Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

σίγουρα τα ΕΛΤΑ είναι φθηνότερα και με διάφορα,αλλά να ελέγξεις το δέμα δεν υπάρχει περίπτωση.

Επεξ/σία από ForzaVale
Δημοσ.

σε προηγούμενη περίπτωση μου είχε έρθει δέμα με ΕΛΤΑ courier και έλεγξα κανονικά το πακέτο πριν την πληρωμή,χωρίς κάποια σημείωση και υπέθεσα το ίδιο θα συμβαίνει και στα άλλα courier.

πάντως ο έλεγχος θα έπρεπε να είναι δεδομένος από τη στιγμή που πληρώνεις με αντικαταβολή αλλιώς δεν υπάρχει κάποιο όφελος

 

...το ότι έπεσες (για δική σου καλή τύχη) σε ΗΛΙΘΙΟ (ή έστω σε νεαρό/νέο στη δουλειά, χωρίς αυτό να αναιρεί την ηλίθιοτητα), κακώς σε οδήγησε στην υπόθεση που σε οδήγησε.

 

Εν τω μεταξύ, το ώραιο σ' αυτόν τον κόσμο είναι που ο καθ' ένας σκέφτεται από πρώτα έως αποκλειστικά την πάρτη του :

Το "όφελος" (συμφέρον/εξασφάλιση) του ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ (κι όχι μόνο, γιατί εμπλέκεται ΚΑΙ το γραφείο παράδοσης), πού το βάζεις δηλαδή; Σου στέλνω πχ εγώ ένα τζιτζί κυλινδροπίστονο, συνεννοείσαι εσύ με τον ντελιβερά, το ανοίγετε, το αλλάζετε με ένα "αρπαγμένο", κι επιστρέφει ο ντελιβεράς το πακέτο στο γραφείο υποστηρίζοντας πως το άνοιξε ο παραλήπτης πριν το πληρώσει, του βρώμαγε, δεν το πλήρωσε, το γύρισε.

Έχεις ιδέα μετά τί σαματά θα πάω εγώ μετά να κάνω στην κούριερ της περιοχής μου (διότι βάσει κανονισμών λειτουργίας ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το άνοιγμα πριν την επί πληρωμή παράδοση); Γνωρίζεις ότι τα κατά τόπους γραφεία δίνουν αναφορά στη μαμά εταιρία και οποιαδήποτε "ατασθαλία" κατά την διακίνηση, την πληρώνουν από την τσέπη τους/τρώνε και πρόστιμα (από την μαμά) και ενίοτε υποχρεώνουν τον υπάλληλο που είχε την ευθύνη (ο τελικός ντελιβεράς εν προκειμένω) να πληρώσει τελικά τα γαμησιάτικα αυτός;

Γι' αυτό και όπως έχει αναφερθεί, κανονικά, μόνο (μετά από συνεννοήση με τον παραλήπτη) με συγκεκριμένη εντολή ( = "σύμφωνη γνώμη") του αποστολέα γίνεται άνοιγμα πριν την παράδοση. Οτιδήποτε άλλο, όσο κι αν (όντως) συμβαίνει στην πράξη, κινείται στα πλαίσια της βλακείας μεταμφιεσμένης σε "καλή θέληση".

 

 

 

Φυσικα το ανοιγεις παρουσια του κουριερ 1 λεπτο να παρει?τσεκαρεις κ πληρωνεις.κατα 99% θα ειναι σωστο αρα ολα οκ,αλλα για το 1% υποθετικα που σου στειλουν σκουπιδια το να στειλεις ανοιχτο πακετο κλεισμενο με ταινια πισω δε νομιζω να προσβαλει τον ουσιαστικα "απατεωνα" πωλητη.

 

...εμ δεν είναι "ο χρόνος" το ζήτημα...

Και ναι, μια χαρά τον "προσβάλλει" τον απσοτολέα. ΑΚΟΜΗ και τον ΑΠΑΤΕΩΝΑ.

Καθ' ότι, άντε ν' αποδείξεις ότι εκείνος είναι ο απατεώνας και ότι δεν είσαι εσύ ο ελέφαντας.

 

 

 

 

έτσι για την ιστορία,το δέμα ελέγχθηκε,υπήρξε βέβαια και κατανόηση από την μεριά του υπαλλήλου.

 

...βλακεία υπήρξε. Όταν ΘΑ (νομοτελειακά, αφού λογικά το παίζει "λογικός" όλη την ώρα κατά τις παραδόσεις που κάνει) έρθει η ώρα που θα πέσει σε περίπτωση που ο αποστολέας θα τους κάνει νταρμα-ντουμάνι που δεν παραδόθηκε το αντικείμενο και αυτός θα τ' ακούσει από την εργοδοσία (και ίσως πληρώσει από την τσέπη του).

 

Εσένα η δουλειά σου έγινε βεβαίως και καλά έγινε και έγινε - απλά να ξέρεις τί παίζει κάποια πιθανή άλλη φορά όταν κάποιος ντελιβεράς με τα μυαλά του μέσα στο κεφάλι του σου αρνηθεί ευγενικά το τσεκάρισμα χωρίς πρότερη "άδεια" από τον αποστολέα.

 

 

 

 

Σε μια αγορά από το internet που είχα κάνει, στις οδηγίες έλεγε πως πρέπει να ανοίξω το δέμα παρουσία του μεταφορέα και μετά να παραλάβω.

Μάλλον είναι και θέμα πολιτικής του καταστήματος.

 

...οι συγκεκριμένες περιπτώσεις (και δεν είναι θέμα "καταστήματος"), έχουν να κάνουν με "αξιόπιστους πελάτες" (κυρίως εταιρίες τηλεμάρκετινγκ) που έχουν συμφωνήσει με την κούριερ κατά το κλείσιμο της δουλειάς (πάμπολλες αποστολές μέσα στη χρονιά) να παραδίδεται μεθ' ελέγχου το αντικείμενο διακίνησης. Μ' άλλα λόγια, παίρνουν την ευθύνη ως αποστολείς, οπότε η κούριερ είναι καλυμμένη σε ότι τυχόν συμβεί.

  • Like 1
Δημοσ.

εσύ μιλάς για την περίπτωση που ο υπάλληλος είναι απατεώνας.Εκεί καλά θα κάνει να τον απολύσει η εταιρία.

τώρα πως γίνετε να είναι ηλίθιος και βλάκας αυτός που πράττει το λογικό,εκεί σε έχασα

Δημοσ.

...αδερφέ μιλάω για το ότι πρέπει να εφαρμόζεται (και ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ) ένα σύστημα που δεν κοιτάει πλευρές.

Όπως δεν πρέπει να δίνεται ευκαιρία σε έναν απατεώνα να στέλνει φύκια ενώ έχετε συμφωνήσει για μεταξωτές κορδέλλες - έτσι πρέπει να ισχύει και η περίπτωση που ο απατεώνας είναι από την άλλη πλευρά.

 

Στο οποίο σύστημα, δεν είναι αυτοννόητο το άνοιγμα πριν την πληρωμή χωρίς να έχει προηγηθεί συμφωνία για κάτι τέτοιο και η default κατάσταση είναι η (ορθή) θέση της κούριερ "ΕΓΩ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΙΜΑΙ, ΜΗ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ".

 

Συγκεκριμένα, την επόμενη φορά που τυχόν θα θελήσεις να πάρεις κάτι από απόσταση, θα σου πρότεινα το εξής :

Συμφωνείτε με τον πωλητή για χρήση συγκεκριμένης κούριερ (το καλύτερο δυνατό είναι να συμφωνήσει σε επιλογή κούριερ που θα προτείνεις εσύ), στην οποία θα πάει και παρουσία υπαλλήλου (με τον οποίο θα βρίσκεσαι σε επικοινωνία εκείνη τη στιγμή) θα δώσει για αμπαλάρισμα το αντικείμενο, ή έστω θα το αμπαλάρει μπροστά τους και ει δυνατόν θα το δουλέψει κι όλας (κι αν δεν είναι κάτι ηλεκτρονικό/ηλεκτρικό, μπορεί πχ να πάρει μία φωτό ο υπάλληλος να σου στείλει άμεσα να δεις την κατάστασή του).

Και ναι, οι κούριερ την κάνουν αυτήν την διαδικασία - είναι υποχρεωμένες. Υπηρεσίες παρέχουν άλλωστε, όπως πχ αγοράς (τους δίνεις ενολή να πάνε να αγοράσουν τεύχη διαγωνισμών από σχετικές υπηρεσίες του δημοσίου).

 

 

Υπ' όψιν, ηλίθιο χαρακτήρισα όποιον υπάλληλο* θα ανοίξει χωρίς σχετική εντολή και μετά ενδέχεται να τραβήξει ζόρι απ' την εργοδοσία για την κίνηση.

(...αυτό που εσένα σου φαίνεται "λογικό", έχει πιθανές επιπτώσεις δηλαδή...)

 

Επίσης, μιλάς για "απόλυση" (λόγω δόλου). Μα ΔΕΝ μπορεί η εταιρία να ξέρει αν ήταν με δόλο ή όχι. Και αυτό ακριβώς είναι το ζουμί του όλου θέματος του "μην παραδίδετε αν δεν πληρωθείτε/πάρετε υπογραφή πρώτα".

 

*....ξέρεις πόσοι ηλίθιοι παραδίδουν εκεί έξω, χωρίς καν υπογραφή πελάτη; Και ξέρεις σε τί κίνδυνο βάζουν τη δουλίτσα τους, όταν κάλλιστα μπορεί κάποιος "ωραίος" πελάτης να παραλάβει (άνευ υπογραφής) και μετά να....πάει ΚΑΙ στο γραφείο και να υποστηρίξει "εγώ δεν ξέρω τίποτα, δεν μου ήρθε τίποτα" (πχ μιλάμε για περίπτωση προπληρωμένου αντικειμένου).

 

(...δε στα λέω τυχαία τα παραπάνω. Έχω δουλέψει χρόνια σε κούριερ παλιότερα.)

  • Like 1
Δημοσ.

εσύ μιλάς για την περίπτωση που ο υπάλληλος είναι απατεώνας.Εκεί καλά θα κάνει να τον απολύσει η εταιρία.

τώρα πως γίνετε να είναι ηλίθιος και βλάκας αυτός που πράττει το λογικό,εκεί σε έχασα

 

Κατά βάθος δεν σου λέει ακριβώς αυτό. Σου λέει οτι αν εσύ απαιτήσεις να ανοίξει το δέμα χωρίς συνενόηση με τον αποστολέα και μετά το ανοίξει ο υπάλληλος και εσύ δεν γουστάρεις να το παραλάβεις και να πληρώσεις για τον οποιονδήποτε λόγο και γυρίσει πίσω μετά θα διαμαρτυρηθεί ο αποστολέας και ο υπάλληλος θα χάσει την δουλειά του ή θα πληρώνει.

  • Like 1
Δημοσ.

^...έτσι.

(...αυτό όντως είναι το "κατά βάθος". Υπάρχει βέβαια ΚΑΙ η "επιφάνεια", στην περίπτωση που ο υπάλληλος είναι λαμόγιο.....)

Δημοσ.

...το ότι έπεσες (για δική σου καλή τύχη) σε ΗΛΙΘΙΟ (ή έστω σε νεαρό/νέο στη δουλειά, χωρίς αυτό να αναιρεί την ηλίθιοτητα), κακώς σε οδήγησε στην υπόθεση που σε οδήγησε.

 

Εν τω μεταξύ, το ώραιο σ' αυτόν τον κόσμο είναι που ο καθ' ένας σκέφτεται από πρώτα έως αποκλειστικά την πάρτη του :

Το "όφελος" (συμφέρον/εξασφάλιση) του ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ (κι όχι μόνο, γιατί εμπλέκεται ΚΑΙ το γραφείο παράδοσης), πού το βάζεις δηλαδή; Σου στέλνω πχ εγώ ένα τζιτζί κυλινδροπίστονο, συνεννοείσαι εσύ με τον ντελιβερά, το ανοίγετε, το αλλάζετε με ένα "αρπαγμένο", κι επιστρέφει ο ντελιβεράς το πακέτο στο γραφείο υποστηρίζοντας πως το άνοιξε ο παραλήπτης πριν το πληρώσει, του βρώμαγε, δεν το πλήρωσε, το γύρισε.

Έχεις ιδέα μετά τί σαματά θα πάω εγώ μετά να κάνω στην κούριερ της περιοχής μου (διότι βάσει κανονισμών λειτουργίας ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ το άνοιγμα πριν την επί πληρωμή παράδοση); Γνωρίζεις ότι τα κατά τόπους γραφεία δίνουν αναφορά στη μαμά εταιρία και οποιαδήποτε "ατασθαλία" κατά την διακίνηση, την πληρώνουν από την τσέπη τους/τρώνε και πρόστιμα (από την μαμά) και ενίοτε υποχρεώνουν τον υπάλληλο που είχε την ευθύνη (ο τελικός ντελιβεράς εν προκειμένω) να πληρώσει τελικά τα γαμησιάτικα αυτός;

Γι' αυτό και όπως έχει αναφερθεί, κανονικά, μόνο (μετά από συνεννοήση με τον παραλήπτη) με συγκεκριμένη εντολή ( = "σύμφωνη γνώμη") του αποστολέα γίνεται άνοιγμα πριν την παράδοση. Οτιδήποτε άλλο, όσο κι αν (όντως) συμβαίνει στην πράξη, κινείται στα πλαίσια της βλακείας μεταμφιεσμένης σε "καλή θέληση".

 

 

 

 

Έχω διαβάσει ότι έχουν γίνει τέτοια περιστατικά, με κινητά νομίζω που τα αλλάζανε με χαλασμένα ή με μαϊμούδες.

Δημοσ.

έτσι για την ιστορία,το δέμα ελέγχθηκε,υπήρξε βέβαια και κατανόηση από την μεριά του υπαλλήλου.

συγνωμη.... ο υπαλληλος σε αφησε να το ανοιξεις χωρις την εντολη του αποστολεα?????

Δημοσ.

......αυτό ακριβώς λέει. Και είναι αλήθεια ότι το κάνουν κάποιοι. Καμμιά φορά από άγνοια (ελλιπής ενημέρωση κατά την εκμάθηση της δουλειάς, από την εργοδοσία), καμμιά φορά από αγνές προθέσεις, καμμιά φορά από αγνή βλακεία και καμμιά φορά από συνδυασμό βλακείας με τεμπελιά = "να μην το κουβαλάω πίσω (ειδικά αν είναι πακέτο και ο ντελιβεράς με μηχανάκι), να μην το καταχωρώ, να μην τυχόν το ξαναφέρνω" (παίζει ΚΑΙ αυτό : δεν παραλαμβάνουν δέμα, και μετά από ώρες έως μέρες το ξαναζητάνε......)

Δημοσ.

μπραβο. τρομερη εμπιστοσυνη ειναι να εχεις τελικα και στις εταιριες courier!

 

...κανείς δεν είναι, και ειδικά στις μέρες μας (με μειώσεις προσωπικού κτλ) κανείς δεν ΜΠΟΡΕΙ να είναι "τέλειος"...

Συνεχίζουν πάντως οι κούριερ να παραμένουν σε γενικές πιο αξιόπιστες από τα ΕΛΤΑ, και όσον αφορά τον χρόνο παράδοσης, και όσον αφορά το πώς θα χειριστούν το αντικείμενο που θα τους "εμπιστευτείς" (να μην..."χαθεί" / να μην πάθει ζημιές).

 

Η διαφορά βέβαια στις χρεώσεις (κούριερ με "απλό ΕΛΤΑ") είναι τέτοια, που...αξίζει να το "διακινδυνεύσει" κανείς - όταν τουλάχιστον δεν πρόκειται για κάτι πολύ μεγάλης αξίας.

 

Τέλος, επί του συγκεκριμένου, σε γενικές γραμμές λύνεται το ζήτημα "άνοιγμα ή όχι μετά από υπαλληλική πρωτοβουλία", αν για παράδειγμα ζητήσει ρητά ο αποστολέας να αναγραφεί (ή να το κάνει και ο ίδιος) ευδιάκριτα η εξής "οδηγία παράδοσης" :

"Σε καμμία περίπτωση να μην ανοιχτεί το δέμα, πριν την παράδοση/πληρωμή (αν τίθεται θέμα αντικαταβολής)".

Όσο και βλήμα να είναι κάποιος, εάν ζητηθεί/αναγραφεί, πολύ δύσκολα θα το παραβεί...

 

Το ζουμί της περίπτωσης είναι πως "τίποτα δεν είναι αυτοννόητο" αλλά θα πρέπει να φροντίσει κανείς.

Δημοσ.

Ότι λέει και ο τίτλος,περιμένω ένα δέμα με αντικαταβολή μεσώ της acs.

επιτρέπεται να ελέγξω το δέμα ενοποιών του μεταφορέα;και σε περίπτωση που δεν είναι αυτό που συμφώνησα με τον πωλητή,να μη το πληρώσω,παρά μόνο το κόστος των μεταφορικών;

 

Το οποίο κόστος μεταφορικών πόσο είναι?

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...