Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Καλησπέρα σε όλους! 

Φτιάχνω ένα sales management και έχω κολλήσει σε ένα απαραίτητο στοιχείο του φύλλου. 

Κάθε πώληση παίρνει την ημερομηνία της σε μορφή πχ “21/04/2016”. Θέλω σε άλλο πεδίο να αναγνωρίζει τον μήνα (04) και να υπολογίζει αυτόματα το σύνολο των πωλήσεων για τον Απρίλιο. 

Βασικά χρησιμοποιώ το open office αλλά επειδή είναι παρόμοια προγράμματα αν γνωρίζει κάποιος και στο excel πως μπορώ να το κάνω αυτό θα με βοηθούσε πολύ. 

 

Ευχαριστώ πολυ

Δημοσ.

Με αυτή την φορμουλα πως του λες να ξεχωρίσει τους μηνες?

Με καποιο τρόπο πρέπει να ξεχωρίζει από όλες τις ημερομηνίες πχ για το Απρίλιο το “04”

Δημοσ.
Θα πρότεινα να φτιάξεις ένα πινακάκι 12χ2, όπου στην μια στήλη θα έχεις τους μήνες (1-12) και δίπλα να βάλεις μια συνάρτηση.

Για παράδειγμα, ας πούμε πως έχεις τα παρακάτω: 

 

Στήλη A1-A1000 : ημερομηνίες του στυλ "01/01/2016", "13/12/2016",... (αν και δεν παίζει ρόλο η μορφοποίηση)

Στήλη B1-B1000 : πωλήσεις ημέρας

C1:C12 : 1-12

 

Τότε θα πρέπει στο κελί D1, να γράψεις την συνάρτηση:

=SUMPRODUCT((MONTH($A$1:$A$1000)=C1)*($B$1:$B$1000))

και να την σύρεις μέχρι και το D12.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...