Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έγινε τρελό μπέρδεμα με αεροπορική η οποία δεν μου έστειλε ποτέ το email με τις πληροφορίες της πτήσης και τον κωδικό για να κάνω check in και την πάτησα με λάθος εισιτήριο.Τώρα επιμένουν ότι μου το έστειλαν, εγώ δεν το έλαβα ποτέ, ούτε στα junk. Πώς θα αποδείξω ότι όντως δεν το έλαβα και δεν είναι δικό μου το λάθος;

Δημοσ.

ειναι δυσκολο.θα πρεπει καποιος να παρει βημα βημα ολα τα σημεια που εχει περασει το email για να δει που κοπηκε.δηλαδη στο Server της εταιρειας που το εστειλε μεχρι τον server του παροχου σου αν εφτασε σε αυτον.

Δημοσ.

Έπρεπε να λάβω 2 mail.

Το ένα που είχε τις λεπτομέρειες της πληρωμής με κάρτα , που το έλαβα κανονικά.

Και έπρεπε να λάβω και ένα με τις πληροφορίες της πτήσης ,που δεν έλαβα ποτέ.

Οπότε, δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα.Αυτοί μου λένε ότι το mail τους έφυγε κανονικά από αυτούς..

  • Like 1
Δημοσ.

ειναι δυσκολο.θα πρεπει καποιος να παρει βημα βημα ολα τα σημεια που εχει περασει το email για να δει που κοπηκε.δηλαδη στο Server της εταιρειας που το εστειλε μεχρι τον server του παροχου σου αν εφτασε σε αυτον.

μπορώ εγώ να κάνω κάτι για αυτό;

Δημοσ.

Ναι , να μας πεις ποια ηταν και μπορεις να κανεις καταγγελια στην αρμοδια διευθυνση , αν υπαρχει τετοια ακομα :P .

Να υποθεσω οτι ηταν lowcost οπως ryanair ;

Δημοσ.

 Η ρουμάνικη blueair.

Έκλεισα εισιτήριο για φίλη. Και όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο για το τσεκ ιν μας είπαν ότι κλείσαμε εισιτήριο στο δικό μου όνομα! Έκανα λάθος και το έκλεισα στο δικό μου όνομα δηλαδή αντί στου άλλου ατόμου.

Μέιλ με τα στοιχεία της πτήσεις όμως ώστε να δούμε ότι το όνομα το είχα κλείσει λάθος και να το άλλάξω (με 40 ευρώ που κοστίζει η αλλαγή ονόματος) δεν μας έστειλαν. Και αναγκάστηκε η φίλη να δώσει άλλα 200 ευρώ για να αγοράσει καινούριο εισιτήριο. 75 ευρώ κόστιζε το αρχικό εισιτήριο.

Έπρεπε να πάρω αρχύτερα για να μάθω γιατί δεν έλαβα μέιλ επιβεβαίωσης πτήσης αλλά επειδή έκλεισα εγώ για άλλο άτομο ,δεν ασχολήθηκα παραπάνω.

Αυτή η φίλη τελωσπάντων δεν ξέρει αγγλικά και δεν ξέρει που πάνε τα 4. Την είπα δεν πειράζει που δεν σου έστειλαν mail, θα κάνεις τσεκ ιν στο αεροδρόμιο.

Τελικά όμως πειράζει..

Στα κεντρικά εδώ στην Αθήνα κάλεσα 5-6 φορές για να μου πουν τελικά ότι δεν είναι δικό τους πρόβλημα.

Δημοσ.

to mail συνηθως ερχεται αμεσα

 

επρeπε να παρεις ενα τηλεφωνο επιβεβαιωσης οτι εγινε η κρατηση η οτι δεν πηρες το mail

 

ας σου δωσουν ενα αντιγραφο το mail που εστειλαν αφου το εκαναν

Δημοσ.

 Η ρουμάνικη blueair.

"no comment".

 

Έκανα λάθος και το έκλεισα στο δικό μου όνομα δηλαδή αντί στου άλλου ατόμου.

"no comment".

 

Μέιλ με τα στοιχεία της πτήσεις όμως ώστε να δούμε ότι το όνομα το είχα κλείσει λάθος και να το άλλάξω δεν μας έστειλαν. 

"no comment".

 

αλλά επειδή έκλεισα εγώ για άλλο άτομο ,δεν ασχολήθηκα παραπάνω.

"no comment".

 

Στα κεντρικά εδώ στην Αθήνα κάλεσα 5-6 φορές για να μου πουν τελικά ότι δεν είναι δικό τους πρόβλημα.

"no comment".

:X  :X  :X  :X  :X  :X

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...