Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα σε ολους , ηθελα να ρωτησω το εξης αν γνωριζει κανεις. Οταν σου δινετε μια ασκηση στα μαθηματικα και την λυνεις σωστα και εχεις στο τελος σωστα αποτελεσματα κλπ αλλα ακολουθεις μια αλλη προσεγκιση ή π.χ δεν γραφεις αναλυτικα το τροπο που την ελυσες, μπορει αυτο να σου κοψει μοναδες;εχωντας βεβαια παντα σωστο αποτελεσμα στο τελος

Δημοσ.

Το αποτέλεσμα δεν λέει σχεδόν τίποτα. Ακόμα και ένα ερώτημα να μην βγάλεις θεωρείς για το επόμενο ότι το αποτέλεσμα σου ήταν κάμποσο, όσο θες εσύ, ώστε να συνεχίσεις την άσκηση και να δείξεις ότι ΞΈΡΕΙΣ τον τρόπο. Επίσης εξηγείς αναλυτικά τα πάντα, σα να μιλάς στη γιαγιά σου και να προσπαθείς να την κάνεις να καταλάβει. Το πρόβλημα συνήθως δεν είναι η γνώση αλλά η διατύπωση της.

  • Like 3
Δημοσ.

Το αποτέλεσμα δεν λέει σχεδόν τίποτα. Ακόμα και ένα ερώτημα να μην βγάλεις θεωρείς για το επόμενο ότι το αποτέλεσμα σου ήταν κάμποσο, όσο θες εσύ, ώστε να συνεχίσεις την άσκηση και να δείξεις ότι ΞΈΡΕΙΣ τον τρόπο. Επίσης εξηγείς αναλυτικά τα πάντα, σα να μιλάς στη γιαγιά σου και να προσπαθείς να την κάνεις να καταλάβει. Το πρόβλημα συνήθως δεν είναι η γνώση αλλά η διατύπωση της.

γεια σου ντινο, ευχαριστω για την απαντηση. καταλαβαινω απολυτως τι λες. θα το κοιταξω να το διορθωσω τοτε

Δημοσ.

Δεν ξερω αν εχει αλλαξει αλλα εγω ξερω οτι ισχυει οτι καθε μεθοδος επιστημονικα αποδεδειγμενη ισχυει και μετραει στην λυση.

  • Like 1
Δημοσ.

Το αποτέλεσμα δεν λέει σχεδόν τίποτα. Ακόμα και ένα ερώτημα να μην βγάλεις θεωρείς για το επόμενο ότι το αποτέλεσμα σου ήταν κάμποσο, όσο θες εσύ, ώστε να συνεχίσεις την άσκηση και να δείξεις ότι ΞΈΡΕΙΣ τον τρόπο. Επίσης εξηγείς αναλυτικά τα πάντα, σα να μιλάς στη γιαγιά σου και να προσπαθείς να την κάνεις να καταλάβει. Το πρόβλημα συνήθως δεν είναι η γνώση αλλά η διατύπωση της.

Μια μικρή διευκρίνηση, όχι όσο θες αλλά όσα λέει ένα προηγούμενο υποερώτημα κατά κύριο λόγο. Συχνά οι μαθητές ξεχνάνε ότι π.χ. αν λέει στο υποερώτημα i να αποδείξεις ότι η f(x) είναι αύξουσα για κάθε επόμενο ερώτημα θεωρείτε δεδομένο, Τώρα και αυτό που λέει ο Ντίνος σωστό είναι π.χ. στα ολοκληρώματα (που όλο και κάπου τα κάνετε μαντάρα :P ) μπορείς να θέσεις ένα εμβαδόν I1 και να λύσεις, θα χάσεις μονάδες αλλά όχι όλες. Θα χάσεις περίπου το 30% των μονάδων , αλλά πολλές φορές οι μαθητές δεν προχαράνε και χάνουν το 100%.    

  • Like 1
Δημοσ.

Μια μικρή διευκρίνηση, όχι όσο θες αλλά όσα λέει ένα προηγούμενο υποερώτημα κατά κύριο λόγο. 

Φυσικά αν το προηγούμενο ερώτημα ήταν αποδεικτικό, θα πάρει το αποτέλεσμα που λέει... :)

Δημοσ.

Δεν ξερω αν εχει αλλαξει αλλα εγω ξερω οτι ισχυει οτι καθε μεθοδος επιστημονικα αποδεδειγμενη ισχυει και μετραει στην λυση.

 

Άλλο αυτό και άλλο η απάντηση σου στο 4ο θέμα να είναι ''Κάνει 2''. Και ας ειναι σωστό.

  • Like 1
Δημοσ.

Άλλο αυτό και άλλο η απάντηση σου στο 4ο θέμα να είναι ''Κάνει 2''. Και ας ειναι σωστό.

 

δεν ειπα οτι μετραει μονο το αποτελεσμα απλα πχ αν μπορεις να λυσεις μια συναρτηση με διαίρεση πολυωνύμων ή με χορνερ τοτε δεν βλεπω που ειναι το προβλημα, εκτος αν σου ζηταει στην εκφωνηση μια συγκεκριμενη μεθοδο.

Δημοσ.

ευχαριστω για τις απαντησεις. συγκεκριμενα τωρα ασχολουμαι με συναρτησεις και παραγωγους , μονοτονιες και ακροτατα. για παραδειγμα στο βιβλιο που διαβαζω για να βρει τα προσιμα , φτιαχνει τις ανυσοτητες πρωτα . εγω τις βρισκω αλλιως ομως . δεν εννοουσα δλδ αν παρακαμψω ολα τα βηματα κλπ. αυτο...

Δημοσ.

Άμα ο τρόπος που τα λύνεις ειναι σωστός και η διατύπωση πλήρης δεν θα χάσεις τιποτ.αν αρχίσεις να περνεις πράγματα αυθαίρετα και καταλήξεις σε σωστό αποτέλεσμα θα χάσεις μονάδες σίγουρα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...