Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Uber


Mr_Proper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποιό μονοπώλειο σπάει;

Εταιρία "φάντασμα" είναι προς το παρών που το μόνο που σπάει είναι τον τσαμπουκά των ταξιτζίδων σε κάθε χώρα.

Τι εννοώ φάντασμα? Εννοώ ότι προς το παρών μπαίνει μέσα (όχι απαραίτητα κακό, μπαίνουν και άλλες μέσα όπως το άμαζον,κλπ κλπ.).Παρόλα αυτά βέβαια έχει σταθερά επενδυτές που τη χρηματοδοτούν όπως η Apple, ο Τζεφ Μπέζος της Amazon και η Goldman Sachs που βάζουν το χέρι στην τσέπη όποτε το χρειαστεί για να καλύψουν τις ζημιές της. Μόνο στο 9μηνο του 2015 είχε ζημιές 1,7 δισ. δολαρίων πολύ παραπάνω από τα έσοδα της που ήταν της τάξης των 1,2 δισ. δολαρίων.

Και γιατί τότε τη χρηματοδοτούν και γιατί έχει τόσο υψηλό valuation στην αγορά?

Γιατί πολύ απλά ξέρουν ότι όταν ξεκαθαρίσει τους τοπικούς ανταγωνιστές, και τις τιμές θα μπορεί να ανεβάσει - όπως το βράδυ της πρωτοχρονιάς στην Αυστραλία όπου οι τιμές ανέβηκαν έως και 8 φορές πάνω - όσο και ότι θα κερδίζουν από τον πολύ μεγαλύτερο όγκο κίνησης.

Όταν το Fortune στην Αμερική προσπάθησε να δώσει την απάντηση στο ερώτημα: τι θα στοίχιζε στην Uber αν οι οδηγοί αντι για συνεργάτες ήταν υπάλληλοι της, ο αριθμός στο τέλος της πράξης έγραφε 4,1 δισ. δολάρια, τα οποία θα επιβάρυναν ακόμη περισσότερο τις ήδη υπέρογκες ζημίες της.

Τελειώνοντας, νομίζω ότι η Uber είναι η περιπτώση "μονοπώλιου" της νέας εποχής, χωρίς να υπάρχει αμφιβολία ότι και η κατάσταση με τις άδειες ταξί και το γενικότερο πλαίσιο θέλουν αλλαγές στην Ελλάδα,αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο.

 

 

 

Όσο για τα υπόλοιπα περί ανταγωνιστών μια χαρά υπάρχουν

  • taxibeat [η πιο γνωστή]
  • taxiplon [με έλεγχο στα ταξί που έχει στο στόλο]
  • IQ Taxi  [επίσημη του ΣΑΤΑ]
Το taxibeat επειδή τυγχάνει να 'χω μιλήσει μάλιστα και με το founder της είναι πολύ μπροστά και μάλιστα έχει κάνει άνοιγμα σε διάφορες χώρες στην Ευρώπη και εσχάτως και στη Λατινική Αμερική με δύο μεγάλα ντηλ σε World Cup & Ολυμπιακούς Αγώνες στη Βραζιλία.Δεν τα αναφέρω για καλό ή κακό όλα αυτά, απλά επειδή μιλάμε να ξέρουμε τι λέμε

 

 

 

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.j

 

Το να μην καταλαβαίνεις τι διαβάζεις κτλ δεν ειναι κακό κανένας δεν τα ξέρει όλα και όλοι μπορούμε να μάθουμε...

 

Αλλά το να εξάγεις λεπτομερέστατα συμπεράσματα για κάτι το οποίο δεν καταλαβαίνεις με ξεπερνάει σαν άνθρωπο...

 

 

Καταρχήν δεν "μπαίνει μέσα" η Uber τα οικονομικά μιας εταιρίας δεν ειναι (+-) σε ενα τεφτέρι αν ήταν έτσι δεν θα σπούδαζε κανένας οικονομικά μετά το δημοτικό όλοι θα ήταν CEO.

 

Οι πίνακες που βλέπεις με απλά λόγια λένε το εξής ότι η Uber ναι μεν δεν λειτουργεί πλήρως και αποδοτικά σε κάθε συγκεκριμένο χρονικό στιγμιότυπου που εξετάζουμε (η οικονομία όμως έχει να κάνει με κάτι που στο σχολείο το άκουσες ως "ρυθμό μεταβολής"... δεν μας νοιάζει δηλαδή το χ0 και το t0 μόνο αλλά και το  χ1-χ0/t1-t0 κτλ)  αλλά ανα τον χρόνο παρουσιάζει ταχύρυθμη ανάπτυξη (η σφαίρα επιρροής ανεβαίνει οι χρήστες ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα αυξάνονται οι χώρες που το υιοθετούν αυξάνονται κτλ) αλλά και κερδοφορία

 

Ας σταθούμε λίγο στην κερδοφορία γιατι εκεί νομίζω είναι το πρόβλημα που σε κάνει να έχεις λάθος άποψη.

 

 

Βλέπεις πχ http://www.forbes.com/sites/briansolomon/2016/01/12/leaked-ubers-financials-show-huge-growth-even-bigger-losses/#5c1916d05c99 να έχει εναν eye catching τίτλο... αλλά μετά βλέπεις πόσο ωραία τα λέει στο κείμενο.

 

πχ ας μιλήσουμε για τις απώλειες

 

όλο το 2014 $ 600 εκατομμύρια.

το μισο του 2015  +$ 400 εκατομμύρια ( $ 1 δις σύνολο)

 

Ωραία ας κάνουμε μια πρόβλεψη με αυτά τα νούμερα χωρίς πολλές γνώσεις κτλ απλά χρησιμοποιώντας μια απλή εικασία κοινής λογικής..

 

Η εικασία είναι η εξής: Αφού οι απώλειες απο το 2014 στο πρώτο μισό του 2015 μεγάλωσαν κατά ~66% ας υποθέσουμε ότι και το δεύτερο μισό του 2015 θα μεγαλώσουν κατα 66% δηλαδή τέλος το 2015 οι απώλειες θα κυμαίνονται στο $ ~1,65 δις

 

Ωραία πάμε τώρα στα έσοδα

 

Όλο το 2013 $ 104 εκατομύρια

Το πρώτο μισο του 2014 $ 107 εκατομμύρια

 

Βλέπουμε ότι το πρώτο εξάμηνο του 2014 τα έσοδα αυξήθηκαν κατά ~100% ας κάνουμε και εδώ την εικασία ότι συνεχίζει η ίδια κερδοφορία (όπως κάναμε την εικασία ότι συνεχίζει η ίδια απώλεια)  Αυτό πάει να πει ότι το Β' εξάμηνο του 2014 η εταιρία θα έχει έσοδα $ +211 εκατομμύρια (σύνολο $ ~400 εκατομμύρια)

 

 

 

Ας κάνουμε εναν πινακα λοιπόν ακολουθώντας τα παραπάνω

 

                                                 2014(α+β) |      2015α  |   2015β  |  2016α 

Κερδοφορία(+100%,εκατ.):       $400         |     $800     |   $1600  |$3200

 

Απόλειες (+66%, εκατ.):            $600         |     $996     |   $1653  | $2745

 

 

έστω όμως ότι η κερδοφορία είναι μικρότερη (στην πραγματικότητα βάση επίσημων στοιχείων ειναι ~300%....)  έστω ότι είναι 75% πάμε πάλι:

 

 

 

                                           2014(α+β) |      2015α   |   2015β     |   2016α   |  2016β  |  2017α |    2017β    |    2018α      | 2018β

Κερδοφορία(+75%,εκατ.):   $400          |     $700     |   $1.225     |   $2.143   | $3.751  | $6.565  | $11.489  | $20.106     | $35.185

Απώλειες (+66%, εκατ.):       $600         |     $996     |   $1.653    |  $2.745    | $4.556  |  $7.562 | $12.555 |  $20.840    | $34.595

 

Διαφορά (εκατ.):                  -$200         |     -$296     |     -$428     |   -$600   |  -$804   |  -$997   |  -$1065  |    -$734     | +$590

 

Συνολική απώλεια(εκατ.):     -$200        |  -$496       |    -$924      | -$1.525   | -$2.329  | -$3.327  | -$4.392  |  -$5.127  |  -$4.536

 

 

Απο εδώ βλέπουμε ότι (τηρουμένων των πολύ άδικων εικασιών μου προς απλούστευση του θέματος)  απο το β εξάμηνο του 2018 η uber αρχίζει να έχει περισσότερα έσοδα αποτι απώλειες  (το ίδιο ισχύει και για όλα τα επόμενα έτη αν κρατηθούν σταθερά τα ποσοστά των εσόδων όσο και αυτά των απωλειών )

 

Φτάνοντας στο Β εξάμηνο του 2019 να έχει συνολικές απώλειες +$12.035 εκατ. (δηλαδή κέρδος που έχει καλύψει το κεφάλαιο που πήγε σε απώλειες όλων των προηγούμενων ετών και έχει μείνει και περίσσεμα ή με άλλα λόγια απο εδώ και πέρα πληρώνονται όλες οι χασούρες και παράλληλα γεμίζει ο κουμπαράς.) 

 

 

Αρά για να κριθεί η uber κερδοφόρα η ζημιογόνος επένδυση εξαρτάται  απο τον εξής παράγοντα.. έχει σαν εταιρία $5,127 δις για να μπορέσει να πληρώσει τις απώλειες της (μιστούς,διαφήμιση,νομικά έξοδα,υλικοτεχνικός εξοπλισμός κτλ) ώστε να αντέξει μέχρι το α εξάμηνο του 2018 ????(όπου μέχρις εκεί είναι το σημείο που μεγαλώνουν τα έξοδα προς τις απώλειες απο εκεί και πέρα μικραίνουν και κερδοφορεί)

 

Και η απάντηση ειναι ναι έχει... συγκεκριμένα το αποθεματικό της ειναι 9 δις δολάρια (πιο απλά αν η uber βάζοντας το χερι στην τσέπη του παντελονιού της θα έβρισκε 9 δις... απο εκεί και πέρα δεν μετράμε καν τα χρήματα που έχει "Στην τράπεζα" το "σπιτι" το "αμάξι" και τα "χωράφια" της) 

 

Η πραγματικότητα είναι όμως ακόμη καλύτερη μιας και η uber έκανε τζίρο το 2015 πάνω απο $10 δις (και η προμήθεια της είναι 20% άρα έβγαλε πάνω απο 2 δις δολάρια)  = τα έσοδα της ειναι ακόμη μεγαλύτερα απο αυτά που υπολογίσαμε πιο πάνω. http://www.businessinsider.com/uber-revenue-projection-in-2015-2014-11 , https://www.theinformation.com/ubers-losses-grow-but-so-do-its-profit-projections

 

Και οι απώλειες της ειναι απώλειες ανάπτυξης που θα σταματήσουν να υπάρχουν πχ επενδύσεις σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό ασφάλειες προσφορές (πχ δίνει κουπόνια σε πελάτες 75$ για την πρώτη τους διαδρομή δωρεάν ή 250$ σε νέους οδηγούς.. αυτά ειναι λεφτά που πληρώνει απο την τσέπη της και αποτελούν μια μεγάλη μερίδα στις απώλειες της και όπως ειναι λογικό θα σταματήσει να κάνει προσφορές γνωριμίας όταν εδραιωθεί.. άρα θα δεν θα υπάρχουν αυτά τα χρέη και άρα το ποσοστό των απωλειών θα ειναι μικρότερο απο αυτό που θέσαμε εμεις πιο πάνω στο παράδειγμα)

 

Και γενικά δεν τίθεται θέμα βιωσιμότητας η uber είναι μια εταιρία (που αν βάλουμε τα "χωράφια" της τα λεφτά "στην τράπεζα" κτλ μιλώντας με τις λέξεις του πιο πάνω παραδείγματος)  των περίπου 50 δις δολαρίων..

 

 

 

Μια τέτοια εταιρία την ονομάζεις εσύ "φάντασμα" λες και ειναι καμιά μπίζνα της πλάκας που στήθηκε για την επιδότηση...

 

Και πιστεύεις ότι οι άνθρωποι που μπορούν να διαθέσουν τόσα χρήματα (που σημαίνει οτι η συνολική τους περιουσία ειναι εκατονταπλάσια απο αυτή που δώσανε στην εταιρία τους μιας και έχουν ομίλους ολόκληρους που διαχειρίζονται)  λένε "ας κάνουμε μωρέ μια ματσαράγκα για να την μπούμε στην μπλέμπα των ταριφών" ....

 

Αν σκεφτόταν έτσι αυτοί οι άνθρωποι δεν θα είχαν ομίλους με δις ή τρις σε networth αλλά θα παίρνανε 45.000 ευρώ τον χρόνο όπως κάνεις εσύ στην καλύτερη (τό λέω βάζοντας σε στον μέσο όρο καλοπληρωμένων Ελλήνων για να μην νομίζεις ότι θέλω να σε προσβάλω γιατι αν σε βάλω στο γενικό μέσω όρο θα έπρεπε να πω 7,200 ευρώ)

 

===================================================

 

Όσο για ανταγωνιστές εγχώριους όλα αυτά που ανέφερες ειναι ενας άλλος τρόπος να καλείς taxi αν δεν θες να τους πάρεις τηλέφωνο.... δεν έχουν άμεση σχεση με το uber....

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 85
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Πάντως το καλό με την Uber είναι ότι ούτε διπλή ταρίφα χρεώνουν, ούτε ακούς κουβέντες του στυλ "είναι κλειστό το ταξίμετρο γιατί είναι στάνταρ η ταρίφα μανδάμ", ούτε χρεώνεται παραπάνω η αποσκευή, το

Xρησιμοποιω συχνα πυκνα Uber, μεγαλο + ειναι το app οπου μπορεις τα βλεπεις ολα σε real time.....   Mε βολευει πολυ, οταν πηγαινω στο airport, γιατι συνηθως πεταω κατι μυστηριες ωρες, οποτε το εχω κ

Στο link που έγραψες δεν λέει ότι ειναι παράνομο...   Λέει απλά ότι κάνανε μια (νόμιμη) αλχημεία (μεταφέροντας κάποια απο τα κέρδη σε θυγατρική τους εταιρία σε άλλη χώρα) για να πληρώσουν λιγότερο φ

Δημοσιευμένες Εικόνες

Κακώς δώσανε 150, 100, 60 χιλιάδες σε ΙΔΙΩΤΗ για να αγοράσουν μία άδεια που δικαιωματικά ανήκει στον ελληνικό λαό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα κορόιδα είμαστε όλοι εμείς, που αφήνουμε όλα αυτά τα χρόνια να συμβαίνει όλο αυτό εις βάρος μας. Και ναι, υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα το στηρίζουν, οπότε μην εκπλήσσεσαι που υπάρχουν άνθρωποι που στηρίζουν την uber.

γιατι δικαιωματικα ανηκει στον ελληνικο λαο πως το εννοεις ? το οτι καποτε κρατουσαν της τιμες των αδειων στα υψη οκ ειναι αλλο θεμα δικαιολογημενο εν μερη εαν σκεφτεις τι λεφτα εβγαζε ενα ταξι.. οταν η αδεια ηταν στα 150 χιλιαρικα

 

Το uber δεν είναι νόμιμο γιατι δεν ασχολείται με ένα σορό μαλακίες που θεσπίστηκαν απο το πελατειακό κράτος μας που μας έφερε στην πτώχευση αυτό λες....

 

 

Όχι δεν ήταν κορόιδα ΜΑΛΑΚΕΣ ήταν που τρέφανε αυτό το στείρο σάπιο κατεστημένο....

 

 

Τι εννοείς δεν υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη για τους πελάτες αν δηλαδή σπάσουν κανένα πόδι θα πεί το νοσοκομείο δεν σε παίρνω γιατι ήσουν μέσα σε uberά;

 

 

 

Όσο για τυχούσες υλικές ζημιές η ίδια η uber παρέχει ασφάλιση στις διαδρομές της.

 

Τώρα για τον "οποιωνδήποτε" δεν ξέρω τι εννοείς για να μπορέσεις να συμμετέχεις στο uber ως οδηγός θα πρέπει να έχεις καθαρό ποινικό μητρώο δίπλωμα οδήγησης χ χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο ψάξτο στην σελίδα τους) και να μην είχες καμία παράβαση ή ατύχημα τα τελευταία χ χρόνια.

 

Το αυτοκίνητο σου επίσης θα πρέπει να έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές (2005 ή νεότερο, χωρίς κάποια μηχανική η εξωτερική βλάβη κτλ)

 

ενα ταξι πληρωνει 3 μηνη ασφαλιση 300ευρω ++ περιπου αναρωτησου τα γιατι... αμα γινει ατυχημα η νομιμη uber... θα καλυψει τα εξοδα που θα καλυπτε η ασφαλεια του ταξι??? τι μου λες τωρα για να καταλαβω δλδ.. ο υποψηφιος ταξιτζης πρεπει να βγαλει ειδικη καρτα με εξετασεις στο υπ μεταφορων πρεπει να εχει καθαρο ποινικο μητρωο οπου το ΕΛΕΝΧΕΙ το υπουργειο οχι η καθε uber που θελει οδηγους.. οσο για ατυχηματα και κλησεις που λες μου φαινονται αστεια αυτα .. δηλαδη η uber η τιμια εταιρια με της χαμηλες τιμες μαθαινει απο την τροχαια για της τυχων παραβασεις του εκαστοτε οδηγου της?? και περνει σβαρνα της ασφαλιστικες να δει για τυχων ατυχηματα ναι οκ.. θα την υποστηριζα εαν ηταν οκ διοτι εγω σαν ταξιτζης ταριφας ωπος θες πες με.. πληρωνω οαεε φπα 23% στην εισπραξη 29% τελος του χρονου πρεπει να μαζευω $$ να κανω αποσβεση του σκαφους αδειας συνεργεια κτλπ.. ο οδηγος της uber ουτε ασφαλιστικο ταμειο δεν πληρωνει απλα εχει το ΙΧ του δινει ενα ποσοστο στην uber και βγαζει ενα μεροκαματο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι δικαιωματικα ανηκει στον ελληνικο λαο πως το εννοεις ? το οτι καποτε κρατουσαν της τιμες των αδειων στα υψη οκ ειναι αλλο θεμα δικαιολογημενο εν μερη εαν σκεφτεις τι λεφτα εβγαζε ενα ταξι.. οταν η αδεια ηταν στα 150 χιλιαρικα

Εννοώ ότι κάποιος πήρε σχεδόν τζάμπα ένα αποκλειστικό δικαίωμα από το κράτος να λειτουργεί ταξί και μετά το πούλησε 60-100-150 χιλιάρικα. Το αποκλειστικό αυτό δικαίωμα προφανώς και ανήκει στο κράτος και τον ελληνικό λαό και αυτός που το χρησιμοποιεί δεν θα έπρεπε να δύναται να το μεταπουλήσει, ειδικά με τέτοια υπερκέρδη. Οι άδειες θα έπρεπε να επιστρέφονται στο ελληνικό δημόσιο, από όπου εκδόθηκαν, μόλις ο χρήστης τους έπαυε να εξασκεί το επάγγελμα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι δικαιωματικα ανηκει στον ελληνικο λαο πως το εννοεις ? το οτι καποτε κρατουσαν της τιμες των αδειων στα υψη οκ ειναι αλλο θεμα δικαιολογημενο εν μερη εαν σκεφτεις τι λεφτα εβγαζε ενα ταξι.. οταν η αδεια ηταν στα 150 χιλιαρικα

 

 

ενα ταξι πληρωνει 3 μηνη ασφαλιση 300ευρω ++ περιπου αναρωτησου τα γιατι... αμα γινει ατυχημα η νομιμη uber... θα καλυψει τα εξοδα που θα καλυπτε η ασφαλεια του ταξι??? τι μου λες τωρα για να καταλαβω δλδ.. ο υποψηφιος ταξιτζης πρεπει να βγαλει ειδικη καρτα με εξετασεις στο υπ μεταφορων πρεπει να εχει καθαρο ποινικο μητρωο οπου το ΕΛΕΝΧΕΙ το υπουργειο οχι η καθε uber που θελει οδηγους.. οσο για ατυχηματα και κλησεις που λες μου φαινονται αστεια αυτα .. δηλαδη η uber η τιμια εταιρια με της χαμηλες τιμες μαθαινει απο την τροχαια για της τυχων παραβασεις του εκαστοτε οδηγου της?? και περνει σβαρνα της ασφαλιστικες να δει για τυχων ατυχηματα ναι οκ.. θα την υποστηριζα εαν ηταν οκ διοτι εγω σαν ταξιτζης ταριφας ωπος θες πες με.. πληρωνω οαεε φπα 23% στην εισπραξη 29% τελος του χρονου πρεπει να μαζευω $$ να κανω αποσβεση του σκαφους αδειας συνεργεια κτλπ.. ο οδηγος της uber ουτε ασφαλιστικο ταμειο δεν πληρωνει απλα εχει το ΙΧ του δινει ενα ποσοστο στην uber και βγαζει ενα μεροκαματο

 

το ταξι πληρωνει τοση ασφαλεια γιατι κινειται ολη μερα αρα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να προκαλεσει ατυχημα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ταξι πληρωνει τοση ασφαλεια γιατι κινειται ολη μερα αρα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να προκαλεσει ατυχημα.

 

Βάσει πιθανοτήτων, και λίγα δίνουν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ταξι πληρωνει τοση ασφαλεια γιατι κινειται ολη μερα αρα εχει περισσοτερες πιθανοτητες να προκαλεσει ατυχημα.

ναι ο κυριως λογος ειναι αυτος υπαρχει και η καλυψη που λεω ωμος
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Χριστόφορε δεν έχω τίποτα εναντίων σου προσωπικά, σε θεωρώ θύμα της όλης υπόθεσης και όχι θύτη δεν φταις εσύ που στο μπουρδέλο που ζούσαμε-ούμε έκανες ό,τι έκανες (ελπίζω όχι ματσαράγκες εναντίων του δημοσίου και παρανομίες) για να εξοικονομήσεις 60-70 (εσύ λες 150 εγώ έχω ακούσει και για 300άρες... ) χιλιάρικα και να αγοράσεις ταξί γιατι έτσι (κακώς μεν αλλά όχι αδίκως μιας και έτσι σου είπανε μιας κα έτσι λειτουργούσε η υπόθεση μέχρι τώρα) νόμισες ότι θα αποκατασταθείς όπως νομίζει κάποιος ότι έχει το δικαίωμα της μόνιμης ξάπλας στο δημόσιο...

Αλλά δυστυχώς (για εσένα και όλους που είναι σε τέτοιους χώρους) όλο αυτό είναι λάθος η ανοιχτή αγορά είναι το μέλλον και πραγματικά λυπάμαι για τα όποια αρνητικά θα σου φέρει η όλη υπόθεση αλλά θα πρέπει να το βάλεις στο μυαλό σου (αν είσαι νέος) ότι στα επόμενα χρόνια τα πράματα θα αλλάξουν και δεν θα αξίζει μία η άδεια σου...  πως θα πρέπει να ανταγωνιστείς με τον καθένα και πως θα πρέπει να προετοιμαστείς για αυτό... γιατι στην αρχή μιλιούνια θα μπούνε να προσπαθήσουν την τύχη τους στον χώρο και κατα την διάρκεια αυτής της περιόδου το μεροκάματο θα ειναι ακόμη πιο δύσκολο... αλλο αν σε μερικά χρόνια μετά απο αυτό θα ξεκαθαρίσει το τοπίο και θα μείνουν μόνο οι καλύτεροι (εύχομαι να είσαι μέσα σε αυτούς).

όλα αυτά θα γίνουν μέσα στην επόμενη 5ετία το πολύ 10ετία κάνε τα κουμάντα σου.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ένα: regulation. Στην Ελλάδα όλοι αναζητούν τον προστατευτισμό από το κράτος. Έχουμε τους άχρηστους του δημοσίου τομέα, και τους προστατευμένους ελεύθερους επαγγελματίες που ο μόνος τρόπος να την παλέψουν είναι το... εγγυημένο εισόδημα από το κράτος μέσω της τσέπης μας.

 

Ταξιτζήδες, δικηγόροι, φαρμακοποιοί, συμβολαιογράφοι και δε συμμαζευεται. Δημόσιοι υπάλληλοι ενδεδυμένοι ως "ελεύθεροι επαγγελματίες".

 

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, οποίος θέλει να καινοτομησει απλά το κάνει.

 

Το uber είναι μια καλή αρχή, ήδη το airbnb εφαρμόζεται πάρα πολύ επίσης, οπότε όλα αρχίζουν να παίρνουν το δρόμο τους. Εξέλιξη προς το καλύτερο, επιτέλους.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλησπέρα ,ξεθαβω το θέμα Uber ,έχει δουλέψει κάνεις να μας πει τι "παίζει",με πήραν τηλέφωνο από εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων που συνεργάζεται με την Uber ,αύριο έχω ραντεβού απλά ρωτάω μήπως και μάθουμε κάτι παραπάνω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.