλαβα η εγγύηση 2 χρόνων είναι μούφα και μόνο στα λόγια. MLS δεν ξαναπέρνω ποτέ ξανά ποτέ.

 

Υ.Γ. Επίσης αν δεν δεχτώ να μου το φτιάξουν πρέπει να πληρώσω οπωσδήποτε κόστος ελέγχου συσκευής. :(  :blink:

ta idia epatha kai ego......pou na vroume dikio?

ta idia epatha kai ego......pou na vroume dikio?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Πριν λίγο καιρό αγοράσαμε ένα κινητό MLS Diamond 4g που ειχει σε προσφορά στον Γερμανό στα 100 εύρω. Με το που το ανοιξαμε και δοκίμασα το κινητό ,όταν μιλούσα στο τηλέφωνο ή όταν έκανα τέλος πάντων οποιαδήποτε ηχογράφηση, μου παρουσίαζε κάποια παράσιτα σε βαθμό τέτοιων ώστε να μην μπορείς να επικοινωνήσεις ή να βγάλεις κάποια άκρη με τα ηχογραφημένα μηνύματα ! Το πήγαμε στον Γερμανό ,εφόσον το πήραμε πριν λίγο καιρό και ήταν εννοείτε ακόμα εντός εγγύησης,  και το έστειλε στην MLS .Μας το στείλανε πίσω χωρίς λέει να μπορούν να βρούνε κάποιο πρόβλημα ισχυρίζοντας ότι δοκιμάσανε τα πάντα . Δυστηχως για κακή τους τύχη και εμείς είχαμε δοκιμάσει τα πάντα! Αλλαγή κάρτας, ομιλία με ακουστικά, κακή κάλυψη σήματος και πολλά άλλα , αλλα το πρόβλημα συνέχιζε να υπάρχει. (Να σημειωθεί ότι το ίδιο κινητό το έχει κι άλλο μέλος στην οικογένεια και δεν έχει κανένα τέτοιο πρόβλημα)

Μετά από λίγο καιρό και αφού ακόμα έκανε αυτά τα παράσιτα σε εξευτελιστικό βαθμό πλέον το ξαναπήγαμε το κινητό άλλα αυτήν την φορά στην MLS και όχι στον Γερμανό. Το μόνο που καταφέραμε ήταν να μας το ξαναστείλουν πίσω και να μας πουν ότι δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα!

Το ξαναστείλαμε και τρίτη φορά αλλά πάλι τα ίδια. Μόνο που αυτή τη φορά μας είπε ο υπάλληλος εκεί ότι αν σταλεί και τρίτη φορά θα γίνει αντικατάσταση του εξαρτήματος (το μικρόφωνο) ή στην χειρότερη λέει αντικατάσταση συσκευής. Τους είπαμε ότι αυτή είναι η τρίτη φορά γιατί το πήγαμε και μια φορά στον Γερμανό. Δεν δεχτήκανε γιατί λέει έπρεπε να το πάμε σ΄αυτούς για να μετρηθεί ως τρίτη φορά.

Μετά από λίγο καιρό ξανακάνουμε προσπάθεια και το στείλουμε αλλα που να βρεις το δίκιο σου . Δεν φτάνει μόνο ότι μας το στείλαν πάλι πίσω χωρίς λέει να μπορούν να βρουν το πρόβλημα και ισχυρίζοντας ότι δεν υπάρχει γιατί δεν τους παρουσιάζετε με έναν μαγικό τρόπο,αλλα δεν μας έκαναν ούτε την αντικατάσταση ούτε τίποτα .Αντιθετα μας είπαν ότι αν το ξαναστείλουμε ξανά για έλεγχο θα πρέπει να πληρώσουμε κιόλας γιατί το έχουμε στείλει ήδη 3 φορές παρόλο που βρίσκετε ακόμα εντός εγγύησης.

Αν είναι δυνατόν!! Στην ουσία πληρώσαμε τσάμπα λεφτά για ένα προϊόν ελαττωματικό,το οποίο δεν μπορούν (όπως ισχυρίζονται) να βρουν το πρόβλημα του, και μας ζητάνε και να πληρώσουμε από πάνω σε περίπτωση που δεν βρούνε και πάλι κάτι!

Δεν ξέρουμε τι άλλο να κάνουμε! Πήραμε τηλέφωνο στην MLS αλλά και πάλι τίποτα. Δεν γίνετε λέει τίποτα γιατί δεν μπορούν να βρούνε κάτι !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/1/2017 στις 12:50 ΠΜ, SWISSTEC είπε

Η MLS ιδικά το service είναι για τα πανηγύρια. Η δε εγγύηση είναι για τα μάτια του κόσμου. Ότι και να έχει η συσκευή ποτέ δεν φταίει η MLS αλλά μόνο ο πελάτης άρα δεν σε καλύπτει. Ποιο συγκεκριμένα έχω εδώ και 3 μήνες το magic tablet το οποίο έχει και ένα σκασμό λεφτά. Προπαραμονή Πρωτοχρονιάς το βάζω να το φορτώσω αποβραδίς. Το πρωί και μετά από 8 ώρες φόρτισης βλέπω στις 4 γωνίες του πληκτρολογίου, γύρω από τις 2 θύρες USB του πληκτρολογίου και κοντά στην βάση που κουμπώνει το tablet με το πληκτρολόγιο, αποχρωματισμό του πλαστικού (ασημί χρώμα το πλαστικό) σε χρώμα καφέ σαν να έχει αρχίσει να καίγεται. Το παίρνω το πηγαίνω στο service τους  το δίνω (έχει εγγύηση μιας και το έχω 3 μήνες) και μετά από 3 εβδομάδες και αφού τους έχω πει τους έχω εξηγήσει πως έγινε και τι έγινε, αφού έχω ζητήσει επιμόνως να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο τεχνικό μου απαντούν μέσω mail ότι για τον αποχρωματισμό φταίει ο πελάτης, έγινε με δική του υπαιτιότητα (λόγω είτε κάποιου υγρού ή λόγω επαφής του tablet με κάποια θήκη). Το tablet είναι λειτουργικό και ως εκ τούτου δεν υπάρχει περίπτωση αντικατάστασής του. Δική μου εκτίμηση αλλά και όσων το είδαν είναι η αστοχία υλικού και η πρόκληση αποχρωματισμού από την φόρτιση (υψηλή θερμοκρασία). ΝΤΡΟΠΗ και μακριά από οτιδήποτε προϊόν αυτής της εταιρείας. Δυστυχώς για μένα το προϊόν το πληρώνω λόγω δόσεων. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Μία γνώμη βοήθεια?

Εγώ σε αντίθεση ότι έχω στείλει ένα κινητό κ ένα ταμπλετ-μεσω του ΓΕΡΜΑΝΟΥ μου το φτιάξανε .και γρήγορα...κ γω ένα diamond 4g δε διάβαζε τη sim μου το φτιάξανε .....κ ένα τάμπλετ που δεν λειτουργούσε σωστά το touch screen...πολλές φορές ξέρω απο την εμπειρία μου(εξυπηρέτηση πελατών)ότι πολλοί πελάτες είναι υπερβολικοί κ τα παραφουσκωνουν...και συμβουλεύω αυτούς που διαβάζουν τέτοια ποστ να έχουν δικιά τους εμπειρία κ μετά να κρινουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...