Προς το περιεχόμενο

Uber


Mr_Proper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τώρα κολλάς και εσύ σε λεπτομέρειες στην χειρότερη θα δηλωθεί σαν χρηματικό διαθέσιμο ( με αποδεικτικό απο την τράπεζα)

 

 

Αστειεύεσαι έτσι; Μείζον είναι το θέμα αυτό. Αλίμονο αν ο καθένας έκανε επάγγελμα ανασφάλιστος, χωρίς να φορολογείται και χωρίς κανένα έλεγχο για την ασφάλεια που προϋποθέτει μια δραστηριότητα σαν τη μεταφορά προσώπων λη και προϊόντων ακόμα! Πέρα από το ότι αυτό είναι παράνομη πράξη συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό τουλάχιστον. Και όχι δεν είμαι βεβαίως ταξιτζής αλλά ασκώ άλλο ελεύθερο επάγγελμα οπότε ξέρω τι άθλος είναι.

"Χρηματικά διαθέσιμα" με την ευκαιρία, είναι μόνο ποσά που ήδη έχουν φορολογηθεί (αποταμιεύσεις) ή ποσά που προέκυψαν από διάθεση περιουσιακών στοιχείων και δήλώνονται στο Ε1 όταν χρειάζεται για εντελώς άλλο σκοπό (π.χ. κάλυψη τεκμηρίων) ακριβώς για τον αντίθετο λόγο: να μην φορολογηθούν ξανά. Όχι ό,τι σου καταθέτει κάποιος στον τραπεζικό σου λογαριασμό...

 

Εδώ είναι η FAQ σελίδα της UBER

 

τη διάβασα με αφορμή αυτήν εδώ τη συζήτηση

 

αναφέρει

 

Συνεργάτες της Uber

Στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε αποκλειστικά με αδειοδοτημένες επιχειρήσεις που νοικιάζουν αυτοκίνητα με οδηγό, σύμφωνα με το νόμο 4093/2012 όπως ισχύει. Οι οδηγοί είναι υπάλληλοι αδειοδοτημένων τουριστικών γραφείων καθώς και εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων. Ελέγχουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως τον ΑΦΜ και τις ειδικές άδειες που χρειάζονται προκειμένου να παρέχουν ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό

 

άρα από όσο καταλαβαίνω οι συνεργάτες της δεν είναι ιδιώτες αλλά ήδη υπάρχουσες εταιρείες, επαγγελματίες και καταλαβαίνω ότι χρησιμοποιούν τα επαγγελματικά αυτοκίνητα τους (όχι ΙΧ) και λογικά θα πληρώνονται τιμολογόντας πλήρως για τις υπηρεσίες τους την UBER. Σε κάτι τέτοιο δεν έχω πρόβλημα.

 

Τώρα λοιπόν αυτό που παραθέτεις εξηγεί -εν μέρει- το τι συμβαίνει. Γιατί θεώρησαν απόλυτα φυσιολογικό κάποιοι να αρπάζει όποιος θέλει το ΙΧ του όταν έχει ελεύθερο χρόνο και να βγάζει χαρτζιλίκι κάνοντας τον ταξιτζή! Και πάλι υπάρχουν θέματα βέβαια, όπως τι αυτοκίνητα διαθέτουν αυτές οι επιχειρήσεις για αυτό το σκοπό, ποιός τις εμποδίζει άλλο να δηλώνουν έστω στην Uber και άλλο τελικά -ό,τι χρέπι τους περισσεύει- να θέτουν σε χρήση, τι γίνεται με το θέμα του ελέγχου (ΚΤΕΟ) και της ασφάλειας του κάθε οχήματος εφόσον μεταφέρουν κόσμο και δεν υπάρχει κάποιος στοιχειώδης έστω έλεγχος όπως υπάρχει στα Δημοσίας Χρήσεως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Τώρα λοιπόν αυτό που παραθέτεις εξηγεί -εν μέρει- το τι συμβαίνει. Γιατί θεώρησαν απόλυτα φυσιολογικό κάποιοι να αρπάζει όποιος θέλει το ΙΧ του όταν έχει ελεύθερο χρόνο και να βγάζει χαρτζιλίκι κάνοντας τον ταξιτζή! Και πάλι υπάρχουν θέματα βέβαια, όπως τι αυτοκίνητα διαθέτουν αυτές οι επιχειρήσεις για αυτό το σκοπό, ποιός τις εμποδίζει άλλο να δηλώνουν έστω στην Uber και άλλο τελικά -ό,τι χρέπι τους περισσεύει- να θέτουν σε χρήση, τι γίνεται με το θέμα του ελέγχου (ΚΤΕΟ) και της ασφάλειας του κάθε οχήματος εφόσον μεταφέρουν κόσμο και δεν υπάρχει κάποιος στοιχειώδης έστω έλεγχος όπως υπάρχει στα Δημοσίας Χρήσεως.

 

Εντάξει, όμως αυτό είναι κάτι που είναι θέμα ελέγχου των υπηρεσιών. και χρέπια Ταξι υπάρχουν και σκάρτοι ιατροί κλπ.

 

Εφόσον:

 

- Τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιονται σαν επαγγελματικά για αυτό το σκοπό

- Οι συναλλαγές είναι όλες νόμιμες, τιμολογημένες βασει της άδειας που έχει ο καθένας

κλπ

κλπ

 

ΟΚ

 

αντιλαμβάνομαι βέβαια τώρα ότι ο όλος χαμός με τους ταξιτζήδες που έγινε το 2012 μπορεί να μην είχε από πίσω την αναγκη αναπτυξης τουριστικών ταξί-van όπως είχε αφεθεί να φανεί αλλά κυρίως τέτοιες υπηρεσίες.

Γιατί θεώρησαν απόλυτα φυσιολογικό κάποιοι να αρπάζει όποιος θέλει το ΙΧ του όταν έχει ελεύθερο χρόνο και να βγάζει χαρτζιλίκι .

 

έχω την εν΄τυπωση ότι σε άλλες χώρες γίνεται και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή στην Ελλάδα δεν μπορεί κάποιος ιδιώτης με δικό του αυτοκίνητο να συνεργαστεί με την uber όπως στο εξωτερικό? 

 

Αν πιστεύψουμε - και δεν έχουμε κάποιο λόγο μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου - την UBER τότε όχι.

 

Πάντως αυτό ήξερα και εγώ, ότι γίνεται και αυτό ... και σε αυτή τη μορφή του θα με έβρισκε αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την παράθεση του Dr Lo αυτού που λέει στο site της η ίδια η εταιρεία γίνεται αρκετά πιο λογικό το θέμα πάντως. (Μιλάω από θέμα τυπικότητας - νομιμότητας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μόνο που σπάει το μονοπώλιο των ταξί και ανοίγει το επάγγελμα, είναι αρκετά θετικό κατά τη γνώμη μου.

Καλά αυτό εννοείται ότι είναι θετικό! Δεν μπορώ να καταλάβω γενικά τον όρο "κλειστό επάγγελμα"!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτό εννοείται ότι είναι θετικό! Δεν μπορώ να καταλάβω γενικά τον όρο "κλειστό επάγγελμα"!

Κλειστό επάγγελμα είναι ένα επάγγελμα στο οποίο υπάρχει μεγάλη δυσκολία εισόδου για το μέσο πολίτη.

 

Μέσες άκρες, στα ταξί, όπως και σε άλλα αυτοκινητιστικά επαγγέλματα, υπάρχει προκαθορισμένος αριθμός αδειών ανά πόλη. Αν εσύ θες να γίνεις ταξιτζής, δεν μπορείς να γίνεις, γιατί το κράτος δεν εκδίδει νέες άδειες. Θα πρέπει να εξαγοράσεις την άδεια από έναν άλλο ταξιτζή, κάτι το οποίο εγείρει θέματα ηθικής και νομιμότητας ανάλογες των uber.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ταξι δεν ειναι στην τυχη κλειστο, ειναι κλειστο με πληθυσμιακα κρητηρια και μαλιστα η Αθηνα εχει καπου 3.000 παραπανω ταξι απο οσα χρειαζονται. Δεν εξεταζω αν ειναι σωστο ή οχι, απλα το αναφερω.

 

Πάντως το καλό με την Uber είναι ότι ούτε διπλή ταρίφα χρεώνουν

 

Αυτο AN ισχυει ισχυει σιγουρα ΜΟΝΟ για το UberX.

 

Μικρη παρατηρηση: ο προεδρος του σωματειου ταξιτζηδων στις Βρυξελλες λεγεται...Κωνσταντινος Τσατσακης.   

 

Εκλαψα 

 

ΥΓ. υπαρχει Ελληνας ανταγωνιστης και λεγεται taxibeat.

 

Και βασικα δεν υπαρχει κανενα Uber προς το παρον, μονο taxibeat υπαρχει, στολο πανω απο 3.000 αυτοκινητα και στην πλειοψηφια τους καλοι επαγγελματιες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ταξι δεν ειναι στην τυχη κλειστο, ειναι κλειστο με πληθυσμιακα κρητηρια και μαλιστα η Αθηνα εχει καπου 3.000 παραπανω ταξι απο οσα χρειαζονται. Δεν εξεταζω αν ειναι σωστο ή οχι, απλα το αναφερω.

Αυτή την φαινομενικά λογική αιτία που πρακτικά οδηγεί σε ένα χαζό σύστημα δυναστειών που δεν συμφέρει κανέναν (παρά μόνον όσους έχουν την τύχη να γεννηθούν στις οικογένειες που πρόλαβαν να πάρουν άδεια πριν δεκαετίες...)

 

Την έχουν όλα τα κλειστά επαγγέλματα

 

Και εγώ είμαι της λογικής του ελεύθερο ανταγωνισμού

 

Μόνο έτσι κερδίζει ο πελάτης σε εξυπηρέτηση ταχύτητα και τιμές.

 

Κάποιοι θα κλείσουν ίσως οι περισσότεροι αλλά όσοι το κάνουν θα είναι επειδή δεν μπόρεσαν να βρουν τρόπο να εξυπηρετούν ταχύτατα με βέλτιστο και ποιοτικό τρόπο σε ανταγωνιστική τιμή τους πελάτες τους... ε τι να κάνουμε δεν ειναι καρουζέλ αγορά ειναι στην αγορά παραμένει ο καλύτερος οι άλλοι ας ψαχτούν σε διαφορετικά  μοντέλα κάπου θα είναι καλοί και αυτοί.... και αν δεν ειναι μεροκάματο τότε ή χωράφια τι να κάνουμε..

Αστειεύεσαι έτσι; Μείζον είναι το θέμα αυτό. Αλίμονο αν ο καθένας έκανε επάγγελμα ανασφάλιστος, χωρίς να φορολογείται και χωρίς κανένα έλεγχο για την ασφάλεια που προϋποθέτει μια δραστηριότητα σαν τη μεταφορά προσώπων λη και προϊόντων ακόμα! Πέρα από το ότι αυτό είναι παράνομη πράξη συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό τουλάχιστον. Και όχι δεν είμαι βεβαίως ταξιτζής αλλά ασκώ άλλο ελεύθερο επάγγελμα οπότε ξέρω τι άθλος είναι.

"Χρηματικά διαθέσιμα" με την ευκαιρία, είναι μόνο ποσά που ήδη έχουν φορολογηθεί (αποταμιεύσεις) ή ποσά που προέκυψαν από διάθεση περιουσιακών στοιχείων και δήλώνονται στο Ε1 όταν χρειάζεται για εντελώς άλλο σκοπό (π.χ. κάλυψη τεκμηρίων) ακριβώς για τον αντίθετο λόγο: να μην φορολογηθούν ξανά. Όχι ό,τι σου καταθέτει κάποιος στον τραπεζικό σου λογαριασμό...

 

Δεν αστειεύομαι εγώ.. απλά η χώρα μας είναι αστεία....

 

Άσε τους Uber το ξέρεις ότι δεν υπάρχει σαφής τρόπος να δηλώσεις τα έσοδα σου απο το internet ;

 

Τέσπα με έκανες να το ψάξω λίγο παραπάνω και βρήκα αυτό

 

http://www.forin.gr/articles/article/7460/sxedio-nomou-o-neos-kwdikas-forologikhs-apeikonishs-sunallagwn-prwhn-k-b-s

 

2. Δεν είναι υπόχρεοι απεικόνισης συναλλαγών τα φυσικά πρόσωπα, με εξαίρεση τους ελεύθερους επαγγελματίες, τα οποία, ευκαιριακά και ως παρεπόμενη απασχόληση, πωλούν προϊόντα ή παρέχουν υπηρεσίες για τις οποίες εκδίδονται στοιχεία από τον αντισυμβαλλόμενο .

 

Ο αντισυμβαλλόμενος εδώ ειναι η Uber

 

 

ΥΓ. υπαρχει Ελληνας ανταγωνιστης και λεγεται taxibeat.

 

Και βασικα δεν υπαρχει κανενα Uber προς το παρον, μονο taxibeat υπαρχει, στολο πανω απο 3.000 αυτοκινητα και στην πλειοψηφια τους καλοι επαγγελματιες. 

Δεν είναι ανταγωνιστής του uber αυτό ειναι απλά ενας εναλλακτικός τρόπος να καλείς taxi ... δεν έχουν άμεσα σχέση.. ή κάνω λάθος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλειστό επάγγελμα είναι ένα επάγγελμα στο οποίο υπάρχει μεγάλη δυσκολία εισόδου για το μέσο πολίτη.

 

Μέσες άκρες, στα ταξί, όπως και σε άλλα αυτοκινητιστικά επαγγέλματα, υπάρχει προκαθορισμένος αριθμός αδειών ανά πόλη. Αν εσύ θες να γίνεις ταξιτζής, δεν μπορείς να γίνεις, γιατί το κράτος δεν εκδίδει νέες άδειες. Θα πρέπει να εξαγοράσεις την άδεια από έναν άλλο ταξιτζή, κάτι το οποίο εγείρει θέματα ηθικής και νομιμότητας ανάλογες των uber.

Εννοούσα ότι δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα. Όπως μπορούν να ανοίξουν απεριόριστες καφετέριες ή μαγαζιά με ρούχα δίπλα δίπλα ας υπήρχαν και απεριόριστα ταξί (ή επαγγελματίες σε οποιοδήποτε άλλο κλειστό επάγγελμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοούσα ότι δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο υπάρχουν κλειστά επαγγέλματα. Όπως μπορούν να ανοίξουν απεριόριστες καφετέριες ή μαγαζιά με ρούχα δίπλα δίπλα ας υπήρχαν και απεριόριστα ταξί (ή επαγγελματίες σε οποιοδήποτε άλλο κλειστό επάγγελμα).

Το κλειστό επάγγελμα νομοθετικά είχε νομοθετηθεί από το νομοθέτη με τη σκέψη ότι κάποιες αδύναμα κοινωνικές ομάδες να μπορέσουν να έχουν ένα εισόδημα.Ειδικά σε παράνομες απαλλοτριώσεις επί β'ΠΠ και χούντας, σου είχαν πάρει τη περιουσία και δεν είχες πως να ζήσεις. Εξ ου και το κλειστό επάγγελμα και τα οικόπεδα μέσω κλήρου. Οι εποχές άλλαξαν και δεν υπάρχει πια κάποιος λόγος. Όπως ούτε οι τρίτεκνοι και οι πολύτεκνοι να έχουν παραπάνω μοριοδότηση σε διαγωνισμούς δημοσίου.

 

 

Εν τέλη, κατά την άποψη μου, ανάπηροι πολέμου, άνθρωποι με αναπηρίες και οικογένειες με αρκετά παιδιά, καλό είναι να έχουν κάποια βοήθεια από το κράτος. Το θέμα τώρα πάει αλλού βέβαια, αλλά απαντώ από τις γνώσεις μου σε φιλοσοφικό-νομικό επίπεδο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μόνο που σπάει το μονοπώλιο των ταξί και ανοίγει το επάγγελμα, είναι αρκετά θετικό κατά τη γνώμη μου.

Ποιό μονοπώλειο σπάει;

Εταιρία "φάντασμα" είναι προς το παρών που το μόνο που σπάει είναι τον τσαμπουκά των ταξιτζίδων σε κάθε χώρα.

Τι εννοώ φάντασμα? Εννοώ ότι προς το παρών μπαίνει μέσα (όχι απαραίτητα κακό, μπαίνουν και άλλες μέσα όπως το άμαζον,κλπ κλπ.).Παρόλα αυτά βέβαια έχει σταθερά επενδυτές που τη χρηματοδοτούν όπως η Apple, ο Τζεφ Μπέζος της Amazon και η Goldman Sachs που βάζουν το χέρι στην τσέπη όποτε το χρειαστεί για να καλύψουν τις ζημιές της. Μόνο στο 9μηνο του 2015 είχε ζημιές 1,7 δισ. δολαρίων πολύ παραπάνω από τα έσοδα της που ήταν της τάξης των 1,2 δισ. δολαρίων.

Και γιατί τότε τη χρηματοδοτούν και γιατί έχει τόσο υψηλό valuation στην αγορά?

Γιατί πολύ απλά ξέρουν ότι όταν ξεκαθαρίσει τους τοπικούς ανταγωνιστές, και τις τιμές θα μπορεί να ανεβάσει - όπως το βράδυ της πρωτοχρονιάς στην Αυστραλία όπου οι τιμές ανέβηκαν έως και 8 φορές πάνω - όσο και ότι θα κερδίζουν από τον πολύ μεγαλύτερο όγκο κίνησης.

Όταν το Fortune στην Αμερική προσπάθησε να δώσει την απάντηση στο ερώτημα: τι θα στοίχιζε στην Uber αν οι οδηγοί αντι για συνεργάτες ήταν υπάλληλοι της, ο αριθμός στο τέλος της πράξης έγραφε 4,1 δισ. δολάρια, τα οποία θα επιβάρυναν ακόμη περισσότερο τις ήδη υπέρογκες ζημίες της.

Τελειώνοντας, νομίζω ότι η Uber είναι η περιπτώση "μονοπώλιου" της νέας εποχής, χωρίς να υπάρχει αμφιβολία ότι και η κατάσταση με τις άδειες ταξί και το γενικότερο πλαίσιο θέλουν αλλαγές στην Ελλάδα,αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο.

 

 

 

Όσο για τα υπόλοιπα περί ανταγωνιστών μια χαρά υπάρχουν

  • taxibeat [η πιο γνωστή]
  • taxiplon [με έλεγχο στα ταξί που έχει στο στόλο]
  • IQ Taxi  [επίσημη του ΣΑΤΑ]

Το taxibeat επειδή τυγχάνει να 'χω μιλήσει μάλιστα και με το founder της είναι πολύ μπροστά και μάλιστα έχει κάνει άνοιγμα σε διάφορες χώρες στην Ευρώπη και εσχάτως και στη Λατινική Αμερική με δύο μεγάλα ντηλ σε World Cup & Ολυμπιακούς Αγώνες στη Βραζιλία.Δεν τα αναφέρω για καλό ή κακό όλα αυτά, απλά επειδή μιλάμε να ξέρουμε τι λέμε

 

Επεξ/σία από Razor_7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η uber δεν ειναι νομιμη δεν εχει επαγγελματιες οδηγους οπως σε ενα ταξι δεν εχουν ειδικη αδεια οι οδηγοι . δεν εχουν ταμειακη μηχανη δεν υπαρχει αδεια επαγγελματικου οχηματος ωπος στα ταξι που κοστιζει γυρω στα 60 χιλιαρικα σημερα.. δεν αποδιδουν 23% φπα στην εισπραξη...ειναι μια απατη η uber που απλα βαζει οποιον να ναι με το ΙΧ του ΚΑΙ ΟΧΙ με το νομιμο επαγγελματικο οχημα που προβλεπεται δεν εχουν ασφαλεια οχηματος δ.χ εαν πχ γινει ενα ατυχημα στο ταξι υπαρχει ασφαλιστικη καλυψη για τους επιβατες. την κυνηγανε παντου και εδω στην ελλαδα εχουνε συλλαβει μερικους μετα απο καταγγελιες. οσοι δωσανε 150 100 60 χιλιαδες € για μια αδεια ταξι ειναι κοροιδα? κακως την στηριζετε μερικοι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσοι δωσανε 150 100 60 χιλιαδες € για μια αδεια ταξι ειναι κοροιδα? κακως την στηριζετε μερικοι..

Κακώς δώσανε 150, 100, 60 χιλιάδες σε ΙΔΙΩΤΗ για να αγοράσουν μία άδεια που δικαιωματικά ανήκει στον ελληνικό λαό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κορόιδα είμαστε όλοι εμείς, που αφήνουμε όλα αυτά τα χρόνια να συμβαίνει όλο αυτό εις βάρος μας. Και ναι, υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα το στηρίζουν, οπότε μην εκπλήσσεσαι που υπάρχουν άνθρωποι που στηρίζουν την uber.

Ποιό μονοπώλειο σπάει;

Εταιρία "φάντασμα" είναι προς το παρών που το μόνο που σπάει είναι τον τσαμπουκά των ταξιτζίδων σε κάθε χώρα.

Δηλαδή, που διαφωνείς; Σπάει το μονοπώλιο είπα, όχι ότι έχει εξαλείψει τα ταξί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η uber δεν ειναι νομιμη δεν εχει επαγγελματιες οδηγους οπως σε ενα ταξι δεν εχουν ειδικη αδεια οι οδηγοι . δεν εχουν ταμειακη μηχανη δεν υπαρχει αδεια επαγγελματικου οχηματος ωπος στα ταξι που κοστιζει γυρω στα 60 χιλιαρικα σημερα.. δεν αποδιδουν 23% φπα στην εισπραξη...ειναι μια απατη η uber που απλα βαζει οποιον να ναι με το ΙΧ του ΚΑΙ ΟΧΙ με το νομιμο επαγγελματικο οχημα που προβλεπεται δεν εχουν ασφαλεια οχηματος δ.χ εαν πχ γινει ενα ατυχημα στο ταξι υπαρχει ασφαλιστικη καλυψη για τους επιβατες. την κυνηγανε παντου και εδω στην ελλαδα εχουνε συλλαβει μερικους μετα απο καταγγελιες. οσοι δωσανε 150 100 60 χιλιαδες € για μια αδεια ταξι ειναι κοροιδα? κακως την στηριζετε μερικοι..

Το uber δεν είναι νόμιμο γιατι δεν ασχολείται με ένα σορό μαλακίες που θεσπίστηκαν απο το πελατειακό κράτος μας που μας έφερε στην πτώχευση αυτό λες....

 

 

Όχι δεν ήταν κορόιδα ΜΑΛΑΚΕΣ ήταν που τρέφανε αυτό το στείρο σάπιο κατεστημένο....

 

 

Τι εννοείς δεν υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη για τους πελάτες αν δηλαδή σπάσουν κανένα πόδι θα πεί το  νοσοκομείο δεν σε παίρνω γιατι ήσουν μέσα σε uberά;

 

 

Όσο για τυχούσες υλικές ζημιές η ίδια η uber παρέχει ασφάλιση στις διαδρομές της.

 

Τώρα για τον "οποιωνδήποτε" δεν ξέρω τι εννοείς για να μπορέσεις να συμμετέχεις στο uber ως οδηγός θα πρέπει να έχεις καθαρό ποινικό μητρώο δίπλωμα οδήγησης χ χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο ψάξτο στην σελίδα τους) και να μην είχες καμία παράβαση ή ατύχημα τα τελευταία χ χρόνια.

 

Το αυτοκίνητο σου επίσης θα πρέπει να έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές (2005 ή νεότερο, χωρίς κάποια μηχανική η εξωτερική βλάβη κτλ)

 

Επεξ/σία από Mr_Proper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...