Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα

 

 

Ψαχνω για συμβουλη σχετικα με το εξης προβλημα

 

πριν απο 2 εβδομαδες πουλησα στο ebay ενα χαλασμενο macbook air που ειχα (απο το να καθεται..)

 

προκεται για αυτο

 

http://www.ebay.com/itm/181991337246?euid=f186fe196461485cb906d687cbde824c&cp=1

 

στην αγγελια εγραψα σαφως οτι

 

1)ειναι χαλασμενο και πωλειται μονο για parts

2)δεν ξερω καν τι προβλημα εχει

3)πωλειται οπως ειναι

 

το πηρε ενας απο Αμερικη με 2333 αξιολογησεις (100% feedback) ο οποιος το παρελαβε την 1η του μηνος

 

 

Σημερα λοιπον (2 ημερες μετα) μου στελνει μηνυμα οτι η οθονη ειναι σπασμενη και οτι θελει να το γυρισει πισω

 

Η συσκευσια που του εκανα ηταν κατι παραπανω απο ανθεκτικη (με κουτι απο το πλαισιο,bubbles παντου κτλ)

 

του ειπα οτι δε γινεται να εχει σπασει στη μεταφορα (οπως ισχυριζεται ο ιδιος) και του ζητησα φωτογραφιες

 

τις εστειλε τωρα

 

_122%203_zpsfgivlzwr.jpg

 

_122%202_zpsdulqph8y.jpg

 

_122%201_zpswpiasdjn.jpg

 

 

οπου φαινεται ενα σημαδι στο καπακι απο κατι αιχμηρο και η οθονη σπασμενη

 

ΔΕ γινεται να εχει γινει κατι τετοιο στη μεταφορα...το θεωρω πρακτικα αδυνατο...

 

προφανως θελει να το γυρισει και να παρει τα λεφτα του πισω...δεν ξερω πως εγινε αυτο ή αν το εκανε ο ιδιος....και γιατι περιμενε 2 ημερες για να μου το πει; (1η Φεβρουαριου το παρελαβε)

 

 

τι δυνατοτητες εχω;

υπαρχει περιπτωση σε ενδεχομενο dispute να βγω εγω κερδισμενος;;

 

 

thanx για τον χρονο σας

 

 

Υ.Γ.: του έστειλα μήνυμα, ρωτώντας

 

1)αν έκανε unboxing video

2)αν η συσκευασία είχε ανοιχτεί ή είχε καταστραφεί

3)πως εξηγεί τη ζημιά από μυτερο αντικείμενο

4)γιατί άργησε 2 ημέρες να μου στείλει μήνυμα

Δημοσ.

Εμενα μου βρωμαει να αλλαξε την οθονη με καποιο δικο του και τωρα να θελει να το επιστρεψει. Αφου ειχες επιλεγμενο το No Returns και στις φωτο ηταν ΟΚ το καπακι, δεν νομιζω πως εισαι υπευθυνος...

  • Like 1
Δημοσ.

Κι εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου, ότι έκανε αλλαγή την οθόνη.... Και γι αυτό άργησε 2 ημέρες... Τράβηξε και ένα σημάδι στο καπάκι και όλα καλά..

 

Το θέμα είναι

1)εχει τις 20πλασιες αξιολογησεις σε σχέση με εμένα

2)τι να κάνω από εδώ και πέρα; αδιαφορω και δεν απαντάω καν; του λέω να ανοίξει case στο ebay?

Δημοσ.

Κι εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου, ότι έκανε αλλαγή την οθόνη.... Και γι αυτό άργησε 2 ημέρες... Τράβηξε και ένα σημάδι στο καπάκι και όλα καλά..

 

Το θέμα είναι

1)εχει τις 20πλασιες αξιολογησεις σε σχέση με εμένα

2)τι να κάνω από εδώ και πέρα; αδιαφορω και δεν απαντάω καν; του λέω να ανοίξει case στο ebay?

 

Αν εχει αλλαξει την οθονη, θα την εχει αλλαξει ολοκληρη μιας και ειναι ευκολοτερο...

 

Οι αξιολογησεις δεν λενε τιποτα. Ποιο ειναι το ID να τον δω λιγο...

Για τα υπολοιπα, ας σου απαντησει πρωτα σε αυτα που των ρωτησες αλλα ταυτοχρονα στειλε και ενα mail στο support του eBay εξηγωντας τους τι παιζει με τον αγοραστη...

Δημοσ.

Αυτός είναι

 

http://www.ebay.com/usr/benfeng888

 

Thanks ε..

 

Οπότε λες να κινησω εγώ διαδικασία πρώτος και να μην περιμένω αυτόν τι θα κάνει...;

 

Φαινεται οντως αξιοπιστος. Αλλα οπως και να 'χει απο 'σενα εφυγε ΟΚ. Στειλε mail στο support και πες τους τι παιζει να δεις τι θα σου απαντησουν για το πως πρεπει να κινηθεις σε περιπτωση που ανοιξει case...

Δημοσ.

Νομίζω από τη στιγμή που το πουλάς για ανταλλακτικά ακόμα και η οθόνη να είναι σπασμένη δεν έχει σημασία. Θα μπορούσε να είναι σπασμένο και χαλασμένο το οτιδήποτε εκεί επάνω. Νομίζω δεν ασχολείσαι καθόλου μέχρι να κάνει ενέργεια ο ίδιος που μπορεί και να μην κάνει και μετά αναλόγως θα απαντήσεις. 

Δημοσ.

Τηρησε σταση αναμονης αλλα παραλληλα επικοινωνησε με το ebay κ γραψε τους αναλυτικα την καθε λεπτομερεια ή περιμενε απο τη μερια του πρωτα ενεργεια (αν και οποτε κανει) κ μετα επικοινωνησε με το ebay με λεπτομερειες.

Δημοσ.

μετα τις 4 ερωτησεις που του εθεσα , δεν εχει απαντησει..

 

αν δω οτι αρχιζει παλι τα κολπα , θα στειλω στο ebay πρωτος....

 

λογικα μου εκανε π****α...αλλαξε οθονη και τωρα θελει να το γυρισει πισω....ελεος...

Δημοσ.

Δυστυχως , αναγκαζομαι να επανελθω διοτι ο τυπος ξαναχτυπησε...

εκανε επισημο request για return

 

Μπηκα στη διαδικασια να απαντησω , ψάχνοντας για επιλογη decline

δε βρηκα κατι , παρα μονο 4 επιλογες : να δεχθω την επιστροφη (και να πληρωσω εγω τα εξοδα μεταφορας(!!!) , να κανω refund , να κανω partial refund και να του στειλω μηνυμα (αυτο επελεξα και του καναεγραψα τισ 4 ερωτησεις που του ειχα στειλει στο inbox και δεν πηρα απαντηση)

 

το θεμα ειναι οτι ΔΕΝ βρισκω (ακομα) επιλογη να αρνηθω αυτο που ζηταει...στο help βγαζει διαφορα μηνυματα οπως :

 

"Sellers can’t decline a return if it is within your return policy, or if the buyer states that the item doesn’t match the listing description, which is covered by eBay Money Back Guarantee. If the decline option isn’t available, please work with the buyer to resolve the issue"

"If you’re eligible to decline a return, it’ll show as one of your options. Otherwise, please work with the buyer to resolve the issue or process the return."

"The buyer may ask us to step in and help resolve the issue"

 

 

να ανησυχω ή εμενα μου φαινεται τωρα ετσι;;;

 

 

thanx

Δημοσ.

Δυστυχως , αναγκαζομαι να επανελθω διοτι ο τυπος ξαναχτυπησε...

εκανε επισημο request για return

 

Μπηκα στη διαδικασια να απαντησω , ψάχνοντας για επιλογη decline

δε βρηκα κατι , παρα μονο 4 επιλογες : να δεχθω την επιστροφη (και να πληρωσω εγω τα εξοδα μεταφορας(!!!) , να κανω refund , να κανω partial refund και να του στειλω μηνυμα (αυτο επελεξα και του καναεγραψα τισ 4 ερωτησεις που του ειχα στειλει στο inbox και δεν πηρα απαντηση)

 

το θεμα ειναι οτι ΔΕΝ βρισκω (ακομα) επιλογη να αρνηθω αυτο που ζηταει...στο help βγαζει διαφορα μηνυματα οπως :

 

"Sellers can’t decline a return if it is within your return policy, or if the buyer states that the item doesn’t match the listing description, which is covered by eBay Money Back Guarantee. If the decline option isn’t available, please work with the buyer to resolve the issue"

"If you’re eligible to decline a return, it’ll show as one of your options. Otherwise, please work with the buyer to resolve the issue or process the return."

"The buyer may ask us to step in and help resolve the issue"

 

 

να ανησυχω ή εμενα μου φαινεται τωρα ετσι;;;

 

 

thanx

Αυτο που σου λεει στα αγγλικα ειναι πως δεν εχεις επιλογη να αρνηθεις την επιστροφη. Πως αν την ειχες, θα σου την εμφανιζε σαν μια απο τις επιλογες που διαλεγεις.
Γραφει ακομα γενικα για ολους τους πωλητες πως δεν μπορουν να αρνηθουν επιστροφη, αν περιλαμβανεται στους ορους που τους αφορουν. Η επισης αν ο αγοραστης δηλωσει πως το προιον δεν ανταποκρινεται στην περιγραφη.
Συνεργασου με τον αγοραστη για να λυσετε το θεμα η κανε επιστροφη. Ο αγοραστης εχει δικαιωμα να μας ζητησει να επεμβουμε, ωστε να βοηθησουμε να λυθει το ζητημα.
 
Η εντυπωση μου ειναι πως θα σου ζητηθει στο μελλον να  δωσεις ποια στοιχεια εχεις και θα κρινει το ebay  ποια απο τις δυο πλευρες εχει δικιο.
Δημοσ.

thanx..:)

 

καταλαβα τι γραφει , απλα δε μου δινει καν επιλογη να αρνηθω....αυτο με ανησυχει...σα να σε προτρεπει να δεχθεις την επιστροφη.....

Δημοσ.

εχω τις φωτογραφιες που ειχα ανεβασει στην αγγελια , οπου φαινεται η οθονη οτι ειναι μια χαρα (τουλαχιστον δεν εχει σπασει) 

dispute δεν εχει κανει (τουλαχιστον , οχι ακομα)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...