Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.Έκανα μία αγορά απο τον Aliexpress ένα touch screen digitizer για ένα tablet lenovo 1οαρι,με πληρωμή απ'ευθείας με Revolut mastercard.Έλαβα το πρώτο email για την αγορά ok και σήμερα έλαβα το δεύτερο email που είναι αυτό:

Your Order ΑΡ.ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ has been shipped   Dear. ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΟΥ

This is an e-mail notification to inform you that your order .ΑΡ.ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ has been shipped by the seller on 2016.01.29 03:32. You are advised to contact the seller for shipment information.

The Purchase Protection of order .ΑΡ.ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ will end on 2016.03.29 03:32.

1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click  'Confirm Order Received'.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click  'Request to extend Purchase Protection' to ask for the seller's approval.

Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

 

  Sincerely,
AliExpress.com
2016.01.29 03:32

Τι πρέπει να κάνω?Δώστε μου τα φώτα σας γιατί δεν έχω πάρει ξανά από τον ali αλλά και από το εξωτερικό γενικότερα και δεν ξέρω.Από ότι καταλαβαίνω πρέπει να περιμένω και μόλις παραλάβω και είναι οκ αυτό που παράγγειλα,θα κάνω Επιβεβαίωση Παραγγελίας Ελήφθη,και αυτό μέχρι της 29/3/2016,αλλιώς θα γίνει αυτόματα?Η κάτι άλλο?Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσ.

Δεν μπορώ να σε βοηθήσω επειδή δεν έχω κάνει παραγγελία ξανά από εκεί.

Αλλά το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως έπρεπε να διαβάσεις πριν παραγγείλεις.

Αν δεις 2-3 θέματα στο topic smartphones θα παρατηρήσεις ότι το ali είναι μη  αξιόπιστο μαγαζί.

Δημοσ.

Αυτοματοποιημενο μεηλ ειναι.

Περιμενεις πότε θα σου ερθει, προσεχοντας να μην περασει τη προθεσμια που δινει στο my orders->Awaiting delivery. Οταν φτασει απλα πατας confirm goods received.

 

Αν δε σου ερθει μεχρι τοτε, νομιζω πως χανεις τα λεφτα σου και το δικαιωμα να τα παρεις πισω.


Δεν μπορώ να σε βοηθήσω επειδή δεν έχω κάνει παραγγελία ξανά από εκεί.

Αλλά το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως έπρεπε να διαβάσεις πριν παραγγείλεις.

Αν δεις 2-3 θέματα στο topic smartphones θα παρατηρήσεις ότι το ali είναι μη  αξιόπιστο μαγαζί.

 

Αν δε ξερεις μην απαντας.

Το AliExpress δεν ειναι μαγαζι. Ειναι το ebay των κινεζων.  Δε δεχεται Paypal και εχει άλλους κανονες για τη μη παραλαβη των αγαθών.

  • Like 2
Δημοσ.

Το Ali δεν είναι κατάστημα, η αξιοπιστία έχει να κάνει με τον πωλητή που θα επιλέξεις οπως και στο  Ebay. Κατα τα άλλα δεν είναι τίποτα περίεργο, απλό mail επιβεβαίωσης αποστολής είναι

  • Like 1
Δημοσ.

Διάβασα για μία οθόνη ενός κινητού ενός φίλου,αλλα δεν είναι απόλυτο ότι ήταν χαλασμένη η οθόνη,αν λες για αυτό.Μπορεί να έφταιγε και ο τεχνικός να έκανε ζημιά.Έχω πάρει αρκετά πράγματα από κει χωρίς πρόβλημα,απλά τις παραγγελίες τις έκανε φίλος μου,που δεν είναι Ελλάδα τώρα.Απλά το έβαλα ως θέμα για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω.Φιλικά Νότης.

Δημοσ.

Διάβασα για μία οθόνη ενός κινητού ενός φίλου,αλλα δεν είναι απόλυτο ότι ήταν χαλασμένη η οθόνη,αν λες για αυτό.Μπορεί να έφταιγε και ο τεχνικός να έκανε ζημιά.Έχω πάρει αρκετά πράγματα από κει χωρίς πρόβλημα,απλά τις παραγγελίες τις έκανε φίλος μου,που δεν είναι Ελλάδα τώρα.Απλά το έβαλα ως θέμα για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω.Φιλικά Νότης.

Αυτό που έχει σημασία είναι οτι αν δεν έχεις παραλάβει μέχρι 28-3-2016 πρέπει να το αναφέρεις μέσω του Panel σου, αλλιώς θα λήξει η προστασία του Alipay, και θα χάσεις τα λεφτά σου. 

Δημοσ.

Καλα εκανες. Αν δεν εισαι σιγουρος για κατι ή δεν ξερεις, ρωτας. Για αυτο ειναι το φορουμ.

Προς το παρον, φαινονται οκ. Αν δεν ερθει το δεμα σου μεχρι 27/3 τοτε ξανα ρωτα ή ψαξε για το τι μπορεις να κανεις.

 

Καλη σου συνεχεια. :-)

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ όλους σας και ειδικά την Mary που με τον οδηγό της στην έκδοση της Revolut κατάφερα να αγοράσω αυτό που ήθελα λόγω cc :-D :-D

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλημέρα.Παρέλαβα τελικά την οθόνη που περίμενα πριν λίγες ημέρες,την πήγα στο μαγαζί να μου την τοποθετήσει,αλλά η οθόνη πάπαλα δεν δουλεύει ούτε ανάβει τίποτα.Βέβαια ο τεχνικός επειδή την ξέρει την δουλειά δεν αφαίρεσε ούτε ζελατίνες τίποτα,και με πήρε τηλέφωνο να μου το πει για να την στείλω πίσω.

Μια βοήθεια παιδιά θα ήθελα για το τι πρέπει να κάνω τώρα,γιατί έχω περιθώριο από τον aliexpress μέχρι τις 28-3-2016 σύμφωνα με το mail που μου έστειλε και έγραψα στο πρώτο ποστ στο θέμα που άνοιξα.Δεν μου έχει ξανατύχει και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.Ευχαριστώ.

Δημοσ.

καταρχας αμεση επικοινωνια με το πωλητη

 

του λες το προβλημα και τι θα κανει για την αντικατασταση της

 

η μονη δυσκολια ειναι οτι πρεπει να τη συσκευασεις και να τη στειλεις πισω και να περιμενεις την αλλη

 

κρατας τα στοιχεια αυτης που εχεις για να εισαι σισγουρος οτι την αλλαξε

 

αυτα  ξεκινα με την επικοινωνια

Δημοσ.

Ευχαριστώ πολύ.Ξεκινάω με επικοινωνία μαζί του.Για την συσκευασία δεν έχω πρόβλημα,έχω όπως είναι το κουτί του από φελιζόλ που μου το έστειλε αυτός.Τα στοιχεία καλά λες δεν το είχα σκεφτεί.Ευχαριστώ.

Δημοσ.

απλα οταν σου απαντησει ο πωλητης..πες μας

 

μην απαντησεις αμεσως εννοω στο λεπτο κουβεντιασε το εδω για να σου πουν και παιδια που εχουν αντιμετωπισει παρομοιο προβλημα

 

εγω μια φορα χρειαστηκε λογω αργοποριας και εκανα dispute(δεν ηξερα τους λογους) αλλα μου εστειλε μυνημα και το διορθωσα και

 

εβαλε τα χρηματα παλι στο paypal...μετα απο λιγες μερες ηρθε(το ποσο ηταν μικρο 12 δολλαρια) και του εβαλα παλι τα χρηματα

Δημοσ.

Καλημέρα.Ο πωλητής δεν μου απαντάει παρότι του έχω στείλει 3-4 mail.Όλο offline είναι και πραγματικά το παίζει κινέζος...Τι να κάνω ρε παιδιά?Να κάνω open dispute?Έχω περιθώριο  3days 3hours 11minutes 53seconds όπως λέει το status για να πληρωθεί και να κλείσει η συναλλαγή.

Από τις 24 του έχω στείλει και δεν απαντάει.

Δημοσ.

Καλημέρα μου βγήκε στο Ali express μερική επιστροφή ποτέ θα μπουνε τα χρήματα στην revolut ? . Έχω από την πέμπτη που έχω λάβει το σχετικό email αλλά τίποτα ακόμα

Δημοσ.

κανε υπομονη την αλλη εβδομαδα θα τα δεις


Καλημέρα.Ο πωλητής δεν μου απαντάει παρότι του έχω στείλει 3-4 mail.Όλο offline είναι και πραγματικά το παίζει κινέζος...Τι να κάνω ρε παιδιά?Να κάνω open dispute?Έχω περιθώριο  3days 3hours 11minutes 53seconds όπως λέει το status για να πληρωθεί και να κλείσει η συναλλαγή.

Από τις 24 του έχω στείλει και δεν απαντάει.

εννοειται οτι θα το κανεις και αμεσα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...