Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Κρατήματα Fiat Grande Punto T-Jet


Haris San

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω ενα gp t-jet του 2009 το οποιο ειναι full extra και μαμα. Μεσα στον εξοπλισμο του εχει 17αρα ζαντα, εμπρος πισω δισκοφρενα, ημιμπακετ καθισματα, κλιμα, blue&me... 

 

Γενικα ειμαι υπερευχαριστημενος απο την αποδοση του (120hp turbo) αλλα μονο σε 1 πραγμα με στεναχωρει. Και αυτο ειναι τα κρατηματα του. Αυτη την στιγμη εχω μπροστα λαστιχα (michelin pilot sport 3) τα οποια τα εβαλα περυσι το καλοκαιρι αν θυμαμαι καλα, και πισω τα δικα του τα dunlop sport 9000 καπως ετσι λεγονται... Τα λαστιχα του ειναι 205/45/R17 (τετοια παιρνει απο την μανα του). 

 

Αυτο που με τρελαινει ειναι οτι εχει υπερβολικο body roll (δλδ οταν στριβεις αριστερα το σωμα σου παει υπερβολικα πολυ προς τα δεξια) στις στροφες οταν μπαινεις με καποια ταχυτητα, ενω πχ ενος φιλου μου το leon 1.4 125tsi (του 10 νομιζω σε sport εκδοση) καθοταν καλυτερα ή του ξαδερφου μου το mito 1.3 jtdm 95hp distinctive.

 

To θεμα ειναι οτι επειδη ειναι και εμενα η sporting εκδοση και εχει και χαμηλο προφιλ ελαστικων και σκληρες αναρτησεις θα επρεπε να στριβει καλυτερα! Υπαρχει καποιος με το ιδιο αυτοκινητο??

 

Τωρα μου φαινεται μλκια να μπω στο τριπακι να βαλω koni αμορτισερ και ελατηρια γιατι μετα θα γινει κουτσουρο και θελει τουλαχιστον κανα 800αρι...

 

Οποιοδηποτε σχολιο ευπροσδεκτο και γενικοτερα για κρατηματα αυτοκινητου..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάρτηση μμμμ τεράστιο θέμα , αφου δεν σου αρκεί η μαμα και budget σου αρκετό έχει πολλές επιλογές.

 

 

Σε κονι ξεχνάς τα πορτοκαλί και κοιτάς τα κίτρινα που ειναι σπορ νομίζω με ρυθμίσεις ως προς ρην σκληρότητα ή τα χρυσά fsd που ειναι ρυθμιζόμενα απο μονα του ανάλογα αμα πας βαρκάδα ή μπαίνεις σε στροφή ταπα.

 

Σε bilstein B6 και Β8 , κούτσουρα για τα γούστα μου δεν ξέρω κατι παραπάνω.

 

Αφού είσαι σε 800€ αποψη μου κοιτα τις BC BR racing coilovers(πολύ πιθανό να έχει για punto γιατι βγάζει για 500αρι).

Tην έβαλα μετα τις vogtland που χάλασαν μέσα στη βδομαδα , η bc ειναι τρομερά ποιοτικές εχουν 36 κλικ στη ρύθμιση σκληρότητας... Κατεβαίνει και χαμηλά αμα θες.

 

Οπότε αμα θες μόνο αμορτισερ άποψη μου fsd koni φια άνεση και κράτημα αλλιώς coilover σε st ή bc racing που να ρυθμίζεται και σε σκληρότητα οχι μονο υψος.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω φορουσα τα bilstein(σε audi) τα κιτρινα τα χοντρομπουκαλα (μαλλον τα b8 sprint ηταν) με μαμα ελατηρια και ηταν σουπερ κ δεν ηταν κουτσουρα.Μετα εβαλα KW variant 2 και δεν ειδα καμια τρελη διαφορα για τα λεφτα που εδωσα.Σιγουρα στο επομενο αμαξι που θα παρω παλι αυτα τα bilstein θα βαλω..

 

Tα πορτοκαλι koni και για εμενα δεν νομιζω οτι κανουν..Τα εχει φιλος μου σε audi και αυτος και δεν ειναι τπτ το ιδιαιτερο αλλα ηταν φτηνα απο οτι θυμαμαι..

 

Βγαζει η KW την variant 1 οπου στοιχιζει καπου στα 900 σε περιπτωση που θες k να το χαμηλωσεις,την θεωρω πολυ καλυτερη επιλογη απο το να βαλεις αμορτισερ με ελατηρια ενω μπορεις να παρεις στα ιδια χρηματα την αναρτηση ετοιμη χωρις παντρεματα με το ταδε αμορτισερ και το ταδε ελατηριο

ή κοιτα την bc br racing που λεει ο φιλος (προσωπικα δεν την γνωριζω )

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν κανει αυτο το ρολλ,θα ξεκολλησει πολυ νωριτερα και θα το χανεις.στην ουσια θα εισαι αργοτερος στις δημοσιες ειδικες.ασε που ειναι κοντα 200 κιλα ελαφρυτερο.με τρια 50κιλα σακια τσιμεντου στις θεσεις των συνεπιβατων,θα ειστε σχεδον ιδιοι......

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα την διαφορετικη αναρτηση που εχει επειδη ειναι και καλα sport edition. Αντε το πολυ μισο ποντο κοντιτερο ελατηριο να εχει. Αν θες να μειωσεις τις κλισεις πας σε αλλαγη αμορτισερ-ελατηρια. Bilstein κιτρινα με eibach ελατηρια τρεις ποντους κατω και εισαι οκ. Βεβαια δεν ξερω κατα ποσο το συγκεκριμενο μοντελο ειναι στριφτερο.

 

Περα απο αυτα χρειαζονται και χερια.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο αυτα χρειαζονται και χερια.....

Και κατι ακομα που απλως δεν αλλαζει οτι κι αν κανεις: Ακαμπτο πλαισιο.

 

Με αναρτησεις και χερι ισως βελτιωθει η κατασταση αλλα αν το πλαισιο παει βαρκα γυαλο λογω κατασκευης, ειναι καταδικασμενο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κατι ακομα που απλως δεν αλλαζει οτι κι αν κανεις: Ακαμπτο πλαισιο.

 

Με αναρτησεις και χερι ισως βελτιωθει η κατασταση αλλα αν το πλαισιο παει βαρκα γυαλο λογω κατασκευης, ειναι καταδικασμενο.

 

 

Αυτο εννοω οταν εγραψα οτι δεν ξερω κατα ποσο το συγκεκριμενο μοντελο ειναι στριφτερο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο εννοω οταν εγραψα οτι δεν ξερω κατα ποσο το συγκεκριμενο μοντελο ειναι στριφτερο.

 

 

Δεν νομιζω να εχει σημασια αυτο γιατι το gp εχει το ιδιο σασι με το corsa και mito. Ειδικα με το Mito, Μπορεις να πεις οτι ειναι σχεδον ιδια αυτοκινητα, αφου τα περισσοτερα ανταλλαχτικα ειναι τα ιδια.

 

 Ευχαριστω για τις απαντησεις, τωρα δεν ξερω τι θα κανω αν τλκ θα αλλαξω αναρτηση, αλλα αν το αποφασισω μπορει να ξανακανω ποστ για περαιτερω βοηθεια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάλι έχω μπερδευτει...

 

μιλάς για 2 διαφορετικά πράγματα... 1) Για το body roll το δικο σου αναφέρεσαι ή 2) για το body roll του αυτοκινήτου?

 

Βάζοντας αναρτήσεις σκληρες πέραν του οτι θα καταστρέψεις το αμαξι και την συμπεριφορά του δεν θα σου βελτιώσει καθόλου το δικο σου body roll πάνω στο καθισμα... φυγόκεντρος λέγεται και έχει μια τάση να το κάνει αυτό. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάλι έχω μπερδευτει...

 

μιλάς για 2 διαφορετικά πράγματα... 1) Για το body roll το δικο σου αναφέρεσαι ή 2) για το body roll του αυτοκινήτου?

 

Βάζοντας αναρτήσεις σκληρες πέραν του οτι θα καταστρέψεις το αμαξι και την συμπεριφορά του δεν θα σου βελτιώσει καθόλου το δικο σου body roll πάνω στο καθισμα... φυγόκεντρος λέγεται και έχει μια τάση να το κάνει αυτό. 

 

Αναφερομαι στου αμαξιου... Δεν νιωθεις το αμαξι να καθεται, να καρφωνεται στο πατωμα... Ελπιζω να καταλαβες τι εννοω τωρα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το χαμηλώνεις τότε και βάζεις όσο ποιο σκληρά ελατήρια γίνεται, δεν θα έχεις body roll αλλά μια ναυτία από τα κοπανηματα θα στο προκαλεί 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το χαμηλώνεις τότε και βάζεις όσο ποιο σκληρά ελατήρια γίνεται, δεν θα έχεις body roll αλλά μια ναυτία από τα κοπανηματα θα στο προκαλεί 

 

Αν αλλαζα κατι θα εβαζα κατι σαν koni sport kit που ειναι ολοκληρωμενο συστημα αναρτησης και μπορεις να διαλεξεις την σκληροτητα..

 

Δεν το κανεις ανταλλαγη με swift sport η με κανα twingo rs λεω εγω να βρεις την υγεια σου :P

 

Ουτε καν :P

Δεν υπαρχει καν συγκριση με το swift για μενα, ειναι πολυ girl's car...

Ενω το δικο μου (ανοιξε τις photos)

post-190741-0-94356700-1460127984_thumb.jpg

post-190741-0-97390900-1460128001_thumb.jpg

post-190741-0-54723100-1460128017_thumb.jpg

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κουκλα το αμαξακι σου φιλε !!! ΝΑ το χαρεις !!

Δεν ειπα swift,ειπα swift sport,το οποιο μονο girls car δεν ειναι (ουτε σε εμφανιση ουτε σε επιδοσεις) κ σε στροφη δυσκολα το πιανεις 

Τεσπα ετσι στο χαβαλε το ειπα,δεν υπαρχει λογος να δωσεις το αμαξι σου,ειναι μια χαρα !!!!

 

Και απο αναρτηση καλυτερα να παρεις οπως ειπες αναρτηση κ οχι παντρεματα με αμορτισερ κ ελατηρια..

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.