Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή ή συμπλήρωση?


original911

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τσέκαρα τα λάδια στο αμάξι μου και θέλουν συμπλήρωση.Το θέμα είναι οτι η τελευταία αλλαγή έγινε από τον προηγούμενο κάτοχο και δεν θυμάμαι τι λάδια μου είχε πει πως είχε βάλει.Τι προτείνετε να κάνω?Συμπλήρωση με λάδια 10 40 όπως πρότεινε ο μηχανικός μου ή αλλαγή για σιγουριά?Το αμάξι είναι Seat Cordoba Sport 2003 και απο την τελευταία αλλαγή έχουν περάσει 5000κ περίπου.Ευχαριστωωω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τσέκαρα τα λάδια στο αμάξι μου και θέλουν συμπλήρωση.Το θέμα είναι οτι η τελευταία αλλαγή έγινε από τον προηγούμενο κάτοχο και δεν θυμάμαι τι λάδια μου είχε πει πως είχε βάλει.Τι προτείνετε να κάνω?Συμπλήρωση με λάδια 10 40 όπως πρότεινε ο μηχανικός μου ή αλλαγή για σιγουριά?Το αμάξι είναι Seat Cordoba Sport 2003 και απο την τελευταία αλλαγή έχουν περάσει 5000κ περίπου.Ευχαριστωωω.

 

Αλλαγη μαζι με φιλτρο λαδιου
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5 αλλαγές καίγομαι. :P Πέρα απ'την πλάκα για αλλαγή το κόβω.Ούτως ή άλλως σε 2000κ περίπου θα χρειαζόταν αλλαγή, καλύτερα τωρα λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν αγοράζουμε μεταχ/νο αμάξι αμέσως   αλλάζουμε , λάδια φίλτρο λαδιού φιλτρο αέρα βαλβολίνες κ μπουζί , απορώ πώς κράτησες λάδια  κ φιλτρο λαδιού  τόσα χλμ κ δέν τά αλλαξες ...νά υποθέσω βαλβολίνες φυσικά κ δέν εχεις αλλάξει  ...  ιμάντα εκεντροφόρου εχεις αλλάξει ? πρόσεξέ το αυτό γιατί ειναι πανάκριβη  η ζημιά στό μοτέρ αν κοπεί  - χωρίς παρεξήγηση αλλά μεταχ/νο από εσένα φίλε δέν θά ηθελα νά αγοράσω ....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν αγοράζουμε μεταχ/νο αμάξι αμέσως   αλλάζουμε , λάδια φίλτρο λαδιού φιλτρο αέρα βαλβολίνες κ μπουζί , απορώ πώς κράτησες λάδια  κ φιλτρο λαδιού  τόσα χλμ κ δέν τά αλλαξες ...νά υποθέσω βαλβολίνες φυσικά κ δέν εχεις αλλάξει  ...  ιμάντα εκεντροφόρου εχεις αλλάξει ? πρόσεξέ το αυτό γιατί ειναι πανάκριβη  η ζημιά στό μοτέρ αν κοπεί  - χωρίς παρεξήγηση αλλά μεταχ/νο από εσένα φίλε δέν θά ηθελα νά αγοράσω ....

Στα 7000κ περίπου αν δεν κάνω λάθος αλλάζουμε λάδια.Τα περισσότερα από αυτά που ανέφερες ήταν αλλαγμένα από τον προηγούμενο πρίν το πουλήσει,έχει βιβλίο service το αυτοκίνητο πλήρως ενημερωμένο.Ιμάντα εκκεντροφόρου φίλτρο νερού και παραφλού ήταν αυτά που ήθελε και τα άλλαξα πρίν καν κουνήσω το άμαξι.Προσπαθώ πολύ να προσέχω τα πράγματα μου ,αν είμαι τόσο κίνδυνος στην αγορά μεταχειρισμένων όμως προκήρυξέ με. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλτρο νερου δεν υπαρχει :P μαλλον αντλια θα εννοεις. Εαν ειναι σιγουρα αλλαγμενα τοτε δεν θα χεις προβλημα . Μην ειναι μαιμου μονο το book service

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλτρο νερου δεν υπαρχει :P μαλλον αντλια θα εννοεις. Εαν ειναι σιγουρα αλλαγμενα τοτε δεν θα χεις προβλημα . Μην ειναι μαιμου μονο το book service

χαχα μπερδεύτικα τρόμπα είχα στο μυαλό μου άλλο έγραψα.δεν φαίνεται για μαιμού και τον πωλητή τον έκοψα ειλικρινή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 7000κ περίπου αν δεν κάνω λάθος αλλάζουμε λάδια.Τα περισσότερα από αυτά που ανέφερες ήταν αλλαγμένα από τον προηγούμενο πρίν το πουλήσει,έχει βιβλίο service το αυτοκίνητο πλήρως ενημερωμένο.Ιμάντα εκκεντροφόρου φίλτρο νερού και παραφλού ήταν αυτά που ήθελε και τα άλλαξα πρίν καν κουνήσω το άμαξι.Προσπαθώ πολύ να προσέχω τα πράγματα μου ,αν είμαι τόσο κίνδυνος στην αγορά μεταχειρισμένων όμως προκήρυξέ με. :Pφ

φίλος δικηγόρος αγόρασε  γιά πρώτη φορά μεταχ/νο  μέ 55.000 χλμ απο αγγελία στό car μέ βιβλίο service  μέ σφραγίδες (οπως γράφεις κ εσύ )  κλπ , αλλαξε  τήν ιδια ημέρα ολα αυτά πού γράφω παραπάνω ,  τά λάδια ισως να μην ειχαν αλλαχτεί ποτέ λές κ ηταν γράσσο ειχαν γίνει τό φίλτρο λαδιού δέν ξεβίδωνε μέ τίποτα μπορεί  νά μήν ειχε αλλαχτεί κ αυτό ποτέ τό φίλτρο αέρα ειχε μέσα αράχνες  , κ το σημαντικότερο οταν αλλαξε βαλβολίνες (στό συνεργείο πού τό ειχε πάει γιά ελεγχο κ  τού  ειπαν προχώρα φαινεται καλό αμάξι κλπ) , μαζί μέ τήν βαλβολίνη εβγαινε κ πριονίδι (ρώτα στό συνεργείο σου  τί σημαίνει αυτό - βαριέμαι νά στό αναλύω) τό αφησε ετσι οπως ηταν τό αμάξι πάνω στήν ράμπα ειδοποίησε τόν πωλητή (εμπορο - τού τό ειχε αφήσει ιδιώτης  γιά νά τό πουλήσει ) πήρε τά λεφτά του ολα πίσω μαζί κ τά εξοδα μεταβίβασης πού εκανε , αυτός ομως ηταν κ δικηγόρος  κ αητός (δυστυχώς ομως ηταν ευκολόπιστος αφού ειδε βιβλίο μέ σφραγίδες κ στηρίχτηκε εκεί), τό επόμενο μεταχ/νο πού αγόρασε (από εταιρεία) πού διαφημίζεται  στην tv πήρε κ γραπτή εγγύηση (κινητήρα- πραγματικών χλμ -ηλεκτρικών κλπ )πρώτα εκανε  μετά από συμφωνία τήν εργασία πού περιγράφω  πιό πάνω κ μετά τό αγόρασε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλος δικηγόρος αγόρασε  γιά πρώτη φορά μεταχ/νο  μέ 55.000 χλμ απο αγγελία στό car μέ βιβλίο service  μέ σφραγίδες (οπως γράφεις κ εσύ )  κλπ , αλλαξε ομως τήν ιδια ημέρα ολα αυτά πού γράφω παραπάνω ,  τά λάδια ισως να μην ειχαν αλλαχτεί ποτέ λές κ ηταν γράσσο ειχαν γίνει τό φίλτρο λαδιού δέν ξεβίδωνε μέ τίποτα μπορεί  νά μήν ειχε αλλαχτεί κ αυτό ποτέ τό φίλτρο αέρα ειχε μέσα αράχνες , κ το σημαντικότερο οταν αλλαξε βαλβολίνες (στό συνεργείο πού τό ειχε πάει γιά ελεγχο κ  τού  ειπαν προχώρα φαινεται καλό αμάξι κλπ) , μαζί μέ τήν βαλβολίνη εβγαινε κ πριονίδι (ρώτα στό συνεργείο σου  τί σημαίνει αυτό - βαριέμαι νά στό αναλύω) τό αφησε ετσι οπως ηταν τό αμάξι πάνω στήν ράμπα ειδοποίησε τόν πωλητή (εμπορο - τού τό ειχε αφήσει ιδιώτης  γιά νά τό πουλήσει ) πήρε τά λεφτά του ολα πίσω μαζί κ τά εξοδα μεταβίβασης πού εκανε , αυτός ομως ηταν κ δικηγόρος  κ αητός , τό επόμενο μεταχ/νο πού αγόρασε (από εταιρεία) πού διαφημίζεται κ στην tv πήρε κ γραπτή εγγύηση (κινητήρα- χλμ -ηλεκτρικών κλπ )πρώτα εκανε  μετά από συμφωνία τήν εργασία πού περιγράφω  πιό πάνω κ μετά τό αγόρασε 

Μεγάλη πουστιά πήγαν να του κάνουν αλλά όλοι ξέρουμε ότι οι έμποροι είναι λαμόγια.Πάντως με μπρίζωσες να τα αλλάξω και αυτά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλη πουστιά πήγαν να του κάνουν αλλά όλοι ξέρουμε ότι οι έμποροι είναι λαμόγια.Πάντως με μπρίζωσες να τα αλλάξω και αυτά

καλύτερα αλλαξέ τα γιά νά εισαι ησυχος , γιά νά σού  ερθουν  κ πιό οικονομικά αγορασέ τα εσύ  ολα τά ανταλ/κά (νά εισαι σίγουρος ετσι θά γλυτώσεις αρκετά χρήματα) κ μετά πήγαινε σέ δικό σου συνεργείο γιά νά στά αλλάξουν κ προσπάθησε νά εισαι μπροστά οταν  κάνουν τό service στό αμάξι σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλύτερα αλλαξέ τα γιά νά εισαι ησυχος , γιά νά σού  ερθουν  κ πιό οικονομικά αγορασέ τα εσύ  ολα τά ανταλ/κά (νά εισαι σίγουρος ετσι θά γλυτώσεις αρκετά χρήματα) κ μετά πήγαινε σέ δικό σου συνεργείο γιά νά στά αλλάξουν κ προσπάθησε νά εισαι μπροστά οταν  κάνουν τό service στό αμάξι σου

Ευχαριστώ για τις συμβουλές έτσι θα κινηθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, εφόσον το αμάξι το πήρες μετ/σμενο καλο θα ήταν να αλλάξεις αυτά που πρότειναν.

Δηλαδή:

Λαδια &Φίλτρο Λαδιού ( Προσωπικά τα αλλάζω κάθε 8500 χλμ)

Ιμάντας εκκεντροφόρου

Φίλτρο αέρος μηχανής &Φιλτρο βενζίνης

Με πόσα χιλιόμετρα υποτίθεται οτι το πήρες το αυτοκίνητο.

Καλόταξιδο και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις

Εννοείται οτι δέν υπάρχει λόγος να πάρεις τα γνήσια.

Ιμάντα εκκεντροφόρου λογικά θα βγαίνει SKF & continental.

Δείτε και τις βαλβίδες του κινητήρα μήπως χρειάζονται ρύθμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 ακου μαν

 

-σε συμβουλευω να αλλαξεις   παρα να συμπληρωσεις ,ο λογος γιατι καθε μαρκα λαδι εχει ξεχωριστα χαρακτηριστικα,αφου δεν ξερεις τι ηταν καλυτερα αλλαξε,τα 5000 κατα ενα θεωρητικο μεσο ορο ειναι ο μιση διαρκεια αλλα δεν πειραζει

-θα πας σε ενα καλο μαστορι και ξερει τι θα σου βαλει,κατηγορια μαλλον ημισυνθετικα αφου μιλαμε για γκορντομπα 2003(δεν ξερω αυτο το σπορ τι σημαινει ειναι τουρμπισιο εχει πολλα αλογα? τοτε υπαρχει και μια μικρη περιπτωση να βαλεις φουλ συνθετικα,αλλα θα ξερει ο μαστορας)

-με ενα μικρο ελεγχο και τιποτα συμπληρωμα υπολογισε 40 ευρω,(εννοειται μαζι με φιλτρο λαδιου ετσι)

απο κει και περα φιλτρο αερα αν θες ανοιξε το και μονος και δες το

 

πριν ανεφερα θεωρητικα,αυτο γιατι πολλα εξαρτηματα σε ενα οχημα αλλαζουν ειτε ανα χιλιομετρα ειτε ανα χρονικη διαρκεια οτι ερθει πρωτο καθως φθειρονται ακομα και οταν καθονται.

 

 

-ιμαντα  αναμεσα σε 55000 με 90000 η 4,5 ετη αναλογα μοντελο

- αντλια και οχι φιλτρο νερου δεν αλλαζεται σε στανταρ χιλιομετρα  αλλα συχνα αρκετοι  αλλαζουν μαζι με τον ιμαντα καθως γινεται σαν ενιαια δουλεια 

-φιλτρο βενζινης  συνηθως ανω των 100000,βεβαια στο εξωτερικο παιζει  και ποτε να μην αλλαχτει στην ελλαδα...

-βαλβολινη και παλι ειναι καπως μυστηριο σε αλλα δεν χρειαζεται ποτε,στο αλμερα μου επειδη εχει περιεργο ιστορικο θελει ανα 80000

 

ζητα και ενα βιβλιο σερβις για να ξερεις τι σου γινεται τουλαχιστον στο μελλον.

ο μαστορας στην δευτερη σελιδα θα σου γραψει ποτε ειναι το επομενο σερβις και τι θα χρειαστει.

φυσικα ανεφερε του οτι αλλαξες προσφατα.θα σου βγει ακριβα το να αλλαξεις τα παντα οπως λες(ασε που μπορει να θελει και τακακια η κατι εξτρα),καλυτερα πανε σε δικο σου και οτι σου πει

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, εφόσον το αμάξι το πήρες μετ/σμενο καλο θα ήταν να αλλάξεις αυτά που πρότειναν.

Δηλαδή:

Λαδια &Φίλτρο Λαδιού ( Προσωπικά τα αλλάζω κάθε 8500 χλμ)

Ιμάντας εκκεντροφόρου

Φίλτρο αέρος μηχανής &Φιλτρο βενζίνης

Με πόσα χιλιόμετρα υποτίθεται οτι το πήρες το αυτοκίνητο.

Καλόταξιδο και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις

Εννοείται οτι δέν υπάρχει λόγος να πάρεις τα γνήσια.

Ιμάντα εκκεντροφόρου λογικά θα βγαίνει SKF & continental.

Δείτε και τις βαλβίδες του κινητήρα μήπως χρειάζονται ρύθμιση.

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολυ.SKF ιμάντα μου έβαλε και τα χιλιόμετρα ήταν 117.000.Αυτό με τις βαλβίδες μου το είχε πει και ένας φίλος να το δω.Μπορώ να καταλάβω κάπως αν θέλουν ρύθμιση?Ακούγεται κάτι?

 

 ακου μαν

 

-σε συμβουλευω να αλλαξεις   παρα να συμπληρωσεις ,ο λογος γιατι καθε μαρκα λαδι εχει ξεχωριστα χαρακτηριστικα,αφου δεν ξερεις τι ηταν καλυτερα αλλαξε,τα 5000 κατα ενα θεωρητικο μεσο ορο ειναι ο μιση διαρκεια αλλα δεν πειραζει

-θα πας σε ενα καλο μαστορι και ξερει τι θα σου βαλει,κατηγορια μαλλον ημισυνθετικα αφου μιλαμε για γκορντομπα 2003(δεν ξερω αυτο το σπορ τι σημαινει ειναι τουρμπισιο εχει πολλα αλογα? τοτε υπαρχει και μια μικρη περιπτωση να βαλεις φουλ συνθετικα,αλλα θα ξερει ο μαστορας)

-με ενα μικρο ελεγχο και τιποτα συμπληρωμα υπολογισε 40 ευρω,(εννοειται μαζι με φιλτρο λαδιου ετσι)

απο κει και περα φιλτρο αερα αν θες ανοιξε το και μονος και δες το

 

πριν ανεφερα θεωρητικα,αυτο γιατι πολλα εξαρτηματα σε ενα οχημα αλλαζουν ειτε ανα χιλιομετρα ειτε ανα χρονικη διαρκεια οτι ερθει πρωτο καθως φθειρονται ακομα και οταν καθονται.

 

 

-ιμαντα  αναμεσα σε 55000 με 90000 η 4,5 ετη αναλογα μοντελο

- αντλια και οχι φιλτρο νερου δεν αλλαζεται σε στανταρ χιλιομετρα  αλλα συχνα αρκετοι  αλλαζουν μαζι με τον ιμαντα καθως γινεται σαν ενιαια δουλεια 

-φιλτρο βενζινης  συνηθως ανω των 100000,βεβαια στο εξωτερικο παιζει  και ποτε να μην αλλαχτει στην ελλαδα...

-βαλβολινη και παλι ειναι καπως μυστηριο σε αλλα δεν χρειαζεται ποτε,στο αλμερα μου επειδη εχει περιεργο ιστορικο θελει ανα 80000

 

ζητα και ενα βιβλιο σερβις για να ξερεις τι σου γινεται τουλαχιστον στο μελλον.

ο μαστορας στην δευτερη σελιδα θα σου γραψει ποτε ειναι το επομενο σερβις και τι θα χρειαστει.

φυσικα ανεφερε του οτι αλλαξες προσφατα.θα σου βγει ακριβα το να αλλαξεις τα παντα οπως λες(ασε που μπορει να θελει και τακακια η κατι εξτρα),καλυτερα πανε σε δικο σου και οτι σου πει

Καλησπέρα φίλε και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου.Όχι δεν είναι τούρμπο,απλά η έκδοση αυτή είναι 100 άλογα.ίμαντα άλλαξα με το που το πήρα γιατί ήθελε αλλαγή και τρόμπα νερού.Βιβλίο service έχω ενημερωμένο, τώρα αν είναι σαν τα πρωταθλήματα του γαύρου δεν μπορώ να το κρίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...