Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θέλοντας να κανω μια ερώτηση δεν βρήκα καποιο παρόμοιο συγκεντρωτικό θέμα για το amazon. Οποτε ανοίγω αυτο και κανω και την ερώτηση μου

 

 

 

Εχω αγοράσει κάποια πράγματα απο το ιταλικο αμαζον μεγάλου βάρους τα οποία  δυστυχώς έρχονται οδικώς μέσω Βαλκανίων και τα οποία εχουν μπλοκαριστεί στην Ουγγαρία εδώ και καμιά 15αρια μέρες(αγρότες και δεν συμμαζεύετε), Ειναι η πρώτη φορα μετά τοσα χρόνια με αγορές που αντιμετωπίζω πρόβλημα με το αμαζον, η ερώτηση μου λοιπον ειναι:

υπάρχει οριο για το πόσο κάποιος πρέπει να περιμένει και μετά να "κλείνει" η αγορά και να μην μπορείς να πάρει τα χρήματα του πίσω (όπως πχ στο παυπαλ)

 

Εννοείται οτι εχω ενημερώσει το αμαζον για το πρόβλημα.

 

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Για εμένα θα πρέπει να τους στείλεις ένα μήνυμα που να τους ενημερώσεις (ξανά, δε πειράζει) και να ρωτάς όλα όσα χρειάζεται να μάθεις. Όσες φορές έχω μιλήσει με το support τους είναι πραγματικά άριστο, θα σου λύσουν οποιαδήποτε απορία.

 

Επίσης σε καμία περίπτωση δε νομίζω να χάσεις τα χρήματα σου ή να σε αφήσουν χωρίς τα προϊόντα που αγόρασες.

Δημοσ.

Με το support και τον πωλητή εχω μιλησει αρκετες φορες, αυτο που δεν ξερω ειναι αν υπαρχει οριο ή οχι και αν ναι ποιο ειναι αυτο, περισσότερο ρωτάω επειδη η παραγγελία ειχε αυτη την ατυχία και θεώρησα καλο κάποιος να με ενημερώσει

Δημοσ.

Με το support και τον πωλητή εχω μιλησει αρκετες φορες, αυτο που δεν ξερω ειναι αν υπαρχει οριο ή οχι και αν ναι ποιο ειναι αυτο, περισσότερο ρωτάω επειδη η παραγγελία ειχε αυτη την ατυχία και θεώρησα καλο κάποιος να με ενημερώσει

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=1161002

 

Για επιστροφές αυτά. Τώρα επειδή έχει καθυστερήσει συνήθως κάνουν refund το ποσό.

 

Edit: Κι εγώ νόμιζα ότι τα είχες αγοράσει από το amazon e.u sarl

 

Θα πρέπει τότε να δεις τα policies του πωλητή.

Τσέκαρε και το  A-to-Z guarantee που αφορούν αγορές από το marketplace.

Δημοσ.

Το όριο είναι 2 χρόνια. Δεν κάνω πλάκα. Επίσης το Ιταλικό Amazon είναι από τα χειρότερα της Ευρώπης (προσωπική εμπειρία). Μόνο με αυτούς πάντα είχα θεματάκια (από την άλλη όταν στέλναν με UPS δεν υπήρχε θέμα)..

 

PS: Εγώ πάντως είχα στείλει προϊόν πίσω στο Γερμανικό Amazon μετά από 1 χρόνο και κάτι.

Δημοσ.

Με το support και τον πωλητή εχω μιλησει αρκετες φορες, αυτο που δεν ξερω ειναι αν υπαρχει οριο ή οχι και αν ναι ποιο ειναι αυτο, περισσότερο ρωτάω επειδη η παραγγελία ειχε αυτη την ατυχία και θεώρησα καλο κάποιος να με ενημερώσει

Νόμιζα ότι το είχες αγοράσει από το Amazon και όχι κάποιο πωλητή του Amazon, συγνώμη, παρανόηση.

Δημοσ.

Νόμιζα ότι το είχες αγοράσει από το Amazon και όχι κάποιο πωλητή του Amazon, συγνώμη, παρανόηση.

Εχμ, και εγώ νόμιζα ότι μιλούσες για αγορά με πωλητή το Amazon. Το προϊόν έφυγε από τις αποθήκες του Amazon ή το έστειλε ο πωλητής;

Δημοσ.

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=1161002

 

Για επιστροφές αυτά. Τώρα επειδή έχει καθυστερήσει συνήθως κάνουν refund το ποσό.

 

Edit: Κι εγώ νόμιζα ότι τα είχες αγοράσει από το amazon e.u sarl

 

Θα πρέπει τότε να δεις τα policies του πωλητή.

Τσέκαρε και το  A-to-Z guarantee που αφορούν αγορές από το marketplace.

Tα εχω διαβάσει ολα αυτά αλλά συμπέρασμα δεν έβγαλα για το αν υπάρχει κάποιο οριο ή οχι, μάλλον δεν πρεπει να υπάρχει

Δημοσ.

Tα εχω διαβάσει ολα αυτά αλλά συμπέρασμα δεν έβγαλα για το αν υπάρχει κάποιο οριο ή οχι, μάλλον δεν πρεπει να υπάρχει

http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=hp_left_v4_sib?ie=UTF8&nodeId=201460340

90 μέρες από το maximum estimated delivery date.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...