Προς το περιεχόμενο

MLS εγγύηση 2χρόνια σε τίποτα. Εξυπηρέτηση μηδέν.


enjoy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/26/2017 στις 12:25 ΠΜ, MONAXOULIS29 είπε

1. να γυρισουμε ολοι να δουμε, απο το φανελακι, μεχρι τις καλτσες και τις σαγιοναρες... που γραφει made in ???? Made in Greece? Monastiraki?

γιατι εχουμε καποιες αυταπατες για τα Ελληνικα προιοντα

ναι εχει ελληνικο software, δωρεαν χαρτες, εγω προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος, με εκτελεση φωνητικων οδηγιων, υπαγορευση μηνυματος και αποστολη ενω οδηγω, φαρμακεια, νοσοκομεια, μεταφραση κλπ

2. σε αλλη εταιρια, ΜΗ Ελληνικη οπως λες, το πινακι (και οχι πηνιο), το στρεβλωμενο pin που θελει ζορι και στρεβλη τοποθετηση... πιστευεις πως η Samsung Apple & LG θα ελεγαν "βρε καλως το το παιδι μας, με το στρεβλωμενο pin, τι θελει το αγορι μας; στρεβλωμενο usb? μα εννοειται και τσαμπα! οχι σε 10 μερες, τωρα σε 2 λεπτα"

Κάποιος άλλος με διαφορετικό nickname έχει πει ακριβώς τα ίδια πράγματα. Αγαπητοί εκπρόσωποι της MLS, με μεγάλη μας χαρά θα σας στηρίζαμε αν είχατε ποιοτικά προϊόντα. Εγώ πρώτος!! Με διαφημίσεις μόνο στην τηλεόραση στον Αυτιά δεν πάτε μπροστά.

Επεξ/σία από studiokristo
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω παρατηρήσει ότι ειδικά στα Public και στα Media Markt οι πωλητές "σπρώχνουν" πολύ τα tablets και τα κινητά της MLS στους υποψήφιους αγοραστές και ίσως έτσι εξηγούνται, εν μέρει τουλάχιστον, οι πωλήσεις των προ'ι'όντων της.

Μου έχει τύχει πάντως 3 φορές να έχω δει πελάτες να κανουν χοντρή φασαρία στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης των Public με αφορμή  προβληματικά προ'ι'όντα της εταιρίας που ενώ ήταν εντός εγγύησης, η MLS αρνούνταν να τα επισκευάσει δωρεάν με τη δικαιολογία ότι "η βλάβη οφείλονταν σε κακή χρήση εκ μέρους του πελάτη" (ο ένας μάλιστα είχε αγοράσει κινητό αξίας 400 Ευρώ και η MLS ζητούσε 100 Ευρώ για την επισκευή). Επομένως, αν και προσωπικά έχω εδώ και 2,5 χρόνια ένα ταμπλετάκι της ΜLS από τα οποίo είμαι πολύ ευχαριστημένος, πιστεύω κι εγώ ότι όντως δεν αξίζει να δώσεις πολλά λεφτά για προ'ι'όν της γιατί αν χαλάσει... την πάτησες!

Επεξ/σία από emmanuel5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Δυστυχώς τα MLS είναι σαβούρες, και ακόμη χειρότερο είναι το service τους. Αισχροκέρδεια και κοροϊδία απέναντι στον πελάτη. Έχουν ρίξει πολλά χρήματα στο marketing και για τον λόγο αυτό καταφέρνουν και πουλάνε. Ωστόσο κανείς κάτοχος συσκευής MLS δεν σκέφτεται να ξαναγοράσει, το 90% είναι δυσαρεστημένοι. Σε 2-3 χρόνια που θα πατώσουν ίσως αναθεωρήσουν αλλά τότε θα είναι αργά. Τον πελάτη που σε προτιμά οφείλεις να τον σέβεσαι και να μην κοιτάς να του αρπάξεις λεφτά με το παραμικρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/17/2018 στις 9:35 ΜΜ, stathis334 είπε

Εγώ σε αντίθεση ότι έχω στείλει ένα κινητό κ ένα ταμπλετ-μεσω του ΓΕΡΜΑΝΟΥ μου το φτιάξανε .και γρήγορα...κ γω ένα diamond 4g δε διάβαζε τη sim μου το φτιάξανε .....κ ένα τάμπλετ που δεν λειτουργούσε σωστά το touch screen...πολλές φορές ξέρω απο την εμπειρία μου(εξυπηρέτηση πελατών)ότι πολλοί πελάτες είναι υπερβολικοί κ τα παραφουσκωνουν...και συμβουλεύω αυτούς που διαβάζουν τέτοια ποστ να έχουν δικιά τους εμπειρία κ μετά να κρινουν

Άρα είσαι στην εξυπηρέτηση πελατών. Και 99,99% δουλεύεις στον Γερμανό.

Ευχαριστώ, κονσέρβα απάντηση για το πόσο γαμάουα είναι η εταιρία σας, δεν θα πάρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφορουμιτες, τη βοηθεια σας παρακαλώ. Η μανα μου εμπλεξε (ή μαλλον την εμπλεξαν) εδω και 15 μηνες με ενα κ@λοταμπλετ MLS, το οποιο βγαζει προβλημα ανα 4 μηνες στη γυναικα. Και η χρηση που το κανει, ειναι να το ανοιξει 2 φορες το μηνα. Φανταστειτε.

Να μην τα πολυλογω, εχει ηδη παει για επισκευη 3 φορες μεσα σε ενα χρονο, και της ειχαν πει οτι για αντικατασταση, θα πρεπει να χαλασει 4 φορες μεσα στον ιδιο χρονο. Ελα ομως που δεν το χρησιμοποιουσε, με αποτελεσμα τωρα, στον 14ο μηνα της εβγαλε το αναμενομενο νεο, 4ο προβλημα. Προβλημα λογισμικού και αυτη τη φορα, με μηνυματα μη λειτουργιας/μη ανταποκρισης των υπηρεσιων google, και μηνυματος οτι η συσκευη χρειαζεται επανεγκατασταση λογισμικου και άλλα τέτοια όμορφα. Γνωριζει καποιος να με ενημερωσει λιγακι οσον αφορα τα δικαιωματα που εχω σαν καταναλωτης, ωστε αυτη τη φορα να αναλαβω εγω το ζητημα και να παω εγω να μιλησω, γιατι εκεινη σιγα μη βγαλει ακρη? θελω να τους πιεσω περισσοτερο, οπως καταλαβαινετε. Υπαρχει κατι στη νομοθεσια το οποιο μας βοηθαει , περα απο τα περι καταγγελιας στη γενικη γραμματεια καταναλωτη κτλ? Ευχαριστω εκ των προτερων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 4 θα το εκαναν 5, το 5 θα το εκαναν 6 και κάποια στιγμή θα ελεγαν οτι εχει πάρει υγρασία και δεν το καλυπτουν. Ακομα όμως κι αν το αντικαθιστουσαν (απο μεγαλη καρδια) παλι θα ειχες ενα προβληματικο μηχανημα (λούπα)

Στη νομοθεσια δεν υπάρχει το αντικατασταση μετα απο Χ φορες. Υπάρχει εγγύηση, επισκευη, αντικατάσταση (αν δε φτιάχνει) ή επιστροφή χρημάτων (αν δεν μπορει να γινει επισκευή ή αντικατασταση). Επισης οριζει για προσωρινη συσκευή αντικαταστασης εφοσον η επισκευη δεν γινεται σε "ευλογο" διαστημα (εδω ειναι πολύ γενικό)

Εγω ψιλιάζομαι οτι καθε φορα της φλασαρουν την ίδια rom και για αυτό εχει τα ιδια επαναλαμβανομενα προβληματα. Αν θες την προταση μου και εφοσον ειναι σε εγγύηση ακομα, στείλτε το να το επισκευάσουν, μολις το πάρετε πισω βάλτε αγγελια να το πουλήσετε, προσθεστε τα χρήματα και αγοράστε κατι αλλο. Π.χ. σε tablet εχω σε μεγαλη εκτιμηση τη lenovo γιατί βγαζει φθηνά ανθεκτικά μηχανάκια και επιπλεον βρίσκεις σχετικα ευκολα τρόπους και rom για να το διορθώνεις (ενταξει θελει γνώσεις).

Το αλλο που μπορεις να κάνεις ειναι να μπεις σε ενα γολγοθά ψαξίματος, να βρεις πιο κινεζικο tablet ειναι (γιατί το mls ειναι απλά αυτοκολλητο), να βρεις custom rom και να το φτιαξεις ή να το φτιάχνεις οποτε εχει προβλημα. Εγω (που εχω και 5 σχετικές γνώσεις) δεν θα το έκανα, εκτος αν ήταν εκτός εγγυησης και δεν επαιζε ευρω για καινουργια αγορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...