Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με αφορμή ορισμένων αξιολογήσεων που διάβασα στο skroutz έχω την παρακάτω απορία.

Τελικά ισχύει η αντικατάσταση εντός 7 ημερών από την ημέρα της αγοράς ή σε στέλνουν σε service κ.λ.π;

 

Προσωπικά έχω συνεργαστεί μόνο με 2 καταστήματα εκ των οποίων το ένα μου εμφάνισε προβληματική συσκευή (κάμερα) και μετά από τηλεφώνημα έγινε η επιστροφή με αντικατάσταση νέας συσκευής.

Πολλοί πελάτες όμως αναφέρουν πως δεν κάνουν αντικατάσταση όλα τα καταστήματα και στέλνουν μόνο service και η ειρωνεία είναι πως πολλοί αντιμετωπίζουν πάλι προβλήματα.

 

Εμένα δεν μου ανέφεραν πως θα το τσεκάρουν πρώτα και τέτοια, τους είπα το πρόβλημα, έκανα επαναφορά εργοστασιακών και τους άφησα μία φωτογραφία και ένα βιντεάκι σαν αποδεικτικό.

 

Επειδή ήταν η 7 ημέρα στην αρχή μου το έφεραν σε φάση "πρέπει να επικοινωνήσω με εξουσιοδοτημένο service" διότι δεν θα το είχανε στα χέρια τους την 7 μέρα και θα καθυστερούσε το κουριερ άλλα μόλις τους εξήγησα πως αυτό δεν υφίσταται και πως δεν είναι λόγος και δικό μου θέμα το πότε θα παραλάβουν από τη στιγμή που με καλύπτει η μέρα και η απόδειξη μου είναι εντός 7 ημερών... ε, εκεί έγινε και η αντικατάσταση.

 

Τι συμβαίνει όμως με τα καταστήματα που δεν δέχονται αντικατάσταση και επίσης όταν σου λένε πως δεν βρίσκουν θέμα ή πως το πρόβλημα είναι από μεριά του πελάτη ( ενώ στην αλήθεια δεν είναι );;

Δημοσ.

Πφφφφ, μπλέξιμο.

Συνήγορος καταναλωτή κατά βάση αν το παίζουν έξυπνοι.

Το doa δεν είναι νομοθετημένο.

Μπορείς βέβαια να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν σε 14 μέρες από την αγορά . Όπως το πήρες όμως.
Εκεί όμως αν το έχεις ανοίξει πολλοί δεν το δέχονται, γιατί και η συσκευασία έχει προστασία ανοίγματος οπότε δεν θα μπορέσει να ξαναπουληθεί ως καινούργιο. Και αρχίζει το μπλέξιμο.
Συνήθως δικαιώνεσαι αλλά η ταλαιπωρία είναι ταλαιπωρία.

Δημοσ.

Πφφφφ, μπλέξιμο.

 

Συνήγορος καταναλωτή κατά βάση αν το παίζουν έξυπνοι.

 

Το doa δεν είναι νομοθετημένο.

 

Μπορείς βέβαια να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν σε 14 μέρες από την αγορά . Όπως το πήρες όμως.

Εκεί όμως αν το έχεις ανοίξει πολλοί δεν το δέχονται, γιατί και η συσκευασία έχει προστασία ανοίγματος οπότε δεν θα μπορέσει να ξαναπουληθεί ως καινούργιο. Και αρχίζει το μπλέξιμο.

Συνήθως δικαιώνεσαι αλλά η ταλαιπωρία είναι ταλαιπωρία.

Φυσικά δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα μέχρι στιγμής άλλα με σκάλωσε που πολλοί έχουν αυτήν την αντιμετώπιση από τα όποια καταστήματα κι αν είναι αυτά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...