Nidis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Καλησπέρα σας, Έκανα μια παραγγελία μέσω του gearbest γυρω στις 10 Δεκεμβρίου. Η παραγγελία είχε δύο καμερες xiaomi και από δυο αρκετα παρελκομενα. Οι τύποι μου χώρισαν την παραγγελία σε δύο γιατί δεν είχαν ετοιμοπαράδωτες καμερες. Το πρώτο πακέτο ήρθε αρχές του έτους ενώ το δεύτερο πακέτο με τις κάμερες δεν ήρθε ποτέ. Μίλησα μαζί τους και εν τέλη μου έστειλαν απο την chinapost μια υπευθυνη δήλωση ότι δεν το έχω παραλάβει ούτε εγώ ούτε κάποιος γνωστός μου το πακέτο. Σήμερα το πρωι μου έστειλαν από το gearbest αυτό Dear Giorgos,We apologize with this delay and sincerely regret you have not received your order.Unfortunately,it appears that your order has been lost on the way.After reviewing your order in detail, we found out you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand, that in such case we can only compensate you partially.The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.However as you are a valuable customer for us, we are willing to help you the best way we possibly can.Here are the best solutions we can offer you in this situation:1.Reship the parcelWe can resend the same parcel for you. For this, please kindly send us 50USD so that we can arrange the shipment. We can offer you a tracking number for this shipment and it will take 10 to 25 business days to reach you.We will send you an invoice by email if you choose this option. 2.Partial refund on your payment accountIn this case, we can refund 65USD on your payment account1)For PayPal refund, please allow up to 3 to 5 business days to be completed depending how the item was paid (e.g.Paypal balance,credit/debit or checking account).You can view the status of your refund from your Account History.> Log in to your PayPal account.>Click HistoryPlease contact Paypal for any queries regarding the refund after the timeframe stated above.2)For credit card refund,it may take up 7 to 25 business days to appear in your account.This delay entirely depends on your credit card company and its intermediaries.Please kindly contact your Credit Company company for any related issues.Can you please let us know your decision?Once again we apologize for any inconvenience caused.Best RegardsBarryGearbestCustomer Servicehttp://www.gearbest.com/ Φυσικά δεν είμαι διατεθημένος να τους ξαναπληρώσω. Η αρχική πληρωμή έγινε μέσω Paypal. Τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα; Μπορώ να ζητήσω refund μεσω paypal; Υ.Γ. Το συνολικό κόστος των πραγματων που δεν έχουν φτάσει είναι 133 δολάρια περίπου
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Δεν απαντάς καθόλου σε αυτούς, και ανοίγεις dispute στο παυπαλ με την δικαιολογία της μη παραλαβής, περιμένεις κάποιες μερες(σου λεει ποσε το εμαιλ που θα έρθει) αν μεσα σε αυτο το διάστημα δεν δεις κίνηση ή δεις κατι που δεν σου αρέσει το γυρνάς σε claim και αφήνει το παυπαλ να αποφασίσει για την τυχη της αγορας σου
Nidis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2016 Εκανα dispute στην paypal. Τους ανεφερα οτι δεν ηρθε ενα από τα δύο πακέτα και περιμένω. Ευχαριστώ για την βοήθεια
Nidis Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Επανέρχομαι μιας και ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη. Αφού έχω στείλει στο paypal κατι email που έστειλα με την chinapost και μου επιβεβαιωσαν οτι έχει χαθεί το πακέτο μου τώρα η paypal μου ζητάει αυτο. In order to continue this investigation, a police report must be filed with your local law enforcement agency and a copy of the report must be faxed to PayPal. Contact your local police department and obtain a police/incident report. This report should be on the law enforcement agency's letterhead or stamped police documentation and clearly explain the details of your issue. This documentation must include the department/officer's contact information, the reporting officer's name, badge number and signature. If the upload feature is available in your PayPal account, we encourage you to upload your documents, as it's usually the quickest way for us to receive and review your information. Here's how to upload your information: 1. Log in to your PayPal account.2. Click "Resolution Center" near the bottom of the page.3. Click "Resolve" under "Action" next to the item for which you need to provide documentation.4. Follow the instructions to upload the files.5. Click "Send Files to PayPal." You can also fax the police/incident report to PayPal at (402) 537-5760 (please note this is a United States phone number, if you are faxing from outside the United States, you will probably need to dial 00 1 before the number). The fax needs to include your email address and PayPal Buyer Complaint Case number (PP-004-533-132-518). We need to receive your fax by March 02, 2016. If we don't receive your fax by March 02, 2016, your claim will be canceled. Please note that we're unable to grant extensions to this time period or reimburse you for any costs or fees related to the requested documents. Note: Any documents you provide may also be supplied to the seller. We regret any inconvenience this may have caused. Thank you for your patience and cooperation. Sincerely,Protection Services Είναι λογικό να μου ζητάει χαρτί από την αστυνομία; Τι να πάω να ζητήσω εγώ από την αστυνομία; Ξέρετε μου έστειλαν ένα δεμα και δεν το πηρα; Τι να κάνω;
kokotas kokos Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Κατά τη γνώμη μου, απάντησε στο paypal πως δεν εμπλέκεται η αστυνομία σε αυτά τα θέματα, είναι θέμα ταχυδρομείων και αν μπορούν να προχωρήσουν χωρίς χαρτί από αστυνομία (τη βρίσκω απαράδεκτη την απαίτηση αυτή) Επίσης σε δεύτερο χρόνο, ρώτα τους αν δέχονται (και μπορούσες) ως τελευταία λύση να πάρεις βεβαίωση απο ΕΛΤΑ πως το συγκεκριμένο δέμα (αν είχε tracking number) δεν ήρθε Ελλάδα ποτέ. Φυσικά θα αναφέρεις στο gearbest πως ενημερώνεις πολλούς υποψήφιους αγοραστές στο φόρουμ για την υπόθεση Καλή τύχη
TheAccountant Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 για το Gearbest ουδεμια αμφιβολλια είχα... για το Paypal ομως.... LOL. Εντυπωσιακα ασχετη απαντηση. Ακομα και να ηθελες, δεν νομιζω ο αξιωματικος υπηρεσιας να σου υπεγραφε κάτι. Γνώμη μου, βγάλε screenshot ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ GEARBEST... οτι YOUR PACKAGE IS LOST, και πες τους πως αφου το παραδέχεται το μαγαζι το θέμα έχει κλεισει απο μέρους σου. ειναι πολυ μακακες εκει στο Gearbest.
kokotas kokos Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Επανέρχομαι μιας και ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη. Αφού έχω στείλει στο paypal κατι email που έστειλα με την chinapost και μου επιβεβαιωσαν οτι έχει χαθεί το πακέτο μου τώρα η paypal μου ζητάει αυτο.... Το έχει ήδη αναφέρει στο π.π. ο άνθρωπος ότι χάθηκε το δέμα. Τεσπα...
Agathoklis Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Τελικα το δεμα ηταν συστημενο ή οχι?
Nidis Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Το δέμα είχε tracknumber. Δεν ξέρω αν αυτο αυτομάτως το κάνει και συστημένο. Αυτό που έκανα μέχρι στιγμης είναι να στείλω μια απάντηση στο paypal οπου τους λέω ότι δεν μπορώ να πάρω χαρτί απο τηνα στυνομία γιατι πρέπει να κάνω καταγγελία και να πληρώσω για τη μήνυση (κάτι που προφανώς δεν θέλω). Ζήτησα από την chinapost να μου δώσουν ένα χαρτί που να λέει ότι χάθηκε το πακέτο μου για να τους το δώσω. Δεν ξέρω κατά πόσο θα μου το στείλουν και τέλος θα γράψω μια υπευθυνη δήλωση στην οποία θα γράφω όλα τα συμβάντα και θα το πάω στο αστυνομικό τμήμα για να μου κάνουν γνήσιο υπογραφής και θα τους στείλω και αυτο. Και ο Θεός βοηθός...
akollias Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Αφου εχεις tracking number γιατι δεν το τσεκάρεις να δεις που βρισκεται ή που σταματησαν τα records? Αν δεν εχει παραδοθει (πουθενα αλλου) τοτε ειναι δουλεια του πωλητη να βρει λυση.......και δικη σου δουλεια να τον τρεξεις στο paypal αν δεν την βρει εκεινος.....
kokotas kokos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 ...ότι αναφέρει από πάνω ο φίλος. Επίσης στείλε τους το tracking number και την σελίδα να κάνουν και οι ίδιοι στο π.π. επαλήθευση πως δεν έχει φτάσει Ελλάδα
Nidis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 To Gearbest Μου είπε ότι επειδη δεν έχω πληρώσει ασφάλιση δέματος δεν μπορούν να κάνουν κάτι και μου προτειναν κάτι χαζομάρες να πληρώσω άλλα 50€ και να μου ξαναστείλουν την παραγγελία κτλ. Τις έχω στείλει ολες τις λεπτομεριες στην Paypal και μου έστειλε αυτό.
blueangel3 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Φίλε σε λυπάμαι..και έχω αρχίσει να ανησυχώ και εγώ λίγο σχετικά με μία παραγγελία μου,που περιμένω (μικρό ποσό,βέβαια).Θα το ξανασκεφτώ αν θα αγοράσω από αυτούς. Ελπίζω να βρεθεί μία λύση και να δικαιωθείς.
akollias Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 To Gearbest Μου είπε ότι επειδη δεν έχω πληρώσει ασφάλιση δέματος δεν μπορούν να κάνουν κάτι ... Οι τυποι λενε μ...κιες. Αν ειχες πληρωσει ασφάλιση παρολα αυτα χανοταν, ποιος θα επερνε τα λεφτα? αυτος ή εσυ? αυτος που ειναι ο αποστολέας. Με τετοιες απαντησεις που δινουν μην καθυστερεις. paypal............
SnakeMJK Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Ακριβώς την ίδια βλακεία μου είχε στείλει το paypal όταν σε μια παραγγελία αντί για 5 items ο κινέζος μου είχε βάλει μόνο 1! Επειδή ήταν σχετικά μικρής αξίας, δε το προχώρησα καν...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα