Zus Δημοσ. 13 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2016 Να αφήσουν τις βλακείες με τα Flyboards και να δώσουν στο λαό Jetpacks να γουστάρουμε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Othal Δημοσ. 13 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2016 Γαματο αν ηταν αληθινο.αλλα κανει μπαμ οτι το κοβουν ειδικα στη προσγηωση. Εγω παλι αληθινο το βλεπω ρε παιδια...Αν ειναι το ιδιο στο παρακατω βιντεο. https://www.facebook.com/mastersofdirt/videos/10154097971536796/ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kter20 Δημοσ. 13 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2016 http://www.pbsvb.com/customer-industries/aerospace/aircraft-engines/tj40-g2-turbojet-engine Περίπου 400N trust.... 4 κιλά βάρος. Δλδ χρησιμοποιώντας 4 τέτοια μπορείς να έχεις 1600 N. Μέγιστη κατανάλωση 1,2 Kgr/min (μέγιστο 4,8 κιλά καύσιμο το λεπτό για 4 κινητήρες). ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Regulus Δημοσ. 13 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2016 Φαίνεται στημένο γιατί το βίντεο θα μπορούσε να είναι πιο ξεκάθαρο. Ασχέτως αυτού δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να πάρει άδεια μια συσκευή που μπορεί να πετάξει στα 10.000 πόδια. Εδώ με τα drones και έχει γίνει χαμός για την ασφάλεια των πτήσεων πόσο μάλλον μ' αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spilios_g Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 http://www.pbsvb.com/customer-industries/aerospace/aircraft-engines/tj40-g2-turbojet-engine Περίπου 400N trust.... 4 κιλά βάρος. Δλδ χρησιμοποιώντας 4 τέτοια μπορείς να έχεις 1600 N. Μέγιστη κατανάλωση 1,2 Kgr/min (μέγιστο 4,8 κιλά καύσιμο το λεπτό για 4 κινητήρες). ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ. Σωστός. Με 1600Ν σηκώνεις περίπου 160κιλά άνετα. (G λιγότερο απο 10). Άρα όντως με 4 τέτοια πάνω στην πλατφόρμα (16κιλα οι κινητηρες), αλλα 10-20 κιλά η πλατφόρμα και τέλος άλλα 80-90 κιλά ο τύπος, να τα 126κιλά μέγιστο βάρος και μένουν και άλλα 34 κιλά ώσης για την ανύψωση και τα κάυσιμα. Προφανώς για να μιλάνε για 10 λεπτά μέγιστη ώρα πτήσης (10*4 κιλά/λεπτο = 40κιλα καύσιμα) έχουν λίγο διαφορετικά νούμερα απο τα παραπάνω, ισως πιο αποδοτικό κινητήρα. Άρα ασχέτως αν είναι ή όχι ψεύτικο το video, γίνεται θεωρητικά. Πρακτικά προφανώς πρέπει να λυθούν θέματα ευστάθειας και κατευθύνσης, γιατί άλλο έλικας (στα drones ώς τώρα έλικες έχουν) και άλλο jet engines όσον αφορά την κατευθυντικότητα της ώσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DrStein Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2016 Υπαρχουν και αυτοι http://www.pbsvb.com/customer-industries/aerospace/aircraft-engines/tj-100-turbojet-engine Ειναι πιο efficient, βγαζουν 1300Ν ο ενας και χρησημοποιουνται σε μικρα μονοθεσια ανεμο/αεροπλανα. ΟΜΩΣ σε τετοια project τις περισσοτερες φορες γινονται custom mods τα οποια ή σχεδιαζονται και κατασκευαζονται απο την αρχη ή πανω σε καποιο commercial οπως αυτα στο link modαρονται πανω στην αντιστοιχη εφαρμογη, ωστε να αποδιδουν το επιθυμητο αποτελεσμα. Τεραστιο ρολο παντως πρεπει να παιζει ο flight controller για τον ελεγχο της ωσης, οπως και στα drones (naza, cc3d, naze32 κλπ), που σε αυτη την περιπτωση ειναι σιγουρα custom. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα