Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πλάκα έχει που λέτε μερικοί να κλείσουν τμήματα επειδή δε βρίσκουν οι απόφοιτοι δουλειά και φέρνετε παραδείγματα γιατρούς και δασκάλους τη στιγμή που κάθε χρόνο τα σχολεία έχουν ελλείψεις δασκάλων ενώ και στα νοσοκομεία δεν επαρκούν ούτε οι γιατροί ούτε οι νοσηλευτές

Απλά δεν υπάρχουν λεφτά να πληρωθούν, βολεύει καλύτερα να υπολειτουργούν όλα

  • Like 1
  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πριν κάποια χρόνια πάντως θυμάμαι ότι ούτε ειδικότητα δεν μπορούσες να κάνεις, έπρεπε να περιμένεις χρόνια. Λογικά είχε να κάνει με το ότι ήταν πάρα πολλοί οι γιατροί!

 

Αλλά όπως έγραψα ή θα σπουδάζει ό,τι θέλει ο καθένας και δεν θα έχει απαιτήσεις, ή θα λέει το κράτος που υπάρχουν ελλείψεις και θα σπουδάζουμε αυτό που μας λέει.

Δημοσ.

Τα δημόσια ΑΕΙ δεν ανοίγουν για να ικανοποιήσουν τα όνειρα του καθενός αλλά για να ικανοποιήσουν μια Χ ζήτηση σε εξειδίκευση η οποία έχει να κάνει φυσικά με τη χώρα για την οποία μιλάμε. Για παράδειγμα ως χώρα με δυνατή ναυτιλία, ( θα έπρεπε ) γεωργία, και τουρισμό υπάρχουν και καλώς υπάρχουν αντίστοιχα ιδρύματα. Έχουμε σχολή nuclear engineering; προφανώς και όχι ούτε καν πυρηνικούς αντιδραστήρες δεν έχουμε.

 

Το κράτος δεν είναι ιδιωτική επιχείρηση δεν χρωστά τίποτα σε κανέναν και δεν πουλάει υπηρεσίες. Κρίνει τι ανάγκες υπάρχουν και προχωρά αναλόγως. Αν κάποιος θέλει εξαρχής να σπουδάσει με τα λεφτά του κράτους για να συμβάλλει έπειτα στο ΑΕΠ μιας άλλης χώρας να μην έχει και απαιτήσεις απ'οτο ίδιο το κράτος να οτν στηρίξει ας φύγει έξω να σπουδάσει. Αν ήταν να ανοίγαμε ιδρύματα αναλόγως με το τι θέλει ο καθένας θα ανοίγαμε άλλες τόσες ιατρικές, νομικές, ΗΜΜΥ κι ας κόψει το λαιμό του από κει κι έπειτα να κάνει ό,τι θέλει αλλά δεν πάει έτσι και δυστυχώς κάπως έτσι καταλήξαμε να εξάγυομε πτυχιούχους και να χουμε μηχανικούς να τυλίγουν σουβλάκια.

 

 

 

νταξ ρε φίλε μη γαμάς τόσο πολύ

 

 

Χωρίς τις Ιατρικές Σχολές δεν υπάρχουν και τα αντίστοιχα Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία. Κάτι που σημαίνει:

 

1. Συγχώνευση των Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων με τις άλλες μονάδες υγείας.

2. Μείωση των διαθέσιμων κλινών.

3. Μείωση ιατρικού παραϊατρικού προσωπικού.

4. Μη προσέλκυση Πανεπιστημιακών Ιατρών (Καθηγητών, Αναπληρωτών Καθηγητών κτλ).

5. Μη εκπόνηση ερευνών, μη προσέλκυση ερευνητών.

 

Όλα τα ανωτέρω προστίθενται στην ήδη ελλιπέστατη στελέχωση της δημόσιας Υγείας.

 

Για να μάθεις και κάτι ακόμα, μια Πανεπιστημιακή Κλινική μπορεί να είναι άνετα υπεύθυνη για 1-1,5εκ πληθυσμό, σε ότι αφορά την πρόληψη, τη θεραπεία, τη νοσηλεία, τη διερεύνηση επιδημιών κτλ.

 

Επίσης αυτή η δημόσια υγεία που όλοι κατηγορούμε, στελεχώνεται και λειτουργεί κατά συντριπτική πλειοψηφία με αποφοιτους των σχολών που θέλετε να κλείσουν.

 

Οπότε αχάριστε Έλληνα που ξέρεις μόνο να κράζεις, να φθονείς κάποιον που έχει κοπιάσει για να μπορεί να σου προσφέρει τις υπηρεσίες του, και μανουριάζεις όταν περιμένεις για να εξεταστείς και βρίζεις τον ειδικευόμενο ή του μιλάς σαν να είναι φιλαράκι σου, ή σα να είστε ίσοι εντός του νοσοκομείου, ξεκίνα να χρησιμοποιείς το μυαλό σου και όπως είπα και πριν, τουμπεκί για θέματα που δε γνωρίζουμε όλοι μας.

  • Like 1
Δημοσ.

Βλεπω πολλα παιδια να σπουδαζουν σε κατι ακυρα αντικειμενα που φαινεται να μην εχουν λογο υπαρξης και συνηθως βρισκονται σε ιδιαιτερα απομακρυσμενες περιοχες. Γιατι οι γονεις και τα ιδια τα παιδια αποφασιζουν να σπουδασουν κατι του στυλ ιχθυοκαλλιεργεια ή ουτε και εγω ξερω τι άλλο εφοσον ξερουν οτι οι σχολες δημιουργηθηκαν μονο και μονο για να βγαλει λεφτα η επαρχια; Και απο την αλλη εχω την εντυπωση οτι εχουμε απειρα τμηματα διοικησης επιχειρησεςν.. οπου και να γυρισω ακουω για καποιον που σπουδαζει διοικηση επιχειρησεων ή κατι σχετικο με οικονομικα.. είτε σε τει είτε σε αει ειτε σε ιεκ.. γιατι τοση καψα;

 

Ιχθυοκαλλιέργειες φίλτατε, είναι από τις σίγουρες ειδικότητες να βρεις δουλειά σε όλο το πλανήτη αλλά και στην Ελλάδα. Ας όψετε η γραφειοκρατεία και η φορολογία στην Ελλάδα, γιατί μας προσπέρασαν οι Τούρκοι στις εξαγωγές και την παραγωγή, μόλις πριν 5 χρόνια. Ανεξάρτητα αν η Ελληνική παραγωγή αυξήθηκε, αλλά δυστυχώς όχι σε βαθμούς που πρέπει.

 

Αλλά η αγορά είναι εκεί, η ΕΕ εισάγει το 49% των ψαριών από χώρες εκτός ΕΕ πλέον σήμερα και φυσικά έχουν αντίστοιχα προγράμματα για περισσότερη παραγωγή εντός της Ένωσης.

 

Και μερικοί αριθμοί, τo 1975 μόλις το 5% των ψαριών ήταν από φάρμες, σήμερα το ποσό αυτό είναι 50% και μέχρι το 4048 θα έχει φτάσει το 100%. 

 

 

 

-----------

 

Όσοι λέτε για τους γιατρούς, οι του ΕΟΠΥΥ δεν έχουν πληρωθεί από πέρισυ τον Ιούνιο......

Και πλέον κανείς δεν μπαίνει στο "δημόσιο" ως γιατρός με τα ίδια συμβόλαια όπως πριν. Όλοι είναι ιδιωτικού δικαίου πλέον.

  • Like 2
Δημοσ.

Ιχθυοκαλλιέργειες φίλτατε, είναι από τις σίγουρες ειδικότητες να βρεις δουλειά σε όλο το πλανήτη αλλά και στην Ελλάδα. Ας όψετε η γραφειοκρατεία και η φορολογία στην Ελλάδα, γιατί μας προσπέρασαν οι Τούρκοι στις εξαγωγές, μόλις πριν 5 χρόνια.

Αφου ειναι κατι σιγουρο γιατι συνηθως πανε εκει οσοι δεν μπαινουν σε καμια αλλη σχολη(οποτε ειναι λυση αναγκης)?Με βαθμο κατω απο το 10.

Δημοσ.

Χωρίς τις Ιατρικές Σχολές δεν υπάρχουν και τα αντίστοιχα Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία. Κάτι που σημαίνει:

 

1. Συγχώνευση των Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων με τις άλλες μονάδες υγείας.

2. Μείωση των διαθέσιμων κλινών.

3. Μείωση ιατρικού παραϊατρικού προσωπικού.

4. Μη προσέλκυση Πανεπιστημιακών Ιατρών (Καθηγητών, Αναπληρωτών Καθηγητών κτλ).

5. Μη εκπόνηση ερευνών, μη προσέλκυση ερευνητών.

 

Όλα τα ανωτέρω προστίθενται στην ήδη ελλιπέστατη στελέχωση της δημόσιας Υγείας.

 

Για να μάθεις και κάτι ακόμα, μια Πανεπιστημιακή Κλινική μπορεί να είναι άνετα υπεύθυνη για 1-1,5εκ πληθυσμό, σε ότι αφορά την πρόληψη, τη θεραπεία, τη νοσηλεία, τη διερεύνηση επιδημιών κτλ.

 

Επίσης αυτή η δημόσια υγεία που όλοι κατηγορούμε, στελεχώνεται και λειτουργεί κατά συντριπτική πλειοψηφία με αποφοιτους των σχολών που θέλετε να κλείσουν.

 

Οπότε αχάριστε Έλληνα που ξέρεις μόνο να κράζεις, να φθονείς κάποιον που έχει κοπιάσει για να μπορεί να σου προσφέρει τις υπηρεσίες του, και μανουριάζεις όταν περιμένεις για να εξεταστείς και βρίζεις τον ειδικευόμενο ή του μιλάς σαν να είναι φιλαράκι σου, ή σα να είστε ίσοι εντός του νοσοκομείου, ξεκίνα να χρησιμοποιείς το μυαλό σου και όπως είπα και πριν, τουμπεκί για θέματα που δε γνωρίζουμε όλοι μας.

 

 

Δεν ξέρω γιατί μου τα λες αυτά δεν αναφέρθηκα καν στην ιατιρκή συγκεκριμένα στο ποστ που παραθέτεις. Αυτό που είπα είναι πως είναι παράλογο αν όχι ηλίθιο να ανοίγεις ως κράτος πολλά τμήματα ιατρικής επειδή πολλοί θέλουν να πανε ιατρική όπως λέγεται πιο πάνω.

 

Όσον αφορά την ιατρική συγκεκριμένα είπα ότι από τα λίγα που μπορώ να δω πως η αναλογία γιατρών/νοσηλευτών σε θέσεις εργασίας σε σχέση με την αντίστοιχη σε θέσεις εκπαίδευσης είναι αστεία. Διαφωνείς κάπου εδώ;

 

Δεν δουλεύω στο υπουργείο υγείας δεν μπορώ να ξέρω τι απαιτήσεις έχουμε σε γιατρούς και προσωπικό και είμαι κι από τους τελευταίους που θα πουν να κλείσουν νοσοκομεία σε περιπτώσεις όπου υπάρχιε ανάγκη αλλά όχι και να ακούμε πως τις ιατρικές τις χαϊδεύουμε επειδή το ανιτκείμενο έχει αξία ( λες και τα αλλα δεν έχουν ). Αυτό είναι καθαρό bias. Και ιατρικές θα κλείσεις αν κριθεί περιττό και ιχθυιοκαλλιέργιες και τα πάντα το ΤΙ απ 'ολα  δεν είναι δική μου δουλειά να το ξέρω.

 

Πάντως τα μισά από αυτά που λες αφορούν τα πανεπιστήμια γενικότερα κι όχι τις ιατρικές κι αν "δεν προσελκύονται ερευνητές" επειδή "δεν έχουμε αρκετά ιδρύματα" ( τα οποία κιόλας υποχρηματοδοτούντια ακριβώς επειδή είναι πολλά ) χέστηκε η φοράδα στ αλώνι κιόλας. Τέτοια επιχειρήματα μπάζουν από παντού. Ας είχαμε 5 ιδρύματα να μπορούν να ανταγωνιστούν καταρχήν τους απ' έξω και ανοίγουμε κι άλλα.

Δημοσ.

Αφου ειναι κατι σιγουρο γιατι συνηθως πανε εκει οσοι δεν μπαινουν σε καμια αλλη σχολη(οποτε ειναι λυση αναγκης)?Με βαθμο κατω απο το 10.

 

Μάνα/Πατέρας που θέλει ειδικότητα με πρεστίζ και επηρεάζει το παιδί του = χαμηλή ζήτηση στα τμήματα για ιχθυοκαλλιέργειες = χαμηλοί βαθμοί εισαγωγής

 

Προσφορά/ζήτηση, you know?

 

Αν αύριο σχεδόν κανείς δεν δήλωνε Ιατρική Αθηνών, λες οι βαθμοί να έμεναν ίδιοι;

 

Τέλος, επειδή μιλάμε για δημόσιες σχολές/δημόσιο χρήμα, προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο να πληρώνει ο φορολογούμενος και μετά ο απόφοιτος να φεύγει έξω και να τον παίρνουν έτοιμο άλλες χώρες που δεν πλήρωσαν σέντσι για τις σπουδές...

  • Like 2
Δημοσ.

Μάνα/Πατέρας που θέλει ειδικότητα με πρεστίζ και επηρεάζει το παιδί του = χαμηλή ζήτηση στα τμήματα για ιχθυοκαλλιέργειες = χαμηλοί βαθμοί εισαγωγής

 

Προσφορά/ζήτηση, you know?

 

Αν αύριο σχεδόν κανείς δεν δήλωνε Ιατρική Αθηνών, λες οι βαθμοί να έμεναν ίδιοι;

 

Τέλος, επειδή μιλάμε για δημόσιες σχολές/δημόσιο χρήμα, προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο να πληρώνει ο φορολογούμενος και μετά ο απόφοιτος να φεύγει έξω και να τον παίρνουν έτοιμο άλλες χώρες που δεν πλήρωσαν σέντσι για τις σπουδές...

 

Έχεις απόλυτο δίκιο.

Το 1994 όταν τελείωσα το ΤΕΛ, στην κατηγορία 5% που είμασταν, είχα 1960 μόρια (μέγιστο 2000 ήτοι όλα 20 ακόμα και η γενική βαθμολογία).

Αφού δεν περνούσα σε ΤΕΙ Πληροφορικής (2000 μόρια), η επόμενη επιλογή που βγήκε ήταν Ιχθυοκαλλιέργειες Μεσολογγίου.

Ο πατέρας μου είπε "αφού δεν πέρασες πληροφορική, δεν σου πληρώνω να πας να γίνει ψαράς". Ανεξάρτητα που δεν κατανοούσε τί σημαίνει Ιχθυοκαλλιέργειες, ή το ότι ένα γμ λεωφορείο είναι, θα το πέρνω το πρωί, και το βράδυ θα είμαι πίσω .

 

Fast forward 16 χρόνια (2010). Εγώ Αγγλία ήδη 7 χρόνια μέχρι τότε, με την δική μου εταιρία πλέον, τεράστιο σπίτι, έχωντας ξεκαθαρίσει με το διαζύγιο, και να καθαρίζω 6ψηφίο αριθμό σε ευρώ (αν μετατραπεί από λίρες) ως εισόδημα. Και μου λέει ο πατέρας μου "δεν έχεις καταφέρει τίποτα στην ζωή σου". Του λέω "τι εννοείς;".

"Η ξαδέρφες σου τελειώσανε το πανεπιστήμιο, η μία έγινε δικηγόρος η άλλη δουλεύει σε τράπεζα (ευρωπαϊκών επιστημών το πτυχίο), και εσύ δεν έχεις καταφέρει να πάρεις ούτε ένα χαρτί μετά το Λύκειο. Με έχεις απογοητεύσει γιατί περίμενα περισσότερα από εσένα απ' ό,τι από τον αδελφό σου, και είσαι Αγγλία τόσα χρόνια χωρίς να κάνεις κάτι".

 

5 χρόνια (μέχρι που πέθανε πριν 4 μήνες), το ίδιο τροπάρι. Γιατί ο Χ και ο Υ πήρε πτυχίο, και εγώ η μεγάλη αποτυχία της οικογένειας.

Το ότι όλοι αυτοί είναι άνεργοι, δουλεύουν ως μπογιατζήδες, υπάλληλοι κ.α για ένα κομμάτι ψωμί, και βγάζω το χρόνο περισσότερα από όλα τα ξαδέρφια μαζι, με δικές μου εταιρίες και πλέον και επενδύσεις, δεν το υπολόγιζε ποτέ. Το ότι δεν είχα πάρει πτυχίο, τον πείραζε.

 

Και το συζητάς με Άγγλους, φίλους και συναδέλφους, και δεν μπορούν να κατανοήσουν την Ελληνική νοοτροπία σχετικά.

  • Like 3
Δημοσ.

Μάνα/Πατέρας που θέλει ειδικότητα με πρεστίζ και επηρεάζει το παιδί του = χαμηλή ζήτηση στα τμήματα για ιχθυοκαλλιέργειες = χαμηλοί βαθμοί εισαγωγής

 

Προσφορά/ζήτηση, you know?

 

Αν αύριο σχεδόν κανείς δεν δήλωνε Ιατρική Αθηνών, λες οι βαθμοί να έμεναν ίδιοι;

 

Τέλος, επειδή μιλάμε για δημόσιες σχολές/δημόσιο χρήμα, προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο να πληρώνει ο φορολογούμενος και μετά ο απόφοιτος να φεύγει έξω και να τον παίρνουν έτοιμο άλλες χώρες που δεν πλήρωσαν σέντσι για τις σπουδές...

Επειδη i know γιαυτο σε ρωταω αν οι σχολες αυτες βγαζουν 200 αποφοιτους καθε χρονο με τα τοσα χρονια που υπαρχουν(οι σχολες) ποιος θα πρωτοβρει δουλεια?Επισης στα σχολεια γινεται ενημερωση για ποιες σχολες προσφερουν καποια επαγγελματικη αποκατασταση δεν εχω ξανακουσει για τα ΤΕΙ ιχθυοκ/εις.Οποιο ΤΕΙ εχει επαγγελματικη αποκατασταση σχετικα ευκολη χρειαζεσαι μεγαλη βαθμολογια.

Δημοσ.

 

 

Δική μου μη ακριβής αναφορά. ΑΕΙ βιβλιοθηκονομίας είναι ένα (όπως επισημαίνεις και εσύ). Παράληψή μου.

*παράλειψη

Πλάκα έχει που λέτε μερικοί να κλείσουν τμήματα επειδή δε βρίσκουν οι απόφοιτοι δουλειά και φέρνετε παραδείγματα γιατρούς και δασκάλους τη στιγμή που κάθε χρόνο τα σχολεία έχουν ελλείψεις δασκάλων ενώ και στα νοσοκομεία δεν επαρκούν ούτε οι γιατροί ούτε οι νοσηλευτές

Απλά δεν υπάρχουν λεφτά να πληρωθούν, βολεύει καλύτερα να υπολειτουργούν όλα

Δάσκαλοι υπάρχουν πολλοί, το υπουργείο φροντίζει να μην προσλαμβάνει έγκαιρα για να καλύψει τα κενά.Επίσης έχουν χρόνια να γίνουν διορισμοί και στα νοσοκομεία για αυτό και οι ελλείψεις είναι τεράστιες.

  • Like 1
Δημοσ.

Ποια η γνωμη σας για το τμημα Μεθδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της επιστήμης;

http://www.phs.uoa.gr/stadiodromies-apofoitwn.html

δηλαδή τελειωνοντας αυτο τι μπορει καποιος να κανει; Αποτι βλεπω απο τις σταδιοδρομιες αποφοιτων τιποτα.. κανουν μεταπτυχιακ ακαι διδακτορικα και δουλευουν σε αντικειμενα που ειναι χαλαρα συνδεδεμενα με το αντικειμενο τους (το οποιο αδυνατω να καταλαβω ποιο ειναι και θα μπορουσε να κανει τη δουλεια και καποιος φιλολογος η γενικα καποιος που εχει τετοιου ειδους εκπαιδευση).. δεν ειναι χωρις αντικειμενο το τμημα αυτο; Τι σε βγαζει δλδ;

  • Like 1
Δημοσ.

*παράλειψη

Δάσκαλοι υπάρχουν πολλοί, το υπουργείο φροντίζει να μην προσλαμβάνει έγκαιρα για να καλύψει τα κενά.Επίσης έχουν χρόνια να γίνουν διορισμοί και στα νοσοκομεία για αυτό και οι ελλείψεις είναι τεράστιες.

Ενταξει αντε να εξηγησεις οτι η Ελλαδα εχει 8 σχολες νοσηλευτικης σε ΤΕΙ και 2 σχολες στα ΑΕΙ δηλαδη καθε χρονο τελειωνουν το λιγοτερο 500 στα 10 χρονια ειναι 5.000 νοσηλευτες(απο το δημοσιο αφηστε τις ιδιωτικες σχολες) που θα πανε ολοι αυτοι?Το ιδιο με τους δασκαλους(πλεον υπαρχει κορεσμος) δεν συζητω για τους καθηγητες μερικοι δεν θα δουλεψουν ποτε σε σχολεια...!

Δημοσ.

Ποια η γνωμη σας για το τμημα Μεθδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της επιστήμης;

 

http://www.phs.uoa.gr/stadiodromies-apofoitwn.html

 

δηλαδή τελειωνοντας αυτο τι μπορει καποιος να κανει; Αποτι βλεπω απο τις σταδιοδρομιες αποφοιτων τιποτα.. κανουν μεταπτυχιακ ακαι διδακτορικα και δουλευουν σε αντικειμενα που ειναι χαλαρα συνδεδεμενα με το αντικειμενο τους (το οποιο αδυνατω να καταλαβω ποιο ειναι και θα μπορουσε να κανει τη δουλεια και καποιος φιλολογος η γενικα καποιος που εχει τετοιου ειδους εκπαιδευση).. δεν ειναι χωρις αντικειμενο το τμημα αυτο; Τι σε βγαζει δλδ;

Μα σοβαρά τώρα θεωρείς πως έχεις την κατάρτιση να κατανοήσεις το επιστημονικό αντικείμενο του Μ.Ι.ΘΕ.Ε; Σου έκαναν και like από κάτω!!. Σε αυτό το θέμα βλέπω ανθρώπους που είστε χαρακτηριστικά αμόρφωτοι και αγράμματοι να έχετε γνώμη για ζητήματα που σας ξεπερνούν κατά πάρα πολύ. Αφού λοιπόν δεν μπορείς να καταλάβεις θα σου που εγώ τι είναι η φιλοσοφία και η μεθολογία των επιστημών. Υπάρχουν κάποιοι τρόποι που οι επιστήμονες θετικοί και μη διαλέγουν το πλέγμα αξιωμάτων και αρχών διότι ως γνωστών εκ του μηδενός δεν κάνεις επιστήμη. Κυριολεκτικά σε ολόκληρο τον σύγχρονο κόσμο οι απόφοιτοι του χαίρουν τεράστιας αναγνώρισης και σεβασμού, καθώς είναι γνωστό π.χ. σε έναν φυσικό το πόσο σπουδαίο ρόλο παίζει, βασικά είναι κυριολεκτικά θεμελιώδους σημασίας. Να πω επίσης πως το να μην έχει σπουδάσει κανείς δεν τον κάνει ούτε αμόρφωτο, ούτε αγράμματο- το να μπει να εκτελέσει ολοκληρωμένες σκέψεις όμως ναι.        

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...