saruman123 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Σε καταλαβαινω. Κανε αυτο που λεει ο chios 1
MrGeo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Μετα απο ενα γρηγορο search παρατηρησα πως δεν υπαρχει κεντρικη αντιπροσωπεια στην ευρωπη, απλα υπαρχουν οι επίσημες αντιπροσωπειες των χωρων. Αρα που θα πρεπει να απευθυνθω;
MrGeo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Στην Smartech το έστειλες; Οχι φιλε μου..στην j&p mobile services εγινε το service.
Belisarius Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Οχι φιλε μου..στην j&p mobile services εγινε το service. Κατάλαβα. Δυστυχώς ή ευτυχώς μόνο η Smartech στο Χαϊδάρι είναι αξιόπιστη για Samsung. Βέβαια και εκεί μπορεί να συναντήσει κανείς προβλήματα αλλά τουλάχιστον κρατάει το service των Samsung σε ένα άλφα επίπεδο. 1
saruman123 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Καλημερα. Η Smartech ειναι μια απο τις καλυτερες. 1
MrGeo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Κατάλαβα. Δυστυχώς ή ευτυχώς μόνο η Smartech στο Χαϊδάρι είναι αξιόπιστη για Samsung. Βέβαια και εκεί μπορεί να συναντήσει κανείς προβλήματα αλλά τουλάχιστον κρατάει το service των Samsung σε ένα άλφα επίπεδο. Καλημερα. Η Smartech ειναι μια απο τις καλυτερες. Καλημερα και στους 2, δυστυχως θα ελεγα εγω αλλα δεν εχει να κανει μονο με το service αλλα και με την συνεπεια της εταιριας. Ακομα δεν εχω ενημερωση απο κανεναν ουτε για την αιτηση αντικαταστασης ουτε για την επισκευη (αν και επικοινωνησα την Δευτερα με την j&p mobile services και μου ειπαν πως το κινητο ειναι σχεδον ετοιμο) αλλα στην εξυπηρετηση πελατων δεν μου λενε τπτ, εχω ζητησει 2 φορες τον υπευθυνο να με ενημερωσει, πραγμα που επρεπε να κανει την προηγουμενη βδομαδα. Παντως μετα την περιπετεια με την j&p mobile services δεν υπαρχει περιπτωση να στειλω συσκευη μου εκει..
ziaba Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 το νοτε ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας? αν οχι μην περιμενεις αντικατασταση
jimdt7 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ πάντως σήμερα έστειλα το δικό μου για αλλαγή οθόνης στην Smartech, ελπίζω να μην δημιουργηθεί θέμα...
llocq Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Εγω να ρωτήσω για ενα Galaxy S7 Edge με καμμενα πιξελ στην οθονη... Η αγορα εγινε 1 Αυγουστου και στις 17 εμφανιστικαν καμμενα πιξελ..Ελειπα σε διακοπες και πηρα τηλεφωνο την Samsung να ζητησω αντικατασταση και μου ειπαν οτι γινεται μονο αντικατασταση της οθόνης και οχι ολοκληρης της συσκευης.. 25 Αυγουστου παω στο σερβις στην Γλυφαδα το βλεπει ο υπαλληλος και μου λεει οτι γινεται αντικατασταση οθονης αλλα αυτη τη στιγμη δεν εχουν χρυσο πανελ. Ξαναπαιρνω την Samsung να ξαναζητησω αντικατασταση συσκευης κ παιρνω την ιδια απαντηση..στη συνεχεια μου δινουν και το τηλ. του σερβις στην καλλιθεα οπου το σηκωνει μια αγενεστατη-ασχετη και οταν της εξηγησα το προβλημα η ερωτηση της ηταν η εξης: "ποσα πιξελ ειναι καμμενα?" λες και παιζει ρολο..κ 1 να ειναι θελω καινουργια οθονη..τελικα δεν μου απαντησε στην ερωτηση αν εχει χρυσο πανελ για αλλαγη και της το εκλεισα στα μουτρα. Αν κ προσωπικα θα ηθελα αντικατασταση συσκευης εσεις τι προτεινετε να κανω?
ziaba Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 γιατί να σ κάνουν αντικατάστασή μετά από κοντά ενός μήνα χρήσης θα σ το επισκευάσουν και ο Θεός βοηθός
llocq Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 γιατί να σ κάνουν αντικατάστασή μετά από κοντά ενός μήνα χρήσης θα σ το επισκευάσουν και ο Θεός βοηθός1-17 ειναι σχεδον 15 μερες οχι 1 μηνας..επισης για αυτον ακριβως τον λογο θελω αντικατασταση συσκευης κ οχι επισκευη..για να μην εχω τον θεο βοηθο..
panos- Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 1-17 ειναι σχεδον 15 μερες οχι 1 μηνας..επισης για αυτον ακριβως τον λογο θελω αντικατασταση συσκευης κ οχι επισκευη..για να μην εχω τον θεο βοηθο.. Αντικατάσταση σου κάνουν αν δεν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα που ΔΕΝ προκάλεσες εσυ είτε αν έχει πάει έρθει πάνω από 2 - 3 φορές και δεν υπάρχει βελτίωση. Για ένα Καμμένο πιξελ θα αρκεστείς στην αντικατάσταση οθόνης.
llocq Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Μαλιστα... ταλαιπωρια χωρις λογο δηλαδη.. οκ Πανο με καλυψες θενκς!!
ziaba Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 1-17 ειναι σχεδον 15 μερες οχι 1 μηνας..επισης για αυτον ακριβως τον λογο θελω αντικατασταση συσκευης κ οχι επισκευη..για να μην εχω τον θεο βοηθο.. σήμερα είναι 29 Αυγούστου και συ το αγόρασες στις 1 κοντά έναν μήνα το χεις στην κατοχή το ότι σου παρουσίασε το πρόβλημά στις 17 η στις 7 η σαμσουνγκ δεν το ξέρει ούτε τους νοιάζει μονό το τι λέει το σύστημά τους θα κοιτάξουν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα