Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου έως 1500-1600 ευρώ.


ΜΑΝΩΛΗΣ1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχώς δεν έχω να διαθέσω παραπάνω εκτός και αν πάρω κάνα μεταχρονολογημένο bonus με την απόλυση τέλος του μήνα (ποτέ δεν ξέρεις).

Αυτό που θα πάρω δεν θα κάνει τρελά χιλιόμετρα. Πιθανότατα στην νέα μου δουλειά αν κάτσει θα πηγαίνω με τα πόδια (5 λεπτά απόσταση). Άντε να πηγαίνω καμιά φορά τα παιδιά στο tae kwon do που είναι λίγο μακριά και 2-3 φορές την εβδομάδα στο χωριό. Maximum υπολογίζω καμιά 100στη χιλιόμετρα την εβδομάδα. Αλλά σίγουρα ένα αμάξι χρειάζεται μιας και αυτό που κυκλοφορώ τώρα ειναι της μάνας μου και το χρειάζονται και αυτοί.

 

Κοιτάζω βασικά διάφορα αλλά όχι μικρά. Θέλω κάτι πιο μεγάλο να έχει χώρους και είμαι μεταξύ των παρακάτω. Τα μοντέλα που έχω δει είναι περίπου 2001-2002

 

Citroen xsara. Είναι σκυλιά γενικά αλλά φοβάμαι λίγο τα ηλεκτρολογικά τους.

Fiat Stilo. Έχει ένας φίλος και μου είπε ότι ειναι καλά (αν και δεν βλέπω να κυκλοφορούν πολλά)

Renault Megane. Δεν έχω ψάξει θέματα αξιοπιστίας

Hyundai Accent. Λένε ότι είναι σκυλιά αλλά τα βλέπω λίγο ψεύτικα σε θέμα λαμαρίνας.

 

Βασικά με ενδιαφέρει κατά πρώτον να ειναι ατρακάριστο ότι πάρω. Χιλιόμετρα άντε μέχρι 130.000 και να είναι καλό μηχανικά , και να μην έχει σαπίλες. Ότι δω θα το πάω σε μηχανικό βέβαια.

 

Και φυσικά ψάχνω μέχρι 1400 άντε με 85-90 άλογα το πολύ

 

Και γενικά δεν ξέρω αν ειναι καλύτερο να πάω σε έμπορο η σε ιδιώτη. Οι έμποροι τα φουσκώνουν λίγο κατά την γνώμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

 

Και γενικά δεν ξέρω αν ειναι καλύτερο να πάω σε έμπορο η σε ιδιώτη. Οι έμποροι τα φουσκώνουν λίγο κατά την γνώμη μου.

 

 

Εννοειται οτι αν εχεις τα χρηματα θα ψαξεις απο ιδιωτη .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφεις τα μοντελα που ψαχνεις εως 130.000χλμ και πιστευεις οτι θα βρεις καποιο με αληθινα χιλιομετρα; Εγω που εψαχνα για αμαξι μηνες τα 9 στα 10 ηταν με κατεβασμενα χιλιομετρα ολα σχεδον δεν υπαρχουν αυτα που γραφεις εκτος αν γουσταρεις να σε κοροιδευουν. Τα xsara κσνενα προβλημα δεν εχουν με ηλεκτρικα λαθος στα ειπανε και υπαρχουν καποια που ειναι καλα και πιο καινουρια μοντελα στις αγγελιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανα avensis -carina e που ειναι σκυλια?

 

Δεν θέλω βασικα τοσο μεγάλα αυτοκίνητα. Βασικά είχα citroen και είχα αρκετά θέματα με τα ηλεκτρολογικά. Θα το πάω φυσικα σε μάστορα πριν το αγοράσω. Δικό μου μάστορα τον οποίο τον έχω χρόνια.Τωρα με τα χιλιόμετρα τι να πω. Όταν βλέπω κάτω από 100.000 και ανεβασμένες τιμές μου βρωμάει κάτι. Έχω διαβάσει κάτι άρθρα για το πως τα κατεβάζουν. Στον εγκέφαλο δεν υπάρχουν τα πραγματικά? Μπορεί να το δει ο μάστορας με κάποιο όργανο?

Και ειδικά αν δεν έχει βιβλίο service το αμάξι εκεί πραγματικά βρωμάει ακόμα παραπάνω.

Τώρα για αν έχει χτυπηθεί η αν έχει τρακάρει και λέει ο άλλος ότι ειναι ατρακάριστο , μπορείς να το ελέγξεις με κάποιο τρόπο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρταται το αυτοκινητο για να το δεις στον εγκεφαλο και οχι παντα φαινεται.

 

Τωρα για το τρακαρισμενο τι ακριβως ρωτας; Μερικοι το εχετε παρεξηγηση το θεμα, ζητας αμαξι πανω απο δεκαετια και ρωτας αν ειναι τρακαρισμενο; Δηλαδη αν εχει τρακαρει ο προφυλακτηρας εμπρος σε χαλαει; Αν εχει τρακαρει στην πορτα επισης σε χαλαει; Για εξηγησε λιγο τι εννοεις γιατι μερικοι συνηθως αυτο εννοουν. Αν εχει γινει καλη δουλεια τι σε πειραζει;

 

Να κοιτας μην εχει παρει σκελετο και τα συναφι και οχι αυτο να κοιτας για τρακαρισμενο προφυλακτηρα και να μην παρεις κανα στραβο αμαξι και να φαινεται απο πολλους παραγοντες αλλα καλυτερα πηγαινε φανοποιο.

 

Μην νομιζεις παντα αν ενα αμαξι δεν εχει book service ειναι και αχρηστο και με κατεβασμενα, αν βρεις τιμιο πωλητη τσιμπα το παντως να ξερεις η 9 στους 10 κοιτανε να σου πουλησουν σαβουρα ειδικα στα παλια αμαξια.

 

Ψαχνε ατομα που βαζουν πολλες φωτο και γραφουν αναλυτικα για το αμαξι και οχι οπως λενε ολοοι "αριστη κατσσταση" και αυτο ηταν. Αν βρεις καποιον ετσι και σου αρεσει το αμαξι κανε την προσπαθεια αλλα σπανιο οπως σου ειπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και παλι τα συγκεκριμενα γενικα ειναι σκυλια και κανουν απροβληματιστα χιλιομετρα με καλη συντηρηση.

Δεν ειναι τυχαιο που πολλοι ταξιτζιδες ακομα δεν τα αλλαζουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα carina e πάντως είναι κυριολεκτικά σκυλιά. Το δικό μας 1.6 του 96 νομίζω(sedan) είναι τώρα στα 350.000χλμ και τα προβλήματα που έχει βγάλει είναι ελάχιστα. Και στα service να φανταστείτε δεν το πήγαινε πότε στην ώρα του ο πατέρας μου.

Επισης τα τελευταία 3 χρόνια δουλεύει με αέριο και ευτυχώς έχουν μειωθεί αρκετά τα έξοδα του.

 

Εγώ παντως που το χρησιμοποιώ τώρα ως πρώτο αμάξι, μου φαίνεται καλό στην οδήγηση πάρα τα χρόνια του. Το μόνο θέμα είναι ο όγκος, ο οποίος σε σχέση με ένα getz που έκανα μαθήματα, είναι τεράστιος ειδικά για μέσα στην πόλη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Στην οικογένεια υπάρχει ένα Saxo του 2001 με 150000.

 

Εχει ταλαιπωρηθει πολυ. Δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα. ΟΚ χρειαστηκε η αλλαγη ημιαξονιου πριν 10000km, ΟΚ απο την αναμιξη διαφορων τυπων ψυκτικων υγρων (και νερου) με τα χρονια εχουν δημιουργηθει μύκητες (μουχλα) και το καλοκαιρι σε κινηση ανεβαζει λιγο θερμοκρασια γιατι εχει ψιλοβουλωσει το ψυγειο, αλλα αυτα ειναι φυσιολογικα για αυτοκινητο 15 χρονων που δεν του εχει δοθει καμια προσοχη και καμια φροντιδα.

 

Λειτουργει αψογα, πας οπου θες, οποτε θες, δεν βρισκει, οι χωροι για 4 ατομα μετριου αναστηματος ειναι μια χαρα, λογω βαρους οι επιδοσεις ειναι ΟΚ αν δεν ειναι φορτωμενο.

Απο ανταλλακτικα πραγματικα βρωμαει ο τοπος ακομα και σημερα. Πηρα αριστερο καθρεφτη μεταχειρισμενο (απο τρακαρισμενο) επειδη καποιος μου τον πηρε παραμαζωμα, σε κατασταση καινουριου, με ολα τα υλικα, κομπλε, 25 ευρω...

Συντηρηση δεν χρειαζεται τιποτα ιδιαιτερο, λαδακια, φιλτρακια, μπουζακια. Τα αναλωσιμα ειναι ιδιαιτερα φτηνα, ακομα και τα λαστιχακια με τις 13ρες ζαντες.

 

Ειχε τυχει να γυρισω με σχαρα οροφης και μισο σπιτι φορτωμενος απο Θεσσαλονικη Αθηνα περσι το καλοκαιρι με a/c αναμμενο και μια χαρα ανταπεξηλθε στο ζορικο αυτο ταξιδι με ταχυτητες 110-130.

 

Ηλεκτρονικα δεν εχει και πολλα για να καψεις... Εμπρος ηλεκτρικα παραθυρα με 2 κουμπια στη μεση, 2 ηχειακια με ραδιοcd και μια πρωιμη εκδοχη του OBD (δεν εχει CANBUS οπως το C5 του 2001 με τα χιλια προβληματα). Να σημειωσω οτι δεν εχει οργανακι θερμοκρασιας, αλλα μπορεις να τη βλεπεις στο κινητο σου για ελεγχο μεσω OBD και του καταλληλου προγραμματος.

 

Γενικα και ο χωρος της μηχανης ειναι σχετικα απαλλαγμενος απο καλωδια και ηλεκτρονικα, καμια σχεση με το Lancia Dedra που ειχα πριν...

 

Σε τελικη αναλυση σκεφτομαι να του χαρισω ενα ολοκληρωτικο εξωτερικο βαψιμο μετα απο τοσα χρονια ταλαιπωριας και να το κρατησω αλλα 6-7 χρονια σιγουρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...