Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Yeap, αν δλδ σου ερχόταν με το εξωτερικό κουτί και μέσα είχε διαφορετικά πράγματα κι αυτοί στο έπαιζαν τρελίτσα μετά τι θα έκανες? Θα αποδείκνυες ότι δεν είσαι ελέφαντας?

 

Δε καταλαβα τι εννοεις με το παραπανω.

Εχω παραγγειλει για παραλαβη στο σπιτι δεκαδες φορες, κυριως απο e-shop και Πλαισιο.

Εσυ ασχολεισαι με αυτο το σπορ? Και παντα ζητας να τσεκαρεις τα πραγματα πρωτου πληρωσεις τον υπαλληλο της μεταφορικης?

Υπαρχει αλλος φιλος εδω που το κανει αυτο?

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Προσωπικά το ανοίγω πρώτα ναι (την εξωτερική συσκευασία/κούτα, όχι αυτή του προϊόντος), εσείς αν δεν θέλετε δεν με απασχολεί και τόσο :P

Δημοσ.

Προσωπικά το ανοίγω πρώτα ναι

 

Εχεις παραγγειλει πολλες φορες?

Δηλαδη αν μια συσκευασια δεν ειναι σφραγισμενη θα ζητησεις να την παρουν πισω?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αρκετές, ελπίζω να μην ζητήσεις νούμερο :P

 

Ναι, που είναι το παράξενο?

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν του ζητάω να ανοίξω την κανονική συσκευασία και να testάρω αν δουλεύει κτλπ κτλπ

 

Απλά την εξωτερική για να δω ότι έφερε και το σωστό προϊόν, όχι μόνο για το αν είναι ανοιχτή ή ξεσκισμένη...

Δημοσ.

Δεν του ζητάω να ανοίξω την κανονική συσκευασία και να testάρω αν δουλεύει κτλπ κτλπ

 

Απλά την εξωτερική για να δω ότι έφερε και το σωστό προϊόν, όχι απλά αν είναι ανοιχτή ή ξεσκισμένη...

 

Εγω σε ρωτησα (#93), αν μια συσκευασια δεν ειναι σφραγισμενη θα ζητησεις να την παρουν πισω?

 

Αν το καταστημα εστειλε λαθος προιον φανταζομαι με ενα τηλεφωνο το λυνεις.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Στο 96 έδωσα και παραπάνω λόγους για να ανοίξει κάποιος την εξωτερική κούτα πριν πληρώσει...

Δημοσ.

Ο υπάλληλος της courier δεν θα δεχτεί να πάρει πίσω δέμα που έχει ανοιχτεί ακόμα και αν το κάνεις μπροστά του.

Μόνη περίπτωση αν το δεχτεί ο αποστολέας.

Έτυχε περίπτωση σε φίλο που δουλεύει courier και του απαγόρευσε η εταιρία να το δεχτεί.

Τελικά λύθηκε με παρέμβαση του αποστολέα.

Δημοσ.

Ο υπάλληλος της courier δεν θα δεχτεί να πάρει πίσω δέμα που έχει ανοιχτεί ακόμα και αν το κάνεις μπροστά του.

Μόνη περίπτωση αν το δεχτεί ο αποστολέας.

Έτυχε περίπτωση σε φίλο που δουλεύει courier και του απαγόρευσε η εταιρία να το δεχτεί.

Τελικά λύθηκε με παρέμβαση του αποστολέα.

Αυτό νομίζω κι εγώ. Ή δεν θα παραλάβεις καθόλου και θα πάει πίσω ή θα παραλάβεις και θα τα βρεις με το κατάστημα μετά.

Δημοσ.

Αυτό νομίζω κι εγώ. Ή δεν θα παραλάβεις καθόλου και θα πάει πίσω ή θα παραλάβεις και θα τα βρεις με το κατάστημα μετά.

 

Ο υπάλληλος της courier δεν θα δεχτεί να πάρει πίσω δέμα που έχει ανοιχτεί ακόμα και αν το κάνεις μπροστά του.

Μόνη περίπτωση αν το δεχτεί ο αποστολέας.

Έτυχε περίπτωση σε φίλο που δουλεύει courier και του απαγόρευσε η εταιρία να το δεχτεί.

 

 

Ναι αλλα ο φιλος μας με τα 59.000 posts λεει οτι τα ανοιγει παντα.

  • 6 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Στις 27/1/2016 στις 2:30 ΠΜ, naruto14 είπε

Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα

Καλησπέρα σας, μπαίνοντας κι εγώ στον σκοτεινό κόσμο της διαδικασίας υπαναχώρησης στην σκοτεινή ελληνική ηλεκτρονική αγορά, έφαγα τις ώρες μου να ψάχνω τι συμβαίνει με τον όρο αυτόν που έχουν λιώσει όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αντιγράφουν και επικολλούν από εδώ κι από εκεί.

Όπως πολύ καλά έχει εξηγήσει ο @saxos55:

Στις 29/1/2016 στις 4:22 ΜΜ, saxos55 είπε

Η ΚΥΑ που παράθεσα, βγήκε μόνο και μόνο για ένα λόγο.

Για να ενσωματώσει στην ελληνική νομοθεσία, αυτή εδώ την οδηγία της ΕΕ.

Σύμφωνα με την οδηγία αυτή (σελ. 7, άρθρο 47):

Ορισμένοι καταναλωτές ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχουν χρησιμοποιήσει τα αγαθά σε βαθμό μεγαλύτερο από αυτόν που είναι αναγκαίος για να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών. Στην περίπτωση αυτή, ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης, αλλά θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Προκει­μένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατά­στημα.

Αυτό είναι ακριβώς αυτό που ισχύει. Για του λόγου το αληθές σας παραπέμπω σε έγγραφη σύσταση – πόρισμα του συνηγόρου του πολίτη, που επικαλείται ουσιαστικά το ίδιο ακριβώς σκεπτικό για να αποφανθεί ότι η συγκεκριμένη αναφορά αποτελεί εκτός νόμου περιορισμό του δικαιώματος του καταναλωτή να προχωρήσει σε υπαναχώρηση και συνεπώς ΔΕΝ δεσμεύει τον καταναλωτή.

Βλέπε εδώ: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/reports/2016-10-04.Συσταση-υπαναχωρηση.pdf

Καλό θα είναι να γίνονται καταγγελίες για όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αυτόν τον καταχρηστικό κανόνα, ώστε αυτός να εξαφανιστεί. Σε κάθε περίπτωση όμως, οποιοσδήποτε όρος είναι πιο περιοριστικός για τον καταναλωτή από αυτό που προβλέπει ο νόμος θεωρείται καταχρηστικός και δεν δεσμεύει καθόλου τον καταναλωτή.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...