Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άλλη μια περίπτωση  που κάνουμε δύσκολη τη ζωή μας και μεγαλοποιούμε τα πράγματα χωρίς να υπάρχει λόγος. Υπάρχουν 2-3 απλές λύσεις που ήδη αναφέρθηκαν. Σιγά μην τρέχουμε στα δικαστήρια για αυτό το πράγμα....όσο για αυτό που είπε ο xpera_x

 

σίγουρα δέχτηκες μια κακόβουλη ενέργεια που συνιστά ζημία και προσβολή της προσωπικότητας και της ιδιωτικής σου ζωής

 

συνεχίζει να μου κάνει μεγάλη εντύπωση και δεν έχω καταλάβει ακόμα που αναφέρεται! :)

 

ΝΑΙ είναι προσβολή τις ιδιωτικής μου ζωής. Και ξέρεις γιατί? γιατί εγώ ήμουν με τον πατέρα μου που είχα να τον δω 3 χρονια και προσπαθούσα να μιλήσουμε να τα πούμε και χτυπούσε κάθε 3 λεπτά το τηλέφωνο.

 

Είτε "δήθεν" κόλλησε ο dialer είτε όχι, εγώ τις επόμενες 3 ώρες έπρεπε να γειώνω την κλίση. Εγώ δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω αυτές τις 3 ώρες, γούσταρα να ακούω το κινητό μου να χτυπάει και να δέχομαι sms ότι έχω 12 φωνητικά μηνύματα.

 

ΟΧΙ δεν ήθελα να το κλείσω, διότι το τηλέφωνο το έχω για να με περνούν οι φίλοι όχι οι διαφημιστικές και να μου λένε και στο τέλος να φάω τα αρχίδια μου.

 

 

 

τα τηλέφωνα που μαγνητοφωνούνται χρησιμοποιούνται μόνο για εσωτερική χρήση της εταιρείας και για "ελεγχο" της ποιότητας της δουλειας των τηλεφωνητών...Δεν έχει νομική ισχύ.Με λίγα λόγια τα ακούνε μετά για να δούνε αν οι υπάλληλοι λένε το σωστό ποίημα στον πελάτη και να τους βάλουν χέρι αν όχι...

Πολύ ευέξαπτοι είστε όλοι σας...ο ts είπε ότι την έβρισε αφου δεν την άφησε να ολοκληρώσει...άρα δεν πρόλαβε καν να του τα πρήξει !!

Πίστεψε με ότι παρα πολυς κόσμος εχει απόλυτη αναγκη τα 3 ευρώ της ώρας για να κάνει αυτή την δουλεια..και επίσης πίστεψε με ότι έχουν μεγάλη πίεση για να βγάζουν συμφωνίες μεσα στην ώρα....Άρα στον εκάστοτε τηλεφωνητη δεν τον παίρνει να ασχολείται με έναν πελάτη και να τον καλεί επι 3 ώρες...και εσύ στην θέση του δεν νομίζω να κάθεσαι να ασχολείσαι με έναν αγροικο...

Τηλεφώνησε σε ώρα κανονική 11:30 το πρωι είπε ο ts...δεν ενόχλησε σε ώρα κοινής ησυχίας...

Όλοι εσείς μάλλον είστε βολεμένοι σε θέσεις διευθυντή που δεν έχετε κανέναν απο πάνω σας .....

Εγώ μάλλον θα πω ότι δεν έχετε τρόπους.... γιατί δεν νομίζω να κοστίζει κάτι να πειτε "δεν ενδιαφέρομαι" και να το κλείσετε...και να έχετε και την ψυχική σας υγεία άριστη!!!

Αλλά αν είστε τόσο μαγκες όλοι...μην τα βάζετε με την τηλεφωνήτρια (που δεν μπορεί να απαντησει κιόλας)...να τα βάλετε με τον διευθυντή προώθησης και να τον κάνετε ρόμπα αν σας ενόχλησε...

 

Ούτε βολεμένος είμαι, ούτε διευθυντής είμαι ούτε ευέξαπτος είμαι. Τα σχόλια σου είναι εντελός αυθαίρετα και άστοχα.

 

Δέχομαι εδώ και ένα χρόνο τηλεφωνήματα από αυτές τις εταιρίες και ουδέποτε μίλησα άσχημα. Την συγκεκριμένη ημερα, την συγκεκριμένη στιγμή πολύ απλά δεν υπήρχε λόγος να την αφήσω να ολοκλήρωση διότι ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΑ.

 

Δεν τις επιτέθηκα προσωπικά τις τηλεφωνήτριας, δεν την έβρισα την ίδια, είπα "μας πρήξατε τα @@".

 

OK δεν θα μπω στην διαδιασία  μήνυσης αλλα το συγκεκριμένο περιστατικό δεν θέλω να το αφήσω έτσι διότι πραγματικά με ενόχλησε , με παρενόχλησε και δεν μπορεί ο καθένας να με παίρνει τηλέφωνο να μου πρήζει τα αρχίδια και μετά να μου λέει να τα φάω κιόλας.

 

Το μονο που θα κάνω είναι να πάω από τα γραφεία τους, θα ζητήσω τον υπεύθυνο και εκεί θα τα πούμε.

 

  • Like 2
  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

μα και εσύ πόσο ανυπόμονος πια;

 

λίγο χρόνο σου ζητούσε...

 

 

ΥΓ:

να ξερες φίλε πόσα 'αθώα' παιδάκια για τα 'ψίχουλα' έχουν γίνει συνεργοί σε οικονομικά αδικήματα των αφεντικών τους

και έχουν προκαλέσει δυσανάλογες βλάβες σε ανυποψίαστους συμπολίτες-θύματα απάτης

 

απορώ με τα μυαλά που κουβαλούν εκείνοι που δικαιολογούν το ψωμί που βγαίνει πατώντας στο πτώμα των άλλων

στη βάση πως είναι λιγοστό και ο σκοπός αγιάζει τα μέσα

με αυτά τα μυαλά ορισμένων καταλήξαμε και την πληρώνουμε όλοι

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται ούτε να πρίζεστε ούτε να βριζόσαστε με υπαλλήλους του κάθε call center ούτε τίποτα.

 

Κάντε φραγή εισερχομένων προς συγκεκριμένο αριθμό, ρωτήστε τον πάροχό σας για αυτό, αν είστε wind που δεν έχει τέτοια υπηρεσία κατεβάστε μια απλή και έγκυρη εφαρμογούλα στο κινητό σας για να βάζετε σε blacklist τους αριθμούς που σας παίρνουν και μετά από λίγο καιρό θα ηρεμήσετε.

 

Εγώ από τότε που πρωτοέβαλα την εφαρμογή γιατί η wind δεν μου έκανε φραγή, σήκωνα κάθε νούμερο που με καλούσε, τους έλεγα ευγενικά οτι δεν ενδιαφέρομαι για αυτό που διαφημίζουν και μετά τους έχωνα black list και πάπαλα. Εγώ έχω βάλει σε blaclist 22 αριθμούς από πέρσι τον Νοέμβρη. Έχω βάλει και σε blacklist διάφορα νούμερα που έστελναν διαφημιστικά μηνύματα και είχαν βρει τον αριθμό μου από μια αγγελία.

 

Ορισμένοι επιμένουν και καλούν κάθε μέρα και δεν καταλαβαίνουν χριστό, το μόνο που γίνεται είναι να βλέπω ειδοποίηση της εφαρμογής οτι κάποιος κάλεσε.

  • Like 2
Δημοσ.

ναι μιλάμε για σταθερό όμως

και εκεί δεν καταλαβαίνουν από μεσημέρια

 

το ότι ορισμένοι δικαιολογούν το να σε βρίζουν κι από πάνω αυτοί που σε ενοχλούν στο τηλεφωνικό spam

στη βάση πως ο σκοπός τους να βγάλουν λιγοστά ( ; ) χρήματα αγιάζει τα μέσα

ε αυτό όλο με ξεπερνάει

 

να απορω που βριζουν κι εδώ μέσα

όχι δεν απορείς αν ο άλλος θέλει να δείχνει γίδι

Δημοσ.

να ξεκαθαρίσουμε ένα,

τηλέφωνο που χρησιμοποιείται ως μεθοδος τυφλών τηλεπωλήσεων είναι διαστροφή spam

φαινόμενο των τελευταίων χρόνων

και όχι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ασπαζόμαστε τη διαστροφή

 

το spamming είναι μέθοδος προώθησης απορριπτέα και αποδοκιμαστέα

και όσοι συν-εργαζονται στο spamming δεν είναι ανεύθυνα αθώα παιδάκια ούτε είναι άξιοι για τις πράξεις τους

 

αν κανεις δεν τα καταλαβαίνει αυτά είναι ή βλάκας ή έχει συμφέρον

 
 
τώρα

τρολάρισμα είναι μια δοκιμασμένη λύση,

 

αλλά για να είμαστε και ουσιαστικοί να επιστρέψει το τηλέφωνο να χρησιμοποιείται ως μέσο επικοινωνίας της δικής μας βούλησης

και ακόμα μία για να τελειώνει το φαινόμενο και το πανηγύρι με τις εταιρείες τηλεbullynig

ένα τηλέφωνο με ηλεκτρονικό φίλτρο ενοχλητικών κλήσεων,

μαζί με ένα αίτημα για ένταξη στο μητρώο περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων

και στη συνέχεια αναφορά σε κάθε κρούσμα spam

 

μόνο έτσι θα βοηθήσουμε να εκλείψει-περιοριστεί το φαινόμενο του τηλεφωνικού spamming

 

 

ΥΓ: καλά για τον topic starter

μη μασάς φίλε, δε χρωστάς κι από πάνω που σε ενόχλησαν

υποχρεωμένος είσαι να αντιδράσεις και να καταγγείλεις αν νομίζεις πως αντέχεις να μπλέξεις μαζί τους

Ή μπορεί να μην το θεωρεί και τόσο σοβαρό θέμα και να καλύπτεται από τις λύσεις που προτάθηκαν ήδη :)

Δημοσ.

Ρε σεις, μην πάτε μακριά, εδώ έρχονται πωλητές στο σπίτι από wind, cyta μέχρι και greenpeace την ώρα που μπορεί να κοιμάσαι, τρως, κάνεις σεξ και σε παρενοχλούν χτυπώντας κουδούνια...Με ποιό δικαίωμα;

Δε σέβονται την προσωπικότητα και τα δικαιώματα των ανθρώπων δυστυχώς.Και το χειρότερο, να έχεις και ένα κράτος να μην επιβάλλει ένα πρόστιμο της προκοπής για να συνετιστούν όλοι.

Δημοσ.

Δεν τις επιτέθηκα προσωπικά τις τηλεφωνήτριας, δεν την έβρισα την ίδια, είπα "μας πρήξατε τα @@".

 

 

Καταλαβαινω τον εκνευρισμο σου. Κανεις δεν απολαμβανει τετοια τηλεφωνηματα. Ομως ειναι ανθρωποι οχι ζωα. Πρωτος επιτεθηκες.Ας ζητουσες λοιπον ευθυς εξ αρχης τον υπευθυνο της. 

Δημοσ.

όταν σε παίρνει κάποιος τηλέφωνο να συναλλάγεί μαζί σου εκ μέρους μιας εταιρείας αυτός είναι ο υπεύθυνος το αν φταίει να ακούσει ό,τι ακούει ποσώς ενδιαφέρει τον άλλο που παρενοχλείται στην άλλη γραμμή αν δε του αρέσει δρόμο. τα υπόλοιπα περί αποποίησης ευθυνών είναι ιστορίες για αγρίους

 

έχω ακούσει κι από φίλο μου το θεϊκό "ε ας τους κι αυτούς μισό λεπτό να σου αναλύσουν την προσφορά τους και μετά αρνήσου ευγενικά" σιγά μη τους πάρουμε και τίποτα άλλο.

Δημοσ.

ναι μιλάμε για σταθερό όμως

και εκεί δεν καταλαβαίνουν από μεσημέρια

 

A sorry. Για σταθερό ρώτα τον πάροχό σου αν σου δίνει το δικαίωμα για φραγή εισερχομένων προς συγκεκριμένο νούμερο. Το τηλέφωνό σου δείχνει τον αριθμό που κάλεσε; Πρέπει να υπάρχουν και σταθερά τηλέφωνα με ενσωματωμένη λειτουργία για blacklist αλλά με λίγο πιο τσιμπημένο κόστος.

έχω ακούσει κι από φίλο μου το θεϊκό "ε ας τους κι αυτούς μισό λεπτό να σου αναλύσουν την προσφορά τους και μετά αρνήσου ευγενικά" σιγά μη τους πάρουμε και τίποτα άλλο.

 

Κι όμως δεν είναι άσχημο αυτό που λέει ο φίλος. Τους αφήνεις και χρεώνονται περισσότερο για να σου αναλύσουν την προσφορά. :P

Δημοσ.

ναι η λογική και καλά είναι πως ο άλλος πληρώνεται αν καταφέρει έστω να σου πει την προσφορά οπότε έτσι τον διευκολύνεις κάπως και δεν είσαι τελείως κάφρος να ρίξεις άκυρο εξαρχής. πράγμα με το οποίο προσωπικα διαφωνώ κάθετα

Δημοσ.

 

 

Και τα φέρνει η ζωή έτσι, δε το εύχομαι, που αναγκάζεσαι να δουλεύεις για 510€ καθαρά το μήνα (περίπου 9 ώρες την ημέρα, σιγά μην τηρούν το 8ωρο),και είσαι σε τηλεφωνικό κέντρο. Και να παίρνεις τηλ για προσφορές και να σε βρίζουν, ή μάλλον να χρησιμοποιεί υβρεολόγιο.


 

Η ανθρώπινη απάντηση, αξιοπρεπούς ανθρώπου, είναι ευχαριστώ δεν ενδιαφέρομαι και δε θα ήθελα να με ξαναενοχλήσετε. Και μετά αν ήθελε να μην το ξαναπάρουν, blacklist τον αριθμό και τη διαδικασία για το τυπικό ένταξης στο #11, αν δεν γνωρίζεις τη διαδικασία καλά έκανες topic, αλλά η προσβολή ανθρώπου με αυτό το τρόπο τουλάχιστον δείχνει το ποιόν σου, κρίμα.

 

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Η ανθρώπινη απάντηση, αξιοπρεπούς ανθρώπου, είναι ευχαριστώ δεν ενδιαφέρομαι και δε θα ήθελα να με ξαναενοχλήσετε. Και μετά αν ήθελε να μην το ξαναπάρουν, blacklist τον αριθμό και τη διαδικασία για το τυπικό ένταξης στο #11, αν δεν γνωρίζεις τη διαδικασία καλά έκανες topic, αλλά η προσβολή ανθρώπου με αυτό το τρόπο τουλάχιστον δείχνει το ποιόν σου, κρίμα.

 

Μάλλον κάποιοι είστε πάρα πολύ τυχεροί και δεν σας έχει τύχει να σας ενοχλήσουν για προωθητικές ενέργειες, δεν εξηγείται αλλιώς. Γιατί φίλε μου, πόσες φορές θα πεις «ευχαριστώ, δεν ενδιαφέρομαι»; 100; 200; Ε, την 500ή φορά θα τον στείλεις στο διάολο, όσο αγαθός και καλοπροαίρετος να είσαι, δεν παίζει να μην το κάνεις.

 

Πριν τις γιορτές, είχε τύχει να με παίρνουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ τηλέφωνο (ενίοτε και δύο φορές τη μέρα) από την Wind και να ζητάνε ένα άτομο που δεν γνωρίζω καν. Αφού τους εξήγησα ευγενικά οκτώ (8) φορές ότι ούτε γνωρίζω το άτομο, ούτε έχω σχέση με την Wind και ότι θα ήθελα να αφαιρέσουν το τηλέφωνό μου από το σύστημά τους, ε την ένατη φορά που με κάλεσαν δεν χαρίστηκα. Άκουσε ο φίλος μερικά χριστουγεννιάτικα καντήλια και από τότε δεν με ξαναενόχλησαν.

  • Like 4
Δημοσ.

 

 

Και τα φέρνει η ζωή έτσι, δε το εύχομαι, που αναγκάζεσαι να δουλεύεις για 510€ καθαρά το μήνα (περίπου 9 ώρες την ημέρα, σιγά μην τηρούν το 8ωρο),και είσαι σε τηλεφωνικό κέντρο. Και να παίρνεις τηλ για προσφορές και να σε βρίζουν, ή μάλλον να χρησιμοποιεί υβρεολόγιο.

 

 

 

Η ανθρώπινη απάντηση, αξιοπρεπούς ανθρώπου, είναι ευχαριστώ δεν ενδιαφέρομαι και δε θα ήθελα να με ξαναενοχλήσετε. Και μετά αν ήθελε να μην το ξαναπάρουν, blacklist τον αριθμό και τη διαδικασία για το τυπικό ένταξης στο #11, αν δεν γνωρίζεις τη διαδικασία καλά έκανες topic, αλλά η προσβολή ανθρώπου με αυτό το τρόπο τουλάχιστον δείχνει το ποιόν σου, κρίμα.

 

 

 

Σχετικά με το spoiler σου, δούλευα 3 χρονια για 10 euro χαρτζιλίκι την ημερα με πτυχίο και μεταπτυχιακό και πιστοποίηση, οποτε το "ποιον μας" αστο καλύτερα για αυτούς που μας ξέρουν καλύτερα.

 

Eπειδή βλέπω αρκετούς που σχολιάζουν καθαρά την δικη μου την συμπεριφορά, να σας υπενθυμίσω λίγο κάτι:

 

Έβρισα - με έβρισε και τέλος. Τα αντίποινα και το καψώνι τι το ήθελε?

 

Συγγνώμη δηλαδή , σας προβλημάτισε που της είπα μας έπρηξε τα @@ και δεν σας προβλημάτισε ότι και η ίδια με έβρισε και μετά για 3 ώρες μου έκανα αντίποινα και καψώνια.

 

Δηλαδή δεν σας ενδιαφέρει το γεγονός ότι και αυτήμε έβρισε και με ενοχλούσε μετά 3 ώρες εσκεμένα. Το μονο που μετράει είναι ότι έβρισα εγώ.... αυτο έχει σημασια... Το ποιόν το δικό της δηλαδή ήταν εντάξη...

 

Όπως και να έχει, είναί σεβαστή η γνώμη σας, άσχετος αν με κάποιος σύμφωνο η διαφωνώ.

 

Σήμερα πήρα την εταιρία τηλέφωνο και τους εξήγησα τι έγινε, όταν η κοπέλα έβαλε τον αριθμό μου στο σύστημα και είδε τις κλήσης που δέχτηκα σκάλωσε. Με αφαίρεσε από την λίστα τους άμεσος.

 

Έβαλα και ένα blacklist app και τελειωσε

 

Δημοσ.

Αρχηγέ δεν είπε κανείς ότι έχεις λάθος στο κομμάτι που σε ενοχλούσε με συνεχείς κλήσεις.

Στην συμπεριφορά σου ήσουν φάουλ....βέβαια και αυτή που σου αντιμίλησε διπλό φάουλ και κόκκινη.

Αλλά το θέμα μας ήταν αν τελικά ήταν εσκεμμένο το repeat στις κλήσεις...αλλά μάλλον αυτό δεν επιλύθηκε ούτε και με το τηλεφώνημα σου σήμερα.Τεσπα....αφού ησύχασες απ αυτούς ..τέλος.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω ξεραθεί στα γέλια :-D

 

 

Πέρα από αυτό, εγώ δεν έβρισα συγκεκριμένα αυτήν που με πήρε τηλέφωνο, δεν τις έκανα προσωπική επίθεση, είπα "μας έχετε πρήξει".

 

Δηλαδή αν με πάρεις τηλ και αρχίσω τις Χριστοπαναγίες έτσι γενικά (επειδή με πήρες) δεν είναι προσωπική επίθεση; Θα σου άρεσε ο τρόπος μου; Παραδέξου πως μίλησες άσχημα, απλά στηρίχτηκες στο ότι δε μπορούσε να απαντήσει επειδή είναι εργαζόμενη.

 

Καλά σου είπε να τα φας, αν και το σωστό είναι να σε αγνοήσει δείχνοντας επαγγελματισμό. Χαλάρωσε, δε πρόκειται να σε ξαναπάρει! Πιθανότητα ήταν όντως από κόλλημα του dialer.

 

Γενικά προσπάθησε να μη νευριάζεις, η ζωή είναι μικρή και χαλάς την ψυχολογία σου με ανούσια πράγματα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...