Προς το περιεχόμενο
Grace_Georgia

Αεροπορική αρνείται να μου δώσει απόδειξη

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ερώτηση:

Έχει δικαίωμα η αεροπορική εταιρεία Ukrainia International Airlines να αρνείται να παράσχει απόδειξη;

 

 

Καταθέτω ολόκληρη την ιστορία:

 

Αγόρασα την πτήση με μετρητά στο ticket desk στο Αεροδρόμιο.

 

Το μοναδικό πράγμα που μου έδωσε ήταν ένα χαρτί τυπωμένο σε απλό εκτυπωτή με αρχαία γραμματοσειρά και προϊστορικό layout του Σημειωματαρίου.

 

Εγώ απλά το πήρα κι έφυγα, διότι ήμουν σε αγχώδη συγκυρία, και δεν είχα χρόνο να κοιτάξω με λεπτομέρεια τι ακριβώς ήταν το χαρτί που μου έδωσε.

 

Θεωρούσα οτι θα έρθει κάποια επιβεβαίωση ή απόδειξη στη διεύθυνση ταχυδρομείου μου (η υπάλληλος στο ticket desk είχε διαθέσιμα τα στοιχεία της προηγούμενης πτήσης μου που της είπα,

ίσως με ρώτησε τη διεύθυνση ημέηλ μου και σίγουρα ήταν ολόσωστη).

 

Στα ημέηλς μου, τίποτα.

 

Μετά από 3 μέρες, ρωτώ επιτόπου στο ίδιο ticket desk στο Αεροδρόμιο.

Δεν μου έδωσαν τίποτα, ούτε απόδειξη, ούτε proof of purchase, μόνο μου είπαν να επικοινωνήσω αλλού.

 

Ρώτησα πού.

 

Έγραψα το ημέηλ εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.

 

Έστειλα στο ημέηλ της εταιρείας.

 

Μετά από την ανταλλαγή κάποιων ημέηλ, κι αφού επιτέλους κατάλαβαν το θέμα, μου είπαν να πληρώσω δεκαπέντε δολάρια για να μου δώσουν proof of purchase, όπου να φαίνεται η πτήση κι η τιμή.

 

Γιατί να πληρώσω για κάτι που δικαιούμαι και δεν μου έδωσαν;

Αν μου είχαν δώσει απόδειξη ή proof of purchase και την είχα χάσει, τότε θα έφταιγα.

 

Είναι νόμιμο να αρνείται η εταιρεία να μου παράσχει απόδειξη;

Είναι νόμιμο να πάρει μετρητά από εμένα και να αρνείται να μου δώσει χαρτί που να αναγράφεται το ποσό;

Είναι σωστό να μου ζητά να πληρώσω;

 

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

 

 

 

 

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lol, ζητάνε χρήματα για έκδοση απόδειξης; Και αν πληρώσεις και θες απόδειξη ότι πληρωσες θα σου πουν να ξαναπληρωσεις;

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα εισητήριο πληρώνοντας μετρητά στο ticket desk του Αεροδρομίου: Αποτυχία εξυπηρέτησης

Επανήλθα στο ίδιο ticket desk μετά από 3 μέρες: Αποτυχία εξυπηρέτησης. Μου είπαν να επικοινωνήσω με την εταιρία.

 

...οπότε...

 

Στέλνω ημέηλ στην εταιρία: Μου είπαν οτι δεν μπορούν να βγάλουν receipt κι οτι θα πρέπει να επικοινωνήσω με το ticket desk.

Στέλνω πάλι ημέηλ λέγοντας οτι είχα ήδη ρωτήσει στο ticket desk κι οτι μου είχαν πει να μιλήσω με την εταιρεία (στο ημέηλ εξυπηρέτησης πελατών) (!)

Απαντά κάποιος από το τμήμα κρατήσεων και εισητηρίων λέγοντάς μου οτι μπορούν να μου δώσουν επίσημο χαρτί που αναγράφονται τα στοιχεία της πτήσης και η τιμή, και οτι για να το πάρω θα πρέπει να συμπληρώσω μία φόρμα αίτησης και να την συνοδεύσω με καταβολή 15 USD.


Καλή ιδέα να τους ξεφωνίσω στο twitter! Σωστά!!! Δεν το είχα σκεφτεί! Ευχαριστώ! 

 

Να γράψω στη lata; Ευχαριστώ.. Δε ξέρω τι είναι η lata.. γκουγκλάρω.. πάω..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση:

Έχει δικαίωμα η αεροπορική εταιρεία Ukrainia International Airlines να αρνείται να παράσχει απόδειξη;

 

 

Καταθέτω ολόκληρη την ιστορία:

 

Αγόρασα την πτήση με μετρητά στο ticket desk στο Αεροδρόμιο.

 

Το μοναδικό πράγμα που μου έδωσε ήταν ένα χαρτί τυπωμένο σε απλό εκτυπωτή με αρχαία γραμματοσειρά και προϊστορικό layout του Σημειωματαρίου.

 

Εγώ απλά το πήρα κι έφυγα, διότι ήμουν σε αγχώδη συγκυρία, και δεν είχα χρόνο να κοιτάξω με λεπτομέρεια τι ακριβώς ήταν το χαρτί που μου έδωσε.

 

Θεωρούσα οτι θα έρθει κάποια επιβεβαίωση ή απόδειξη στη διεύθυνση ταχυδρομείου μου (η υπάλληλος στο ticket desk είχε διαθέσιμα τα στοιχεία της προηγούμενης πτήσης μου που της είπα,

ίσως με ρώτησε τη διεύθυνση ημέηλ μου και σίγουρα ήταν ολόσωστη).

 

Στα ημέηλς μου, τίποτα.

 

Μετά από 3 μέρες, ρωτώ επιτόπου στο ίδιο ticket desk στο Αεροδρόμιο.

Δεν μου έδωσαν τίποτα, ούτε απόδειξη, ούτε proof of purchase, μόνο μου είπαν να επικοινωνήσω αλλού.

 

Ρώτησα πού.

 

Έγραψα το ημέηλ εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.

 

Έστειλα στο ημέηλ της εταιρείας.

 

Μετά από την ανταλλαγή κάποιων ημέηλ, κι αφού επιτέλους κατάλαβαν το θέμα, μου είπαν να πληρώσω δεκαπέντε δολάρια για να μου δώσουν proof of purchase, όπου να φαίνεται η πτήση κι η τιμή.

 

Γιατί να πληρώσω για κάτι που δικαιούμαι και δεν μου έδωσαν;

Αν μου είχαν δώσει απόδειξη ή proof of purchase και την είχα χάσει, τότε θα έφταιγα.

 

Είναι νόμιμο να αρνείται η εταιρεία να μου παράσχει απόδειξη;

Είναι νόμιμο να πάρει μετρητά από εμένα και να αρνείται να μου δώσει χαρτί που να αναγράφεται το ποσό;

Είναι σωστό να μου ζητά να πληρώσω;

 

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.

 

To ιδιο σκηνικο ειχε παθει η γυναικα μου! Λογω του οτι ειχε χασει την πτηση της, της βρηκαν "αλλη" ( σχετικα φθηνη) που εφευγε αμεσα, δινοντας της απλα ενα χαρτι "οτι να'ναι". Εκεινη την στιγμη δεν το αντιληφθηκε αλλα αργοτερα καταλαβε το ολο κολπο. Στην  ουσια οι front desk υπαλληλοι παιρνουν μαυρα χρηματα για να σε επιβιβασουν ως "last minute entry" και σε συννενοηση με κανα δυο αλλους υπαλληλους στην πυλη, περνας στη "ζουλα" χωρις να φαινεσαι στο passenger's list .

 

Αυτα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ωραιο κολπο.και σε τυχον ατυχημα,αν εξαυλωθεις,δεν τρεχει και τπτ,δεν ησουν στην λιστα......γατακια,αν ειχαν υπουργαρες οικονομικων αλα ελλαδα,θα εκοβαν αποδειξεις και για τον αρωματισμενο αερα στην αιθουσα αναμονης,που θα χρεωναν εννοειτε........

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ιδιο σκηνικο ειχε παθει η γυναικα μου! Λογω του οτι ειχε χασει την πτηση της, της βρηκαν "αλλη" ( σχετικα φθηνη) που εφευγε αμεσα, δινοντας της απλα ενα χαρτι "οτι να'ναι". Εκεινη την στιγμη δεν το αντιληφθηκε αλλα αργοτερα καταλαβε το ολο κολπο. Στην  ουσια οι front desk υπαλληλοι παιρνουν μαυρα χρηματα για να σε επιβιβασουν ως "last minute entry" και σε συννενοηση με κανα δυο αλλους υπαλληλους στην πυλη, περνας στη "ζουλα" χωρις να φαινεσαι στο passenger's list .

 

Αυτα.

 

Ακριβώς το ίδιο!!!! 

"Για να αλλάξεις το εισητήριο θα χρειαστείς... χμ... ας κοιτάξω.." κι αναφέρει ένα εξωφρενικό ποσό που δεν συμφέρει η αλλαγή.

Το εισητήριο που αγόρασα ήταν για νέα πτήση μετά από 3-4 μέρες.

Είναι δυνατόν να είμαι "last minute entry", κι εκτός passenger list, σε πτήση 3 μέρες μετά; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειναι παρανομο να μη σου βγαζουν αποδειξη? στο αεροδρομιο πληρωσες, οχι στην ουκρανια

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν κάνεις μια καταγγελία στην γραμματεία καταναλωτη ; So simple .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ιδιο σκηνικο ειχε παθει η γυναικα μου! Λογω του οτι ειχε χασει την πτηση της, της βρηκαν "αλλη" ( σχετικα φθηνη) που εφευγε αμεσα, δινοντας της απλα ενα χαρτι "οτι να'ναι". Εκεινη την στιγμη δεν το αντιληφθηκε αλλα αργοτερα καταλαβε το ολο κολπο. Στην  ουσια οι front desk υπαλληλοι παιρνουν μαυρα χρηματα για να σε επιβιβασουν ως "last minute entry" και σε συννενοηση με κανα δυο αλλους υπαλληλους στην πυλη, περνας στη "ζουλα" χωρις να φαινεσαι στο passenger's list .

 

Αυτα.

 

Τα χρήματα τα τσέπωσε ο front desk υπάλληλος αντί της εταιρείας;

Εγώ έκανα κανονικά check in όταν ήρθε η μέρα της πτήσης, και μου έδωσαν boading pass.

Το αν δεν υπάρχω στο passenger list, θα μπορεί να το τσεκάρει η εταιρεία αν θελήσει.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν αγοράζουμε εισητηριο για λεωφορείο πρεπει να μας κόβουν απόδειξη; οταν αγοραζουμε απο το λιμάνι για το πλοίο;

Δε τρολαρω.. Ισως να είναι κατι παρόμοιο στο αεροπορικό καιαπο οσο γνωριζω απαλασετε απο φπα, αρθρο 27 του κώδικα φπα. Οταν αγοράζεις ενα εισητηριο θεωρητε cash δε βγαίνει ποτε επι πιστωση οποτε δε μπορει να σου πει καπιος οτι δε το εχεις πληρωσει και να το ξαναπληρωσεις

 

Θες να κανεις ενα κοπο να το ανεβασεις εδω το εισητηριο σβηνοντας το name σου αριθμό εισξτηριου και κωδικό κράτησης; ισως καπου λεει ποσο πληρωσες..

 

Αν το θες για εφορια σαν εξοδο παντως δε περνάει

 

Καλα αυτό με το κόλπο για να τα φανε οι υπάλληλοι, που δε φενεσαι στη Passenger list ασχολίαστο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..Θέλω να φτιάξω λογαριασμό twitter για να το φωνάξω.

..Δεν κατάλαβα τι σημαίνει "γράψε μέηλ στη lata"..

..Ευχαριστώ για την ιδέα να γράψω στη Γραμματεία Καταναλωτή.


Ευχαριστώ για την απάντηση, sndev.

 

Δικαιούμαι από την εργασία μου να με αποζημιώσουν για την αγορά της αεροπορικής πτήσης. 

Το χαρτί που μου έδωσαν στο front desk με την αγορά είναι ένα συνηθισμένο Α4 με πληροφορίες σε μορφή .txt σα να βρισκόμαστε στο 1990, αντί το 2016.

Ένα χαρτί .txt to φτιάχνει ο καθένας και βάζει πάνω ό.τι  πληροφορία θέλει, κι ό.τι τιμή θέλει. Αυτό δεν είναι αποδεικτικό αγοράς.

 

Δεν μπορώ να δείξω την αγορά που έκανα, με ένα χαρτί τόσο τόσο τόσο πολύ απλό.

 

Ως τώρα κάθε φορά που έχω αγοράσει ηλεκτρονικώς τα εισητήριά μου (είτε απευθείας από την αεροπορική είτε από πρακτορεία) έρχεται αυτομάτως απόδειξη στο ημέηλ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.