Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@Greg29M Φαντάζομαι στις αιτήσεις βάζεις το νέο αριθμό παροχής, σωστά;

Στη σελίδα ΥΔΕ https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/, εμφανίζει κανονικά τη παροχή σου ή όχι;

Επίσης τσέκαρε αν είναι σωστά καταχωρημένο το ΑΦΜ στον ΗΡΩΝ.

 

Ναι το νέο αριθμό. 
Ναι έχει αλλάξει και στο ΥΔΕ και φαίνεται κανονικά.

Ειναι σωστά καταχωρημένο και από τη βεβαίωση εκπροσώπησης. 

  • Απαντ. 4,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στέλνω χτες mail στο [email protected]... τους εξηγώ ότι στο τηλέφωνο οι εκπρόσωποι λένε πως δε χρειάζεται νέα αίτηση για αλλαγή παρόχου, ενώ στο FAQ στη παρ. 16 λέει πως χρειάζεται.

Μου απαντάνε πως χρειάζεται νέα αίτηση και με παραπέμπουν ξανά στην παρ 16.

Τους ρωτάω λοιπόν, γιατί οι εκπρόσωποι στο τηλέφωνο λένε πως δεν χρειάζεται... και απαντούν:

"Εμείς αυτές τις οδηγίες έχουμε."

😄

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 23/11/2023 στις 1:00 ΜΜ, korakios είπε

edit δες παρακάτω

Ποιο απ΄ όλα τα παρακάτω να δω ; Το τι υπάρχει επισήμως στο site των ΚΟΤ για την αλλαγή (ότι κάντε ακύρωση κλπ.) τα γνώριζα, η ερώτηση είναι αν γίνεται αυτόματα πλέον. Ασχέτως αυτού, εδώ πλέον βλέπω ότι υπάρχει πρόβλημα με τον @Greg29M ακόμα και όταν πας να κάνεις ακύρωση και νέα αίτηση για ΚΟΤ με τον "επίσημο" τρόπο και τελικά μένεις χωρίς ΚΟΤ γενικότερα και ένας θεός ξέρει για πόσο. 

Στις 23/11/2023 στις 1:00 ΜΜ, korakios είπε

κάτι παίζει με ΔΕΔΔΗΕ , εμένα δεν έβλεπε καν την παροχή μου χθες

Τί εννοείς στο σημείο με τις ΥΔΕ δεν σου έβγαζε καν την παροχή (ασχέτως αλλαγών); Εγώ τώρα που μπήκα μια χαρά μου τη δείχνει.

22 ώρες πριν, ekrepali είπε

Δηλαδή όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου, μπορείς να μπεις στο ΗΔΙΚΑ στην ενεργή αίτηση και να παρακολουθείς κάθε μέρα αν θα γυρίσει μόνο του ψηφίο. Αν γυρίσει μόνο του, τότε θα ισχύει το ΚΟΤ με αναδρομική ισχύ απ'τη 1η μέρα της εκπροσώπησης.

Ναι αυτό είναι το επιθυμητό, το θέμα είναι γίνεται;;

Το θέμα είναι σοβαρό, γιατί όσοι έχουν ΚΟΤ ουσιαστικά δεν μπορούν τελικά να κάνουν τουρισμό.

Στις 23/11/2023 στις 1:13 ΜΜ, Greg29M είπε

Εκανα αίτημα στο myrae με κοινοποίηση στη ΔΕΔΔΗΕ.

Νομίζω αυτό δεν είναι πρακτικό, διότι μέχρι να απαντήσουν (αν απαντήσουν ποτέ) μπορεί να χάσεις 2 μήνες και βάλε.

Επεξ/σία από tryfos
Δημοσ.

χθες που έκανα πάλι αίτηση εγκρίθηκε από όλους, αλλά έχω χάσει το μεσοδιάστημα 11-22/11/2023... γιαυτο έκανα αίτημα στη ΡΑΕ με παραλήπτη το ΔΕΔΔΗΕ μπας και γίνει τίποτα... στο τηλ σήμερα στην ΗΔΙΚΑ μου είπαν ότι πρέπει να ακυρώνουμε την παλιά και να κάνουμε νέα αίτηση κάθε φορά που αλλάζουμε πάροχο...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Greg29M είπε

μου είπαν ότι πρέπει να ακυρώνουμε την παλιά και να κάνουμε νέα αίτηση κάθε φορά που αλλάζουμε πάροχο...

Ναι, το πρόβλημα είναι ότι αυτό ακριβώς έκανες αλλά τελικά έχασες 11 μέρες ΚΟΤ.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, tryfos είπε

Ναι, το πρόβλημα είναι ότι αυτό ακριβώς έκανες αλλά τελικά έχασες 11 μέρες ΚΟΤ.

τώρα που εγκρίθηκε η τελευταία στις 23-11-2023, παρατηρώ ότι και οι άλλες δυο που ακύρωσα στις 11-11 και 20-11 γράφουν εγκεκριμένες από το προς έγκριση. Άρα η δεν κάνουμε καθόλου και ενημερώνονται αυτόματα και αναδρομικά η δεν πειράζουμε την νέα μέχρι να εγκριθεί εντελώς και ας περάσουν 10 μέρες.

Δημοσ.

Πριν λίγο μίλησα με Ήρων και μου είπαν ότι αφού εγκριθεί η αίτηση από αυτούς και τον ΔΕΔΔΗΕ (5-7 εργάσιμες) τότε προχωράς στην ακύρωση στο ΚΟΤ του παλιού παρόχου και υποβολή καινούργιου με το νέο αριθμό παροχής.

Μέχρι να εγκριθεί η αίτηση για το νέο ΚΟΤ αυτές οι μέρες χάνονται ή μετράει από τη μέρα υποβολής της αίτησης;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Greg29M είπε

Άρα η δεν κάνουμε καθόλου και ενημερώνονται αυτόματα

Νομίζω το ότι οι ακυρωμενες αιτήσεις 'αναστήθηκαν ' όταν εγκρίθηκε η τελευταία, μάλλον δείχνει ότι γίνεται αυτόματα η αλλαγή, παρά τα όσα λέγονται εδώ.

  • Thanks 1
Δημοσ.
On 24/11/2023 at 14:25, Greg29M said:

στο τηλ σήμερα στην ΗΔΙΚΑ μου είπαν ότι πρέπει να ακυρώνουμε την παλιά και να κάνουμε νέα αίτηση κάθε φορά που αλλάζουμε πάροχο...

Σταθεροί στις απόψεις τους... πριν 3 μήνες επέμεναν πως δε χρειάζεται κι εγώ έκανα ούτως ή άλλως

On 24/11/2023 at 16:07, Greg29M said:

τώρα που εγκρίθηκε η τελευταία στις 23-11-2023, παρατηρώ ότι και οι άλλες δυο που ακύρωσα στις 11-11 και 20-11 γράφουν εγκεκριμένες από το προς έγκριση. Άρα η δεν κάνουμε καθόλου και ενημερώνονται αυτόματα και αναδρομικά η δεν πειράζουμε την νέα μέχρι να εγκριθεί εντελώς και ας περάσουν 10 μέρες.

Ίσως εγκρίθηκαν όλες με καθυστέρηση.... και ασχέτως αν τις ακύρωσες, παίρνεις ΚΟΤ για το διάστημα που ήταν ενεργές. Η αναδρομικότητα και οι αυτοματισμοί είναι λοταρία...

1 hour ago, antykaps said:

Ημουν Elpedison Value και σημερα πήγα στο Smart της Elpedison
Εχ  ΚΟΤΒ  χρειαζετε να κανω ξανα αιτηση ?

Ίδιο αριθμό παροχής έχεις, δε κάνεις νέα αίτηση.

Εκτός κι αν ξέχασες να κάνεις αίτηση φέτος (31/10 προθεσμία) με τα νέα φορολογικά στοιχεία.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Σταθεροί στις απόψεις τους... πριν 3 μήνες επέμεναν πως δε χρειάζεται κι εγώ έκανα ούτως ή άλλως

Τελικά έχεις καταλήξει τι κάνουμε; Θέλω να αλλάξω πάροχο και έχω φρενάρει για αυτόν τον λόγο. Ανησύχησα που διάβασα παραπάνω ότι φίλος είχε πρόβλημα ακόμα και αφού έκανε την 'επίσημη' μέθοδο (κατάργηση -νέα αίτηση).

Υπάρχει κάποιος που έκανε μετάβαση, χωρίς κάτι παραπάνω, και είχε πρόβλημα;; Εχουμε αναφορά ότι σε κάποιον έγινε αυτόματα η μετάβαση και του ΚΟΤ, υπάρχει όμως αναφορά ότι κάποιος είχε όντως θέμα και δεν του μεταφέρθηκε (χωρίς να έχει κάνει τίποτα); Γιατί κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν πολλές αναφορές σχετικά, αλλά δεν το βλέπω σαν πρόβλημα. Μήπως κι αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι μπορεί τελικά να γίνεται αυτόματα;

Υπάρχει κάποιος τρόπος να δεις αν η νέα παροχή έχει περάσει σε ΚΟΤ προτού βγει λογαριασμός;

Επεξ/σία από tryfos
Δημοσ.

  

1 minute ago, tryfos said:

Τελικά έχεις καταλήξει τι κάνουμε; Θέλω να αλλάξω πάροχο και έχω φρενάρει για αυτόν τον λόγο. Ανησύχησα που διάβασα παραπάνω ότι φίλος είχε πρόβλημα ακόμα και αφού έκανε την 'επίσημη' μέθοδο (κατάργηση -νέα αίτηση).

Υπάρχει κάποιος που έκανε μετάβαση, χωρίς κάτι παραπάνω, και είχε πρόβλημα;; Εχουμε αναφορά ότι σε κάποιον έγινε αυτόματα η μετάβαση και του ΚΟΤ, υπάρχει όμως αναφορά ότι κάποιος είχε όντως θέμα και δεν του μεταφέρθηκε (χωρίς να έχει κάνει τίποτα);

Ό φίλος παραπάνω είπε πως αρχικά βιάστηκε να κάνει νέα αίτηση, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε αλλάξει το τελευταίο ψηφίο επισήμως. Ίσως γι 'αυτό κόλλησε. Σημασία έχει πήρε ΚΟΤ για όλες τις αιτήσεις που ακύρωσε.

Το τι έκανα εγώ, και τι θα ξανακάνω όταν αλλάξω πάροχο το έχω γράψει ήδη 3 φορές. Τη προβλεπόμενη διαδικασία που αναγράφει η παρ 16 στο ΗΔΙΚΑ... κι αν πάει κατά στραβά το βλέπεις στη πορεία. Αν περιμένες να γυρίσει αυτόματα επειδή έτσι είπε μια υπάλληλος στο τηλέφωνο πριν 1-2 μήνες και τελικά δε γυρίσει, εκεί δε πρόκειται με τίποτα να βρεις το δίκιο σου.

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ίδιο αριθμό παροχής έχεις, δε κάνεις νέα αίτηση.

Εκτός κι αν ξέχασες να κάνεις αίτηση φέτος (31/10 προθεσμία) με τα νέα φορολογικά στοιχεία.


Τον ίδιο αριθμό παροχής έχω δεν άλλαξα παροχο
Ήμουν ΔΕΗ Online Έληξε 8 Οκτωβρίου και πήγα  στο Elpedison Value  και έκανα αίτηση KOT Για τον νέο αριθμό παροχής
Σήμερα αλαξα πρόγραμμα όχι παροχο..
Το ερώτημα μου ήταν προς επιβεβαίωση  οποτε οπως το αντιλαμβαμομαι και εγω δε θελει νεα αιτηση

  • Thanks 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ekrepali είπε

  

Ό φίλος παραπάνω είπε πως αρχικά βιάστηκε να κάνει νέα αίτηση, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε αλλάξει το τελευταίο ψηφίο επισήμως. Ίσως γι 'αυτό κόλλησε. Σημασία έχει πήρε ΚΟΤ για όλες τις αιτήσεις που ακύρωσε.

Το τι έκανα εγώ, και τι θα ξανακάνω όταν αλλάξω πάροχο το έχω γράψει ήδη 3 φορές. Τη προβλεπόμενη διαδικασία που αναγράφει η παρ 16 στο ΗΔΙΚΑ... κι αν πάει κατά στραβά το βλέπεις στη πορεία. Αν περιμένες να γυρίσει αυτόματα επειδή έτσι είπε μια υπάλληλος στο τηλέφωνο πριν 1-2 μήνες και τελικά δε γυρίσει, εκεί δε πρόκειται με τίποτα να βρεις το δίκιο σου.

Μακάρι να πάρω ΚΟΤ και για τις άλλες δυο αιτήσεις αλλά ο ΔΕΔΔΗΕ και ο Ηρων λέει από τότε που έκανες την αίτηση και εγκρίθηκε, δηλαδη στις 23… 

Αύριο θα προσπαθήσω να το διευκρινήσω και πάλι να δω τι γίνεται επιτέλους… 

Δημοσ.
Στις 27/11/2023 στις 7:36 ΜΜ, ekrepali είπε

  

Ό φίλος παραπάνω είπε πως αρχικά βιάστηκε να κάνει νέα αίτηση, ενώ ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε αλλάξει το τελευταίο ψηφίο επισήμως. Ίσως γι 'αυτό κόλλησε. Σημασία έχει πήρε ΚΟΤ για όλες τις αιτήσεις που ακύρωσε.

Το τι έκανα εγώ, και τι θα ξανακάνω όταν αλλάξω πάροχο το έχω γράψει ήδη 3 φορές. Τη προβλεπόμενη διαδικασία που αναγράφει η παρ 16 στο ΗΔΙΚΑ... κι αν πάει κατά στραβά το βλέπεις στη πορεία. Αν περιμένες να γυρίσει αυτόματα επειδή έτσι είπε μια υπάλληλος στο τηλέφωνο πριν 1-2 μήνες και τελικά δε γυρίσει, εκεί δε πρόκειται με τίποτα να βρεις το δίκιο σου.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να δεις αν ο νέος αριθμός παροχής έχει περάσει σε ΚΟΤ προτού βγει λογαριασμός; Στην περίπτωση φυσικά που απλά κάνεις μετάβαση και δεν ακυρώσεις και κάνεις νέα αίτηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...