Προς το περιεχόμενο

Ο μεγαλύτερος εχθρός του Division: η ίδια του η φύση


Ocelote

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κάτι ο καιρός που παραπέμπει περισσότερο στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου παρά σε αυτή της 25ης Μαρτίου και την Καθαρή Δευτέρα, κάτι η ολιγοήμερη αναβολή του Hitman, δημιουργήθηκαν οι ιδανικές συνθήκες αυτό το τριήμερο για να αφιερωθεί κάποιος ψυχί τε και σώματι στο Division, το νέο καμάρι της Ubisoft που κυκλοφόρησε την εβδομάδα που μας πέρασε.

Η γαλλική εταιρεία βέβαια είχε φροντίσει να το δοκιμάσει εκτενώς, δίνοντας την ευκαιρία σε κόσμο και κοσμάκη να πάρει μια γεύση από δαύτο μέσα από τις διάφορες beta περιόδους του, κλειστές και ανοιχτές, προετοιμάζοντας έτσι και το έδαφος για το μεγάλο “ντου” της 8ης Μαρτίου.

 

Η αλήθεια είναι πως το Tom Clancy’s The Division, όπως είναι ο πλήρης τίτλος του παιχνιδιού, αποτελεί ένα άρτιο παιχνίδι που συν τοις άλλοις μας προσφέρει τη ρεαλιστικότερη εκδοχή της Νέας Υόρκης που έχουμε δει ποτέ στο gaming. Αν δεν έχετε οι ίδιοι άποψη, απλά αφήστε κάποιον που έχει επισκεφθεί το “Μεγάλο Μήλο” να περιπλανηθεί στις ψηφιακές λεωφόρους και τις σκοτεινές ατραπούς του τίτλου της Ubisoft Massive (στην ανάπτυξή του, ειρήσθω εν παρόδω, συνεισέφεραν και οι Ubisoft Reflections, Red Storm Entertainment και Ubisoft Annecy) και αναμείνατε την ετυμηγορία του. Υπερπλήρης τίτλος λοιπόν με έναν τεράστιο και συνάμα ρεαλιστικό χάρτη, άπλετο εξοπλισμό, όπλα και λοιπά μπιχλιμπίδια και πληθώρα αποστολών για να μη μείνει ποτέ κανείς παραπονεμένος.

 

Και παρ’ όλα αυτά υπάρχει πρόβλημα;

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

“No lifers”: τα πρώτα θύματα

 

Πώς προσέγγισαν το Division οι περισσότεροι από εσάς, από εμάς; Παίζοντας γεμάτοι όρεξη και περιέργεια για 3-4 ώρες τη μέρα, ανάλογα και με τις υποχρεώσεις τους φυσικά, μέχρι να έρθει το τριήμερο, όταν και ο προαναφερθείς αριθμός πολλαπλασιάστηκε πιθανώς επί τρία. Το ίδιο συνέβη με όλους όμως; Αν ψάξετε λίγο online θα βρείτε ορισμένες ενδιαφέρουσες περιπτώσεις “no lifers” (χρησιμοποιώ τον εν λόγω χαρακτηρισμό αφού ορισμένοι εξ αυτών… αυτοαποκαλούνταν τοιουτοτρόπως!) οι οποίοι όχι απλώς αφιέρωσαν δεκάδες ώρες στο παιχνίδι με το “καλημέρα” αλλά μέσα στην πρώτη βδομάδα από την κυκλοφορία του, έπιασαν το level cap του (30), τέλειωσαν κάθε πιθανή αποστολή, εισχώρησαν στη Dark Zone και βρήκαν μάλιστα και τα ιδανικά “μονοπάτια farming” έτσι ώστε σε κάθε τους πέρασμα να αποκομίζουν εκατοντάδες Phoenix Credits.

 

Σημείωση: για όλους τους κοινούς θνητούς, τα Phoenix Credits είναι μία δευτερεύουσα νομισματική μονάδα στο παιχνίδι η οποία χρησιμεύει για την αγορά high-level εξάρτυσης (κίτρινα και legendary αντικείμενα και όπλα). Υπολογίστε πως ένα τέτοιο αντικείμενο μπορεί να στοιχίζει από 80-100 μέχρι και 200 Phoenix Credits. Σκεφτείτε τώρα ότι οι τύποι στους οποίους αναφερθήκαμε προ ολίγου, ήταν σε θέση να κερδίζουν μέχρι και 1.000 τέτοια, ακολουθώντας μία συγκεκριμένη διαδρομή. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Πως μέσα σε λίγες μέρες είχαν “ντυθεί” με ό,τι καλύτερο είχε να τους προσφέρει το παιχνίδι. Έχοντας μαζέψει δε και μπόλικη “προίκα”, αντιλαμβάνεστε ότι μετά από μόλις μία εβδομάδα gameplay, το Division δεν ήταν σε θέση να τους προσφέρει κάτι παραπάνω, έτσι;

 

Την “τρύπα” βέβαια την ανακάλυψαν σχετικά γρήγορα οι άνθρωποι της Massive οι οποίοι και έκαναν τις σχετικές τροποποιήσεις έτσι ώστε να τα περισσότερα Phoenix Credits στο παιχνίδι να δίνονται μέσα από τις καθημερινές αποστολές, όμως και πάλι, η ζημιά είχε ήδη γίνει αφού υπήρχε –και εξακολουθεί να υπάρχει- ένα ποσοστό παικτών που δεν είχε πλέον λόγο να παίζει το παιχνίδι. Το Division θα αποκτήσει τρία expansions όμως η υπόσχεση αυτή, δεν μοιάζει ικανή να κρατήσει πιστούς τους παίκτες του: το πιθανότερο σενάριο είναι πως αυτοί θα ασχοληθούν με κάτι άλλο μέχρι την κυκλοφορία τους –και πάλι, το ότι θα ξαναγυρίσουν δεν είναι ακριβώς απόλυτο.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Endgame: αυτή η μάστιγα

 

Το Division όπως και το Destiny, έχει έναν μεγάλο εχθρό που δεν είναι άλλος από το λεγόμενο endgame: όταν ένα παιχνίδι που εκ φύσεως έχει αρχή, μέση και τέλος, φιλοδοξεί να κρατήσει προσκολλημένους τους παίκτες για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο του χρόνου που θα χρειαστούν εκείνοι για να το τερματίσουν, οφείλει να βρει και τον τρόπο που θα το κάνει. Σε ένα παιχνίδι που συνεχίζεται και μετά τον τερματισμό του, οι παίκτες εξακολουθούν να αφιερώνουν χρόνο για έναν βασικό λόγο: για να εξελίξουν κι άλλο τον χαρακτήρα τους, για να ανέβουν κι άλλα levels, για να αποκτήσουν καλύτερο εξοπλισμό, για να κάνουν το guild τους No.1 στον σέρβερ. Αν μάλιστα κάποιος έχει αντίρρηση, μπορεί να ρωτήσει τη γνώμη της Blizzard και της NCsoft, εταιρειών που πρώτες από οποιονδήποτε άλλον, φρόντισαν να κατανοήσουν πλήρως αλλά και να ικανοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ανάγκη αυτή των παικτών.

 

Τη στιγμή αυτή, το Division τι έχει να προσφέρει στους παίκτες που έχουν τελειώσει με τις κύριες αποστολές του και που ουσιαστικά δεν έχουν λόγο να σκίζονται στη Dark Zone του (θεωρητικά, εκεί συναντάμε ομάδες παικτών να μάχονται ενάντια σε ισχυρότερους αντιπάλους που εμφανίζονται διαρκώς αλλά και άλλες ομάδες παικτών που αποφάσισαν να γίνουν “κακοί”, όμως το γεγονός ότι οι τελευταίες έχουν πολλά περισσότερα να χάσουν απ’ ότι να κερδίσουν, τις έχει καταστήσει δυσεύρετες αν όχι ανύπαρκτες) εφ’ όσον δεν “καίγονται” να αποκτήσουν ισχυρότερα αντικείμενα και εξοπλισμό; Τίποτα. Και το χειρότερο ξέρετε ποιο είναι; Πως οι παίκτες αυτοί μπορούν ανά πάσα στιγμή να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με άλλους που απλά επειδή ήταν ταχύτεροι, απομύζησαν εν ριπή οφθαλμού το παιχνίδι, κάτι που οι ίδιοι δεν μπορούν να κάνουν πλέον.

 

Προσωπικά δεν πιστεύω πως το Division είναι σε θέση να ικανοποιήσει τις προσδοκίες της κατηγορίας στο οποίο επέλεξε να “πέσει”. Είναι έκπληξη αυτό; Εδώ καλά-καλά δεν τα κατάφερε κοτζάμ Destiny το οποίο χρειάστηκε να περιμένει το πρώτο του expansion για να φτάσει να θεωρείται πλήρες, ένα πρότζεκτ εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων με τρία “core” παιχνίδια και κάμποσα add-ons και expansions. Ακόμα και στην περίπτωση του τίτλου της Bungie, θα διαπιστώσει κανείς κάμποσα “νεκρά διαστήματα”, ακριβώς όπως συνέβαινε παλαιότερα με το WoW (σταθερή πτώση στους συνδρομητές μέχρι την κυκλοφορία του κάθε expansion όπου παρατηρούταν μια απότομη άνοδος για να αρχίσει έπειτα από λίγους μήνες η ίδια πτωτική πορεία). Το Division, λοιπόν, δεν με πείθει ότι είναι σε θέση να διαχειριστεί το endgame του.

 

Μπορεί οι μηχανικοί, οι σχεδιαστές και οι προγραμματιστές της Massive να κάνουν τα μαγικά τους στην πορεία και να αντιστρέψουν την κατάσταση, μπορεί μετά από δυο-τρία expansions ο κόσμος του παιχνιδιού να έχει αλλάξει. Ακόμα κι αυτά να έχουν συμβεί όμως, δεν θα έχουν ακυρώσει την παρούσα κατάσταση που λέει ότι σύντομα, θα έχουμε τους πρώτους παίκτες που θα σταματήσουν να ασχολούνται με το Division λόγω… ανίας. Το αν η παύση τους θα είναι προσωρινή ή μόνιμη, είναι κάτι που θα εξαρτηθεί από τα ανακλαστικά της Ubisoft.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

*shots fired*

 

100% true ... και εδω θα ειμαστε σε 1-2 χρονακια να δουμε ποσο χαμηλα στον πατο βρισκεται.

 

Το μονο θετικο η ατμοσφαιρα και τα γραφικα του, αλλα πολλη φασαρια για το τιποτα εν τελει.

 

Αν σκεφτει καποιος και τον λογο τιμης/διαρκεια ... κλάφτα!

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έπαιξα σήμερα ωραία γραφικά(ps4) αλλά αυτό που λείπει σε πολλά παιχνίδια είναι το game play που είναι βασικό για εμένα που ξεκίνησα από com 64 atari amiga sega ktl .Μονο γτραφικα ειναι πλεον αυτο τα κανει βαρετα απλα 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω ο αξιοτιμος αρθρογραφος προσπαθει να δικαιολογησει αρρωστους ανθρωπους ριχνοντας το κακο στο προιον?

Απο τη στιγμη που μιλαμε για ατομα που παραδεχοντε οι ιδιοι οτι ειναι αρρωστοι δηλαδη δεν εχουν χρονο για οτιδηποτε αλλο εκτος του παιχνιδιου νομιζω αν ασχολειθουμε παραπανω κατανταμε αρρωστοι κι εμεις.

Και για να το κανω λιγο ποιο βαρυ, σωπα ρε φιλε τερματισαν το παιχνιδι καποια ζομπι σε μια μερα και θελει και αναλυση το γιατι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχεις πχ μια ομαδα 100 ατομων στο στουντιο σου. 

 

Αν απο αυτους:

 

- 40 ασχοληθουν με τα γραφικα

- 30 με το gameplay-game mechanics 

- 30 με το Online συστημα του

 

τοτε θα βγαλεις ενα ωραιοτατο call of duty ή γενικα ενα δυνατο eye-candy και θα δεις τις πωλησεις σου να εκτοξευονται στα υψη.

 

 

Αν ομως απο τα 100 ατομα βρεις καλες ισσοροπιες αναμεσα σε gameplay, σεναριο, γραφικα καθως και αν ακομα καλυτερα θυσιασεις το πολλες φορες αχρειαστο online και διαθεσεις τους πορους του αλλου, τοτε ισως βγαλεις παλι μια παιχνιδαρα (με μετρια γραφικα) αλλα δυστηχως δεν θα σου προσφερει καλες πωλησεις λογω τεχνικων χαρακτηριστων.

 

 

Αν εισαι υπευθυνος επιχειρηματιας που σκεφτεσαι και το καλο της τσεπης σου και το καλο της επιχειρησης σου και των 100 οικογενειων που πρεπει να ταισεις, θα επιλεξεις το πρωτο.

Αν εισαι απλα ενας ονειροπολος θα φτιαξεις κανενα επος σαν το Shenmue και θα δεις τον κοσμο σου να καταστρεφεται μπροστα στα ματια σου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν το έχω το division ούτε σκοπεύω να το πάρω, γνωρίζω όμως τα σχετικά (και κυρίως το hype και το downgrade στα γραφικά), επί της ουσίας όμως, νομίζω μία λύση θα ήταν να δώσουν κίνητρα σε αυτούς τους "καμμένους" παίχτες να γίνουν κακοί στην dark zone

 

με τον εξοπλισμό δλδ που έχουν, θα ήταν κάτι σαν mini-bosses ;)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@erthell το βλέπεις από λάθος πλευρά.. Ο ocelote εννοεί ότι αναποφευκτα υπάρχουν αυτοί σε όλα τα παιχνίδια αλλά εδώ το θέμα είναι ότι "τελείωσε" νωρίς και αυτό επηρεάζει όλους τους παίκτες γιατί επειδή δεν υπάρχουν πολλές αποστολες όλοι πάνε στο dark zone.. Για τους καμμενους δεν έχει challenge και για τους μικρούς δεν έχει καν πλάκα το pvp.. Ενώ σε ένα παιχνίδι σαν το wow μπορεί να υπάρχουν τα καμμένα guild που λιώνουν να βγάλουν mythic (και αυτό όχι γρήγορα άρα δεν βαριούνται) αλλά δεν επηρεάζει και τους άλλους να απολαυσουν το παιχνίδι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περιμενουμε και αλλα παιχνιδια το '16 .Προσωπικα περιμενω το FFXV που βγαινει κατα τον Σεπτεμβρη και το Battlefield 5

 

Αν πεσει το DIVISION καπου στο 25 αρη μπορει να το δοκιμασω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

no mans sky,mass effect andromeda ιδικα απο το τελευταίο περιμένω πολλα! για το division ημουν αναμεσα σε αυτο και το black desert,μετα απο καποια gameplay reviews αποφάσισα οτι το να βαραω με ενα αυτοματο ενα "mob" και να θελει 1000 σφαίρες για να πεθάνει ειναι λιγο κουραστικό απλά δεν πιστεύω οτι το ολο theme με τα μοντέρνα αλλά οχι sci-fi όπλα ταιριάζει σε ενα mmo...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@erthell το βλέπεις από λάθος πλευρά.. Ο ocelote εννοεί ότι αναποφευκτα υπάρχουν αυτοί σε όλα τα παιχνίδια αλλά εδώ το θέμα είναι ότι "τελείωσε" νωρίς και αυτό επηρεάζει όλους τους παίκτες γιατί επειδή δεν υπάρχουν πολλές αποστολες όλοι πάνε στο dark zone.. Για τους καμμενους δεν έχει challenge και για τους μικρούς δεν έχει καν πλάκα το pvp.. Ενώ σε ένα παιχνίδι σαν το wow μπορεί να υπάρχουν τα καμμένα guild που λιώνουν να βγάλουν mythic (και αυτό όχι γρήγορα άρα δεν βαριούνται) αλλά δεν επηρεάζει και τους άλλους να απολαυσουν το παιχνίδι..

Ναι ισως να μη το καταλαβα καλα γιατι δε το εχω παιξει κι ολας το συγκεκριμενο αλλα δε προκειται και να το παιξω λογο αλλων ενδιαφεροντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ετσι ακριβως ειναι. Πολυ βαβουρα για το τπτ. Αγορασα το game με προπαραγγελια, επαιζα γυρω στις 3-4 ωρες τη μερα κ το τερματισα σε μια βδομαδα. Στο main story και τα side missions εντωμεταξυ κανεις σχεδον τα ιδια κ τα ιδια κ γενικα το game ειναι πολυ επαναλαμβανομενο. Φτανεις level 30 (max) και δεν εχεις τι αλλο να κανεις. Ενταξει μπαινεις λιγο darkzone αλλα δεν εχει νοημα αφου εχεις ηδη καλο εξοπλισμο. Μας δουλεψε κανονικοτατα παλι η ubisoft

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα κι ο λόγος που προσωπικά "σούταρα" την ολοκαίνουργια κονσόλα μου (PS4) και πήρα ένα "συμπαθητικό" (σε κόστος) και "πέταξα" πάνω ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΕΣ όπως "Rome: Total War", "S. Mayer: Pirates", "KotOR 1 & 2", "Baldur's Gate" ...κτλ., δηλαδή ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΤΑΝΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΥΠΟΒΑΘΡΟ, ΠΛΟΚΗ κτλ, που σε κρατούν σε ενδιαφέρον συνεχώς και που "μαμοσταυρίζεις" όταν... το τελειώσεις και δεν έχει άλλο!

Αυτά τα παιχνίδια που ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ στις κονσόλες, ουσιαστικά είναι παιχνίδια με ΤΕΛΕΙΑ γραφικά (ο χώρος μου, Designer σε Gaming Developing εταιρεία είμαι κι εγώ), με φοβερά SFX ήχους και μουσική... με αστραπιαίες κινήσεις και action (που κοντεύεις να... στραμπουλήξεις τα δάκτυλά σου)...
...και ΟΥΣΙΑ, ΠΛΟΚΗ, ΣΕΝΑΡΙΟ... απλά ανύπαρκτα.

Και γι' αυτό και "σούταρα" την κονσόλα.
Μια χαρά ΑΠΕΙΡΕΣ ώρες "τρώω" με παιχνίδια που ΑΞΙΖΕΙ να ασχοληθείς, όχι απλά να... μακελεύεις άνευ ουσίας κακούς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα δεν μπορεις να παρεχεις balance στο παιχνιδι σου εισαι γτπ ποιο συγκεκριμενα απο την στιγμη που δεν ειναι free το παιχνιδι το να βαζεις τον λαο να μαζευει credit σε κανει ΓΤΠ εις τριπλουν.Θα μπορουσαν να κανουν το κλασικοτερο ολων οπλα με lvl και achievements ποσο μπουφοι ειναι εκει στην ubisoft

Μαλλον σχεδον ολοι εχουν γινει της λογικης βγαλε παιχνιδια με το τσουβαλι και ας ειναι μαλακιες,μολις τελειωσα το cod black ops 3 οτι χειροτερο εχει βγει σε cod την τελευταια 10ετια και απτα χειροτερα fps των τελευταιων χρονων


Eχεις πχ μια ομαδα 100 ατομων στο στουντιο σου. 

 

Αν απο αυτους:

 

- 40 ασχοληθουν με τα γραφικα

- 30 με το gameplay-game mechanics 

- 30 με το Online συστημα του

 

τοτε θα βγαλεις ενα ωραιοτατο call of duty ή γενικα ενα δυνατο eye-candy και θα δεις τις πωλησεις σου να εκτοξευονται στα υψη.

 

 

Αν ομως απο τα 100 ατομα βρεις καλες ισσοροπιες αναμεσα σε gameplay, σεναριο, γραφικα καθως και αν ακομα καλυτερα θυσιασεις το πολλες φορες αχρειαστο online και διαθεσεις τους πορους του αλλου, τοτε ισως βγαλεις παλι μια παιχνιδαρα (με μετρια γραφικα) αλλα δυστηχως δεν θα σου προσφερει καλες πωλησεις λογω τεχνικων χαρακτηριστων.

 

 

Αν εισαι υπευθυνος επιχειρηματιας που σκεφτεσαι και το καλο της τσεπης σου και το καλο της επιχειρησης σου και των 100 οικογενειων που πρεπει να ταισεις, θα επιλεξεις το πρωτο.

Αν εισαι απλα ενας ονειροπολος θα φτιαξεις κανενα επος σαν το Shenmue και θα δεις τον κοσμο σου να καταστρεφεται μπροστα στα ματια σου.

Δεν συμφωνω απολυτα κοιτα witcher 3 παι-χνι-δα-ρα απο ολες τις αποψεις.Γραφικα,στορυ,sidemission,gameplay.

Οπως ανεφερα και παραπανω το νεο cod ειναι απαραδεκτο και εχωντας αγορασει τα περισσοτερα χωρις δευτερη σκεψη απο εδω και περα το cod παει στην κατηγορια κατεβασμα δεν αξιζει κατι παραπανω

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...