Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά

θέλω λίγο την βοήθεια σας σχετικά με ένα καψώνι  που μου έκανε σήμερα (σάββατο) μια διαφημιστική τις wind.

Κατά τις 11:30 το μεσημέρι σάββατο, ενώ είμαι σε άδεια, με περνούν τηλέφωνο από μια διαφημιστική ενόματι BFS (η εταιρία υπάρχει την τσέκαρα στο net) να μου πλασάρουν πακέτο απο wind. Ομολογώ πως αντέδρασα άσχημα και πριν η "κυρία" προλάβει να ολοκληρώσει  της λέω

"μας έχετε πρήξει τα αρχ**δια".

Μου απαντάει "να τα φας" και μου κλείνει το τηλέφωνο. Από την στιγμή που μου έκλεισε το τηλέφωνο και  για τις επόμενες ώρες ανά 3 λεπτά δεχόμουνα κλίση στο κινητό μου από τον ίδιο αριθμό χωρίς βεβαια να μιλάει κανείς. Μέχρι τις 3 το μεσημέρι πραγματικά δεν ξέρω πόσες κλήσης δέχτηκα και ποσα μηνύματα στον τηλεφωνητή πήρα. Τουλάχιστον 12 μηνύματα στον τηλεφωνητή και καμια 20αριά κλήσης στο κινητό.

Σε ένα σημείο ήθελα να πάρω ένα τηλέφωνο ένα φίλο και δεν μπορούσα, είχα συνεχεια κλήσης στο κινητό.

Όταν πήρα τηλέφωνο την WIND μπας και βρω κάποιον να επικοινωνήσουν με την εταιρία να τους πουν να σταματίσουν, η κοπέλα μου το έπαιζε έξυπνη κιόλας και μου είπε ότι μάλλον κόλλησε ο "dialer". Τις εξήγησα ότι είμαι τεχνικός και γνωρίζω από αυτά τα σύστημα και μου είπε ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα να το συζητήσουμε κιόλας.

Ένα χρόνο δέχομαι κλήσης τέτοιου είδους, και ως διά μαγείας, ΕΤΥΧΕ, με τον υπάλληλο που βριστήκαμε, να του κολλήσει το dialer και να με περνούν επι τρις ώρες κάθε 3 λεπτά τηλέφωνο.

Μπορώ να κινηθώ νομικά?

 

Ποσο λέτε να κοστίσει αυτό?
 

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Νομίζω ότι μπορείς να ζητήσεις να εξαιρεθεί ο αριθμός σου για να μην σε ενοχλούν. Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από το να το ξεχάσεις.

 

Εγώ πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις ή δεν το σηκώνω καθόλου ή λέω ότι δεν με ενδιαφέρει και το κλείνω. Δεν είναι ανάγκη να βρίζουμε τους ανθρώπους! :)

  • Like 5
Δημοσ.

Νομικά ουτε εσύ, ούτε αυτοι μπορούν να κάνουν κάτι. Κατα 99% δεν σε πήραν απο την Wind αλλα απο συνεργαζόμενο call center της wind οπότε ψάξε - βρες. 

 

Αν θες κάνε αίτηση να μπεις στο Μητρώο 11 που απαγορεύει στις εταιρείες να σε καλουν για διαφημιστικές ενέργειες. Βεβαια είναι λίγο διαδικασία, οπότε θα πρότεινα να τους λες οτι είμαι εγγεγραμένως στο μητρώο 11 και αμέσως θα σου απαντάνε "Μας συγχωρείτε για την ενόχληση" και θα τελειώνουν όλα ομορφα και ωραία!

  • Like 2
Δημοσ.
Ομολογώ πως αντέδρασα άσχημα και πριν η "κυρία" προλάβει να ολοκληρώσει  της λέω

"μας έχετε πρήξει τα αρχ**δια".

 

Μου απαντάει "να τα φας"

 

 

Κλαίω από τα γέλια χαχαχαχαχα

Δημοσ.

Μήπως και αυτοί μπορούν να κινηθούν νομικά;

 

κατά πασα πιθανότητα ίσος μπορούν και αυτοί να κινηθούν νομικά για εξύβριση. Αυτό όμως δεν τους δίνει το δικαίωμα να ξεκινήσουν να με περνούν τηλέφωνο για 3 ώρες κάθε 3 λεπτά ως αντίποινα

 

 

Κλαίω από τα γέλια χαχαχαχαχα

 

και δεν είσαι ο μονος, σε οποιον και να το έχω πει έχει κατουρηθεί στα γέλια :-D

 

 

Νομικά ουτε εσύ, ούτε αυτοι μπορούν να κάνουν κάτι. Κατα 99% δεν σε πήραν απο την Wind αλλα απο συνεργαζόμενο call center της wind οπότε ψάξε - βρες. 

 

Αν θες κάνε αίτηση να μπεις στο Μητρώο 11 που απαγορεύει στις εταιρείες να σε καλουν για διαφημιστικές ενέργειες. Βεβαια είναι λίγο διαδικασία, οπότε θα πρότεινα να τους λες οτι είμαι εγγεγραμένως στο μητρώο 11 και αμέσως θα σου απαντάνε "Μας συγχωρείτε για την ενόχληση" και θα τελειώνουν όλα ομορφα και ωραία!

 

όχι δεν ήταν η WIND. Ήταν μια εταιρία με όνομα BFS. Την βρήκα στο net και έχουν και τηλ επικοινωνίας. Θα τους πάρω τηλ την Δευτερα

 

 

 

Νομίζω ότι μπορείς να ζητήσεις να εξαιρεθεί ο αριθμός σου για να μην σε ενοχλούν. Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από το να το ξεχάσεις.

 

Εγώ πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις ή δεν το σηκώνω καθόλου ή λέω ότι δεν με ενδιαφέρει και το κλείνω. Δεν είναι ανάγκη να βρίζουμε τους ανθρώπους! :)

 

Το ξέρω έχεις δίκιο, δεν είναι σωστό να βρίζουμε αλλα δεν είναι όλες η στιγμές ίδιες. Και στο κάτω κάτω δεν πήρα εγώ τυχαία έναν αριθμό και ξεκίνησα να βρίζω, αυτοί με πήραν τηλέφωνο.

 

Πέρα από αυτό, εγώ δεν έβρισα συγκεκριμένα αυτήν που με πήρε τηλέφωνο, δεν τις έκανα προσωπική επίθεση, είπα "μας έχετε πρήξει".

 

Οποτε δηλαδή με περνούν τηλέφωνο σαββατιάτικα, με ενοχλούν, εγω έβρισα και μετά μου κάνουν και αντίποινα. Ξέρω γω τι να πω.

,,,και τελικά του έδωσαν και τα έφαγε :-D

 

Τι εννοεις;

  • Like 1
Δημοσ.

 το ιδιο μου συνεβη και μενα  απ την βονταφον 2 φορες.μια καλοκαιρι οταν το σηκωσα και ειπα δεν ενδιαφερομαι, με παιρναν σχεδον καθε μερα τηλ ακομα και οταν πηγαινα για μπανιο
και προσφατα τωρα. καθε μερα
πολυ απλα τους εβαλα μπλακ λιστ απ το κινητο και ειπαρχει και μια εφ που λεγεται true caller.   και δειχνει απο ποιο σημειο ηρθε το τηλ.και πλεον δεν ασχολουμαι.η πλακα ειναι με παιρνουν με διαφορετικα νουμερα καθε φορα,αλλα δε θα τους περασει.
τωρα αν ειναι απο σταθερο απειλησε τους πως θα κινηθεις νομικα να δουμε τι θα γινει.

Δημοσ.

Νομίζω ότι μπορείς να ζητήσεις να εξαιρεθεί ο αριθμός σου για να μην σε ενοχλούν. Για το συγκεκριμένο δεν ξέρω αν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από το να το ξεχάσεις.

 

Εγώ πάντως σε τέτοιες περιπτώσεις ή δεν το σηκώνω καθόλου ή λέω ότι δεν με ενδιαφέρει και το κλείνω. Δεν είναι ανάγκη να βρίζουμε τους ανθρώπους! :)

Αυτός είναι καλός τρόπος για να μην σταματήσουν να σε παίρνουν ποτέ.

Το 13888 αν θυμάμαι καλά είναι της κοσμοτε και με περνάνε 1-2 φορές την εβδομάδα και επειδή ήξερα τι είναι δεν το σήκωνα μέχρι που άρχισαν να παίρνουν 3 φορές τη μέρα.το σήκωσα πριν καν πει τι θέλει είπα ευγενικά μην ξαναπαρετε και δεν ξαναπήραν.

Όταν δεν το σηκώνεις παραμένεις στην "λιστα" τους και δεν σταματούν ποτέ.

  • Like 2
Δημοσ.

 H λύση της black list είναι πάρα πολύ καλή. Ούτε θυμάμαι από πότε έχω να σηκώσω τέτοια κλήση. Ήταν 5-6 νούμερα τα οποία μπήκαν στη λίστα και τώρα απλά βλέπω την ειδοποίηση ότι με καλέσαν.  :devil:

  • Like 2
Δημοσ.

Όταν δεν το σηκώνεις παραμένεις στην "λιστα" τους και δεν σταματούν ποτέ.

To αυτό πιστεύω και έχω καταλάβει κι εγώ.

 

 

κατά πασα πιθανότητα ίσος μπορούν και αυτοί να κινηθούν νομικά για εξύβριση.

με ποιά έννοια της εξύβρισης;

το ότι τους λες εν θερμώ πως σε έπρηξαν και είναι ενοχλητικοί

ή ότι δεν τους άρεσε που η διαγωγή σου δεν ήταν κόσμια;

η εξύβριση προσωπικά σε ποιόν απευθύνθηκε, με ποιά αιτία, και με ποιά λέξη;

με ποιόν τρόπο θα καταγράψουν και την εξύβριση;

μήπως μαγνητοφωνούν τις συνομιλίες χωρίς την άδειά σου;

 

 

Μπορώ να κινηθώ νομικά?

 

Ποσο λέτε να κοστίσει αυτό?

μπορείς να αντιδράσεις και να μη σου κοστίσει

 

όλες αυτές οι εταιρείες είναι ενταγμένες σε μητρωο και υπάγονται σε ρυθμιστικό πλαίσιο που τελευταία έχει μάλιστα αυστηροποιηθεί

τις κλήσεις που δέχτηκες ίσως μπορέσεις να τις αποδείξεις σε συνεργασία με τον πάροχό σου (πες μου ότι δεν είναι η Wind) και πιθανόν με μια κρούση σε εισαγγελέα

σίγουρα δέχτηκες μια κακόβουλη ενέργεια που συνιστά ζημία και προσβολή της προσωπικότητας και της ιδιωτικής σου ζωής

σίγουρα και τέτοιες εταιρείες πρέπει να υφίστανται την ανάλογη τιμωρία και να αξιώνεις την αποκατάσταση της ηθικής και όχι μόνο βλάβης που υπέστης

σε κάθε περίπτωση υπάρχουν αρμόδιες Αρχές και υπηρεσίες στο Υπουργείο (καταναλωτή, τηλεπικοινωνιών, κλπ)

 

οπωσδήποτε η απόκριση της Wind ήταν ελλιπής και απαραδεκτη μέσω του εκπροσώπου της

σίγουρα και η Wind είναι εξίσου συνυπεύθυνη

 

αν θες να το κυνηγήσεις μπορείς αρκεί να είσαι προετοιμασμενος να το πας μέχρι τέλους (ακόμα και αν μπλέξεις), ίσως και με τη συνδρομή οργανώσεων καταναλωτών

Δημοσ.

To αυτό πιστεύω και έχω καταλάβει κι εγώ.

 

 

με ποιά έννοια της εξύβρισης;

το ότι τους λες εν θερμώ πως σε έπρηξαν και είναι ενοχλητικοί

ή ότι δεν τους άρεσε που η διαγωγή σου δεν ήταν κόσμια;

η εξύβριση προσωπικά σε ποιόν απευθύνθηκε, με ποιά αιτία, και με ποιά λέξη;

με ποιόν τρόπο θα καταγράψουν και την εξύβριση;

μήπως μαγνητοφωνούν τις συνομιλίες χωρίς την άδειά σου;

 

 

μπορείς να αντιδράσεις και να μη σου κοστίσει

 

όλες αυτές οι εταιρείες είναι ενταγμένες σε μητρωο και υπάγονται σε ρυθμιστικό πλαίσιο που τελευταία έχει μάλιστα αυστηροποιηθεί

τις κλήσεις που δέχτηκες ίσως μπορέσεις να τις αποδείξεις σε συνεργασία με τον πάροχό σου (πες μου ότι δεν είναι η Wind) και πιθανόν με μια κρούση σε εισαγγελέα

σίγουρα δέχτηκες μια κακόβουλη ενέργεια που συνιστά ζημία και προσβολή της προσωπικότητας και της ιδιωτικής σου ζωής

σίγουρα και τέτοιες εταιρείες πρέπει να υφίστανται την ανάλογη τιμωρία και να αξιώνεις την αποκατάσταση της ηθικής και όχι μόνο βλάβης που υπέστης

σε κάθε περίπτωση υπάρχουν αρμόδιες Αρχές και υπηρεσίες στο Υπουργείο (καταναλωτή, τηλεπικοινωνιών, κλπ)

 

οπωσδήποτε η απόκριση της Wind ήταν ελλιπής και απαραδεκτη μέσω του εκπροσώπου της

σίγουρα και η Wind είναι εξίσου συνυπεύθυνη

 

αν θες να το κυνηγήσεις μπορείς αρκεί να είσαι προετοιμασμενος να το πας μέχρι τέλους (ακόμα και αν μπλέξεις), ίσως και με τη συνδρομή οργανώσεων καταναλωτών

Αυτό απλά από το τηλεφώνημα ή από τον διάλογο που είχαν;

Δημοσ.

Ναι ρε παιδιά άλλη δουλειά δεν έχει να κάνει η τηλεφωνήτρια και "παίζει" με σενα...Ξέρεις όλα αυτά ελέγχονται....άσε που δεν την παίρνει να κάθεται να ασχολείται με σενα για 3 ώρες...αυτή σε 10 λεπτά πρέπει να βγάζει συμβόλαια...να κάνει προσφορές...τί νομίζεις απ το σπίτι της παίρνει??Έχει προισταμενους που την ελέγχουν και την ακούν....και φυσικά απαγορεύεται να σε βρίσει κτλ και εννοείται ότι οι κλήσεις μαγνητοφωνούνται και πίστεψε με τις ελέγχουν τακτικά ...

Οπότε πολύ πιθανόν είναι να κόλλησε το σύστημα...ο dialer.. ή κάτι άλλο τεχνικό απ το να ασχολείται μαζί σου...επίσης δεν είσαι ο πρώτος που μιλάει άσχημα...ντάξει...κοπελίτσες που δουλεύουν για 3 ευρώ την ώρα είναι...ας μην είμαστε εντελώς απολίτιστοι κ εμείς..

Δημοσ.

εμενα πάλη με έσπερναν τηλ απο vodafone και μόλις μου ελεγαν η κλειση καταγραφεται τους ελεγα οτι δεν επιτρέπω να καταγραφη και το έκλειναν δεν ξαναπηραν τηλ απο τοτε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...