La_MoRt Δημοσ. 11 Απριλίου 2016 Δημοσ. 11 Απριλίου 2016 Δε θα συνεχίσω να μπω σε αντιπαράθεση μαζί σου. Δε θα κάνω αυτά που κοροιδεύω. Εμένα περιμέναν για να το κάνουν να το κάνω bump. Άσε μας ρε Crimson...
spy94 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Αυγούστου 2016 Καλησπέρα και πάλι μετά από 4 μήνες θα ήθελα να σας πω τι έγινε τελικά με την περίπτωσή μου γιατί κάποιοι πραγματικά ενδιαφέρθηκαν και με βοήθησαν.Ενημερώνω ότι μετά το ατυχές συμβάν αγόρασα καινούργια την ίδια μητρική έβαλα πάνω τον επεξεργαστή και πάλι είχα προβλήματα.Το πρόβλημα τελικά ήταν ο επεξεργαστής που είχε καεί.Πήρα καινούργιο γιατί ήθελα υπολογιστή άμεσα και έστειλα και τον επεξεργαστή πίσω μήπως με καλύψει η εγγύηση.Μου έδωσαν καινούργιο δωρεάν μέσα σε μια βδομάδα.Τελικά πριν 2 περίπου μήνες αφού με βασάνιζαν οι σκέψεις για το τι τελικά έγινε με την παλιά μητρική και επειδή μπήκα σε αμφιβολίες μήπως όντως την ζημιά την έκανα εγώ όταν έβαλα την ψύκτρα αφού πλέον είχα χρόνο και έχτρα επεξεργαστή προσπάθησα να ισιώσω τα πινς μόνος μου με καρφίτσα για να δω τι ζημιά υπήρχε.Τελικά δεν έλειπε κανένα απλά είχαν στραβώσει(στο e-shop μου είχαν πει ότι ήταν στραβά και αφαιρέθηκαν) το δοκίμασα,δούλεψε σωστά και το είχα σε λειτουργία σαν βασικό υπολογιστή για 1.5 μήνα να δω αν κάτι δεν πάει καλά.Κανένα πρόβλημα λοιπόν και στο μεταξύ βλέπω τυχαία το χαρτί που έλεγε ότι έδωσα την μητρική για σέρβις και βλέπω στις παρατηρήσεις ok pins.Αφού θυμήθηκα και τα λόγια του "αν η ζημιά είχε γίνει από εμάς θα το πληρώναμε από την τσέπη μας" και μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι,πλέον μπορώ να πω με ασφάλεια ότι οι άνθρωποι είναι μεγάλοι απατεώνες.Έκανα και πειράματα να ανταλλάξω τους επεξεργαστές στις μητρικές άλλαξα ράμ όλα καλά και όλα δούλευαν ρολόι.Μετά από τόσο καιρό δεν μπορώ να κάνω και πολλά αλλά μπορώ να πω με σιγουριά ότι οι συναλλαγές με το e-shop Σταυρούπολης είναι άκρως επικίνδυνες Με το καθένα που έχω πάρει κάτι μεταχειρισμένο από το forum είμαι πιο ευχαριστημένος από την συναλλαγή πάρα με αυτό το "μαγαζάκι". Συγνώμη που δεν απάντησα νωρίτερα και ευχαριστώ πολύ όλα τα παιδιά για τις απαντήσεις τους και τις κατευθύνσεις που μου δώσατε
razorbladeromance Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 και γιατι δλδ δεν καλυπτει η εγγυηση το καμμενο κυκλωμα?
spy94 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Δεν ξέρω φίλε μου και μένα το ίδιο παράξενο μου φαίνεται αλλά το πρόβλημα δεν είναι εκεί.Αν απλά το πρόβλημα ήταν αυτό και δεν το καλύπτει η εγγύηση αφού έτσι είναι οι κανόνες το δέχεσαι.Το θέμα είναι ότι μου είπαν ότι τους συνέφερε γιατί απλά χάλασαν τα πινς και είτε δεν μπορούσαν να ελέγξουν την μητρική είτε δεν ήθελαν.Μου είπαν ότι τα στράβωσα εγώ και όταν χτυπιόμουν ότι δεν έγινε από εμένα μου είπαν και για το καμμένο κύκλωμα για να μην συνεχίσω το θέμα με τα πινς. Εγώ ίσιωσα τα πινς με την λογική ότι ίσως δουλέψει με ανεξάρτητη κάρτα γραφικών γιατί μου είπαν ότι με τα γραφικά του υπολογιστή δεν πρόκειται να δουλέψει.Τελικά ήταν άλλη μία μπούρδα.Όλα δούλευαν κομπλέ για 1.5 μήνα που το δοκίμαζα.Από το "τσάφ" κάηκε τελικά ο επεξεργαστής ο οποίος πήγε μετά την μητρική για επισκευή και τελικά αντικαταστάθηκε δωρεάν.Δεν υπάρχει δηλαδή πρόβλημα πλέον αλλά και να υπήρχε σε αυτούς δεν είναι να πας κάτι για επισκευή-χειρότερα θα στο δώσουν,θα σε βγάλουν και τρελό.Απλά πλέον δεν ασχολούμαι με το συγκεκριμένο κατάστημα και με αυτά που ακούω αξιόπιστη εγχώρια λύση δεν υπάρχει ή είναι πολύ περιορισμένες.
denis_kos Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Δυστυχώς έχω την εντύπωση ότι είναι και λίγο θέμα τύχης. Εννοώ, ότι είανι και λίγο θέμα σε ποιον θα πέσεις και αν έχει διάθεση να σε εξυπηρετήσει. Το σίγουρο είναι πριν πάς να έχεις διαβάσει. Διαβάζεις προσεκτικά τους όρους της εγγύησης και κατασκευαστή και καταστήματος, ώστε να μπορείς να αντιμετωπίσεις ότι π@π@ρια σου πουν. Πρόσφατα χρειάστηκε να κάνω Rma στο συγκεκριμένο κατάστημα μια R1 ultimate. Διαβάζοντας στο σιτε της Cryorig έλεγε ξεκάθαρα ότι αν ένα προιόν έχει αισθητικό πρόβλημα θεωρείται χαλασμένο και πάει Doa. Αυτό που θέλω να πώ είναι ότι αν πάς διαβασμένος δεν τους αφήνεις περιθώρια. 1
spy94 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Διονύση και απλά αν ήμουν διαβασμένος θα τους είχα στριμώξει για τα καλά αφού το χαρτί από το σέρβις έλεγε οκ pins απλά δεν το ήξερα καν και για να πω και την αλήθεια δεν μου πήγαινε καν το μυαλό ότι ένα μεγάλο κατάστημα θα έκανε τέτοιες απατεωνιές. Τέσπα πλέον και εγώ είμαι και πιο υποψιασμένος και ενημερώνω για να είναι και οι υπόλοιποι αν και μόνο εγώ εξεπλάγην όλοι οι υπόλοιποι απλά το περίμεναν από το e-shop.
SaFiS Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Εγώ θα πω μόνο αυτό και όποιος θέλει το πιστεύει. Ο αδερφός του γαμπρού μου δούλευε στο e-shop, σε κατάστημα στην Θεσσαλονίκη, που είχε και σέρβις (τώρα το έχουν κόψει). Οι εντολές που είχαν ήταν να βγάζουν όσα περισσότερο H/W μπορούσαν, εκτός εγγύησης. Αυτός ήταν που μου είπε να μην κάνω την βλακεία και πληρώσω για επέκταση εγγύησης σε 2 τηλεοράσεις που είχα κάνει την χαζομάρα να πάρω απο αυτούς, διότι όταν θα χρειαζόμουν κάτι, ήταν σίγουρο ότι θα μου τις έβγαζαν εκτός... Επειδή όλα τα προιόντα τους είναι παραεισαγωγής, σε θέματα εγγύησης, τα περισσότερα πράγματα πρέπει να τα στείλουν έξω με δικά τους έξοδα κλπ. Οπότε το πιο εύκολο είναι να το βγάζουν εκτός εγγύησης και να τρέχει ο πελάτης...
spy94 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Λίγα είναι τα καταστήματα στην Θεσσαλονίκη οπότε καταλάβαμε και δεν μας φαίνεται και δύσκολο να το πιστέψουμε αλλά αυτό είναι λίγο πολύ συνηθισμένο,να προσπαθεί δηλαδή να σου πει ότι η ζημιά είναι εκτός εγγύησης αλλά το να χαλάει κάτι και να σου λέει το χάλασες εσύ μοιάζει μεγαλύτερη απάτη.Σωστός δεν είναι κανένας αλλά καταλαβαίνεις τι θέλω να σου πω
Fulgore Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Λίγα είναι τα καταστήματα στην Θεσσαλονίκη οπότε καταλάβαμε και δεν μας φαίνεται και δύσκολο να το πιστέψουμε αλλά αυτό είναι λίγο πολύ συνηθισμένο,να προσπαθεί δηλαδή να σου πει ότι η ζημιά είναι εκτός εγγύησης αλλά το να χαλάει κάτι και να σου λέει το χάλασες εσύ μοιάζει μεγαλύτερη απάτη.Σωστός δεν είναι κανένας αλλά καταλαβαίνεις τι θέλω να σου πω Οταν οι επιλογες που εχεις λογω τοποθεσιας ειναι λιγες,τοτε ριχνεις ακυρο στα εγχωρια καταστηματα και κοιτας απο εξωτερικο,κοινως Amazon κυριως. Αυτο αλλωστε κανουν εδω και χρονια αυτοι που ασχολουνται λιγο παραπανω(και ξερουν τι ρολο βαραει το eshop). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα