Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

#1

 

Αρχαίος καθηγητής διδάσκει εκτός των άλλων Ηλεκτρικές Μηχανές Ι και ΙΙ. Επειδή στα μικρά έτη δεν ασχολούμουν ιδιαίτερα με τη σχολή χρωστούσα και έδινα τα μαθήματα εκ των υστέρων, είχα την παρέα μου που τα είχαν δώσει ή τα ξαναέδιναν να με κατατοπίζει.

 

Στις Μηχανές Ι λοιπόν μου λέει ο Βασίλης: κοίτα, δεν έχει σημασία τι θα γράψεις. Τους περνάει όλους με 5-6-7 στην τύχη εκτός από 3-4 άτομα που βάζει 8 και άλλους τόσους που τους κόβει, και σε μας έτσι έκανε. Ο Βασίλης τώρα ήταν συνεργάτης εμπιστοσύνης, δεν έλεγε πράγματα έτσι για να τα πει, αλλά πάλι μου φαινόταν περίεργο. Επίσης έχω μια αλλεργία στο να κατεβαίνω απροετοίμαστος, οπότε λεω δεν πειράζει, φέρε τα βιβλία, μελέτη ασκήσεις κλπ κλπ κλπ, δίνουμε, βγαίνουν οι βαθμοί, έχω περάσει με 7.

 

Κάποια στιγμή αργότερα έρχεται η ώρα για Μηχανές ΙΙ. Εκεί λοιπόν έχω χάσει τελείως την επαφή με το αντικείμενο, από τους άλλους δεν έχει ασχοληθεί κανείς, μου ξαναματαλένε μην είσαι βλάκας τζάμπα ασχολείσαι δεν έχει σημασία τι θα γράψεις (!!!)... ε ΟΚ, αποφασίζω να κατέβω με τη δική τους μέθοδο.

 

Για να καταλάβετε τώρα πώς πήγαινε αυτή η μέθοδος.

 

Έστω άσκηση που σου ζητάει να βρεις την "τάση κοψοψορίασης" του κινητήρα. Είσαι τελείως άσχετος, δεν ξέρεις καν τι είναι αυτό. Ξέρεις όμως ότι η τάση συμβολίζεται με V. Κοιτάς τυπολόγιο, βλέπεις 3-4 τύπους για διαφορετικά V (απλό, με τόνο, με τελεία, κλπ) που επίσης δεν ξέρεις τι είναι.

 

Δεν πειράζει! Απλά παίρνεις τους τύπους και αντικαθιστάς με οτιδήποτε μοιάζει ελαφρώς σχετικό μέχρι να καταλήξεις κάπου όπου πλέον όλοι σου οι άγνωστοι δίνονται στα δεδομένα (εννοώ δηλαδή ότι έχεις π.χ. μια γωνία Α και ο τύπος επίσης έχει Α, το αν έχει καμία απολύτως σχέση το ένα Α με το άλλο είναι ασήμαντες λεπτομέρειες), οπότε αντικαθιστάς και δίνεις απάντηση. So simple! Το ίδιο λοιπόν έκανα και γω. Είναι η μόνη φορά στη ζωή μου που το έχω κάνει: έγραφα εν γνώση μου αρλούμπες.

 

Εξάλλου δεν έχει και σημασία τι γράφεις μέσα. Ένας είχε γράψει σε μια άσκηση με ηλεκτρικό κινητήρα, "υποθέτουμε ότι ο ρότορας δεν κινείται" επειδή του έλειπαν κάτι δεδομένα να αντικαταστήσει.

 

Δίνουμε λοιπόν, βγαίνουν οι βαθμοί, έχω περάσει με 7. Ο ρότορας που δεν κινείται, έχει περάσει κι αυτός με 7.

 

Εκεί πλέον κατάλαβα ότι τα καντήλια που κατέβαζε ο Βασίλης που κόπηκε δυο φορές με 4 ήταν απόλυτα δικαιολογημένα.

  • Like 3
Δημοσ.

Αχ ελληνικό πανεπιστήμιο, θα μπορούσα να λέω ιστορίες για ώρες και μόνο από προσωπική εμπειρία.

 

Αγαπημένη μου μια φορά που πέρασα μάθημα με 7 όχι απλά χωρίς να το δώσω αλλά χωρίς να το έχω καν δηλωμένο. Ο τύπος έβαζε σε όσους δίνανε λευκή κόλλα ή δεν πηγαίναν ή δεν το είχαν δηλώσει 1. Η θεωρία μου είναι ότι στον δικό μου τον άσσο του ξέφυγε λίγο η ουρίτσα και εγένετο 7.

 

Άλλη φορά μάθημα με 3 θέματα, γράφω τη μία θεωρία τέλεια, ακριβώς όπως τα λέει το βιβλίο. Κάνω και τη μία άσκηση. 3ο θέμα τίποτα. Τσεκάρω την άσκηση με μια φίλη μου που καθόταν δίπλα και είχαμε ίδια αποτελέσματα. Της απαγγέλω και τη θεωρία (λιγότερο παπαγαλία από πως τα είχα εγώ) και δεν γράφει επίσης το 3ο θέμα. Βγαίνουν τα αποτελέσματα και παίρνει 5 και εγώ 4. Τι να πεις όμως στον καθηγητή, "εγώ της τα είπα";

 

Άλλη φορά με έχει κόψει και πάβ να δω το γραπτό (ήταν τελευταίο μάθημα για πτυχίο αλλιώς δεν θα πήγαινα καν μάλλον) και ο τύπος είχε ξεχάσει να βαθμολογήσει ένα ολόκληρο θέμα που έπιανε 2.5 μονάδες.

 

Νομίζω η καλύτερη λύση είναι να πας εκεί όντως, αν ξέρεις τι έγραωες και δεν έκανες παγαποντιά δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

 

ΥΓ. Επειδή λέμε για τα ελληνικά πανεπιστήμια, μην νομίζετε ότι τα πράγματα είναι πάντα πιο οργανωμένα στο εξωτερικό. Στο πανεπιστήμιο μου στην Ολλανδία, από τα πιο φημισμένα και ιστορικά στην Ευρώπη, είχαμε πολλές φορές πολύ χειρότερες καθυστερήσεις στους βαθμούς οι οποίοι δεν ανταπόκρινονταν και στην ποιότητα των γραπτών/εργασιών.

  • Like 1
Δημοσ.

Πρώτο θέμα.

Έχεις δύο πίνακες. Αν έχουν ένα τουλάχιστον κοινό στοιχείο δώσε κατάλληλο μήνυμα αλλιώς δώσε κατάλληλο μήνυμα. Ή βαθμολόγηση θα γίνει και με βάση την αποδοτικότητα του αλγορίθμου.

Δεύτερο

Εξέτασε αν όλα τα στοιχεία του ενός είναι μικρότερα του άλλου, και αν του τρίτου μεγαλύτερα του δευτέρου. Πάλι η βαθμολόγηση θα γίνει και με βάση την αποδοτικότητα.

Τρίτο, μια μαλακία που δεν έλυσε ούτε ένας.

Τέταρτο.

Βρες το μέγιστο του πίνακα, βάλε τη θέση του σε ένα άλλο πίνακα. Μετά βρες τη θέση του αμέσως επόμενου μέγιστου, βάλε τη θέση του. Και πάει λέγοντας.

Οποίος καταλαβαίνει από προγραμματισμό καταλαβαίνει ότι σε τόσο γελοία θέματα δεν γραφείς 4

Δημοσ.

Εν Ελλάδι το Σωτήριον Έτος 2005-6:

Τέσσερα άτομα αντιγράφουν από εμένα σε μάθημα,copy-paste καταστάσεις μιλάμε.

Αποτελέσματα: Ο πίσω-πίσω παίρνει 8.5, ο μπροστά του πήρε 6-7(δεν θυμάμαι καλά), ο πίσω μου πήρε 5 και εγώ πήρα τα @@ μου με 2. 

Πάω να πιάσω τον δάσκαλο, με λέει έλα την άλλη εβδομάδα γιατί τώρα έχω μύτηνγκ,πάω να τον έβρω λοιπόν και είχε φύγει ο π@υστης διακοπές για 2 εβδομάδες...

Άντε γεια...

 

Εν αλλοδαπήν πριν ολίγα έτη:

Σοβαρό μάθημα τάχαμου: Advanced Applications of L.Algebra(ή κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι το όνομα ακριβώς).

Λύνω τις 5 από τις 6 και στην τελευταία γράφω τον αλγόριθμο ψιλοσωστά στο Matlab,αλλά βγάζει λάθος(δεν ήμανε τότενες καλός στα μπλιμπλίκια του Ματλαβ).

Με αφήνει με 47%(βάση 50%)...

Τον πιάνω και με λέει ότι τα έλυσα σωστά,αλλά δεν του άρεσε όπως τα εξήγησα.

Άλλος τύπος με 3.5 στις 6 ερωτήσεις πήρε 75%.

Πιάσε το αυγό και κούρευτο.

Δημοσ.

 

Πρώτο θέμα.

Έχεις δύο πίνακες. Αν έχουν ένα τουλάχιστον κοινό στοιχείο δώσε κατάλληλο μήνυμα αλλιώς δώσε κατάλληλο μήνυμα. Ή βαθμολόγηση θα γίνει και με βάση την αποδοτικότητα του αλγορίθμου.

Δεύτερο

Εξέτασε αν όλα τα στοιχεία του ενός είναι μικρότερα του άλλου, και αν του τρίτου μεγαλύτερα του δευτέρου. Πάλι η βαθμολόγηση θα γίνει και με βάση την αποδοτικότητα.

Τρίτο, μια μαλακία που δεν έλυσε ούτε ένας.

Τέταρτο.

Βρες το μέγιστο του πίνακα, βάλε τη θέση του σε ένα άλλο πίνακα. Μετά βρες τη θέση του αμέσως επόμενου μέγιστου, βάλε τη θέση του. Και πάει λέγοντας.

Οποίος καταλαβαίνει από προγραμματισμό καταλαβαίνει ότι σε τόσο γελοία θέματα δεν γραφείς 4

 

και το επόμενο εξάμηνο πάλι τα ίδια θέματα, αλλά διαβάζεις τον πινακα από αρχείο χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Δημοσ.

Εν αλλοδαπήν πριν ολίγα έτη:

Πιάσε το αυγό και κούρευτο.

 

Μου έχει συμβεί και μένα αυτό, βαριόμασταν με ένα συμφοιτητή να κάνουμε όλη την προετοιμασία για δύο εργασίες (όχι εξετάσεις) οπότε κάναμε deal πως θα κάνει ο καθένας από μια εργασία δύο φορές, για τον εαυτό του και για τον άλλο.

 

Η δική μου ήταν εφαρμογή σε Symbian (OS των παλιών κινητών Nokia). Διαβάζω από δω απο κει, φτιάχνω ένα κομπιουτεράκι, γράφω και το θεωρητικό μπλα μπλα, όλα εντάξει. ΟΚ λέω, τώρα που τελείωσα με το κομπιουτεράκι και τα έχω καταλάβει όλα θα το δώσω στον άλλο και θα κάνω κάτι άλλο για μένα. Έκανα μια κρεμάλα, έγραψα και σχετικό μπλαμπλα από την αρχή έχοντας μετά το τέλος της κρεμάλας ακόμα καλύτερη κατανόηση, τα δίνουμε.

 

Βγαίνουν οι βαθμοί, η εργασία του άλλου έχει πάρει παραπάνω από τη δική μου. Πάω στον καθηγητή να τον ρωτήσω τι δεν του άρεσε, μου λέει "στο μπλαμπλα δεν τα λες πολύ καλά".

 

Βέβαια στην προκειμένη είμαι ψιλοσίγουρος τι έγινε: ο καθηγητής σιγά μην ήξερε σε βάθος από προγραμματισμό Symbian, οπότε είχε σα πρότυπο κάτι κείμενα από το tech documentation της Nokia που μας έδωσαν και μας. Την πρώτη φορά δεν είχα καταλάβει ακόμα αρκετά καλά για να μπορώ να τα πω με δικά μου λόγια, οπότε τα είπα ψιλοπαπαγαλία. Τη δεύτερη φορά τα είπα όχι παπαγαλία και τιμωρήθηκα, άσχετα που ήταν πολύ "καλύτερη" διατύπωση (με την έννοια ότι η δική μου εξήγηση δεν απευθυνόταν σε άτομα που ήδη γνωρίζουν λεπτομέρειες για C++ σε Symbian, αν μπορούσα να γυρίσω πίσω στο χρόνο και να διαβάσω τη δική μου version αντί της Nokia θα έφτανα στο ίδιο επίπεδο κατανόησης πολύ ευκολότερα).

Δημοσ.

και το επόμενο εξάμηνο πάλι τα ίδια θέματα, αλλά διαβάζεις τον πινακα από αρχείο χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Το τρίτο ήταν να διαβάσεις από σειριακό αρχείο έναν αριθμό και να δεις αν είναι παλινδρομικός. Ο αλγόριθμος χωρίς πίνακα και αναδρομικός. Επίσης σειριακό αρχείο=δεν κάνεις προσπέλαση από όπου θες εσύ αλλά έρχονται οι χαρακτήρες με την σειρά. Δηλαδή δεν μπορείς να τσεκάρεις πρώτο με τελευταίο, δεύτερο με προτελευταίο κλπ. Κανείς δεν το έγραψε
Δημοσ.

Ντίνο και εγώ είμαι τει αθηνας, στο τμήμα ενεργειακής τεχνολογίας(2ο έτος). Οι καθηγητές που έχουμε είναι καλοί οι περισσότεροι και βαθμολογούν ότι έγραψες. Σε κάποια μαθήματα μάλιστα ενώ είχα γράψει 3-4 είδα 5αρια.

Υπάρχουν βέβαια και μερικοι που αν δεν πας στο μάθημα τους είναι πέραν του δέοντος αυστηροί.(μερικοί ζητούν μερικές φορές στο άσχετο υπογραφές ποιοι παρακολουθούν για να τους βοηθήσουν στο τέλος μάλλον)

Ένας γνωστός μου μάλιστα κόπηκε με 4.7 σε μάθημα που παρακολουθουσε συχνά και τον ήξερε ο καθηγητής.

 

Γενικά αυτό που έχω παρατηρησει είναι ότι αν παρακολουθεις κάποια θεωρία και έχεις επαφή με τον καθηγητή και σε ξερει θα σε βοηθήσει σίγουρα. Υπάρχουν βέβαια και λιγοστές εξαιρέσεις όπως έγραψα και πιο πάνω.

 

Επίσης μια συμβουλή: Και τίποτα να μην έχετε διαβάσει ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ να γράψετε. Λογικά δεν θα περάσετε αλλά υπάρχει και μια μικρή (ή μεγαλη?) πιθανότητα να παιχτεί ανεμιστήρας και να περάσετε. Η αδερφή μου μάλιστα έχει περάσει μάθημα χωρίς να πάει καν να το δώσει και σε καθηγητή που έχει κόψει λαό...

  • Like 1
Δημοσ.

Ντίνο και εγώ είμαι τει αθηνας, στο τμήμα ενεργειακής τεχνολογίας(2ο έτος). Οι καθηγητές που έχουμε είναι καλοί οι περισσότεροι και βαθμολογούν ότι έγραψες. Σε κάποια μαθήματα μάλιστα ενώ είχα γράψει 3-4 είδα 5αρια

Αυτό που λες ισχύει. Επίσης κάποιοι κάθονται καλά στον ένα και στραβά στον άλλο. Π.χ εγώ λατρεύω γλαμπεδάκη γιατί κάνει και γαμώ τα μαθήματα. Άλλοι τον μισούν. Επίσης όπως είπες οι περισσότεροι, υπάρχουν και εξαιρέσεις. ΣΤΕφ είσαι;
Δημοσ.

Αφιερωμένο:

 

Ήμουνα τί ήμουνα ένας μικρός στεφίτης
Χρόνια μέσα στο Τ.Ε.Ι. κοντεύω ισοβίτης
Ήμουνα πλουσιόπαιδο και έγινα αλήτης
Πήγαινα για Α.Ε.Ι. μα έγινα στεφίτης

Είχα 5 γκόμενες και 12 αμάξια
Τώρα που'ρθα στο Τ.Ε.Ι. καμιά σας δεν είν' άξια
Ώρες δεν υπάρχουνε και θέλω 5 σβέλτα
ΙΓ' εξάμηνο δηλώνω μέχρι Δ'

Τι Τ.Ε.Ι. τι Α.Τ.Ε.Ι. τα χάλια είναι ίδια
Όχι άλλα λόγια ρε δε πάτε στα τσακίδια
10 χρόνια στο Τ.Ε.Ι. τιμώρησα το Χάρο
2+1 μείνανε πτυχίο για να πάρω...

  • Like 3
Δημοσ.

Ντίνο και εγώ είμαι τει αθηνας, στο τμήμα ενεργειακής τεχνολογίας(2ο έτος). Οι καθηγητές που έχουμε είναι καλοί οι περισσότεροι και βαθμολογούν ότι έγραψες. Σε κάποια μαθήματα μάλιστα ενώ είχα γράψει 3-4 είδα 5αρια.

Υπάρχουν βέβαια και μερικοι που αν δεν πας στο μάθημα τους είναι πέραν του δέοντος αυστηροί.(μερικοί ζητούν μερικές φορές στο άσχετο υπογραφές ποιοι παρακολουθούν για να τους βοηθήσουν στο τέλος μάλλον)

Ένας γνωστός μου μάλιστα κόπηκε με 4.7 σε μάθημα που παρακολουθουσε συχνά και τον ήξερε ο καθηγητής.

 

Γενικά αυτό που έχω παρατηρησει είναι ότι αν παρακολουθεις κάποια θεωρία και έχεις επαφή με τον καθηγητή και σε ξερει θα σε βοηθήσει σίγουρα. Υπάρχουν βέβαια και λιγοστές εξαιρέσεις όπως έγραψα και πιο πάνω.

 

Επίσης μια συμβουλή: Και τίποτα να μην έχετε διαβάσει ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ να γράψετε. Λογικά δεν θα περάσετε αλλά υπάρχει και μια μικρή (ή μεγαλη?) πιθανότητα να παιχτεί ανεμιστήρας και να περάσετε. Η αδερφή μου μάλιστα έχει περάσει μάθημα χωρίς να πάει καν να το δώσει και σε καθηγητή που έχει κόψει λαό...

 

Από την ίδια σχολή είμαστε.

 

Εγώ αν και έχω νευριάσει πολλές φορές που κόπηκα σε μαθήματα, πιστεύω όπου κόπηκα δικαίως κόπηκα.

 

Δύο φορές μάλιστα κανονικά έπρεπε να κοπώ γιατί δεν είχα καταφέρει να λύσω τίποτα και ενώ όταν περνούσαν τις βαθμολογίες το είχα 100% σίγουρο οτι ήμουν κομμένος καιι θα έβλεπα 3αρι ή και χαμηλότερο βαθμό είδα ξαφνικά ένα 5αρι και τα έπαιξα εντελώς τότε, αισθανόμουν για λίγο σαν να κέρδισα κανένα τζόκερ μέχρι να συνέλθω στα ίσα μου.

Και στα 2 μαθήματα είχε συμβεί το εξής, οι καθηγητές έβαζαν δύσκολα θέματα και σχεδόν κανείς δεν μπορούσε να βρει λύση, το 70-80% των εξεταζόμενων σηκωνόντουσαν και έφευγαν αφού δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι, εγώ είχα μείνει μαζί με 1-2 άτομα ακόμα μέχρι να λήξει ο χρόνος της εξέτασης, προσπαθούσα απεγνωσμένα να λύσω τις ασκήσεις αλλά δεν κατάφερνα κάτι, σε άλλες φάσεις έσβηνα οτι έγραψα και δοκίμαζα νέα λύση και πάλι ανεπιτυχώς, στο τέλος έδινα το γραπτό μου με απογοήτευση και έφευγα, αυτά φαινόντουσαν στον τρόπο γραφής στο χαρτί οτι το πάλεψα πολύ ενώ ελάχιστοι ήταν αυτοί που έπρεπε να περάσουν και μου έβαλε 5αρι ο καθηγητής. Πιθανότατα και οι άλλοι με 5αρια σαν την δική μου περίπτωση θα ήταν.

Αφιερωμένο:

 

Ήμουνα τί ήμουνα ένας μικρός στεφίτης

Χρόνια μέσα στο Τ.Ε.Ι. κοντεύω ισοβίτης

Ήμουνα πλουσιόπαιδο και έγινα αλήτης

Πήγαινα για Α.Ε.Ι. μα έγινα στεφίτης

 

Είχα 5 γκόμενες και 12 αμάξια

Τώρα που'ρθα στο Τ.Ε.Ι. καμιά σας δεν είν' άξια

Ώρες δεν υπάρχουνε και θέλω 5 σβέλτα

ΙΓ' εξάμηνο δηλώνω μέχρι Δ'

 

Τι Τ.Ε.Ι. τι Α.Τ.Ε.Ι. τα χάλια είναι ίδια

Όχι άλλα λόγια ρε δε πάτε στα τσακίδια

10 χρόνια στο Τ.Ε.Ι. τιμώρησα το Χάρο

2+1 μείνανε πτυχίο για να πάρω...

 

Καλοοοοοο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...