AMD Expert Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Χωρίς να πολυλογώ, πέρασαν κοντά στις 10 εβδομάδες από την παραγγελία μου στο Gearbest, ενός Xiaomi Powerbank, $11.Μετά από αρκετά μηνύματα στο Gearbest και αυτοί να μου λένε να περιμένω άνοιξα Dispute.Τώρα το Gearbest μου λέει άμα κλείσω το Case έχω 2 επιλογές είτε να μου κάνουν refund ή να ξαναστείλουν το προϊόν.Τι κάνω εγώ;
arxaggelos Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Να πάρεις refund ΠΡΙΝ κλείσεις το case και να μην ξανασχοληθείς μαζί τους. 2
alkis13 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Να πάρεις refund ΠΡΙΝ κλείσεις το case και να μην ξανασχοληθείς μαζί τους. τα είπε όλα. 1
AMD Expert Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Να πάρεις refund ΠΡΙΝ κλείσεις το case και να μην ξανασχοληθείς μαζί τους. Ωραίος, δλδ να πάρω refund μέσω gearbest support ή μετά από review του paypal? Απάντησα στο support να μου κάνουν refund και τότε θα κλείσω το Case
scullyist Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Mην υποχωρήσεις σε αυτό σε καμία περίπτωση, γιατί αν το κλείσεις μετά δεν ξανανοίγει και είσαι πλέον στο έλεος τους. Επίσης, αν και μετά από αυτο δεν σου κάνουν άμεσα refund, σε αγνοούν κλπ, αναβάθμισε το dispute σε claim. Τότε είναι που αρχίζει να μετράει ο χρόνος αντίστροφα γι'αυτούς (με τα χρ.όρια που θέτει το pp) και, ή θα αναγκαστούν επιτέλους να το κάνουν, ή έστω και να μην απαντάνε πάλι, κάποια στιγμή θα φτάσετε λόγω των ππ-ορίων, 'αυτόματα', στη φάση του review / απόφασης. 1
kfyros Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Έχω ψωνίσει πάντως 2 φορές από το gearbest διάφορα σκατολοΐδια , κι έλεγα θα τα κάνουν μούτι, αλλά δεν είχα πρόβλημα. Δεν είναι και σούπερ ντούπερ σάιτ από εξυπηρέτηση , ούτε τα αγλλικά τους για proficiency, αλλά δεν είναι και απατεώνες.Άμα βαρέθηκες να τους περιμένεις , ζήτα refund.Μάλλον ξεμείνανε από στοκ και τους κρέμασε η xiaomi στις ημερομηνίες παράδοσης νέου εμπορεύματος που τους είχε δώσει.Επειδή πρόκειται και για μπαταρίες, μπορεί να ξέμειναν από στοκ και να περιμένουν κι αυτοί από Κορέα (εκεί φτιάχνονται σχεδόν όλες οι μπαταρίες). Ψυχή βαθιά.Επίσης, μέσα στο μήνα ήταν κλειστά για 8 μέρες όλες οι Κινέζικες επιχειρήσεις (και τα χρηματιστήρια)γιατί είχαν τους εορτασμούς του Κινέζικου νέου έτους. 3
AMD Expert Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Mην υποχωρήσεις σε αυτό σε καμία περίπτωση, γιατί αν το κλείσεις μετά δεν ξανανοίγει και είσαι πλέον στο έλεος τους. Επίσης, αν και μετά από αυτο δεν σου κάνουν άμεσα refund, σε αγνοούν κλπ, αναβάθμισε το dispute σε claim. Τότε είναι που αρχίζει να μετράει ο χρόνος αντίστροφα γι'αυτούς (με τα χρ.όρια που θέτει το pp) και, ή θα αναγκαστούν επιτέλους να το κάνουν, ή έστω και να μην απαντάνε πάλι, κάποια στιγμή θα φτάσετε λόγω των ππ-ορίων, 'αυτόματα', στη φάση του review / απόφασης. Ωραία κατάλαβα ευχαριστώ Έχω ψωνίσει πάντως 2 φορές από το gearbest διάφορα σκατολοΐδια , κι έλεγα θα τα κάνουν μούτι, αλλά δεν είχα πρόβλημα. Δεν είναι και σούπερ ντούπερ σάιτ από εξυπηρέτηση , ούτε τα αγλλικά τους για proficiency, αλλά δεν είναι και απατεώνες. Άμα βαρέθηκες να τους περιμένεις , ζήτα refund. Μάλλον ξεμείνανε από στοκ και τους κρέμασε η xiaomi στις ημερομηνίες παράδοσης νέου εμπορεύματος που τους είχε δώσει. Επειδή πρόκειται και για μπαταρίες, μπορεί να ξέμειναν από στοκ και να περιμένουν κι αυτοί από Κορέα (εκεί φτιάχνονται σχεδόν όλες οι μπαταρίες). Ψυχή βαθιά. Επίσης, μέσα στο μήνα ήταν κλειστά για 8 μέρες όλες οι Κινέζικες επιχειρήσεις (και τα χρηματιστήρια) γιατί είχαν τους εορτασμούς του Κινέζικου νέου έτους. Εντάξει απλά δεν πρόκειται για 8 μέρες.. την παραγγελία την έκανα 2-3 δεκεμβρίου, έλεος 1
king2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 4 παραγγελίες όλα άψογα από gearbest. Επίσης δεν φταίει το gearbest αν είναι σε κανένα σάκο το δέμα. Παραγγελία από banggood 28/10 το έστειλαν στις 29 και το παρελαβα 13 Φεβρουαρίου. 100+ μερες μετά. Όλα έρχονται απλα θέλει υπομονή. 1
Mr_Proper Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 EMS χεσε μες.. που έλεγε και η γιαγιά μου...όποιος δεν θέλει να περιμένει αρκετά με μόνη ελπίδα να του πέσει τζόκερ και να παραλάβει γρήγοραπάει και πληρώνει κούριερ και έτσι θα έρθει στην ώρα του στα ελληνικά σύνορα και απο εκει και πέρα η ελληνική αντιπροσωπεία επειδή είναι όλοι τους αργόσχολοι και ατζαμήδες θα το καθυστερήσει 2,3 μόνο άντε 5 πες 7 το πολύ μέρες για να στο φέρει απο τα σύνορα στο σπίτι σου και ας έκανε μια μέρα μονο για να φτάσει Κίνα-Ελλάδα 1
zio10 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Λογικά κάποια στιγμή θα σου έρθει πάντως! 1
king2009 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 EMS χεσε μες.. που έλεγε και η γιαγιά μου... όποιος δεν θέλει να περιμένει αρκετά με μόνη ελπίδα να του πέσει τζόκερ και να παραλάβει γρήγορα πάει και πληρώνει κούριερ και έτσι θα έρθει στην ώρα του στα ελληνικά σύνορα και απο εκει και πέρα η ελληνική αντιπροσωπεία επειδή είναι όλοι τους αργόσχολοι και ατζαμήδες θα το καθυστερήσει 2,3 μόνο άντε 5 πες 7 το πολύ μέρες για να στο φέρει απο τα σύνορα στο σπίτι σου και ας έκανε μια μέρα μονο για να φτάσει Κίνα-Ελλάδα Τι Κουριερ DHL? Αν θες να πληρώσεις τα κερατιατικα της DHL και των τελωνείων. Πάντα το απλο shipping επιλέγουμε. 1
Mr_Proper Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Τι Κουριερ DHL? Αν θες να πληρώσεις τα κερατιατικα της DHL και των τελωνείων. Πάντα το απλο shipping επιλέγουμε. Εγώ απλά είπα ότι όποιος δεν θέλει να περιμένει πληρώνει. αν και στην περίπτωση του (11$ powerbank δεν παίζει τελωνείο και δεν νομίζω να πήγαινε και πολύ το μαλλί μιας και ειναι ελαφρύ και μικρό πακέτο βέβαια σίγουρα θα ήταν σαν να αγόραζε 2,3... αλλά είπαμε αν δεν θέλει να περιμένει... ) 1
NikosKallithea Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Ωραίος, δλδ να πάρω refund μέσω gearbest support ή μετά από review του paypal? Απάντησα στο support να μου κάνουν refund και τότε θα κλείσω το Case Eφ οσον εχεις ανοίξει case sto pp, οταν θα σου κανουν refund το case θα το κλείσει αυτος, εσυ δεν πειράζεις ξανά το case, εκτος αν δεν κάνουν refund oπότε το κάνεις claim 1
kfyros Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Εντάξει απλά δεν πρόκειται για 8 μέρες.. την παραγγελία την έκανα 2-3 δεκεμβρίου, έλεος Ναι , δεν αντιλέγω. Για αυτό λέω , αν βαρέθηκες ζήτα refund. Το πιο πιθανό είναι να μην έχει στείλει ο προμηθευτής νέο στοκ και να έχει καθυστερήσει, ή και να κατάργησε το μοντέλο και να μην ασχολούνται να δουν τι γίνεται για να σου απαντήσουν σοβαρά (πχ. ασχολείται ένας κινέζος για 2 χιλιάδες παραγγελίες τη μέρα). 1
Mr_Proper Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 πχ. ασχολείται ένας κινέζος για 2 χιλιάδες παραγγελίες τη μέρα. Σκέψου καθημερινότητα που έχει αυτός... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα